nu is het weer genoegquote:
Zonde, dit was nou echt een geweldige TT geweest.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:32 schreef Anoonumos het volgende:
MEMPHIS MEMPHIS MEMPHIS MEMPHIS MEMPHIS MEMPHIS MEMPHIS MEMPHIS
Goede TTquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:32 schreef Anoonumos het volgende:
Astrid Joostenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje boeiende gasten vandaag?
Derksen, Van Rossem, Peter R., Hansie?
Te lang, we schuiven door naar #13quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:32 schreef Anoonumos het volgende:
Neequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef Rabieluh het volgende:
Hebben jullie allemaal al gestemd op Zoet als speler van de week?
Nee.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef Rabieluh het volgende:
Kom met argumenten, hier heb ik niks aanquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus waarom jij niet grappig bent.
Je hoeft alleen maar tergend langzaam een account aan te maken op uefa.com.quote:
maar hij heet ook Leo xDquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Leo wordt helemaal gek. Dit is waarom Oldenburger zo'n goede commentator is
Oldenburgerquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Leo wordt helemaal gek. Dit is waarom Oldenburger zo'n goede commentator is
Aliens?? Serieus??quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kom met argumenten, hier heb ik niks aan
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef Rabieluh het volgende:
quote:
Thijs snapt het.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 25-02-2016 om 20:05:21I've voted for Jeroen Zoet as the Player of the Week https://t.co/C4FxNoQPK2 reageer retweet
Ik mis de battles tussen Thijs en Rikquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]Thijs snapt het.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 25-02-2016 om 20:05:21I've voted for Jeroen Zoet as the Player of the Week https://t.co/C4FxNoQPK2 reageer retweet
Ik ben echt een ziener vandaag.quote:
Jij doelt op iemand van 19?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
Alleen hele grote talenten scoren 2x bij hun debuut.
Wie wint zaterdag Omloop het Volk?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben echt een ziener vandaag.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
Alleen hele grote talenten scoren 2x bij hun debuut.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij doelt op iemand van 19?
Je verwart Louis nu met Guusquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Louis zit daar echt als een demente bejaarde die naar een optreden van Koos Alberts aan het kijken is.
Sacked in the morning nieuw contractquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit komt allemaal door hem, hij heeft hem gevonden
Wel triest een man die kampioenschappen met Barcelona en Bayern gepakt heeft. Zit nu te juichen na een goaltje tegen FC Middjilandt.quote:
Dat zijn geen voetbalkennersquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:40 schreef hafcfan het volgende:
Er waren mensen die dachten dat het verlening werd
Verlening?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:40 schreef hafcfan het volgende:
Het was meer hopen denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:40 schreef hafcfan het volgende:
Tom Boonen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie wint zaterdag Omloop het Volk?
Het zou wat zijn.quote:
Dat was een uiterst genante vertoning vorig jaarquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik hoop dat er weer drie Etixx renners op worden gelegd door een SKY baas.
Zelden zo gelachen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was een uiterst genante vertoning vorig jaar
Xavi, Iniesta, Puyolquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Gaal stond toch maar mooi aan de basis van de carrière van Müller en nu van deze Rashford. Wereldtrainer.
Dat is je eigen keusquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
Nadeel is wel dat we de volgende ronde waarschijnlijk ook naar deze aids zitten te gluren
Niet overdrijven, United speelt vandaag zowaar een prima wedstrijd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
Nadeel is wel dat we de volgende ronde waarschijnlijk ook naar deze aids zitten te gluren
Oke.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou ik echt een gaat in de lucht springen.
Das waar, ik hoop eigenlijk dat van Gaal de UEFA cup en FA cup wint.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het betekent wel exit Van Gaal. Dat zou wel zuur zijn.
Zuur? Moest allang weg zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het betekent wel exit Van Gaal. Dat zou wel zuur zijn.
Dat zijn toch mongolenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat de RTL-kijker naar deze aids zit te gluren dan
quote:
quote:
quote:
Come on guys. Jullie kunnen beter.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan staat het 3-4 want uitdoelpunten tellen dubbel
Ik ga niet meer gemeen tegen jou doen, één keer was gewoon grappig, omdat je zo onzeker bent en geen weerwoord had, maar vanaf nu stop ik er weer mee.quote:
En Rijkaard van Messi. Zonder Nederlandse trainers had het voetbal er heel anders uit gezien, kunnen we wel stellen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Gaal stond toch maar mooi aan de basis van de carrière van Müller en nu van deze Rashford. Wereldtrainer.
Dat soort dingen kan ik onwijs van genietenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan heb je ook een armzalig leven.
Nog meer voor mannen een programma voor mongolen vindenquote:
Wanneer begint dat weer? Duurt te lang verdomme!quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog meer voor mannen een programma voor mongolen vinden
Dat is er nu niet op Hansquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog meer voor mannen een programma voor mongolen vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wanneer begint dat weer? Duurt te lang verdomme!
De interviewtjes en persconferenties met Louis zijn altijd wel vermakelijk. Liever hem dan zo'n cliché-uitbrakende grijze muis.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
2 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
Ik las makelele, wat een baas was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooitquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Ook geen MOTD hoop ik?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Zaterdagmiddag Omloop en het gelijkspelletje van de Madrileense derby in de middag. 's avonds Eredivisie
Zondagmiddag Utrecht - Feyenoord, KBK, Ajax - AZ , Liverpool - Man City, Barça - Sevilla
Dit weekend kom ik wel door, Rikkert.
We hebben nu toch Jambersquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jawel. Daar heb ik recht op.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Ook geen MOTD hoop ik?
Wel eens getest op dyslectie?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik las makelele, wat een baas was dat
Dat wordt switchen tussen wielrentopic, BPL, PD, Eredivisie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Zaterdagmiddag Omloop en het gelijkspelletje van de Madrileense derby in de middag. 's avonds Eredivisie
Zondagmiddag Utrecht - Feyenoord, KBK, Ajax - AZ , Liverpool - Man City, Barça - Sevilla
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Lul.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel. Daar heb ik recht op.
erectie?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel eens getest op dyslectie?
MOTD ben je homo ofzo?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Ook geen MOTD hoop ik?
Vond je?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik las makelele, wat een baas was dat
Liverpool - City over Valencia - Bilbao is blasfemie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Tijd voor een baco'tje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
Manchester overtuigend door.
Het lek is boven.
Ik vond dat Depay hem wel verdiende.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:51 schreef SevD het volgende:
Geef die penalty dan gewoon aan Rashford man
Speelde wel het beste van allemaal denk ik jaquote:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 25-02-2016 om 22:45:4114 - @Memphis now holds the all-time record for most dribbles completed in one @EuropaLeague game (since 2009/10). Wizard. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |