Okee, hier aan een discussie meedoen en dan op de mensen poepen waarmee je die discussie hebt, cool joh.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik insinueerde inderdaad dat je, vanwege jouw eigen positie in de maatschappij, alleen de paletsorteerders tegen bent gekomen. Ja.
[..]
Bloedserieus.
[..]
Geen moslim en ik poep nergens op, behalve misschien een beetje op jou!
Ja, bij nader inzien misschien niet zo netjes, maar wel vermakelijk!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:01 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, hier aan een discussie meedoen en dan op de mensen poepen waarmee je die discussie hebt, cool joh..
Nee, je begrijpt me niet! Is niet erg, maar wat ik bedoelde te zeggen is als volgt.quote:En ook wel lachen als je moslims kent via je werk, mag je niet meedoen aan de discussie hier, want dan ben je laagopgeleid oid?
Volgens mij valt dat best mee!quote:Volgens mij ben je dan nog gekker dan moslims verondersteld worden te zijn, op FOK!, als NL'er hè.
Heeft met leeftijd en leeftijd van binnenkomst in NL te maken, niet sec met opleidingsnivo, of moslims goed NLs spreken. En soms kom je lui tegen die ongeveer net zo oud zijn als jij en wel goed NLs kunnen spreken. Maar tot nu toe is dat er maar 1 geweest en die was 3 jaar jonger dan ik. Ik ben dus al wat ouder dan de gemiddelde FOK!ker, enige wat tot mijn voordeel spreekt is dat ik al bijna 15 jaar post hier.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, bij nader inzien misschien niet zo netjes, maar wel vermakelijk!
[..]
Nee, je begrijpt me niet! Is niet erg, maar wat ik bedoelde te zeggen is als volgt.
Jij zei (en ik parafraseer): "Ik ken alleen maar moslims die gebrekkig nederlands spreken."
Waarop ik zei: "Dat snap ik, als je als paletsoorteerder werkt. In de grote mensen wereld kom ik namelijk genoeg moslims tegen die de Nederlandse taal en cultuur beter schrijven, spreken en begrijpen dan ik."
[..]
Volgens mij valt dat best mee!
Ach, misschien weer een idee van AFA net als "alle marrokkanen terug naar Istanbul", volgens 'abn' zijn degene die PVV stemmen immers achterlijk dus moet men ook met iets achterlijks komen volgens het door hen ingebeelde PVVers niveau natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel eens beelden van de anti-AZCprotesten gezien de afgelopen tijd? Die zijn over het algemeen gewoon volwassen. En dit is wel het type geweldloze verzet wat een Wilders wel kan waarderen natuurlijk.
Complotgekkiequote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:09 schreef drexciya het volgende:
Ik krijg sterk de indruk dat dit uit de extreem-linkse hoek komt. De laatste tijd zijn ze sowieso zeer actief wat betreft provocaties (Schilderswijk, anti-Pegida) en zij zijn doortrapt genoeg om dit soort acties te gebruiken.
Een echte tokkie had alle symboliek niet eens kunnen bedenken en het zag er ook iets te bedacht uit om uit de zeer laag opgeleide hoek te komen.
Je kan natuurlijk niets uitsluiten. Maar het is toch van de zotte dat dit het eerste is waar die figuurtjes hier aan denken? Nu snap ik wel dat ze geradicaliseerd en daarom verminderd toerekeningsvatbaar zijn maar dit gaat nergens overquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:36 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ach, misschien weer een idee van AFA net als "alle marrokkanen terug naar Istanbul", volgens 'abn' zijn degene die PVV stemmen immers achterlijk dus moet men ook met iets achterlijks komen volgens het door hen ingebeelde PVVers niveau natuurlijk.
Hier trap jij toch ook niet in?
Edit: zie post 235![]()
De lokale slager is ook vast medeplichtig vanwege zijn voorkeur voor haram biggenvleesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:09 schreef drexciya het volgende:
Ik krijg sterk de indruk dat dit uit de extreem-linkse hoek komt. De laatste tijd zijn ze sowieso zeer actief wat betreft provocaties (Schilderswijk, anti-Pegida) en zij zijn doortrapt genoeg om dit soort acties te gebruiken.
Een echte tokkie had alle symboliek niet eens kunnen bedenken en het zag er ook iets te bedacht uit om uit de zeer laag opgeleide hoek te komen.
Dat is te makkelijk. Laten we wel wezen, de tokkie acties tot dusver stellen helemaal niets voor. De NVU aanhang en dergelijke houden zich rustig, omdat ze al uitgebreid gemonitord worden door de AIVD (en extreem links). Naast de NVU en dergelijke is er vrijwel niemand in NL die sympatiseert met het vroegere Nazi regime, dat is al heel dubieus. En tel erbij op dat de Nazi's juist goede contacten hadden met de islam.quote:
Niet reageren op die mafklapper. Hij denkt immers dat iedere NL'er een pedo is en seks met kinderen normaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:13 schreef drexciya het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk. Laten we wel wezen, de tokkie acties tot dusver stellen helemaal niets voor. De NVU aanhang en dergelijke houden zich rustig, omdat ze al uitgebreid gemonitord worden door de AIVD (en extreem links). Naast de NVU en dergelijke is er vrijwel niemand in NL die sympatiseert met het vroegere Nazi regime, dat is al heel dubieus. En tel erbij op dat de Nazi's juist goede contacten hadden met de islam.
Iedereen kan zo'n brief sturen, maar de inhoud komt op mij erg bedacht en gemaakt over en zeker niet van iemand waarvan je dit zou verwachten.
14 november 2013, Beantwoording Kamervragen inzake de beveiliging van joodse instellingenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:23 schreef Braindead2000 het volgende:
Joodse kleuters die beveiligd worden, in Nederland!!! Geen Kamervragen en geen ophef.
[ afbeelding ]
Terzijde een paar opmerkelijke feiten over "zwarten tijdens het Derde Rijk"quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, maar hun mening wat negers betreft (als ras) week niet af van wat de toenmalige standaard was. In de VS mocht een neger destijds niet voorin de bus zitten en werden ze nog gelynched. Ze waren niet bovengemiddeld racistisch (voor die tijd).
Die maken andere voutequote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
BMW is een deur verderop.Ik geloof wel dat het echt is, genoeg PVV-tokkies die de Nederlandse taal amper beheersen.
Dan ben jij nog niet in aanraking gekomen met 'het volk'..quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:57 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Die maken andere voute
(het weglaten van onbepaald en bepaald lidwoord is een typische fout gemaakt door buitenlanders of allochtonen)
moet jij niet schrijven "de volk"quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan ben jij nog niet in aanraking gekomen met 'het volk'..
Volgens 'het volk' wel, anders past het niet in hun mindset.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:59 schreef Oud_student het volgende:
[..]
moet jij niet schrijven "de volk"
Dat heeft een groep Turken vorige week nog gedaan. Vond ik toch niet zo'n topshow.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:05 schreef PSVCL het volgende:
Laffe Islamhatende tokkies durven alleen maar anoniem of tegen vrouwen.
Laat ze maar eens op een vrijdag middag een moskee binnenlopen en dan praatjes hebben.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:00 schreef LXIV het volgende:
Het is 'De islam is een valse en duivelse religie'
Dit slechte Nederlands doet mij een hoax vermoeden, waarschijnlijk om meer subsidiegeld binnen te halen.
http://www.nu.nl/politiek(...)kennis-bijstand.htmlquote:Op woensdag 29 juni 2016 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan ben jij nog niet in aanraking gekomen met 'het volk'..
2 verschillende zaken, bekijk ze ook echt apart aub...quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Weer een topic-kick.
Naar aanleiding van:
NWS / James mishandeld na opmerkingen over racistische grappen #2
... zet ik hier nog meer vraagtekens bij dan dat ik al deed.
Hoe zit dit met dit onderzoek naar de herkomst van deze briefschrijvers?
Als deze brieven echt door extreemrechts zijn verzonden, moeten deze nazi's zsm achter slot en grendel.
Als dit een vooropgezet plan is, is het ook belangrijk welke briefschrijvers hier achter zitten.
De link die je aan het zoeken bent is wel extreem ver weg. Ik verdenk nu eerder jou omdat je zo hardnekkig allerlei complottheorieen de wereld aan het inschieten bent.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)kennis-bijstand.html
"Daarom zullen wij tegen deze wetsvoorstel stemmen"
Bovendien heeft dat Denk-clubje onlangs al weer verwezen naar "de dreigbrieven" om te pleiten voor extra beveiliging voor moskees. Het is allemaal erg verdacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |