barney.gifquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat mag wel met die 10cm van je.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kreeg veel commentaar van users in de CL-topics dat ze je erg hebben gemist. Als voornaamste reden gaven de meeste users aan jouw woordgrapjes te missen.
Midtjylland zou Ajax wel afdrogenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:15 schreef hafcfan het volgende:
Depay speelt wel goed tegen die clubs van het niveau eredivisie.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Ik ben wel benieuwd hoe erg we jou zouden missen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Analyse over gisteren op Catenaccio:quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, hij gaf ze 10% kans. Haalde nog even aan dat Oblak bijvoorbeeld zondag geen fuck te doen had maar het wel een goed idee had geweest als Guardado hangend linksbuiten had geweest
Treffend. Dus al dat gemekker over counteren is leuk en aardig, maar als je de backs over het volle veld bestrijdt, gaat dat ten koste van de aanvallende impulsen. De kans is, mocht PSV het ook in Calderón toepassen, zo'n 100% dat Luuk de Jong helemaal alleen tussen Godín en Gimenez komt te zwemmen. Ze lachen zich nu al rot.quote:Dat leverde op papier een 4-3-3-formatie op, met Guardado als controleur op het middenveld, maar bleek in de praktijk heel anders uit te pakken als Atlético ten aanval trok. De backs Juanfran en Filipe Luís speelden erg hoog en omdat PSV ervoor koos om Narsingh en Locadia mandekking te laten hanteren, werden zij ver teruggedrongen op eigen helft. Uit balbezit was de formatie daarom afwisselend 6-1-2-1 (met Narsingh en Locadia naast de eigen backs), 4-3-2-1 (met Narsingh en Locadia naast Guardado) en enkele assymetrische varianten daarop.
Het voordeel van die strategie was dat er minder communicatie werd gevraagd. Als Narsingh en Locadia in hun eigen zone waren blijven staan, was er een uitstekende samenwerking vereist geweest om te bepalen wie de backs van Atlético zou opvangen. Maar de mandekking op de backs bracht wel het nadeel met zich mee dat er van een fatsoenlijke counter van PSV zelden sprake was. Hier begon de aanvallende onmacht zich af te tekenen; Pereiro stond op een eiland en de vleugelspelers moesten een te grote afstand naar het doel van Atlético overbruggen om hem te assisteren. Bovendien verspilden zij veel energie met hun defensieve taken.
Bolasie stuurt dickpics naar jou?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mensen delen hun onzekerheid vaak per DM met mij.
Ik ben vaak onzeker over mijn grapjes, kan ik daarover bij jou terecht?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mensen delen hun onzekerheid vaak per DM met mij.
Nee, gewoon een tekstje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bolasie stuurt dickpics naar jou?
Op basis van de minuut die ik gezien heb schrijf ik United afquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zet ik hem uit en vertrouw ik op jouw goede analyse.
Ja, in jouw geval is het overigens terecht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben vaak onzeker over mijn grapjes, kan ik daarover bij jou terecht?
Geen dank. Ik help graag.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Thanks voor je hulp op mijn vraag via DM opper.
Ik wil graag feedbackquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, in jouw geval is het overigens terecht.
Sparta ookquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Midtjylland zou Ajax wel afdrogen
Ik heb maar een 13 inch scherm.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kan je even je DM lezen? Heb nu een foto gestuurd.
Ajax vergelijken met een lego verenigingquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Midtjylland zou Ajax wel afdrogen
Je moet nooit met De Jong spelen. Dan maar Narsingh - Lestienne - Jozefzoon ofzo. Of Brenet en Willems brengen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Analyse over gisteren op Catenaccio:
[..]
Treffend. Dus al dat gemekker over counteren is leuk en aardig, maar als je de backs over het volle veld bestrijdt, gaat dat ten koste van de aanvallende impulsen. De kans is, mocht PSV het ook in Calderón toepassen, zo'n 100% dat Luuk de Jong helemaal alleen tussen Godín en Gimenez komt te zwemmen. Ze lachen zich nu al rot.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Via DM, anders wordt Stijn boos. We gaan offtopic.
Wat voor advies heb jij aan hem gegeven Opper?quote:
Ik ken iemand die daar aan is overleden. Graag niet van die ziektes gebruiken, zeker jij hebt een voorbeeldfunctie.quote:
Ik zie hem vooral graag vissen.quote:
Niet op de tocht zitten in het vervolg.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Wat voor advies heb jij aan hem gegeven Opper?
Ik kan nog niet DM'en, dus bij dezen mijn gelukswensen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ik was ook zeer verkouden eerder deze week.
Gelukkig is dat nu over.
Gelukswensen mogen via DM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |