SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
tmi, dude, TMI!quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In knok zit ook een stukje vout.
Te laatquote:
Hij channelt me af en toequote:
Dat klinkt gelukkig niet eng ofzoquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In knok zit ook een stukje vout.
Nou, letterlijk.. zeg maar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat krijg jij daar voor beelden bij dan?
Wat een verrassende bijkomstigheid bij één zo'n onschuldig zinnetje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, letterlijk.. zeg maar.
En hoewel ik geen idee hoe beiden eruit zien, het doet mijn avondeten weer enigszins omhoog komen
A dirty mind is a joy forever. En soms een hel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een verrassende bijkomstigheid bij één zo'n onschuldig zinnetje.
Lekker zachtjes binnensmonds kotsenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, letterlijk.. zeg maar.
En hoewel ik geen idee hoe beiden eruit zien, het doet mijn avondeten weer enigszins omhoog komen
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever. En soms een hel.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever. En soms een hel.
Gast.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef knokkels het volgende:
Lekker zachtjes binnensmonds kotsen
Dat je het net nog naar beneden kan krijgen, zeg maar
Het ligt nu op een schoteltje. Ik denk dat ik het maar in de koelkast zet zodat ik het morgen weer op kan eten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lekker zachtjes binnensmonds kotsen![]()
Dat je het net nog naar beneden kan krijgen, zeg maar
* knokkels wacht rustig af
Mental Images, I create themquote:
Het is een gavequote:Op donderdag 25 februari 2016 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoe doet-ie, doet-ie, doet-ie dat nou?
...Hoe zou ie dat nou doen?
Echt zo'n "daar lusten de honden geen brood van"-gevalquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het ligt nu op een schoteltje. Ik denk dat ik het maar in de koelkast zet zodat ik het morgen weer op kan eten.
Van Peter?quote:
Nee, van Rolandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |