abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160224758
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:56 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik insinueerde inderdaad dat je, vanwege jouw eigen positie in de maatschappij, alleen de paletsorteerders tegen bent gekomen. Ja. :@

[..]

Bloedserieus.

[..]

Geen moslim en ik poep nergens op, behalve misschien een beetje op jou! :D
Okee, hier aan een discussie meedoen en dan op de mensen poepen waarmee je die discussie hebt, cool joh. :').
En ook wel lachen als je moslims kent via je werk, mag je niet meedoen aan de discussie hier, want dan ben je laagopgeleid oid? Volgens mij ben je dan nog gekker dan moslims verondersteld worden te zijn, op FOK!, als NL'er hè.
I´m back.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 10:08:41 #228
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_160224904
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:01 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, hier aan een discussie meedoen en dan op de mensen poepen waarmee je die discussie hebt, cool joh. :').
Ja, bij nader inzien misschien niet zo netjes, maar wel vermakelijk! :)
quote:
En ook wel lachen als je moslims kent via je werk, mag je niet meedoen aan de discussie hier, want dan ben je laagopgeleid oid?
Nee, je begrijpt me niet! Is niet erg, maar wat ik bedoelde te zeggen is als volgt.
Jij zei (en ik parafraseer): "Ik ken alleen maar moslims die gebrekkig nederlands spreken."
Waarop ik zei: "Dat snap ik, als je als paletsoorteerder werkt. In de grote mensen wereld kom ik namelijk genoeg moslims tegen die de Nederlandse taal en cultuur beter schrijven, spreken en begrijpen dan ik."
quote:
Volgens mij ben je dan nog gekker dan moslims verondersteld worden te zijn, op FOK!, als NL'er hè.
Volgens mij valt dat best mee! :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_160224982
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:08 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ja, bij nader inzien misschien niet zo netjes, maar wel vermakelijk! :)

[..]

Nee, je begrijpt me niet! Is niet erg, maar wat ik bedoelde te zeggen is als volgt.
Jij zei (en ik parafraseer): "Ik ken alleen maar moslims die gebrekkig nederlands spreken."
Waarop ik zei: "Dat snap ik, als je als paletsoorteerder werkt. In de grote mensen wereld kom ik namelijk genoeg moslims tegen die de Nederlandse taal en cultuur beter schrijven, spreken en begrijpen dan ik."

[..]

Volgens mij valt dat best mee! :7
Heeft met leeftijd en leeftijd van binnenkomst in NL te maken, niet sec met opleidingsnivo, of moslims goed NLs spreken. En soms kom je lui tegen die ongeveer net zo oud zijn als jij en wel goed NLs kunnen spreken. Maar tot nu toe is dat er maar 1 geweest en die was 3 jaar jonger dan ik. Ik ben dus al wat ouder dan de gemiddelde FOK!ker, enige wat tot mijn voordeel spreekt is dat ik al bijna 15 jaar post hier.

Overigens onderscheid hoog- en laag-opgeleid is sws vaak bull, in die zin er is dan ook nog middelbaar opgeleid, toch (en dat is ongeveer de helft van alle mensen in NL)? En ik ken alle lagen en in alle lagen zijn er dorks en slimme mensen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 26-02-2016 10:18:25 ]
I´m back.
pi_160229894
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 07:34 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wel eens beelden van de anti-AZCprotesten gezien de afgelopen tijd? Die zijn over het algemeen gewoon volwassen. En dit is wel het type geweldloze verzet wat een Wilders wel kan waarderen natuurlijk.
Ach, misschien weer een idee van AFA net als "alle marrokkanen terug naar Istanbul", volgens 'abn' zijn degene die PVV stemmen immers achterlijk dus moet men ook met iets achterlijks komen volgens het door hen ingebeelde PVVers niveau natuurlijk.

Hier trap jij toch ook niet in?

Edit: zie post 235 :P
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_160230821
Ik krijg sterk de indruk dat dit uit de extreem-linkse hoek komt. De laatste tijd zijn ze sowieso zeer actief wat betreft provocaties (Schilderswijk, anti-Pegida) en zij zijn doortrapt genoeg om dit soort acties te gebruiken.

Een echte tokkie had alle symboliek niet eens kunnen bedenken en het zag er ook iets te bedacht uit om uit de zeer laag opgeleide hoek te komen.
pi_160230848
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:09 schreef drexciya het volgende:
Ik krijg sterk de indruk dat dit uit de extreem-linkse hoek komt. De laatste tijd zijn ze sowieso zeer actief wat betreft provocaties (Schilderswijk, anti-Pegida) en zij zijn doortrapt genoeg om dit soort acties te gebruiken.

Een echte tokkie had alle symboliek niet eens kunnen bedenken en het zag er ook iets te bedacht uit om uit de zeer laag opgeleide hoek te komen.
Complotgekkie
pi_160230951
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:36 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ach, misschien weer een idee van AFA net als "alle marrokkanen terug naar Istanbul", volgens 'abn' zijn degene die PVV stemmen immers achterlijk dus moet men ook met iets achterlijks komen volgens het door hen ingebeelde PVVers niveau natuurlijk.

Hier trap jij toch ook niet in?

Edit: zie post 235 :P
Je kan natuurlijk niets uitsluiten. Maar het is toch van de zotte dat dit het eerste is waar die figuurtjes hier aan denken? Nu snap ik wel dat ze geradicaliseerd en daarom verminderd toerekeningsvatbaar zijn maar dit gaat nergens over _O-
  vrijdag 26 februari 2016 @ 14:13:53 #234
427108 flufffy
totò schillaci
pi_160230957
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:09 schreef drexciya het volgende:

De lokale slager is ook vast medeplichtig vanwege zijn voorkeur voor haram biggenvlees :')
pi_160230963
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:10 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Complotgekkie
Dat is te makkelijk. Laten we wel wezen, de tokkie acties tot dusver stellen helemaal niets voor. De NVU aanhang en dergelijke houden zich rustig, omdat ze al uitgebreid gemonitord worden door de AIVD (en extreem links). Naast de NVU en dergelijke is er vrijwel niemand in NL die sympatiseert met het vroegere Nazi regime, dat is al heel dubieus. En tel erbij op dat de Nazi's juist goede contacten hadden met de islam.

Iedereen kan zo'n brief sturen, maar de inhoud komt op mij erg bedacht en gemaakt over en zeker niet van iemand waarvan je dit zou verwachten.
pi_160231161
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:13 schreef drexciya het volgende:

[..]

Dat is te makkelijk. Laten we wel wezen, de tokkie acties tot dusver stellen helemaal niets voor. De NVU aanhang en dergelijke houden zich rustig, omdat ze al uitgebreid gemonitord worden door de AIVD (en extreem links). Naast de NVU en dergelijke is er vrijwel niemand in NL die sympatiseert met het vroegere Nazi regime, dat is al heel dubieus. En tel erbij op dat de Nazi's juist goede contacten hadden met de islam.

Iedereen kan zo'n brief sturen, maar de inhoud komt op mij erg bedacht en gemaakt over en zeker niet van iemand waarvan je dit zou verwachten.
Niet reageren op die mafklapper. Hij denkt immers dat iedere NL'er een pedo is en seks met kinderen normaal.

Verder is het zeker dat er leden zijn van de afa die dit soort dingen kunnen uitvoeren. Zijn ze gek genoeg voor.
Maar het is nog niet opgeëist, dus kan je wel zeggen dat het uit een extreem rechtse hoek komt en het dreigbrieven zijn, maar wie zegt dat?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_160231307
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:23 schreef Braindead2000 het volgende:
Joodse kleuters die beveiligd worden, in Nederland!!! Geen Kamervragen en geen ophef.

[ afbeelding ]
14 november 2013, Beantwoording Kamervragen inzake de beveiliging van joodse instellingen
https://www.rijksoverheid(...)-joodse-instellingen

19 juni 2014, Algemeen overleg, Beveiliging van Joodse instellingen
http://www.tweedekamer.nl(...)etails?id=2014A02623

15 oktober 2015, VVD stelt Kamervragen over geweldsoproep tegen Joden
http://politiek.tpo.nl/20(...)door-youness-ouaali/

En er is meer over te vinden.
pi_160297475
Blijkbaar houden ze hun woord bij de daad

NWS / Tokkie gooit molotovcocktail tegen moskee Enschede
Geen sig.
pi_161129422
Toch even een topic-kick.
Ik ben namelijk heel benieuwd of er al duidelijkheid is wie deze brieven heeft gestuurd.
We horen al een tijd niks, maar de verdachtmaking richting PVV zit nog wel in de mindset van menigeen.
Ik acht de kans nog steeds groot dat dit uit het linkse of islamitische kamp afkomstig is, om de PVV en Wilders in een kwaad daglicht te stellen.
Ik ben overigens geen Wilders-fan.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_161130330
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, maar hun mening wat negers betreft (als ras) week niet af van wat de toenmalige standaard was. In de VS mocht een neger destijds niet voorin de bus zitten en werden ze nog gelynched. Ze waren niet bovengemiddeld racistisch (voor die tijd).
Terzijde een paar opmerkelijke feiten over "zwarten tijdens het Derde Rijk"

Kijk op Wikipedia naar "Jesse Owens"
Aanvankelijk had hij geen negatieve indruk van het regime in Duitsland: hij mocht er gaan en staan waar hij wilde, terwijl hij terug in de Verenigde Staten weer achterin de bus moest zitten. Zelfs na zijn triomfantelijke tickertapeparade in New York moest hij de goederenlift van het Waldorf-Astoria gebruiken om zijn eigen erereceptie bij te kunnen wonen.

en dan Louis Brody.
https://en.wikipedia.org/wiki/Louis_Brody

Hij speelde zelfs een rol in de anti-semitische nazi-film "Jud Süss".
Hij was de bediende van de hertog.
pi_163392006
Weer een topic-kick.
Naar aanleiding van:
NWS / James mishandeld na opmerkingen over racistische grappen #2

... zet ik hier nog meer vraagtekens bij dan dat ik al deed.
Hoe zit dit met dit onderzoek naar de herkomst van deze briefschrijvers?

Als deze brieven echt door extreemrechts zijn verzonden, moeten deze nazi's zsm achter slot en grendel.
Als dit een vooropgezet plan is, is het ook belangrijk welke briefschrijvers hier achter zitten.
pi_163392266
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

BMW is een deur verderop. :') Ik geloof wel dat het echt is, genoeg PVV-tokkies die de Nederlandse taal amper beheersen.
Die maken andere voute
(het weglaten van onbepaald en bepaald lidwoord is een typische fout gemaakt door buitenlanders of allochtonen)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_163392296
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 15:57 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Die maken andere voute
(het weglaten van onbepaald en bepaald lidwoord is een typische fout gemaakt door buitenlanders of allochtonen)
Dan ben jij nog niet in aanraking gekomen met 'het volk'..
Allah Al Watan Al Malik
pi_163392320
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2016 15:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

moet jij niet schrijven "de volk" :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_163392332
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 15:59 schreef Oud_student het volgende:

[..]

moet jij niet schrijven "de volk" :)
Volgens 'het volk' wel, anders past het niet in hun mindset.
Allah Al Watan Al Malik
pi_163392622
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:05 schreef PSVCL het volgende:
Laffe Islamhatende tokkies durven alleen maar anoniem of tegen vrouwen.
Laat ze maar eens op een vrijdag middag een moskee binnenlopen en dan praatjes hebben.
Dat heeft een groep Turken vorige week nog gedaan. Vond ik toch niet zo'n topshow.
Waarom hoorde ik daar eigenlijk niets over van jou?
NWS / Mannen bestormen Turkse moskee in Dordrecht
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_163392665
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:00 schreef LXIV het volgende:
Het is 'De islam is een valse en duivelse religie'
Dit slechte Nederlands doet mij een hoax vermoeden, waarschijnlijk om meer subsidiegeld binnen te halen.
pi_163392677
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2016 15:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/politiek(...)kennis-bijstand.html

"Daarom zullen wij tegen deze wetsvoorstel stemmen"

Bovendien heeft dat Denk-clubje onlangs al weer verwezen naar "de dreigbrieven" om te pleiten voor extra beveiliging voor moskees. Het is allemaal erg verdacht.
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:21:56 #249
37769 erodome
Zweefteef
pi_163392745
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 15:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Weer een topic-kick.
Naar aanleiding van:
NWS / James mishandeld na opmerkingen over racistische grappen #2

... zet ik hier nog meer vraagtekens bij dan dat ik al deed.
Hoe zit dit met dit onderzoek naar de herkomst van deze briefschrijvers?

Als deze brieven echt door extreemrechts zijn verzonden, moeten deze nazi's zsm achter slot en grendel.
Als dit een vooropgezet plan is, is het ook belangrijk welke briefschrijvers hier achter zitten.
2 verschillende zaken, bekijk ze ook echt apart aub...
Als het niet dezelfde is die aangifte heeft gedaan is er eigenlijk geen reden dit extra verdacht te vinden omdat een bepaald individu over een compleet andere zaak gelogen heeft.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163392780
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/politiek(...)kennis-bijstand.html

"Daarom zullen wij tegen deze wetsvoorstel stemmen"

Bovendien heeft dat Denk-clubje onlangs al weer verwezen naar "de dreigbrieven" om te pleiten voor extra beveiliging voor moskees. Het is allemaal erg verdacht.
De link die je aan het zoeken bent is wel extreem ver weg. Ik verdenk nu eerder jou omdat je zo hardnekkig allerlei complottheorieen de wereld aan het inschieten bent.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')