Oke.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou ik echt een gaat in de lucht springen.
Das waar, ik hoop eigenlijk dat van Gaal de UEFA cup en FA cup wint.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het betekent wel exit Van Gaal. Dat zou wel zuur zijn.
Zuur? Moest allang weg zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het betekent wel exit Van Gaal. Dat zou wel zuur zijn.
Dat zijn toch mongolenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat de RTL-kijker naar deze aids zit te gluren dan
quote:
quote:
quote:
Come on guys. Jullie kunnen beter.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan staat het 3-4 want uitdoelpunten tellen dubbel
Ik ga niet meer gemeen tegen jou doen, één keer was gewoon grappig, omdat je zo onzeker bent en geen weerwoord had, maar vanaf nu stop ik er weer mee.quote:
En Rijkaard van Messi. Zonder Nederlandse trainers had het voetbal er heel anders uit gezien, kunnen we wel stellen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Gaal stond toch maar mooi aan de basis van de carrière van Müller en nu van deze Rashford. Wereldtrainer.
Dat soort dingen kan ik onwijs van genietenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan heb je ook een armzalig leven.
Nog meer voor mannen een programma voor mongolen vindenquote:
Wanneer begint dat weer? Duurt te lang verdomme!quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog meer voor mannen een programma voor mongolen vinden
Dat is er nu niet op Hansquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog meer voor mannen een programma voor mongolen vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wanneer begint dat weer? Duurt te lang verdomme!
De interviewtjes en persconferenties met Louis zijn altijd wel vermakelijk. Liever hem dan zo'n cliché-uitbrakende grijze muis.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
2 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
Ik las makelele, wat een baas was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooitquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Ook geen MOTD hoop ik?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Zaterdagmiddag Omloop en het gelijkspelletje van de Madrileense derby in de middag. 's avonds Eredivisie
Zondagmiddag Utrecht - Feyenoord, KBK, Ajax - AZ , Liverpool - Man City, Barça - Sevilla
Dit weekend kom ik wel door, Rikkert.
We hebben nu toch Jambersquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jawel. Daar heb ik recht op.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Ook geen MOTD hoop ik?
Wel eens getest op dyslectie?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik las makelele, wat een baas was dat
Dat wordt switchen tussen wielrentopic, BPL, PD, Eredivisie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Zaterdagmiddag Omloop en het gelijkspelletje van de Madrileense derby in de middag. 's avonds Eredivisie
Zondagmiddag Utrecht - Feyenoord, KBK, Ajax - AZ , Liverpool - Man City, Barça - Sevilla
Dit weekend kom ik wel door, Rikkert.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Gaal stond toch maar mooi aan de basis van de carrière van Müller en nu van deze Rashford. Wereldtrainer.
Lul.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel. Daar heb ik recht op.
erectie?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel eens getest op dyslectie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |