Tsja, zo kun je alles wel omdraaien.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
klopt, aan de andere kant deze mensen wonen veelal ook al hun hele leven in NL, zijn hier naar school gegaan en kunnen die afweging ook maken natuurlijk.
En juist daarom zou de auctor intellectualis zijn van dit pamflet ook net zo goed moslim kunnen zijn. Gereed dat dit veel reacties oplevert die sympathiek zijn tav de islam, moslims, moskeeën, immers geen NL'er wil zich graag associëren met het nazisme.
Want moslims poepen op eerdere generaties toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, ik ben alleen de palletsorteerders tegengekomen, zeg je dat?
Dat is niet zo namelijk. Ben je wel serieus bezig in deze discussie?
Of ben je zelf moslim toevallig en poep je op je eerdere generatie?
In wat voor gat woon jij in vredesnaam? Mijn woonplaats is ook niet bepaald een multicultureel metropool, maar ik toch aardig wat moslims die uitstekend Nederlands spreken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo ben irl nooit een moslim tegengekomen die correct NLs sprak, laat staan schreef. Goed zijn wat oudere moslims, klopt.
Probleem is we kennen de werkelijkheid niet en de journalistiek is niet in staat die over te brengen op adequate wijze en dus gaan mensen van alles extrapoleren, ja, kun jij je aantrekken en een keer een vergadering overhouden ipv alles maar goedpraten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, zo kun je alles wel omdraaien.
Verkrachtingen zijn bij elkaar gelogen om sympathie te kweken voor anti-azc beweging. Bedreigingen van raadsleden zijn gefaked omdat de politici steun willen hebben voor hun azc-standpunt. Etc Etc
Dat zie je anders vaak genoeg gezegd worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, zo kun je alles wel omdraaien.
Verkrachtingen zijn bij elkaar gelogen om sympathie te kweken voor anti-azc beweging. Bedreigingen van raadsleden zijn gefaked omdat de politici steun willen hebben voor hun azc-standpunt. Etc Etc
Nee, jij niet gelukkig. Een aantal anderen in dit topic wel en in dat licht moet je de post van Erodome zien, lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:27 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als ik zulke termen heb gebezigd, Mutant, mag je mij daar op afrekenen.
De enige die hier iets aan het goedpraten is, ben jij, beste vriend.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probleem is we kennen de werkelijkheid niet en de journalistiek is niet in staat die over te brengen op adequate wijze en dus gaan mensen van alles extrapoleren, ja, kun jij je aantrekken en een keer een vergadering overhouden ipv alles maar goedpraten.
Nee, heb ik je al heel lang geleden uitgelegd, opgeleid uni en HBO naar eigen zeggen, in eigen land. Wel wat ouder, maar nog niet zo oud als ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want moslims poepen op eerdere generaties toch?
Hij heeft gewoon een punt, dat je voornamelijk met laagopgeleide (oudere) moslims rondhangt.
En daar ben jij het dan uiteraard mee eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat zie je anders vaak genoeg gezegd worden.
Ik praat juist niets goed, ik geloof de verhalen van jullie journalisten niet meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De enige die hier iets aan het goedpraten is, ben jij, beste vriend.
In eigen land opgeleid ja. Dan is het niet zo vreemd dat ze hier niet foutloos Nederlands kunnen he. Mijn hemel zeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, heb ik je al heel lang geleden uitgelegd, opgeleid uni en HBO naar eigen zeggen, in eigen land. Wel wat ouder, maar nog niet zo oud als ik.
Tsja, dat kan. In dit geval is de auteur van het stuk slechts de doorgever van het nieuws. Of je hem wel of niet gelooft, is dus weinig relevant.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik praat juist niets goed, ik geloof de verhalen van jullie journalisten niet meer.
Ja, maar we hebben het nu dan ook niet over hen. Ik heb onlangs wel begrepen dat uni in Turkije niet helemaal de lading dekt met uni in NL. In Marokko weet ik dat niet. Maar die gast heeft iets religieus geleerd op de uni.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In eigen land opgeleid ja. Dan is het niet zo vreemd dat ze hier niet foutloos Nederlands kunnen he. Mijn hemel zeg.
Ja, ik heb/ had het begrepen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, jij niet gelukkig. Een aantal anderen in dit topic wel en in dat licht moet je de post van Erodome zien, lijkt mij.
Leuk verhaal, maar de conclusie is dat jij je beperkte ervaringen met deze selecte groep mensen niet kunt extrapoleren. Capiche?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben het nu dan ook niet over hen. Ik heb onlangs wel begrepen dat uni in Turkije niet helemaal de lading dekt met uni in NL. In Marokko weet ik dat niet. Maar die gast heeft iets religieus geleerd op de uni.
Nee, daar zijn wel meerdere filosofische kwesties aan de hand, vrees ik. En als alles een beetje goed gaat, dan geloof je het verder wel. Maar nu er alleen sprake is van chaos, tja, dan krijg je toch bepaalde vragen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat kan. In dit geval is de auteur van het stuk slechts de doorgever van het nieuws. Of je hem wel of niet gelooft, is dus weinig relevant.
Uiteraard joh, heb voor 10 jaar geleden nauwelijks contact gehad met deze groep, klopt. En privé ook niet. Gaat wel verandering in komen, want we krijgen statushouders in dit dorp.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar de conclusie is dat jij je beperkte ervaringen met deze selecte groep mensen niet kunt extrapoleren. Capiche?
Mogelijk dan dat je tot de ontdekking zal komen dat geen moslim hetzelfde is. Je kan nog veel leren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Uiteraard joh, heb voor 10 jaar geleden nauwelijks contact gehad met deze groep, klopt. En privé ook niet. Gaat wel verandering in komen, want we krijgen statushouders in dit dorp.
Vragen staat vrij. Het valt alleen op dat je kritische inborst zich alleen in dit soort kwesties manifesteert.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, daar zijn wel meerdere filosofische kwesties aan de hand, vrees ik. En als alles een beetje goed gaat, dan geloof je het verder wel. Maar nu er alleen sprake is van chaos, tja, dan krijg je toch bepaalde vragen.
Onzin, ben altijd sceptisch. Epistemologie dat roep ik al jaren hier op FOK!. Nu draait het een keer deze kant op, 10 jaar geleden de andere kant.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vragen staat vrij. Het valt alleen op dat je kritische inborst zich alleen in dit soort kwesties manifesteert.
Het kantelt behoorlijk in de richting van moslims/de islam, waar je redelijk door geobsedeerd lijkt te zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onzin, ben altijd sceptisch. Epistemologie dat roep ik al jaren hier op FOK!. Nu draait het een keer deze kant op, 10 jaar geleden de andere kant.
Ik insinueerde inderdaad dat je, vanwege jouw eigen positie in de maatschappij, alleen de paletsorteerders tegen bent gekomen. Ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:32 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, okee, ik ben alleen de palletsorteerders tegengekomen, zeg je dat?
Bloedserieus.quote:Dat is niet zo namelijk. Ben je wel serieus bezig in deze discussie?
Geen moslim en ik poep nergens op, behalve misschien een beetje op jou!quote:Of ben je zelf moslim toevallig en poep je op je eerdere generatie?
Ik heb jou voldoende uitgelegd dat je op menselijk gebied geen beef hebt, met die collega's. En ik ken Turken en Marokkanen. Maar discussies hier op FOK! gaan daar niet over. Moet wel zeggen dat ik vreemde discussies gehad heb en dat ik ook echt wel af en toe een de tering moment had hoor. Paar jaar geleden, Ibrahim die tegen mij zegt: joh, ik lees dat jullie Marokkanen zo maar mogen doodschieten? (Was die schietpartij in die juwelier) werd ik toch wel boos hoor, zo van lees jij het nieuws dan wel? Dat is die jongen die op uni heeft gezeten hè.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mogelijk dan dat je tot de ontdekking zal komen dat geen moslim hetzelfde is. Je kan nog veel leren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |