quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Memphis is de beste speler van deze generatie.
Memphis > Messiquote:
Oh, maar dat soort babbeltjes kan ik inmiddels wel dromen. Was meer benieuwd naar zijn blik over de wedstrijd zelf, want ik word een beetje moe van de positiviteit rond 'één goal is genoeg!'.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Situatie van Atletico bij instap, filosofie, hoe hij het jaar na jaar tactisch ontwikkeld heeft, hoe de tactiek er nu voor staat etc. Best wel redelijk vergelijkbaar met wat op VI.nl stond door hem
Hebben ze Sneijder al een aanbieding gedaan?quote:
Oh, hij gaf ze 10% kans. Haalde nog even aan dat Oblak bijvoorbeeld zondag geen fuck te doen had maar het wel een goed idee had geweest als Guardado hangend linksbuiten had geweestquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Oh, maar dat soort babbeltjes kan ik inmiddels wel dromen. Was meer benieuwd naar zijn blik over de wedstrijd zelf, want ik word een beetje moe van de positiviteit rond 'één goal is genoeg!'.
Die zou daar denk ik niet meekunnenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hebben ze Sneijder al een aanbieding gedaan?
Ik hoop dat jij uitslag krijgt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:08 schreef Doublepain het volgende:
Uitslag:
[ afbeelding ]
4 normale mensen, 2 vrouwen en 2 homo's
DANK U voor uw stem!
Weer naar de wedstrijd, naar Leo!
xDquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat mag wel met die 10cm van je.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kreeg veel commentaar van users in de CL-topics dat ze je erg hebben gemist. Als voornaamste reden gaven de meeste users aan jouw woordgrapjes te missen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zit naar schakelkanaalgenot te kijken.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |