abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160224274
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

klopt, aan de andere kant deze mensen wonen veelal ook al hun hele leven in NL, zijn hier naar school gegaan en kunnen die afweging ook maken natuurlijk.
En juist daarom zou de auctor intellectualis zijn van dit pamflet ook net zo goed moslim kunnen zijn. Gereed dat dit veel reacties oplevert die sympathiek zijn tav de islam, moslims, moskeeën, immers geen NL'er wil zich graag associëren met het nazisme.
Tsja, zo kun je alles wel omdraaien.

Verkrachtingen zijn bij elkaar gelogen om sympathie te kweken voor anti-azc beweging. Bedreigingen van raadsleden zijn gefaked omdat de politici steun willen hebben voor hun azc-standpunt. Etc Etc
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_160224297
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, okee, ik ben alleen de palletsorteerders tegengekomen, zeg je dat?
Dat is niet zo namelijk. Ben je wel serieus bezig in deze discussie?

Of ben je zelf moslim toevallig en poep je op je eerdere generatie?
Want moslims poepen op eerdere generaties toch?

Hij heeft gewoon een punt, dat je voornamelijk met laagopgeleide (oudere) moslims rondhangt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160224298
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo ben irl nooit een moslim tegengekomen die correct NLs sprak, laat staan schreef. Goed zijn wat oudere moslims, klopt.
In wat voor gat woon jij in vredesnaam? Mijn woonplaats is ook niet bepaald een multicultureel metropool, maar ik toch aardig wat moslims die uitstekend Nederlands spreken.
pi_160224308
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Verkrachtingen zijn bij elkaar gelogen om sympathie te kweken voor anti-azc beweging. Bedreigingen van raadsleden zijn gefaked omdat de politici steun willen hebben voor hun azc-standpunt. Etc Etc
Probleem is we kennen de werkelijkheid niet en de journalistiek is niet in staat die over te brengen op adequate wijze en dus gaan mensen van alles extrapoleren, ja, kun jij je aantrekken en een keer een vergadering overhouden ipv alles maar goedpraten.
I´m back.
pi_160224321
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zie je anders vaak genoeg gezegd worden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_160224327
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:27 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Als ik zulke termen heb gebezigd, Mutant, mag je mij daar op afrekenen.
Nee, jij niet gelukkig. Een aantal anderen in dit topic wel en in dat licht moet je de post van Erodome zien, lijkt mij.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160224336
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Probleem is we kennen de werkelijkheid niet en de journalistiek is niet in staat die over te brengen op adequate wijze en dus gaan mensen van alles extrapoleren, ja, kun jij je aantrekken en een keer een vergadering overhouden ipv alles maar goedpraten.
De enige die hier iets aan het goedpraten is, ben jij, beste vriend.
pi_160224348
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Want moslims poepen op eerdere generaties toch?

Hij heeft gewoon een punt, dat je voornamelijk met laagopgeleide (oudere) moslims rondhangt.
Nee, heb ik je al heel lang geleden uitgelegd, opgeleid uni en HBO naar eigen zeggen, in eigen land. Wel wat ouder, maar nog niet zo oud als ik.
I´m back.
pi_160224349
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat zie je anders vaak genoeg gezegd worden.
En daar ben jij het dan uiteraard mee eens.
pi_160224361
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De enige die hier iets aan het goedpraten is, ben jij, beste vriend.
Ik praat juist niets goed, ik geloof de verhalen van jullie journalisten niet meer.
I´m back.
pi_160224383
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, heb ik je al heel lang geleden uitgelegd, opgeleid uni en HBO naar eigen zeggen, in eigen land. Wel wat ouder, maar nog niet zo oud als ik.
In eigen land opgeleid ja. Dan is het niet zo vreemd dat ze hier niet foutloos Nederlands kunnen he. Mijn hemel zeg.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160224409
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik praat juist niets goed, ik geloof de verhalen van jullie journalisten niet meer.
Tsja, dat kan. In dit geval is de auteur van het stuk slechts de doorgever van het nieuws. Of je hem wel of niet gelooft, is dus weinig relevant.
pi_160224431
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In eigen land opgeleid ja. Dan is het niet zo vreemd dat ze hier niet foutloos Nederlands kunnen he. Mijn hemel zeg.
Ja, maar we hebben het nu dan ook niet over hen. Ik heb onlangs wel begrepen dat uni in Turkije niet helemaal de lading dekt met uni in NL. In Marokko weet ik dat niet. Maar die gast heeft iets religieus geleerd op de uni.
I´m back.
pi_160224443
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, jij niet gelukkig. Een aantal anderen in dit topic wel en in dat licht moet je de post van Erodome zien, lijkt mij.
Ja, ik heb/ had het begrepen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_160224455
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar we hebben het nu dan ook niet over hen. Ik heb onlangs wel begrepen dat uni in Turkije niet helemaal de lading dekt met uni in NL. In Marokko weet ik dat niet. Maar die gast heeft iets religieus geleerd op de uni.
Leuk verhaal, maar de conclusie is dat jij je beperkte ervaringen met deze selecte groep mensen niet kunt extrapoleren. Capiche?
Allah Al Watan Al Malik
pi_160224462
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, dat kan. In dit geval is de auteur van het stuk slechts de doorgever van het nieuws. Of je hem wel of niet gelooft, is dus weinig relevant.
Nee, daar zijn wel meerdere filosofische kwesties aan de hand, vrees ik. En als alles een beetje goed gaat, dan geloof je het verder wel. Maar nu er alleen sprake is van chaos, tja, dan krijg je toch bepaalde vragen.
I´m back.
pi_160224498
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Leuk verhaal, maar de conclusie is dat jij je beperkte ervaringen met deze selecte groep mensen niet kunt extrapoleren. Capiche?
Uiteraard joh, heb voor 10 jaar geleden nauwelijks contact gehad met deze groep, klopt. En privé ook niet. Gaat wel verandering in komen, want we krijgen statushouders in dit dorp.
I´m back.
pi_160224533
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Uiteraard joh, heb voor 10 jaar geleden nauwelijks contact gehad met deze groep, klopt. En privé ook niet. Gaat wel verandering in komen, want we krijgen statushouders in dit dorp.
Mogelijk dan dat je tot de ontdekking zal komen dat geen moslim hetzelfde is. Je kan nog veel leren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160224534
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, daar zijn wel meerdere filosofische kwesties aan de hand, vrees ik. En als alles een beetje goed gaat, dan geloof je het verder wel. Maar nu er alleen sprake is van chaos, tja, dan krijg je toch bepaalde vragen.
Vragen staat vrij. Het valt alleen op dat je kritische inborst zich alleen in dit soort kwesties manifesteert.
pi_160224619
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vragen staat vrij. Het valt alleen op dat je kritische inborst zich alleen in dit soort kwesties manifesteert.
Onzin, ben altijd sceptisch. Epistemologie dat roep ik al jaren hier op FOK!. Nu draait het een keer deze kant op, 10 jaar geleden de andere kant.
I´m back.
pi_160224636
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Onzin, ben altijd sceptisch. Epistemologie dat roep ik al jaren hier op FOK!. Nu draait het een keer deze kant op, 10 jaar geleden de andere kant.
Het kantelt behoorlijk in de richting van moslims/de islam, waar je redelijk door geobsedeerd lijkt te zijn.

Maar goed, ook dat staat je uiteraard vrij.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:55:31 #222
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_160224654
Ja maar Nederlandse organisaties krijgen toch ook wel eens dreigbrieven ;(
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:56:18 #223
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_160224668
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:32 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, okee, ik ben alleen de palletsorteerders tegengekomen, zeg je dat?
Ik insinueerde inderdaad dat je, vanwege jouw eigen positie in de maatschappij, alleen de paletsorteerders tegen bent gekomen. Ja. :@
quote:
Dat is niet zo namelijk. Ben je wel serieus bezig in deze discussie?
Bloedserieus.
quote:
Of ben je zelf moslim toevallig en poep je op je eerdere generatie?
Geen moslim en ik poep nergens op, behalve misschien een beetje op jou! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_160224692
Zeer vreemd vehaal. Maar opzet of niet het is natuurlijk idioot en daders moeten hiervoor gepakt worden.

Wat mij opvalt is de media aandacht en polieke aandacht. Synagoge in frankrijk heeft hiermee dagelijks te maken. En met brandstichting en tot kort stenen door de ramen (maar de ramen zijn nu zo beveiligd dat het onmogelijk wordt)
Nog geen 2 weken geleden werden we met stenen bekogeld op shabbat (nee dat was geen pegida)
Op sommige joodse plekken staan militairen

Verder betalen joodse gemeenshappen al jaren voor hun eigen beveiliging volgens mij ook in NL en weet ik uit eigen ervaring dat sommige synagoges in NL hiermee (dreigbrieven , emails) dagelijks te maken hebben.

Maar ik weet nog wel in 2011 de verontwaarding in bepaalde religieuze gemeenshappen (moslim) dat joodse instelling in nederland werden beveiligd en hun gebedshuizen niet.

Maar goed het is natuurlijk walgelijke actie. Iedereen is het daarmee eens. Iedereen keurt zoiets af en worden de daders hiervoor gestraft. Hopelijk blijft het bij dit incident en kan iedereen met een veilig gevoel gaan bidden.
pi_160224710
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mogelijk dan dat je tot de ontdekking zal komen dat geen moslim hetzelfde is. Je kan nog veel leren.
Ik heb jou voldoende uitgelegd dat je op menselijk gebied geen beef hebt, met die collega's. En ik ken Turken en Marokkanen. Maar discussies hier op FOK! gaan daar niet over. Moet wel zeggen dat ik vreemde discussies gehad heb en dat ik ook echt wel af en toe een de tering moment had hoor. Paar jaar geleden, Ibrahim die tegen mij zegt: joh, ik lees dat jullie Marokkanen zo maar mogen doodschieten? (Was die schietpartij in die juwelier) werd ik toch wel boos hoor, zo van lees jij het nieuws dan wel? Dat is die jongen die op uni heeft gezeten hè.
En dan ongeveer 1½ jaar geleden laatste dag voor vakantie? Alleen maar getier over Israël, met slaan met de vuisten op mijn bureau? Was blij dat ik vakantie had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 26-02-2016 10:07:25 ]
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')