abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160224051
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:20 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Die ene is er nog steeds niet geweest. Nee. Ik bedoel dat elke idioot een brief kan versturen.
En dus? Nogmaals? Relevantie? Nee ja, we nemen het maar niet serieus - want er liggen nog geen doden. Zoiets?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:22:11 #177
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160224055
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:15 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dat kan. Maar hoeveel Joodse doelen zijn er al aangevallen in Europa de laatste jaren? Met doden en/of gewonden als gevolg? En hoeveel islamitische?
er zijn genoeg aanvallen op allerlei religieuze doelen in europa, denk niet dat het afhankelijk is of dat er een alleen ons principe op kan worden losgelaten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:22:44 #178
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160224064
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dus? Nogmaals? Relevantie? Nee ja, we nemen het maar niet serieus - want er liggen nog geen doden. Zoiets?
Nee. Dat zeg ik niet. Maar goede frame wel.
Graag op anoniem
pi_160224065
Dit gaat wel te ver ja.
Zonder wrijving geen glans
pi_160224066
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En terecht, dat is ook wat erodome zegt. Je lijkt niet in te willen zien dat er mensen nu al aan het complotdenken zijn, ongeacht de feiten.
Zo had ik het nog even niet bekeken. Natuurlijk is het zo dat wanneer je een bepaald standpunt inneemt, daarop vervolgens anderen weer vanalles over kunnen vinden.

Dat laat onverlet dat ik me niet voor die specifieke mensen hoef te verdedigen. Ben ik geen seconde van plan.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_160224082
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:22 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Nee. Dat zeg ik niet. Maar goede frame wel.
Ik frame niemand, ik vraag gewoon wat je nu precies wilt zeggen. Dat het door iedereen gestuurd kan worden, dat is wel duidelijk. De link met Joodse instellingen en terroristische aanslagen ontgaat mij even. Dus ik probeer te achterhalen waarom je met dat argument op de proppen komt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160224099
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:22 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Zo had ik het nog even niet bekeken. Natuurlijk is het zo dat wanneer je een bepaald standpunt inneemt, daarop vervolgens anderen weer vanalles over kunnen vinden.

Dat laat onverlet dat ik me niet voor die specifieke mensen hoef te verdedigen. Ben ik geen seconde van plan.
Vraag ik dat dan van je?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160224107
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:22 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het standpunt 'het is door moslims gedaan, want taalfouten' - is gewoonweg walgelijk te noemen natuurlijk. Laten we daar gewoon eens niet moeilijk over doen. Het is ook, zeker gezien de op dit moment bekende feiten, niet meer dan complotdenken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160224113
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat er gedreigd is met een hakenkruis, betekent niet automatisch dat de daders nazi's zijn. Er wordt gewoon een statement afgegeven, en een hakenkruis maakt nou eenmaal indruk als je je op minderheden richt.
klopt, aan de andere kant deze mensen wonen veelal ook al hun hele leven in NL, zijn hier naar school gegaan en kunnen die afweging ook maken natuurlijk.
En juist daarom zou de auctor intellectualis zijn van dit pamflet ook net zo goed moslim kunnen zijn. Gereed dat dit veel reacties oplevert die sympathiek zijn tav de islam, moslims, moskeeën, immers geen NL'er wil zich graag associëren met het nazisme.
I´m back.
pi_160224116
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Vraag ik dat dan van je?
Nee.

Je kunt volgens mij zien aan wie het bericht gericht is.
pi_160224144
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het standpunt 'het is door moslims gedaan, want taalfouten' - is gewoonweg walgelijk te noemen natuurlijk. Laten we daar gewoon eens niet moeilijk over doen. Het is ook, zeker gezien de op dit moment bekende feiten, niet meer dan complotdenken.
Als ik zulke termen heb gebezigd, Mutant, mag je mij daar op afrekenen.
pi_160224148
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

klopt, aan de andere kant deze mensen wonen veelal ook al hun hele leven in NL, zijn hier naar school gegaan en kunnen die afweging ook maken natuurlijk.
En juist daarom kunnen zo ook net zo goed de auctor intellectualis zijn van dit pamflet. Gereed dat dit veel reacties oplevert die sympathiek zijn tav de islam, moslims, moskeeën, immers geen NL'er wil zich graag associëren met het nazisme.
Er zijn veel Nederlanders die zich graag associëren met het nazisme. Ik verwijs je naar Stormfront. Je bent, zoals gebruikelijk, niet echt op de hoogte van wat er in de huidige maatschappij leeft.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160224162
quote:

[..]

Hoezo ben irl nooit een moslim tegengekomen die correct NLs sprak, laat staan schreef. Goed zijn wat oudere moslims, klopt.
I´m back.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:29:00 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160224163
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:28 schreef Ryan3 het volgende:
De tering, Leandra, hoe werkt het hier nog?
Ik zat daarnet mobiel, dan valt er weinig te modden, maar jullie kunnen natuurlijk zelf ook je best doen een topic niet te laten ontsporen, en anders zet je een TR bij posts die niet door de beugel kunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160224183
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo ben irl nooit een moslim tegengekomen die correct NLs sprak, laat staan schreef. Goed zijn wat oudere moslims, klopt.
Dat sluit dan ook aan bij mij vorige opmerking dat je niet echt op de hoogte bent van hoe de huidige maatschappij in elkaar steekt. Je eigen ervaringen met moslims projecteren op de totale moslimbevolking is daarom een slecht idee.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160224188
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er zijn veel Nederlanders die zich graag associëren met het nazisme. Ik verwijs je naar Stormfront. Je bent, zoals gebruikelijk, niet echt op de hoogte van wat er in de huidige maatschappij leeft.
Ben ze nog nooit tegengekomen hoor, ik weet niet waar jij het over hebt. Zelfs min of meer behoorlijk rechtse mensen willen niet overkomen als nazi's.
I´m back.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:30:41 #192
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_160224196
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:28 schreef Ryan3 het volgende:
Die werken dan ook niet als paletsorteerder. :) Dus dat kan kloppen. Ik heb een aantal (moslim) collega's en die spreken en schrijven beter dan ik. :@
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_160224203
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zat daarnet mobiel, dan valt er weinig te modden, maar jullie kunnen natuurlijk zelf ook je best doen een topic niet te laten ontsporen, en anders zet je een TR bij posts die niet door de beugel kunnen.
Ja, vind ik ook hoor, maar sommige mensen zijn echt aan het uitglijden in sommige topics.
I´m back.
pi_160224218
Op de dag van het 75 jubileum van het verzet tegen de Jodenvervolging worden een groot aantal moskeeën aangeschreven en bedreigd.

In de brief wordt een hakenkruis afgebeeld wat m.i. de connectie met die dag van 75 jaar geleden legt.

In dat geval zit er een bepaalde intelligentie en doel achter deze dreigbriefactie.

Het lijkt allemaal zo tegengesteld. Aan de ene kant de dag van het verzet tegen uitsluiting van een bevolkingsgroep en aan de andere kant een soort van vervolging van een bevolkingsgroep middels een dreigbrief.

De connectie dat men nu de moslims, net als toen de Joden, zou moeten uitsluiten lijkt door de connectie met de Februaristaking m.i. niet meer aannemelijk.

Het lijkt m.i. aannemelijker of 'men' de connectie wil maken dat NU de moslims net als destijds de Joden worden uitgesloten.

In dat geval lijkt het meer op een False Flag....

:P
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_160224223
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:05 schreef PSVCL het volgende:
Laffe Islamhatende tokkies durven alleen maar anoniem of tegen vrouwen.
Laat ze maar eens op een vrijdag middag een moskee binnenlopen en dan praatjes hebben.
Want dan slaan jij en je matties iedereen die kritiek durft te hebben op de islam in elkaar? Zo rol je zeker ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_160224225
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:30 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Die werken dan ook niet als paletsorteerder. :) Dus dat kan kloppen. Ik heb een aantal (moslim) collega's en die spreken en schrijven beter dan ik. :@
Ja, okee, ik ben alleen de palletsorteerders tegengekomen, zeg je dat?
Dat is niet zo namelijk. Ben je wel serieus bezig in deze discussie?

Of ben je zelf moslim toevallig en poep je op je eerdere generatie?
I´m back.
pi_160224251
quote:

[..]

We wachten het onderzoek wel af voordat we conclusies trekken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:34:28 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160224252
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook hoor, maar sommige mensen zijn echt aan het uitglijden in sommige topics.
Dan plaats je een TR bij die post, en als dat niet kan omdat je mobiel zit dan plaats je een TR bij het topic en zet je er even in om welke posts het gaat....
We kunnen simpelweg niet in ieder topic meelezen, en gezien de inhoud moet je dat ook niet mogen verwachten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160224256
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ben ze nog nooit tegengekomen hoor, ik weet niet waar jij het over hebt. Zelfs min of meer behoorlijk rechtse mensen willen niet overkomen als nazi's.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160224263
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
En ik maar denken dat Hitler een Islamitische SS divisie had destijds.
De mensen die zulke brieven maken, zijn te dom om zoiets te weten.
Ура для россии
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')