Hahaha net als zo'n Quecha tentquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:52 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nee, want ik heb niet zo'n zacht-fetisj en ik zou niet weten hoe de Tula functioneler kan worden. Misschien als die verstelbare banden zelf-oprolbaar zijn wil ik daar wel ¤10,- extra voor betalen.
Hai, ik quote deze even. Want ik zoek dus een toddler, en die vind ik (nog) niet tweedehands voor de prijs die ik wil betalen (¤100). Waar verkoop jij je Tula's, als dat niet op DDM is? Marktplaats is ook niks, zowieso weinig toddler aanbodquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:54 schreef Moppert het volgende:
Het is helemaal niet zo dat alle tula's maar ene tientje goedkoper zijn hoor.
De tula markt is helemaal verzadigd en printjes zijn niet eeuwig populair..
Kopen voor 150 is ongeveer verkopen voor 120. Kopen voor 120 is verkopen voor 90 a 100
afhankelijk van de print en de staat van de tula. Op de draagdoekenmarkt zijn ze vaak veel te duur.![]()
Deze doet mij echt nog een doek willen terwijl ik nog een yaro heb liggen waar ik geen hol mee doe (misschien die gewoon maar weer verkopen). Maar deze is zo mooiquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:45 schreef Stippelrientje het volgende:
plaatje bij het praatje
[ afbeelding ]
Ah, duidelijk. Dan zijn er 2 opties: nieuw, of nietquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:47 schreef Moppert het volgende:
Voor een toddler denk ik niet dat je snel er 1 tegen zal komen voor 100 tweedehands.
De enige actie die 1 x in de zoveeltijd op tula's is dat is die voor 10% korting.
Dus het goedkoopste nieuw is 117..
zelfs in de final sale van tula zijn ze 115 en betaal je 9 euro verzendkosten.
http://www.babytula.com/p(...)r-carrier-final-sale
http://www.babytula.com/p(...)r-carrier-final-sale
ik kijk op de UK/EURO b/s/t en in de tula fangroepjes voor koopjes.
De kans dat je er 1 tegen komt in goede staat, eigenlijk 0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind die leukAlleen ken ik het merk verder niet. Niet dat ik andere merken wel ken
Maar vind bijvoorbeeld meer over de Hoppediz Hop-Tye etc.
Dat ziet er ook handig uit!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:39 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ben grote fan van de Marsupi voor kleine baby's. Geen geknoop, maar het zit wel net zo knus als een doek. https://www.ikdraag.nl/14-marsupi-draagzak
Ik krijg ook wel snel last van mijn schouders ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:38 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb vanochtend een rondje over de markt gedaan met de Tula. Met een strakkere heupband had ze inderdaad een veel beter zitje. Maar het trok nog wel heel erg in mijn nek/schouders. Zit er dan nog iets te strak/los/smal/breed?
Wat al heel veel kan schelen is de gespjes op je bovenrug een klein beetje naar onder schuiven en vrij strak doen. Ik vind soms een paar cm schuiven kilo's verschil maken voor mn gevoel. Ik krijg meteen last van mn nek als die bovenste band te hoog of te wijd zit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:38 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb vanochtend een rondje over de markt gedaan met de Tula. Met een strakkere heupband had ze inderdaad een veel beter zitje. Maar het trok nog wel heel erg in mijn nek/schouders. Zit er dan nog iets te strak/los/smal/breed?
Bedoel je dan het horizontale stukje van de H op je rug?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat al heel veel kan schelen is de gespjes op je bovenrug een klein beetje naar onder schuiven en vrij strak doen. Ik vind soms een paar cm schuiven kilo's verschil maken voor mn gevoel. Ik krijg meteen last van mn nek als die bovenste band te hoog of te wijd zit.
Omdat het merk een slechte naam heeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:34 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind die leuk Alleen ken ik het merk verder niet. Niet dat ik andere merken wel ken Maar vind bijvoorbeeld meer over de Hoppediz Hop-Tye etc.
Ik denk eerder het verkeerd afstellen van de drager, zoals SE al zegt een paar cm scheelt kilo's.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:43 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel snel last van mijn schouders ja.
Misschien ligt het eraan dat ik 10 kilo baby op mijn buik probeer te dragen. Ik vind rugdragen alleen nog wel eng, lastig om haar erin te krijgen en veel ongezelliger.
Jaaa ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:04 schreef GotC het volgende:
Of een Emeibaby Miezziej, geschikt vanaf geboorte![]()
Ik denk altijd terug aan de foto van JufMariska met inimini L. in de Emeibaby
Welkom in de wondere wereld van het ouderschap, waar iedereen een mening heeft over je kind en hoe je alles doetquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:17 schreef Miezziej het volgende:
Jullie weten zoveel, fijn![]()
In mijn omgeving vinden ze het maar raar, dat dragen
hier ook hoor, vooral toen ik een peuterdrager kocht je had mn schoonmoeder moeten horen. Maja zij staat niet midden in hwt bos ed met een peutwr die niet meer wil/kan etcquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:17 schreef Miezziej het volgende:
Jullie weten zoveel, fijn![]()
In mijn omgeving vinden ze het maar raar, dat dragen
Die bedoel ik inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:52 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Bedoel je dan het horizontale stukje van de H op je rug?
In de film 'away we go' (-> superfilm btw) wordt iemand die draagt, 'the one without the stroller', wel heel erg overdrevenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:22 schreef MevrouwCactus het volgende:
"Jullie hebben geen kinderwagen? Oh zijn jullie van die moderne ouders..." met sarcastisch ondertoontje.
Tula is niet echt handig met een kleine baby, ik vond het pas vanaf 5 kilo echt handig en makkelijk gaan.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:19 schreef Moppert het volgende:
Op drager reageren ze vaak veel positiever dan op de doek.
Mensen weten dat een babybjorn en stokke carrier niet goedkoop is.
Van een doek gaan ze uit van een simpel lapje en armoe..
Wat ik het meest storend ervaar zijn de moeders die commentaar leveren over dat hij toch al kan lopen, maar zelf wel een kinderwagen mee hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Ik ook. Een beetje kinderlijk zelfsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:22 schreef Stippelrientje het volgende:
(ik vind fluffy mail zo een stomme benaming)
Ik vind dat echt een enorm stomme vraag, want wat als hij het wel warm heeft of wat als hij het wel koud heeft.. wat hebben ze er dan mee te maken. Je weet als moeder zelf wel hoe warm of koudbloedig je kind is en als je het nog niet weet leer je het vanzelf.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:29 schreef Chanty het volgende:
Dat jullie zoveel negatieve reacties krijgen johkan me niet herinneren ooit een negatieve reactie gehad te hebben. Je trekt wel de aandacht maar het commentaar is heel vertederend of dat mensen het maar wat handig vinden. Ook wel vragen van mensen of het niet zwaar is, of het kind het niet te warm/ koud heeft, of het wel lucht krijgt, etc. Maar dat interpreteer ik niet als negatief, meer als interesse en onbekendheid met dragen.
Stippel wat een mooie doek![]()
Tsja Je kunt het een stomme vraag vinden en nee het gaat ze niks aan maar ik interpreteer het niet als negatief commentaar. Heb bv op de markt een keer een heel leuk gesprek gehad over dragen nav de vraag of hij het niet koud had. Die man vond het gewoon interessant om te weten so whatquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:43 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een enorm stomme vraag, want wat als hij het wel warm heeft of wat als hij het wel koud heeft.. wat hebben ze er dan mee te maken. Je weet als moeder zelf wel hoe warm of koudbloedig je kind is en als je het nog niet weet leer je het vanzelf.
in het ergste geval is een extra jasje of truitje vaak wel binnen een paar km te koop![]()
Ik vind het echt een lieve foto Cassandra
Oh verkleinen doe ik wel eens .. doen ze in de was soms ookquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:38 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ook. Een beetje kinderlijk zelfsNet als een draagdoek van 4m60 een "doekje" noemen.
Mooie doek!
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn baby kon mijn rug op!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige dat ik standaard te horen krijg is dat dragen zometeen niet meer kan omdat G al ruim zeven kilo weegt. En dat zeggen mensen die of nooit hebben gedragen, of in een grijs verleden droegen met een BB![]()
quote:Op zondag 13 maart 2016 10:15 schreef Cassandra87 het volgende:
wat leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige dat ik standaard te horen krijg is dat dragen zometeen niet meer kan omdat G al ruim zeven kilo weegt. En dat zeggen mensen die of nooit hebben gedragen, of in een grijs verleden droegen met een BBSchudden voor gebruik
quote:Op zondag 13 maart 2016 12:20 schreef GotC het volgende:
Cassandra, heb je die ruck geleerd bij een consult?
Haha ja het kan nog vrij lastig zijn met een jong kindje. Ik begon daarom pas bij 1 jaar.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]twee uur zwoegen tot het kwartje viel
Best hoog nog, komt echt wel tot de schouders (al kan ze ook wel comfortabel met haar armen eroverheen). Hm, dat neigt dan zeker naar extenders hè?quote:Op zondag 13 maart 2016 13:11 schreef Moppert het volgende:
Hoe hoog zit het rugpand? dat zou voor mij veel uitmaken of ik kies uit extenders of toddler
tnx. Ben nog gewoon aan het oefenen, en hij zit er niet langer dan een kwartier op hoor. Maar ik kan niet meer strijken of koken met hem voor me, kan niet schuin langs hem heen kijken, en ik moet bekennen dat als hij slaapt ik lui op de bank plof, eindelijk rustquote:Op zondag 13 maart 2016 13:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Haha ja het kan nog vrij lastig zijn met een jong kindje. Ik begon daarom pas bij 1 jaar.
Als ik feedback mag geven, ik vind 'm te hoog (schouders mogen gelijk zijn aan jouw schouders) en vrij gedwongen qua houding(iets te strak gedaan?), en geen knietjes hoger dan billen.
Het zal wel makkelijker zijn over een half jaar. En anders, de ruck is ook gewoon ruk
Oh het maakt me niet uit hoe/wat/waarom je iets doet hoorquote:Op zondag 13 maart 2016 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
tnx. Ben nog gewoon aan het oefenen, en hij zit er niet langer dan een kwartier op hoor. Maar ik kan niet meer strijken of koken met hem voor me, kan niet schuin langs hem heen kijken, en ik moet bekennen dat als hij slaapt ik lui op de bank plof, eindelijk rustde echt lange draagmomenten doen we nog gewoon op de buik
Ik spot je net op fbquote:Op zondag 13 maart 2016 14:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zag het ook niet als verwijt hoor, feedback is nuttig!
Maar ik was zelf best wel trots voor een eerste keer knopenal doende leert men
maar ik had je nooit gelinkt aan cassandra volgens mijquote:Op zondag 13 maart 2016 21:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Haha we zijn elkaar al vaker tegen gekomen op draag pagina's hoor
Ik ben dus echt heel slecht in die dingenquote:Op zondag 13 maart 2016 22:24 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vond de Username Cassandra wel een hint bij de echte naam juist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn zwager zei: "Hij is wat uit zijn doen..."
"Kommmmaaarrrr Tante draagt je wel"
Hij is alleen de eerste weken gedragen door zijn mama en papa. Nog eens bij de IKEA in de ringsling en dat was het eigenlijk wel. Vond het heel gek om zo ineens op mijn rug te zitten. Maar zijn eerste been zat nog niet vast op hun zat al mijn rug te friemelen. We zijn de eendjes gaan voeren. Heerlijk zonnetje. Zo een uur rondgelopen buiten en binnen. Hij was lekker zen in de doek en wilde er eigenlijk niet uit. Mijn zwager keek echtnaar zijn zoontje die zo lekker chill zat. Die dacht die schreeuwt alles bij elkaar
![]()
Viel me niets tegen eigenlijk zo de tweede erop slingeren.Schudden voor gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mijn nieuwe Artipoppe![]()
![]()
moet eerst in de was dus dan maar zo een foto
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:02 schreef Moppert het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mijn nieuwe Artipoppe![]()
![]()
moet eerst in de was dus dan maar zo een foto
![]()
![]()
Hahaha dan was het misschien niet zo'n rare vraagquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:42 schreef Moppert het volgende:
Ik wel![]()
ik tel ze altijd bij het verlaten van winkels of het uit of in de bus stappen.
Soms denk ik wel ojeee waar is R. maar dan zit hij op mijn rug
Dat is een goed ideequote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:15 schreef Goitske het volgende:
Welkom quoi
Ik heb niet vanaf het begin gedragen maar soms is het wel fijn om een kinderwagen te hebben bind ik. Ik had gewoon 2de hands
Misschien voorstellen 2de hands wagen en de rest van het bedrag voor een drager?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |