abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163392859
quote:
15s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De link die je aan het zoeken bent is wel extreem ver weg. Ik verdenk nu eerder jou omdat je zo hardnekkig allerlei complottheorieen de wereld aan het inschieten bent.
Het geeft aan dat buitenlanders (bv Turken en Marokkanen) moeite hebben om woorden van "de" en "het" juist te behandelen. "deze wetsvoorstel" ipv "dit wetsvoorstel".
Ik zeg niet dat Kuzu / Ozturk deze brieven hebben gestuurd. Ik zeg alleen de fouten in de brief typische buitenlanders-fouten zijn.
Ik vind wel dat dit topic wel "wakker" moet blijven zolang nog niet de afzenders van deze brieven bekend zijn.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_163392974
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het geeft aan dat buitenlanders (bv Turken en Marokkanen) moeite hebben om woorden van "de" en "het" juist te behandelen. "deze wetsvoorstel" ipv "dit wetsvoorstel".
Ik zeg niet dat Kuzu / Ozturk deze brieven hebben gestuurd. Ik zeg alleen de fouten in de brief typische buitenlanders-fouten zijn.
Ik vind wel dat dit topic wel "wakker" moet blijven zolang nog niet de afzenders van deze brieven bekend zijn.
Je wekt de suggestie dat alleen buitenlanders moeite hebben met de Nederlandse taal. Mijn ervaring is echter dat ook de sociale dom-rechtse onderklasse van Nederland de Nederlandse taal niet afdoende beheerst. Bovendien stel je zojuist in een post dat je het zeer waarschijnlijk acht dat deze brieven vanuit links of islamitische hoek afkomstig zijn. De enige link die je wederom legt: de taal.

Dat is niet alleen flinterdun, het is ook nog eens misselijkmakend speculeren. Zolang er helemaal niets bekend is, is er helemaal niets bekend. Het is dan ook vrij dubieus dat je zo aan het zoeken bent en nu zelfs de link legt met James.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:32:19 #253
117098 Hathor
Effe niet
pi_163392981
Er was geen ander nieuws dus gaan we maar even topics van een paar maanden oud omhoog kicken?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_163393027
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/politiek(...)kennis-bijstand.html

"Daarom zullen wij tegen deze wetsvoorstel stemmen"

Bovendien heeft dat Denk-clubje onlangs al weer verwezen naar "de dreigbrieven" om te pleiten voor extra beveiliging voor moskees. Het is allemaal erg verdacht.
Ik ben als test even wat comments op 'Nederland mijn Vaderland' en 'PVV aanhangers' langsgegaan om te kijken of dit soort fouten echt iets voor buitenlanders zijn. Ik heb 5 minuutjes gezocht in de eerste paar nieuwsberichten.

quote:
Ja helaas weer zo Zielig figuur ,en wat doet de openbare minsterie , hmmmmm hmmmmm oja het is een zwarte zielige jongen nou doen we niks tegen
quote:
Wij kunnen { en dat doen we hier in Nederland al veel} iedereen in bescherming nemen.Maar we zullen toch { aan de hand van het door de politie uitgezochte verhaal} moeten accepteren dat dit persoon willens en wetens iedereen op een verkeerde been heeft willen zetten en dit omdat het grootste deel van de Nederlanders begint te beven bij het woord "racisme" het blijkt dus dat hier graag ge/misbruik van gemaakt wordt.
quote:
die wauw ons even oplichten die riool rat daar zijn ze goed in
quote:
Volgende keer is de zeik dat nergens meer getinte mensen in zitten 😂 ze gaan van het eene uiterste na het andere maja wie neemt racistme dadelijk nog serieus 😂😂
quote:
ik geef geen steun aan het debat en terug aan de orde van de dag hihihihi
Geen spelfout maar gewoon even in de bonus:
quote:
Hahahaha die aap kan niet tegen alcohol flikkert op zijn zulu lip en geeft nederlanders de schuld dat s racisme
quote:
Een bijl in zn kop slaan die kinta kunta
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_163393036
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:32 schreef Hathor het volgende:
Er was geen ander nieuws dus gaan we maar even topics van een paar maanden oud omhoog kicken?
Ik vind dit soort dreigementen uiten een ernstige zaak.
En aangezien nog niet bekend is, wie deze heeft gestuurd, moet deze zaak wel "wakker" blijven.
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:38:35 #256
117098 Hathor
Effe niet
pi_163393108
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik vind dit soort dreigementen uiten een ernstige zaak.
En aangezien nog niet bekend is, wie deze heeft gestuurd, moet deze zaak wel "wakker" blijven.
Maar is dat hoge bezoek al langs geweest dan of was het gewoon de zoveelste wassen neus? Hoeveel loze bommeldingen zien we wel niet elk jaar? Zullen we die ook allemaal een eigen topic geven omdat het mogelijk een ernstige zaak kan zijn?
pi_163393215
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar is dat hoge bezoek al langs geweest dan of was het gewoon de zoveelste wassen neus? Hoeveel loze bommeldingen zien we wel niet elk jaar? Zullen we die ook allemaal een eigen topic geven omdat het mogelijk een ernstige zaak kan zijn?
Dit filmpje is 2 maand oud (niet zo oud dus)

bij 1:40 refereert Ozturk aan deze dreigbrieven en wil hij uit hoofde hiervan extra beveiliging voor de moskees.
Dus de dreigbriefaffaire wordt door Denk thans nog wel gebruikt voor politieke doeleinden.
Dus moet de toedracht van deze brieven ook onderzocht blijven worden.
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:47:36 #258
117098 Hathor
Effe niet
pi_163393248
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dit filmpje is 2 maand oud (niet zo oud dus)

bij 1:40 refereert Ozturk aan deze dreigbrieven en wil hij uit hoofde hiervan extra beveiliging voor de moskees.
Dus de dreigbriefaffaire wordt door Denk thans nog wel gebruikt voor politieke doeleinden.
Dus moet de toedracht van deze brieven ook onderzocht blijven worden.
Denk grijpt momenteel elke strohalm aan om in het nieuws te blijven, ik kan die Turkse kneuzenclub moeilijk serieus nemen.
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:52:43 #259
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163393331
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:23 schreef luxerobots het volgende:

[..]

We weten niets van de afzender. Alles is dus mogelijk, alhoewel het natuurlijk wel logisch is dat het uit de anti-islam-hoek komt. Maar ook dat is niet zeker.
Een handschriftoloog kan hier wel wat mee. O.a. de schrijfwijze van de a in "alle" en "Islamitische", en helemaal in combinatie met het typische hoofdlettergebruik, zal het niet zo moeilijk zijn om de afkomst van de afzender te ontcijferen. Ik zet de joker alvast in op niet-autochtone Nederlander.
pi_163393388
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:52 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Een handschriftoloog kan hier wel wat mee. O.a. de schrijfwijze van de a in "alle" en "Islamitische", en helemaal in combinatie met het typische hoofdlettergebruik, zal het niet zo moeilijk zijn om de afkomst van de afzender te ontcijferen. Ik zet de joker alvast in op niet-autochtone Nederlander.
De afkomt van de afzender ontcijferen aan de hand van een 'a' en een extra hoofdletter?

Ik denk dat jij een wat hoge pet ophebt van de niet-bestaande functie van handschriftoloog.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 29 juni 2016 @ 17:01:23 #261
452947 frietenstamp
pi_163393503
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De afkomt van de afzender ontcijferen aan de hand van een 'a' en een extra hoofdletter?

Ik denk dat jij een wat hoge pet ophebt van de niet-bestaande functie van handschriftoloog.
Simpel. Hier op de scholen wordt deze schrijfwijze niet aangeleerd (maar elders wel). En hier is leerplicht. De dader heeft dus elders leren schrijven. De afsluitende zin is ook niet van een native Hollander. Maar goed, oud topic en deze brieven zijn altijd fake dus nvm.
  woensdag 29 juni 2016 @ 17:02:12 #262
452947 frietenstamp
pi_163393523

[ Bericht 100% gewijzigd door frietenstamp op 29-06-2016 17:02:21 ]
pi_163393718
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 17:01 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Simpel. Hier op de scholen wordt deze schrijfwijze niet aangeleerd (maar elders wel). En hier is leerplicht. De dader heeft dus elders leren schrijven. De afsluitende zin is ook niet van een native Hollander. Maar goed, oud topic en deze brieven zijn altijd fake dus nvm.
Toch worden deze incidenten samen met "James in Geesteren" beschouwd als het bewijs dat er in Nederland racisme is. En aan de hand daarvan wordt aandacht en geld verdeeld. Als dit nou allemaal "busted" is, moeten we onze aandacht anders verdelen.
pi_163394413
Binnenkort hoog bezoek

varkens

Zijn die varkens nog gekomen dan?
  woensdag 29 juni 2016 @ 17:59:22 #265
117098 Hathor
Effe niet
pi_163394627
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 17:10 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Toch worden deze incidenten samen met "James in Geesteren" beschouwd als het bewijs dat er in Nederland racisme is. En aan de hand daarvan wordt aandacht en geld verdeeld. Als dit nou allemaal "busted" is, moeten we onze aandacht anders verdelen.
Dat er in Nederland racisme is, is geen geheim natuurlijk, dat lijkt me evident. Alleen zijn "James uit Geesteren, wat een dronken leugenaar bleek te zijn, en wat vage bij moskeeën afgeleverde pamfletjes die door elke lolbroek met een printer in elkaar geflanst kunnen zijn, nou niet bepaald de beste voorbeelden.
pi_163394706
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 17:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat er in Nederland racisme is, is geen geheim natuurlijk, dat lijkt me evident. Alleen zijn "James uit Geesteren, wat een dronken leugenaar bleek te zijn, en wat vage bij moskeeën afgeleverde pamfletjes die door elke lolbroek met een printer in elkaar geflanst kunnen zijn, nou niet bepaald de beste voorbeelden.
Wat zijn wél goede voorbeelden? Zijn er echt gewelddadige incidenten en echte bedreigingen.
Deze voorbeelden worden wel degelijk als fundament gebruikt voor lieden uit de linkse hoek om vermeend racisme in NL te "bewijzen".
  woensdag 29 juni 2016 @ 18:29:27 #267
117098 Hathor
Effe niet
pi_163395217
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 18:03 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Wat zijn wél goede voorbeelden? Zijn er echt gewelddadige incidenten en echte bedreigingen.
Deze voorbeelden worden wel degelijk als fundament gebruikt voor lieden uit de linkse hoek om vermeend racisme in NL te "bewijzen".
Goede voorbeelden zou je de reacties op Sylvana Simons op social media kunnen noemen, daar komt aardig wat opgekropte haat naar boven zo nu en dan.
pi_163395373
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 18:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Goede voorbeelden zou je de reacties op Sylvana Simons op social media kunnen noemen, daar komt aardig wat opgekropte haat naar boven zo nu en dan.
Keyboardhelden. Je moet die lieden eens in real life treffen. Dan nemen ze alles weer terug. Peter R de Vries had ook eens zo'n doodsbedreiging nagezocht en kwam in contact met zo'n nobody die begon te hakkelen. Later stuurde ditzelfde personage een handgeschreven lief kaartje aan Peter R van dat 't niet zo bedoeld was. Peter Rekeningetje de Vries beleefde wel zijn finest hour. met z'n BMW zo'n klootjesvolksbuurt binnendraaien en even het morele geweten der natie zijn. Maar dat terzijde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')