Is er buiten de Waddeneilanden natuur dan in Friesland? Alleen maar kaal uitgestrekt saai grasland met een miljard zadeldakkerktorentjes?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het ergste zijn wel die onuitspreekbare stationsnamen. Maar op zich qua natuur een mooi stukje rijden zo.
Schiphol denk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:16 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Rotterdam Alexander of anders Nieuwekerk...
Ik vind dat prachtig eigenlijk, 's ochtends in de trein, beetje laaghangende mist in de lente, zonnetje dat opkomt. Neerlands' schoonheid wordt zwaar onderschat <3quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:19 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Is er buiten de Waddeneilanden natuur dan in Friesland? Alleen maar kaal uitgestrekt saai grasland met een miljard zadeldakkerktorentjes?
Eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik vind dat prachtig eigenlijk, 's ochtends in de trein, beetje laaghangende mist in de lente, zonnetje dat opkomt. Neerlands' schoonheid wordt zwaar onderschat <3
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik vind dat prachtig eigenlijk, 's ochtends in de trein, beetje laaghangende mist in de lente, zonnetje dat opkomt. Neerlands' schoonheid wordt zwaar onderschat <3
Dit is serieus de reactie van Virgin:quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:49 schreef J.B. het volgende:
Treinspotter ziet unieke kans de mist ingaan
http://m.standaard.be/cnt/dmf20160226_02150860
twitter:Virgin_TrainsEC twitterde op donderdag 25-02-2016 om 16:27:41.@Ryeallen, we feel bad for that photobomb! I hear Atlanta, Georgia has a super busy rail network! Fancy a trip courtesy of @VirginAtlantic? reageer retweet
twitter:VirginAtlantic twitterde op donderdag 25-02-2016 om 16:37:22Hi Ryan! Let's keep your trainspotting on track & maybe some plane spotting too!? ??? #FlyingYorkshireman https://t.co/UOUkTFGq1r reageer retweet
Ken je dat citaat van Branson? The quickest way to become a millionaire is to be a billionaire and start an airline.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ken je dat citaat van Branson? The quickest way to become a millionaire is to be a billionaire and start an airline.
Mooi dat Branson himself ook meedoetquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wat een fucking bazenbedrijf is het toch ook
twitter:richardbranson twitterde op vrijdag 26-02-2016 om 16:20:16Sorry for photobomb @Ryeallen. We love #FlyingScotsman - even part-funded its restoration https://t.co/ROUxuTIjMi https://t.co/uzATMfuUxP reageer retweet
Gefeliciteerd! Maar binnenkort staan de seinen daar allemaal andersquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:19 schreef Monopoly het volgende:
Oh, ik heb trouwens mijn bevoegdheid ook op de Friesche baanvakken. 2 weken terug dienstje gedraaid daar. Binnenkort weer een dagje die kant op tuffen.
Ja, heel TPRB gaat er uit begreep ik. Mja, tegen die tijd hoop ik bij de blauw-gelen te werkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:43 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Maar binnenkort staan de seinen daar allemaal anders
Hetzelfde citaat gaat ook over de Formule 1 rondquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ken je dat citaat van Branson? The quickest way to become a millionaire is to be a billionaire and start an airline.
Zoo kom tot inkeer, en roep niet de Toorn des Flashes over u af!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:44 schreef Monopoly het volgende:
hoop ik bij de blauw-gelen te werken
Geen Duitsland plannen meer?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, heel TPRB gaat er uit begreep ik. Mja, tegen die tijd hoop ik bij de blauw-gelen te werken
Bruggetje stuk hmmquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen Duitsland plannen meer?
Ik bedoelde altijd rijden aan de andere zijde van dat kapotte bruggetjequote:
Moet ie daar eerst zien te komen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik bedoelde altijd rijden aan de andere zijde van dat kapotte bruggetje
Valt mee hoor. Alle IR-palen verdwijnen, Sneek en Harlingen krijgen er een paar seintjes bij en in Koudum-Molkwerum krijgt het sein een P erbij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:43 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Maar binnenkort staan de seinen daar allemaal anders
Alle IR-palen weg? Die in bijvoorbeeld Dronryp zou toch nog wel een functie kunnen hebben vanwege de overweg Hatzum?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Alle IR-palen verdwijnen, Sneek en Harlingen krijgen er een paar seintjes bij en in Koudum-Molkwerum krijgt het sein een P erbij.
ARI is onze vrind,quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alle IR-palen weg? Die in bijvoorbeeld Dronryp zou toch nog wel een functie kunnen hebben vanwege de overweg Hatzum?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoo kom tot inkeer, en roep niet de Toorn des Flashes over u af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |