abonnement Unibet Coolblue
pi_160540636
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat is heeeeeeeel duur op de schaal van Tula dan? Ik vond 120-140 voor de basisvarianten al niet goedkoop :+
+1

En dezelfde prijs voor de tweedehands. Ik begrijp dat echt niet hoor. Voor een doek ok, want ingedragen, maar hoezo is een tula tweedehands maar een tientje goedkoper dan nieuw?

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik vind de tula wel ingewikkeld klinken :@
Haha, er is op draaggebied volgens mij weinig makkelijker dan een tula! Echt, nog geen tien seconden werk!

Oh ja, wie had hier nou laatst op bestelling van die kwijldingen gemaakt voor een tula? Ik snap nu het nut ervan :@ O-)
  woensdag 9 maart 2016 @ 13:54:31 #177
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_160540821
Het is helemaal niet zo dat alle tula's maar ene tientje goedkoper zijn hoor.
De tula markt is helemaal verzadigd en printjes zijn niet eeuwig populair..

Kopen voor 150 is ongeveer verkopen voor 120. Kopen voor 120 is verkopen voor 90 a 100
afhankelijk van de print en de staat van de tula. Op de draagdoekenmarkt zijn ze vaak veel te duur. }:|

Ergens begin 2015 zijn ze hun productie op gaan schroeven en dat zorgt er voor dat retail voor je tula niet meer zo standaard is.. behalve als ze nog niet uit zijn in de eu.. (dan vang je een tijdje wel retail) :Y

Ik vang zelden retail voor mijn tula's hoor. Het is een ander verhaal bij LE's of exclusives.

De wolkjes tula was 120 er zijn er maar rond de 80 gemaakt in een standard. (en ook ongeveer 80 in toddler). Dat maakt de waarde hoger..

Besef je ook dat een tula standard altijd 120 is en een toddler altijd 130 bij een canvas.
Als het een print is die nog niet in de EU is komt er ongeveer 20 euro max bovenop de rest is allemaal extra winst voor de webshop. (dragen enzo maakt ze gewoon 50 tot 100 euro duurder om maar extra te verdienen aan de tula gekte)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_160540933
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:43 schreef Moppert het volgende:
En nu het toch over tula's gaat.. ik vind van 1 naar 4 in een maand *O* *O* *O* *O*
Ik merk nu hij echt heel veel wil lopen dat een tula toch makkelijker is met van en naar school brengen van de oudste 2

[ afbeelding ]

*; *;
Ohh dat is wel een heel gave stash zo O+.
pi_160540989
Ben ik blij dat ik mijn ene al een jaar of 3 heb. Scheelt een bak geld blijkbaar.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:16:58 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_160541330
die hele draagdoekenbubbel is toch ook keihard uit elkaar aan het spatten?

Dat zag je toen ook met mijn oude liefde, nagellak. Eerst waren er maar een paar merken en die maakten hele exclusieve dingen en die leverden dan zo 50-300 euro op op e-Bay. Ja, voor een potje nagellak. En toen dachten veul mensen "Hey, da's makkelijk verdiend!" en die gingen zelf nagellak mengen en verkopen in alle denkbare kleuren en samenstellingen en de verzamelaars werden nagellakmoe en iedereen had alles al en alles was overal te koop en nu is het geen kut meer waard.

Ik voorzie datzelfde ook bij die doeken. Het is niet te filmen hoeveel van die dure exclusieve indiemerken er zijn opgericht in de afgelopen paar jaar. Ik zie soms mensen op die draagdoekenmarkten die dertig doeken te koop hebben staan. En iedereen bleef maar kopen en kopen en kopen met het idee "ik verkoop alles met winst" en nu krijg je het aan de straatstenen niet meer gesleten omdat de markt compleet oververzadigd is :P En niemand die er op wil inleveren. Zit je dan met je vijftig doeken.
disclaimer
pi_160541405
Ik ben blij dat ik mijn Tula gewoon voor het gebruik heb en niet als spaarpotje voor later. :P
pi_160541435
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:54 schreef Moppert het volgende:
Het is helemaal niet zo dat alle tula's maar ene tientje goedkoper zijn hoor.
De tula markt is helemaal verzadigd en printjes zijn niet eeuwig populair..

Kopen voor 150 is ongeveer verkopen voor 120. Kopen voor 120 is verkopen voor 90 a 100
afhankelijk van de print en de staat van de tula. Op de draagdoekenmarkt zijn ze vaak veel te duur. }:|

Ergens begin 2015 zijn ze hun productie op gaan schroeven en dat zorgt er voor dat retail voor je tula niet meer zo standaard is.. behalve als ze nog niet uit zijn in de eu.. (dan vang je een tijdje wel retail) :Y

Ik vang zelden retail voor mijn tula's hoor. Het is een ander verhaal bij LE's of exclusives.

De wolkjes tula was 120 er zijn er maar rond de 80 gemaakt in een standard. (en ook ongeveer 80 in toddler). Dat maakt de waarde hoger..

Besef je ook dat een tula standard altijd 120 is en een toddler altijd 130 bij een canvas.
Als het een print is die nog niet in de EU is komt er ongeveer 20 euro max bovenop de rest is allemaal extra winst voor de webshop. (dragen enzo maakt ze gewoon 50 tot 100 euro duurder om maar extra te verdienen aan de tula gekte)
Ik dacht idd aan de prijzen op DDM of marktplaats ja, maar waar koop je verder dan nog een tweedehands tula? (ok, via hier misschien)

Maar met prijzen die zo dicht bij de retailprijs liggen creer je vanzelf een verzadigde markt, want iedereen koopt dan liever een nieuwe. Lijkt mij.

Anyway, gelukkig heb ik mijn twee tula's (standaard en toddler) met hele standaard printjes gewoon voor eigen gebruik en niet voor de verkoop/winst :+ Edit: oh hoi Luna *; _O-

Ondanks de tula gekte zie ik ze trouwens niet vaak op straat, jullie wel?
pi_160541465
Dat is precies de reden dat ik maximaal 5 doeken tegelijk in huis wil hebben, al moet ik dan wel op mijn handen zitten als er weer wat moois uitkomt. ;)

Sinds N. goed in de Tula past pak ik die eigenlijk nog vaker dan mijn doeken, het is gewoon zo makkelijk. *O*
pi_160541472
Ik heb een bondolino. Lekker basic zwart. Nog steeds heel blij mee.
Is nou het verschil met de tula dat de bondolino wel geknoopt moet? Of zijn er nog meer dingen?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:24:29 #185
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_160541501
En draagdoeken is de bubbel allang van kapot hoor. SQ.

Artipoppes gaan gewoon voor retail.
Solnce gaat voor retail.
Natibaby ging ooit voor 3x retail weg en is nu ver onder retail
Didymos is eigenlijk al jaren best stabiel.
Net als girasol ook heel stabiel.
Wovenwings hangt heel erg van de markt af.
Ellevill's is iedereen klaar mee.
Kokadi zijn de meeste al op uitgekeken.

Veel merken zijn een jaar of 2 heel populair en dan zakt het weer af.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:26:26 #186
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_160541540
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:22 schreef Estrys het volgende:
Ik heb een bondolino. Lekker basic zwart. Nog steeds heel blij mee.
Is nou het verschil met de tula dat de bondolino wel geknoopt moet? Of zijn er nog meer dingen?
Ik heb de bondolino gehad en voor mij was hij te breed op de schouders en kon hij niet strak genoeg op mijn heup.. Draagcomfort voor de moeder is anders (persoonlijk dus)
Verder is het idd een klik drager, en gaat hij vanaf maat 74 tot 92/98.

Een tula is niet beter, maar in gebruik dus wel heel anders :Y
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_160541581
Ik vond Stip op gegeven moment te zwaar worden in de Bondolino, maar in de Tula had ik er geen last van.
pi_160541584
Selvaria, da's ook de reden dat ik alleen mijn geweven doek heb gehouden en mijn rekbare en de Storchenwiege inmiddels heb verkocht nu ik een Tula baby erbij heb. Ik vind mijn Yaro nog steeds zo prachtig dat ik die niet wil wegdoen, maar ik weet gewoon dat ik vooral de Tula zal gebruiken. Al wil ik rugdragen met doek nog wel proberen! Maar het gemak wint en voor een eventuele nieuwe baby (als ooit) kijk ik tzt wel weer. Ik ben gewoon niet het type dat bij elke outfit of elke gemoedstoestand een andere doek/drager pakt.

Stippel, jouw nieuwe Yaro vind ik prachtig zeg!
  woensdag 9 maart 2016 @ 15:23:58 #189
327807 Mariposas
יה&#14
pi_160542926
Ik snap er sowieso geen hol van dat mensen bereid zijn om zoveel meer te betalen omdat er een wat aparter stofje omheen zit, waarvan er maar een paar gemaakt zijn. Maar voor mij ie het gewoon een functioneel ding, en dat ik dan
Op een website uit een paar printjes kan kiezen, is een bonus.
Ik begrijp ook niets van die Tula's die voor ¤10 minder dan de winkelprijs worden aangeboden. Voor bijna elk ander product krijg je tweedehands met geluk de helft van de aanschafwaarde.

Ik denk soms wel aan Eem tweede Tula omdat mijn man en ik 'm allebei gebruiken, en dan heb ik net die losse eindjes mooi opgerold eh vastgezet, gebruikt hij 'm en laat ie alles lekker loshangen. :( maar daar heb ik echt geen ¤120,- voor over.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_160543702
Ik vind doeken en dragers ook in de eerste plaats functioneel, maar ik snap ook wel dat mensen de wat exclusievere varianten willen. Wat dat betreft zie ik het ook als accessoire. Er zijn mensen die 20 euro voor een tas betalen maar je hebt ook mensen die 500 euro betalen. Ieder zijn eigen keus, dat is er nou juist zo fijn aan. ;)

Wat een heerlijk weer om even een wandeling te maken! Ik pakte dit keer mijn O+ doek O+ ipv de Tula. *)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:35:07 #191
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_160544525
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:23 schreef Mariposas het volgende:
snap er sowieso geen hol van dat mensen bereid zijn om zoveel meer te betalen omdat er een wat aparter stofje omheen zit, waarvan er maar een paar gemaakt zijn. Maar voor mij ie het gewoon een functioneel ding,
Maar wat als die tula dan ook functioneler is?
Als de tula zachter is en gemaakt is van een zachte doeken stof zou je daar wel voor betalen?
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:38:02 #192
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160544594
Over Tula's gesproken, heeft er iemand toevallig nog een mooie Toddler of andere peuterdrager in de aanbieding voor een leuke prijs (budget is ongeveer 100 euro)? Wil dragen toch weer proberen met peuter, maar die moet met z'n 95cm toch echt groter dan een baby. Geen roze/ bloemetjes/ glitters, dat vindt mijn jochie niet stoer (en papa ook niet).
pi_160544610
Mooi Selvaria O+ Die kleuren :9~

Ik vind doeken altijd mooier, ongeacht hoe een drager eruit ziet :) Zou dus ook niet extra betalen voor een wrap conversion.

Doeken zijn 8 miljard keer zo charmant ook voor de drager, mits juist geknoopt :P.
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:40:54 #194
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_160544670
Mjah voor het uiterlijk moet je het niet doen.. maar ik kan toch een stuk langer dragen nu R. zwaar is met een wrapconversion dan met een canvas.. het is net iets zachter. (en dat merk ik vooral als ik dingen moet doen met de andere 2) je kan je schouders en je lijft toch net iets soepler bewegen dan met een stuggere canvas :D

En lol om je mits juist geknoopt _O- dat is wel een ding ja.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_160544769
Merk je ook nog veel verschil tussen full of half wrap conversion?

Ja soms zie je prachtige doeken..en onwijs bagger geknoopt :'). Yay voor het dragen uiteraard, maar een mooi geknoopte doek is leuker om te zien :9.
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:49:07 #196
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_160544880
njah ik vind het door de canvas het een stuk stijver bewegen.. op mijn buik vind ik het stevigere wel fijn.
Dan heb ik minder last van zijn gewiebel en gedoe maar op mijn rug vind ik het nog te stijf.

ik moet ook zeggen dat het afhangt van welke WC. ik vond het verschil met bijvoorbeeld enkele andere WC die ik had amper opvallen.. :@ ik had gelezen dat als je heel erg last hebt van je schouders dat je een tencel blend FULL moest proberen en nu ben ik fan *O* *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_160545031
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:38 schreef mousemicky het volgende:
Over Tula's gesproken, heeft er iemand toevallig nog een mooie Toddler of andere peuterdrager in de aanbieding voor een leuke prijs (budget is ongeveer 100 euro)? Wil dragen toch weer proberen met peuter, maar die moet met z'n 95cm toch echt groter dan een baby. Geen roze/ bloemetjes/ glitters, dat vindt mijn jochie niet stoer (en papa ook niet).
Ik heb een peuter mei tai te koop
pi_160545882
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:28 schreef Mineola het volgende:
Selvaria, da's ook de reden dat ik alleen mijn geweven doek heb gehouden en mijn rekbare en de Storchenwiege inmiddels heb verkocht nu ik een Tula baby erbij heb. Ik vind mijn Yaro nog steeds zo prachtig dat ik die niet wil wegdoen, maar ik weet gewoon dat ik vooral de Tula zal gebruiken. Al wil ik rugdragen met doek nog wel proberen! Maar het gemak wint en voor een eventuele nieuwe baby (als ooit) kijk ik tzt wel weer. Ik ben gewoon niet het type dat bij elke outfit of elke gemoedstoestand een andere doek/drager pakt.

Stippel, jouw nieuwe Yaro vind ik prachtig zeg!
Thanks.. ik ben zo benieuwd wanneer hij hier komt :D
Schudden voor gebruik
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:35:55 #199
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160546029
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:54 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik heb een peuter mei tai te koop
Ik wil echt een drager, kliksysteem, moet snel enzo, want peuter (en mama) zonder geduld ;)

Toch bedankt :)
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:52:45 #200
327807 Mariposas
יה&#14
pi_160546398
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:35 schreef Moppert het volgende:

[..]

Maar wat als die tula dan ook functioneler is?
Als de tula zachter is en gemaakt is van een zachte doeken stof zou je daar wel voor betalen?
Nee, want ik heb niet zo'n zacht-fetisj en ik zou niet weten hoe de Tula functioneler kan worden. Misschien als die verstelbare banden zelf-oprolbaar zijn wil ik daar wel ¤10,- extra voor betalen. ;)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')