Die is echt lelijk. Die zou ik met een zak over haar hoofd nog niet doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boor zijn buurvrouw
Dat zal hem leren
Wat je zegt, ben je zelf.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is echt lelijk. Die zou ik met een zak over haar hoofd nog niet doen.
kut voor jequote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik had een plaatje in mijn Word-document geplaatst en toen geprint, maar toen kwam er niks uit(behalve de tekst, maar geen plaatje)
HOE MOET HET
Even opslaan als pdf en printen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik had een plaatje in mijn Word-document geplaatst en toen geprint, maar toen kwam er niks uit(behalve de tekst, maar geen plaatje)
HOE MOET HET
zal morgen wel proberen, ben alweer uit de UBquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even opslaan als pdf en printen?
Dat interesseert mij geen ene reet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik vind jou niet aardig
:squote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat interesseert mij geen ene reet.
viesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
wat vinden jullie van borsthaar
Ligt er een dier op je arm of ligt een vrouw op haar buik op je arm?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er ligt een poes op mijn arm.
Klein beetje kan wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
wat vinden jullie van borsthaar
nee bahquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ook niet n heel klein beetje?
Dierquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ligt er een dier op je arm of ligt een vrouw op haar buik op je arm?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
gelukkig maar
ik zag vanmiddag een leuke jongen in de UB met n beetje borsthaar
vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |