Ik las heel even Beenhakkerquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:00 schreef Doublepain het volgende:
Stelling van de rust:
Poll: Beenhaar scheren
• not dun
• ja ik ben homo
• ja ik ben vrouw
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Situatie van Atletico bij instap, filosofie, hoe hij het jaar na jaar tactisch ontwikkeld heeft, hoe de tactiek er nu voor staat etc. Best wel redelijk vergelijkbaar met wat op VI.nl stond door hemquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat had hij allemaal te vertellen?
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wist dat jij er was, dus speciaal voor jou ook een optie
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Over vrouwen gesproken: http://www.dumpert.nl/med(...)re_weer_krabben.html
misschien heeft ze wel een winters vachtjequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat Lavenderr niet aanwezig is.
CR7 -> MD7quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Uitzonderlijk talent. Nieuwe Robben.
Hi-la-rischquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Over vrouwen gesproken: http://www.dumpert.nl/med(...)re_weer_krabben.html
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Memphis is de beste speler van deze generatie.
Memphis > Messiquote:
Oh, maar dat soort babbeltjes kan ik inmiddels wel dromen. Was meer benieuwd naar zijn blik over de wedstrijd zelf, want ik word een beetje moe van de positiviteit rond 'één goal is genoeg!'.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Situatie van Atletico bij instap, filosofie, hoe hij het jaar na jaar tactisch ontwikkeld heeft, hoe de tactiek er nu voor staat etc. Best wel redelijk vergelijkbaar met wat op VI.nl stond door hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |