SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
tmi, dude, TMI!quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In knok zit ook een stukje vout.
Te laatquote:
Hij channelt me af en toequote:
Dat klinkt gelukkig niet eng ofzoquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In knok zit ook een stukje vout.
Nou, letterlijk.. zeg maar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat krijg jij daar voor beelden bij dan?
Wat een verrassende bijkomstigheid bij één zo'n onschuldig zinnetje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, letterlijk.. zeg maar.
En hoewel ik geen idee hoe beiden eruit zien, het doet mijn avondeten weer enigszins omhoog komen
A dirty mind is a joy forever. En soms een hel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een verrassende bijkomstigheid bij één zo'n onschuldig zinnetje.
Lekker zachtjes binnensmonds kotsenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, letterlijk.. zeg maar.
En hoewel ik geen idee hoe beiden eruit zien, het doet mijn avondeten weer enigszins omhoog komen
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever. En soms een hel.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever. En soms een hel.
Gast.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef knokkels het volgende:
Lekker zachtjes binnensmonds kotsen
Dat je het net nog naar beneden kan krijgen, zeg maar
Het ligt nu op een schoteltje. Ik denk dat ik het maar in de koelkast zet zodat ik het morgen weer op kan eten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lekker zachtjes binnensmonds kotsen![]()
Dat je het net nog naar beneden kan krijgen, zeg maar
* knokkels wacht rustig af
Mental Images, I create themquote:
Het is een gavequote:Op donderdag 25 februari 2016 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoe doet-ie, doet-ie, doet-ie dat nou?
...Hoe zou ie dat nou doen?
Echt zo'n "daar lusten de honden geen brood van"-gevalquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het ligt nu op een schoteltje. Ik denk dat ik het maar in de koelkast zet zodat ik het morgen weer op kan eten.
Van Peter?quote:
Nee, van Rolandquote:
Volgens mij zijn we nu behoorlijk langs elkaar aan het lullenquote:
Da's ook een gave die ik bezitquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nu behoorlijk langs elkaar aan het lullen
Hoe kom je er weer van afquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:50 schreef EggsTC het volgende:
Haha die knokkels altijd met zn gekke platen... echt hoe kom je eraan
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Wereldberoemd in Friesland en omstreken.
Leuk is dat. Zo'n uurtje vliegt om.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:50 schreef EggsTC het volgende:
Deze kwam ik eergisteren per ongeluk tegenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:50 schreef EggsTC het volgende:
Pigmeat is fokking baas.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pigmeat is fokking baas.
Helaas weinig van te vinden online. Ik heb hun cd's ooit op cassettebandjes gehad. Helaas zijn die bij een verhuizing verloren geraakt.
Er zit nu een stukje in 'm.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet. Het zal nu voor altijd deel van jou zijn.
[ afbeelding ]
ack-ack-ack-ack
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zit nu een stukje in 'm.
echt welquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zit nu een stukje in 'm.
quote:
Hij was weer fijn knok! Bedankt voor een uur wat net 5 minuten leek.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:58 schreef knokkels het volgende:
Nog nóóit zo'n chaotisch einde gehad..
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat een taal... tssk tssk tssk
Gaat gewoon te snel ook he, zo'n uurtje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij was weer fijn knok! Bedankt voor een uur wat net 5 minuten leek.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
U wordt bedankt, u kunt wel gaan
Bespottelijk snel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaat gewoon te snel ook he, zo'n uurtje.
na een uurtje of zes ben ik wel opgewarmd
Dat gebeurt mij nou noooooooooooooitquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bespottelijk snel.Ik schrok er een beetje van, want ik zit hier ook nog eens helemaal niets te doen, buiten luisteren om.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nou noooooooooooooit
Tsja, soms doe ik ook wel watquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jij hebt nog sporen van werkzaamheden online staan.
Echt welquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een heerlijk nummer weer.
hey, henrivoquote:
Vandaag min of meer gedwongen naar de auto moeten sjokken, die sleutel in het contact omdraaien, en shit. En dat 2x! Dat sloopt je op den duur.quote:
auto schtucq?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vandaag min of meer gedwongen naar de auto moeten sjokken, die sleutel in het contact omdraaien, en shit. En dat 2x! Dat sloopt je op den duur.
EggsTC? Is dat een user?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
How goes?
Mocht je een paar extreem lekkere deuntjes willen horen, EggsTC is de DJ
Dat heb je helemaal goedquote:
Ha! Klusserdquote:
Mij ook gewoon missen hequote:
Whehehe nou vandaag alleen ff een beugel voor een tv uitgemeten en de gaten ervoor geboord en dergelijke. Verder weer naar de vluchtelingen geweest vanmiddag en vanavond.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, ik gaf op mijn manier aan dat ik vandaag geen reet te doen had.
tof tofquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe nou vandaag alleen ff een beugel voor een tv uitgemeten en de gaten ervoor geboord en dergelijke. Verder weer naar de vluchtelingen geweest vanmiddag en vanavond.
Echt gewoon beneden alle peil inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
In plaats van Tokkie moeten we mensen maar een Saunders familie of Saunders persoon gaan noemen
Werkstraf Ben Saunders na mishandeling
Zekers!quote:
quote:
Was weer te verwachten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
In plaats van Tokkie moeten we mensen maar een Saunders familie of Saunders persoon gaan noemen
Werkstraf Ben Saunders na mishandeling
Okee okee okee.. doe mij dan maar een mooie linerquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:18 schreef henrivo het volgende:
godverdomme je was me net voor, was ff sampletjes maken
Drankmisbruik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:25 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen; zet dat glas maar neer, ik drink het zo wel op!
welk glas?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:25 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen; zet dat glas maar neer, ik drink het zo wel op!
Ken je hem niet? Hij's een baas man.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het is duidelijk; jij past prima hier in het topic!
Volgens mij wel eens in ONZ gezien!quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ken je hem niet? Hij's een baas man.
Als ik koos alberts heette zou ik gezegd hebben "Zo rol ik".quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het is duidelijk; jij past prima hier in het topic!
Ah, tong80 kloontje?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:29 schreef henrivo het volgende:
[..]
Als ik koos alberts heette zou ik gezegd hebben "Zo rol ik".
Haha snap ik!quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:30 schreef henrivo het volgende:
[..]
Vond em zelf ook aardig obvious, maar nee.
Ik voel een nieuwe ondertitel opkomenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ken je hem niet? Hij's een baas man.
quote:
quote:
Even quoten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]wacht maar tot ik die tafels ga aansluiten in mn nieuwe crib straks, dan kan ik beter mixen.
Ultieme tofheid. Dat beschrijf Eggs wel zo'n beetjequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]wacht maar tot ik die tafels ga aansluiten in mn nieuwe crib straks, dan kan ik beter mixen.
welke heb jequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:38 schreef EggsTC het volgende:
Zelda men.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef knokkels het volgende:
* knokkels voelt zijn bazenstatus zakken
Heb heb je niet gewoon trek?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef knokkels het volgende:
* knokkels voelt zijn bazenstatus zakken
Ahh kijk.. Nooit gespeeldquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb heb je niet gewoon trek?
Dayum sonquote:
mijn Nintendo met alle spellen is gestolenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]alle zelda is op de nintendo, heb ook nog een goeie Gerudo Valley mix,
Dan is het alsnog verduistering tochquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn Nintendo met alle spellen is gestolen![]()
oh nee, dat is een leugen![]()
ik heb ooit iemand in mijn huis laten logeren en diegene heeft mijn inboedel naar een pandjeshuis gebracht!
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan is het alsnog verduistering toch![]()
Nog wat geld van terug gezien?
past wel bij je usernamequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
FOK! Knokploeg..........
ASSEMBLE! [ afbeelding ]
Mijn groupies, die zijn de FOK! Knokkelsploegquote:
oooohh!quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Moslima, maar would hit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |