abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160206973

MEER, MEER, MEER !!!!!!

Klacht: Zit ik helemaal niet op te wachten.
pi_160206997
Zolang de grenzen niet worden gesloten wel ja :'(
International
pi_160207032
Goed idee. Dan zal er nooit meer racisme, oorlog en armoede zijn.
  donderdag 25 februari 2016 @ 17:25:09 #4
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_160207111
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:21 schreef ccs het volgende:
Goed idee. Dan zal er nooit meer racisme, oorlog en armoede zijn.
:')

Want landen die door negers worden bestuurd zijn in de regel erg succesvol
Permanent Verbannen
pi_160207136
En mensen vragen zich af waarom ik steeds meer sentiment krijg voor the second amendment....
pi_160207291
Iemand roept iets. Snel wordt boos en maak een topic. Door mensen zoals jij gaat de wereld kapot TS :r
pi_160207335
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:25 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Dat komt door de vroegere blanke overheersing. Ze zijn nog steeds herstellende daarvan.
  donderdag 25 februari 2016 @ 17:36:29 #8
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_160207369
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:35 schreef ccs het volgende:

[..]

Dat komt door de vroegere blanke overheersing. Ze zijn nog steeds herstellende daarvan.
Jatoch :')
Permanent Verbannen
pi_160207441
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:36 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Jatoch :')
Denk dat hij vrij ironisch bezig is. :P
pi_160207466
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:33 schreef bamibij het volgende:
Iemand roept iets. Snel wordt boos en maak een topic. Door mensen zoals jij gaat de wereld kapot TS :r
TS is de huisracist.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_160207497
De witman denkt inderdaad nog dat ze in de gouden eeuw leven.
pi_160207573
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:41 schreef Abed het volgende:
Iedere blanke man zou keihard tot zijn dood moeten werken en 50% van zijn loon af moeten staan zodat negroïde families niet meer hoeven te werken en zich kunnen richten op het voortplanten.

We gaan blanke mannen en vrouwen vertellen dat trouwen en kinderen krijgen een belachelijk idee is, zodat er geen nieuwe racisten meer geboren worden. Bovendien hebben we ook de 50% belastingafdracht van de werkende blanke vrouwen nodig om het project te kunnen financieren. Het leven zal prachtig zijn in Europa!
pi_160207594
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:44 schreef ccs het volgende:

[..]

Iedere blanke man zou keihard tot zijn dood moeten werken en 50% van zijn loon af moeten staan zodat negroïde families niet meer hoeven te werken en zich kunnen richten op het voortplanten.

We gaan blanke families vertellen dat trouwen en kinderen krijgen belachelijk is. Zodat er geen nieuwe racisten meer geboren worden. Het leven zal prachtig zijn in Europa!
Matig sarcasme is matig.
pi_160207642
quote:
Doe eens niet zo racistisch
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_160207842
Ik kan er niet zo mee zitten, Europa is oud, zwak en gefeminiseerd geworden en dan komt er een moment dat je overgenomen wordt.

Daarnaast gun ik het onze Afrikaanse, Arabische en Pakistaanse medemens van harte, een wereld zonder blanken. Waar de vooruitgang of zelfs de instandhouding van de huidige ontwikkelingen dan vandaan moet komen is hun probleem.
pi_160207891
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:55 schreef Grems het volgende:
Ik kan er niet zo mee zitten, Europa is oud, zwak en gefeminiseerd geworden en dan komt er een moment dat je overgenomen wordt.

Daarnaast gun ik het onze Afrikaanse, Arabische en Pakistaanse medemens van harte, een wereld zonder blanken. Waar de vooruitgang of zelfs de instandhouding van de huidige ontwikkelingen dan vandaan moet komen is hun probleem.
Alsof Afrikanen geen middel tegen kanker kunnen ontwikkelen, of op de maan kunnen landen? :')

De eerste harttransplantatie ooit was nota bene in Zuid-Afrika!
pi_160207980
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:56 schreef ccs het volgende:

[..]

Alsof Afrikanen geen middel tegen kanker kunnen ontwikkelen, of op de maan kunnen landen? :')

De eerste harttransplantatie ooit was nota bene in Zuid-Afrika!
Ziet er erg Afrikaans uit inderdaad.
pi_160208098
quote:
Nou, ik zal eens wat zwarte wetenschappers zoeken die baanbrekend onderzoek hebben gedaan.
pi_160208184
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:04 schreef ccs het volgende:

[..]

Nou, ik zal eens wat zwarte wetenschappers zoeken die baanbrekend onderzoek hebben gedaan.
Doe dat. Niet teveel tegelijk posten anders gaat de server roken.
pi_160208339
quote:
Smerige racist.

"Moslims verkrachten nog steeds dieren en kinderen."
pi_160208352
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:26 schreef GhpH het volgende:
En mensen vragen zich af waarom ik steeds meer sentiment krijg voor the second amendment....
Omdat je langzaam net zo paranoïde wordt als de meerderheid van de Amerikaanse bevolking door het constant bevestigen en verder bevorderen van je vrij enge en angstig wereldbeeld door jezelf alleen bloot te stellen aan informatiebronnen die precies hetgeen vertellen wat jij wil horen.

Het is allemaal niet zo moeilijk.
  donderdag 25 februari 2016 @ 18:14:59 #22
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160208358
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:13 schreef Vermon het volgende:

[..]

Smerige racist.

"Moslims verkrachten nog steeds dieren en kinderen."
blanken ook, nederlanders ook
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_160208676
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:14 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Omdat je langzaam net zo paranoïde wordt als de meerderheid van de Amerikaanse bevolking door het constant bevestigen en verder bevorderen van je vrij enge en angstig wereldbeeld door jezelf alleen bloot te stellen aan informatiebronnen die precies hetgeen vertellen wat jij wil horen.

Het is allemaal niet zo moeilijk.
Weet je. Ik heb een tijd lang die roze bril van jou daadwerkelijk op proberen te zetten. Maar helaas liegen feiten niet. Ik ben niet naar nieuwssites gegaan zoals ww.sdkuriren.se of de elsevier voor ons dan. Ik ben gewoon naar de statistische feiten gaan kijken en daar kon niet omheen gedraaid worden.

Ik wil best geloven dat er voornamelijk goede mensen in een groep zitten en het niet een meerderheid is die het verziekt. Maar alsnog breng je een groot gevaar binnen en dat kan je als land je bevolking niet aandoen. Nogmaals, we dienen prioriteiten te stellen en we kunnen niet tegelijkertijd iedereen gaan helpen. Je intenties zijn goed, maar je blinde vlek naar gevaar is te opvallend.
pi_160208748
Niet weten dat als wij Europeanen naar Afrika gaan, dat Afrika dan welvarend wordt en Europa het nieuwe Afrika omdat er geen Europeanen in Europa zijn. :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_160208957
Goed plan wel. De hele wereld naar Europa laten verhuizen. Zodat de Europeanen ondertussen de rest van de wereld kunnen koloniseren, de gebieden waar wel veel grondstoffen zitten. En ondertussen moord de hele 3e wereld elkaar uit in Europa. Wat een vredelievend persoon.
pi_160209190
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:07 schreef Grems het volgende:

[..]

Doe dat. Niet teveel tegelijk posten anders gaat de server roken.
:D

"Blicks" worden gewoon teveel negatief geportretteerd in de media. :Y
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_160209608
Imperialisme was ook gericht op het onderwerpen van landen en volkeren. Alhoewel er slechts een beperkt aantal West-Europese landen waren die echt extreem waren, zoals Spanje, Portugal, Frankrijk en Engeland.

Die zijn deels wel verantwoordelijk voor alle shit die je nu ziet. De rest van Europa kan je niet verantwoordelijk houden daarvoor.
pi_160209729
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:14 schreef Mark031 het volgende:
Imperialisme was ook gericht op het onderwerpen van landen en volkeren. Alhoewel er slechts een beperkt aantal West-Europese landen waren die echt extreem waren, zoals Spanje, Portugal, Frankrijk en Engeland.

Die zijn deels wel verantwoordelijk voor alle shit die je nu ziet. De rest van Europa kan je niet verantwoordelijk houden daarvoor.
Bedankt Hans.
pi_160210331
Op zich heeft die een punt dat 'we' de wereld geplunderd hebben. Maar we hebben 'ons' nu teruggetrokken, en proberen 'ons' te beteren. Echter we hebben nog steeds veel resources nodig, dus het is een beetje raar dat de macht nog hier ligt. Juist de derde wereld zou hun macht nu moeten kunnen uitoefenen. Maar wat zie je, ze maken er onderling nu zelf een teringzooi van egoistisch op zoek naar snelle winst. Dus nu een beetje wijzen naar de wit man, is een beetje dom.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_160210719
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:29 schreef GhpH het volgende:
Weet je. Ik heb een tijd lang die roze bril van jou daadwerkelijk op proberen te zetten. Maar helaas liegen feiten niet. Ik ben niet naar nieuwssites gegaan zoals ww.sdkuriren.se of de elsevier voor ons dan. Ik ben gewoon naar de statistische feiten gaan kijken en daar kon niet omheen gedraaid worden.
Ten eerste zegt de uitspraak "roze bril" meer over jouw wereldvisie dan de mijne. Ik ontken, noch kijk weg van de problematiek die een influx van immigranten (of dat nu vluchtelingen zijn of arbeidsmigranten) onherroepelijk met zich meebrengt. Daarbij ben ik mij ook zeer zeker van bewust dat er mensen zijn die hier misbruik van maken. Van evt. terroristen tot mensensmokkelaars.

Echter, omdat ik jouw visie van hel en verdoemenis weiger aan te nemen omdat het:
1. een absurd denkbeeld is dat zelfs in een grove overdrijving van de werkelijkheid er nog niets van waarheid in terug te vinden is.
2. het überhaupt een contra-productieve houding is als je juist geen vijandig klimaat wil creëren waarin de door zoveel achterlijke NWS-klantjes bijna op gehoopt wordt.

Ten tweede heb je niet je leesgedrag aangepast wat tot een gematigder wereldbeeld zou moeten leiden, maar ben je bij objectievere bronnen te raden gegaan om juist je eigen gelijk wederom aan te tonen. Want de statistiek liegt er niet om! Cijfers liegen inderdaad niet. Tenzij je natuurlijk correlatie voor causaliteit gaat aanzien wat tot zeer mooie uitspraken leidt zoals: "Ja, de Islam maakt je crimineel!" :')

quote:
Ik wil best geloven dat er voornamelijk goede mensen in een groep zitten en het niet een meerderheid is die het verziekt. Maar alsnog breng je een groot gevaar binnen en dat kan je als land je bevolking niet aandoen. Nogmaals, we dienen prioriteiten te stellen en we kunnen niet tegelijkertijd iedereen gaan helpen. Je intenties zijn goed, maar je blinde vlek naar gevaar is te opvallend.
Je blijft elke keer maar raaskallen over prioriteiten stellen en eigenbelang verdedigen. Ik heb je echter hier nog nooit een zinnige uitspraak over zien doen. Wat zijn die prioriteiten en welk eigen belang moet in godsnaam verdedigt worden? Het is een stuk naïever om te denken dat je iedereen buiten kan houden en dat zo het probleem zich wel zal oplossen.

Ook is het precieze "grote" gevaar me niet duidelijk. Maar misschien zie ik wel een wereldwijd complot over het hoofd dat 3 jaar geleden onder de gehele Islamitische wereldbevolking is opgezet tegen de blanke Westerling. :)
pi_160211246
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:14 schreef Mark031 het volgende:

Gewoon even voor het gemak Nederlands-Indië vergeten. :')
pi_160211308
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:41 schreef truthortruth het volgende:
Op zich heeft die een punt dat 'we' de wereld geplunderd hebben. Maar we hebben 'ons' nu teruggetrokken, en proberen 'ons' te beteren. Echter we hebben nog steeds veel resources nodig, dus het is een beetje raar dat de macht nog hier ligt. Juist de derde wereld zou hun macht nu moeten kunnen uitoefenen. Maar wat zie je, ze maken er onderling nu zelf een teringzooi van egoistisch op zoek naar snelle winst. Dus nu een beetje wijzen naar de wit man, is een beetje dom.
Wie denk je dat al die corrupte regeringen over eind houdt? De Afrikaanse samenleving zelf? Bedrijven zoals Shell vindt het maar wat handig dat ze kunnen doen en laten wat ze willen als ze zo'n pop een schijntje aan briefgeld toe kunnen stoppen. En tegenwoordig doen de nieuwe Chinese kapitalisten net zo lekker mee.
pi_160214751
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:57 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ten eerste zegt de uitspraak "roze bril" meer over jouw wereldvisie dan de mijne. Ik ontken, noch kijk weg van de problematiek die een influx van immigranten (of dat nu vluchtelingen zijn of arbeidsmigranten) onherroepelijk met zich meebrengt. Daarbij ben ik mij ook zeer zeker van bewust dat er mensen zijn die hier misbruik van maken. Van evt. terroristen tot mensensmokkelaars.

Echter, omdat ik jouw visie van hel en verdoemenis weiger aan te nemen omdat het:
1. een absurd denkbeeld is dat zelfs in een grove overdrijving van de werkelijkheid er nog niets van waarheid in terug te vinden is.
2. het überhaupt een contra-productieve houding is als je juist geen vijandig klimaat wil creëren waarin de door zoveel achterlijke NWS-klantjes bijna op gehoopt wordt.

Ten tweede heb je niet je leesgedrag aangepast wat tot een gematigder wereldbeeld zou moeten leiden, maar ben je bij objectievere bronnen te raden gegaan om juist je eigen gelijk wederom aan te tonen. Want de statistiek liegt er niet om! Cijfers liegen inderdaad niet. Tenzij je natuurlijk correlatie voor causaliteit gaat aanzien wat tot zeer mooie uitspraken leidt zoals: "Ja, de Islam maakt je crimineel!" :')

[..]

Je blijft elke keer maar raaskallen over prioriteiten stellen en eigenbelang verdedigen. Ik heb je echter hier nog nooit een zinnige uitspraak over zien doen. Wat zijn die prioriteiten en welk eigen belang moet in godsnaam verdedigt worden? Het is een stuk naïever om te denken dat je iedereen buiten kan houden en dat zo het probleem zich wel zal oplossen.

Ook is het precieze "grote" gevaar me niet duidelijk. Maar misschien zie ik wel een wereldwijd complot over het hoofd dat 3 jaar geleden onder de gehele Islamitische wereldbevolking is opgezet tegen de blanke Westerling. :)
Ik leg de causaliteit zeker goed. Ik heb niet gezegd dat islam je crimineel MAAKT maar wel dat mensen van die landen gemiddeld 3x zo crimineel zijn als de nederlander. Ik ben niet degene die de statistiek fout interpreteert. Jij wil gewoon geen statistische feiten onder ogen zien en probeert ze weg te moffelen alsof het niets is.

Nee meneer ziet totaal geen gevaar in het binnenhalen van een groep mensen die drie maal crimineler zijn. _O-

Nee we bagatelliseren het probleem alleen maar. JE BENT ANDERS CONTRAPRODUCTIEF OMDAT JE NIET MIJN MENING DEELT. Nee iedereen binnenlaten is productief? _O- Dat kost heus meer dan simpel nee zeggen. Wie dan nog de grens over komt is simpelweg op verboden terrein en dient op eigen kosten uitgezet te worden. Probleem opgelost.

Daarbij nog een leuk feitje. Nu we toch over contraproductiviteit spreken... criminaliteit is niet het enige wat hen scheelt. Hoe veel contraproductieve gedachten bezitten ze? Hoeveel zou hun vrouw ondergeschikt achten. Hoe zouden ze reageren op andere religies? Andere gewoontes? Hoe tolerant zijn ze jegens andersdenkenden? Laat eens een homokoppel stage lopen in een AZC en blauwe ogen staan garant. Zei er iemand sharia?

In hun eigen landen zijn ze niet tevreden maar in hun gastland trachten ze het weer als hun eigen land te maken :')
pi_160215064
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:47 schreef GhpH het volgende:
In hun eigen landen zijn ze niet tevreden maar in hun gastland trachten ze het weer als hun eigen land te maken :')

:+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_160215113
quote:
10s.gif Op donderdag 25 februari 2016 20:20 schreef hoink581 het volgende:
Wie denk je dat al die corrupte regeringen over eind houdt? De Afrikaanse samenleving zelf? Bedrijven zoals Shell vindt het maar wat handig dat ze kunnen doen en laten wat ze willen als ze zo'n pop een schijntje aan briefgeld toe kunnen stoppen. En tegenwoordig doen de nieuwe Chinese kapitalisten net zo lekker mee.
Dat klopt gedeeltelijk. Echter dan moeten ze gaan zeuren over die corrupte regering en de corrupte mensen die deze regeringen in stand houden. In Europa proberen bedrijven ook constant dat soort machtspelletjes uit, maar ze krijgen maar gedeeltelijk voet aan de grond.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_160215251
quote:
Zonder de witman, wat zou jouw wereld dan mooi zijn eh?
En omdat jij een neger bent of kleurtje hebt kun je zeker niet racistisch zijn ofzo?

[ Bericht 1% gewijzigd door hugecooll op 26-02-2016 00:01:00 ]
Whatever...
pi_160215323
Maak je niet zo druk, over een aantal jaar zijn alle rassen toch gemengd
  donderdag 25 februari 2016 @ 22:11:18 #38
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_160215787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:59 schreef Fatoeman het volgende:
Maak je niet zo druk, over een aantal jaar zijn alle rassen toch gemengd
Het zal mijn tijd wel duren maar ik heb toch meelij met de toekomstige generaties dat er dan geen lekkere blonde chicks meer zullen zijn.
pi_160215825
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:11 schreef the-eye het volgende:

[..]

Het zal mijn tijd wel duren maar ik heb toch meelij met de toekomstige generaties dat er dan geen lekkere blonde chicks meer zullen zijn.
Mwah, val zelf toch op negerinnen, dus ik help er aardig aan mee
pi_160215865
quote:
Ik leg de causaliteit zeker goed. Ik heb niet gezegd dat islam je crimineel MAAKT maar wel dat mensen van die landen gemiddeld 3x zo crimineel zijn als de nederlander. Ik ben niet degene die de statistiek fout interpreteert. Jij wil gewoon geen statistische feiten onder ogen zien en probeert ze weg te moffelen alsof het niets is.

Nee meneer ziet totaal geen gevaar in het binnenhalen van een groep mensen die drie maal crimineler zijn. _O-
De grap is eerder dat jij beweert causaliteit uit te leggen, terwijl je uit deze comment laat blijken dat je de term niet eens lijkt te begrijpen.

Dit is nog steeds correlatie en geen causaliteit. Je neemt iets waar in de gegevens maar doet geen uitspraak over een causaal verband. :D Laat staan dat je het uitlegt.

Na een jaar dit nog steeds niet weten en met statistiek blijven gooien. _O-

Op de rest ga ik niet in. Ik wil het hebben over de realiteit, niet over de waanbeelden van brandende molens op de Kinderdijk en IS vlaggen wappert in Maastricht.
  donderdag 25 februari 2016 @ 22:16:06 #41
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_160215964
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:12 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Mwah, val zelf toch op negerinnen, dus ik help er aardig aan mee
Jij maakt hier en daar gewoon wat kinderen?
pi_160216012
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:16 schreef the-eye het volgende:

[..]

Jij maakt hier en daar gewoon wat kinderen?
Dat niet zo zeer, maar ga er maar van uit dat ik toch wel een paar zwarte kindjes ga produceren (bij hopelijk een vrouw)
  donderdag 25 februari 2016 @ 22:18:17 #43
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_160216059
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dat niet zo zeer, maar ga er maar van uit dat ik toch wel een paar zwarte kindjes ga produceren (bij hopelijk een vrouw)
Je bedoelt bij (neem ik aan) één vrouw
pi_160216112
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:18 schreef the-eye het volgende:

[..]

Je bedoelt bij (neem ik aan) één vrouw
Ja :Y
pi_160216234
quote:
10s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:13 schreef hoink581 het volgende:

[..]

De grap is eerder dat jij beweert causaliteit uit te leggen, terwijl je uit deze comment laat blijken dat je de term niet eens lijkt te begrijpen.

Dit is nog steeds correlatie en geen causaliteit. Je neemt iets waar in de gegevens maar doet geen uitspraak over een causaal verband. :D Laat staan dat je het uitlegt.

Na een jaar dit nog steeds niet weten en met statistiek blijven gooien. _O-

Op de rest ga ik niet in. Ik wil het hebben over de realiteit, niet over de waanbeelden van brandende molens op de Kinderdijk en IS vlaggen wappert in Maastricht.
Oftewel je ontkent en geeft op. Prima.
pi_160216502
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:22 schreef GhpH het volgende:
Oftewel je ontkent en geeft op. Prima.
Leg causaliteit nog eens uit man, ik kom niet uit mijn SPSS. ;(

Een heel wereldbeeld ondersteunen met statistiek terwijl je de basis niet kent. _O-

Ik wil reageren op feiten GhpH. Heb onderhand mijn onderbuikje vol van dat schizo-gemekker van je dat in een cirkeltje draait.

Als je dat niet kan dan ben je gewoon uitgepraat en zou ik maar verkassen naar BNW.
  donderdag 25 februari 2016 @ 22:31:01 #47
427108 flufffy
totò schillaci
pi_160216616
een holocaust voor negers wordt dan zeker gezien als milieuramp :')
  donderdag 25 februari 2016 @ 22:36:09 #48
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_160216889
quote:

[..]

Afrocentristen. :') Ga je ook met de propaganda komen dat de Griekse filosofie uit Egypte komt en dat Jezus een neger was? :')
pi_160217139
quote:
10s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:28 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Leg causaliteit nog eens uit man, ik kom niet uit mijn SPSS. ;(

Een heel wereldbeeld ondersteunen met statistiek terwijl je de basis niet kent. _O-

Ik wil reageren op feiten GhpH. Heb onderhand mijn onderbuikje vol van dat schizo-gemekker van je dat in een cirkeltje draait.

Als je dat niet kan dan ben je gewoon uitgepraat en zou ik maar verkassen naar BNW.
Ik weet ook wat causaliteit is. Bvb Als iemand ziek wordt door een rotte appel te eten, dan is de appel daar de oorzaak (causa) van. Die appel plus hetgeen hij voor de rest heeft gegeten is eraan gecorreleerd.

Ik zeg dus niet dat islam de oorzaak is ervan.. Maar wel dat mensen uit die specifieke landen een dreiging vormen door hun hoge criminaliteitscijfers. Of islam daar de oorzaak van is of niet, het zal me om het even zijn. Maar waar het mij om gaat is dat ze daadwerkelijk crimineler zijn, en daardoor niet geschikt om in dit land toegelaten te worden.
pi_160217211
quote:
12s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:52 schreef Geralt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:+
Sums it up ^O^
pi_160217804
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:41 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik weet ook wat causaliteit is. Bvb Als iemand ziek wordt door een rotte appel te eten, dan is de appel daar de oorzaak (causa) van. Die appel plus hetgeen hij voor de rest heeft gegeten is eraan gecorreleerd.

Ik zeg dus niet dat islam de oorzaak is ervan.. Maar wel dat mensen uit die specifieke landen een dreiging vormen door hun hoge criminaliteitscijfers. Of islam daar de oorzaak van is of niet, het zal me om het even zijn. Maar waar het mij om gaat is dat ze daadwerkelijk crimineler zijn, en daardoor niet geschikt om in dit land toegelaten te worden.
Maar nu zeg je dat de oorzaak van hun crimineel gedrag het land van herkomst en de cultuur is.

Precies hetzelfde als daarnet. :')
pi_160218086
quote:
10s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:54 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Maar nu zeg je dat de oorzaak van hun crimineel gedrag het land van herkomst en de cultuur is.

Het is wel zeer waarschijnlijk, echter blijven er altijd covarianten waardoor het lastig wordt causaliteit aan te tonen.

Kwestie van toch eens wat anders aanpakken...
Whatever...
pi_160218314
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:01 schreef Spanky78 het volgende:
Het is wel zeer waarschijnlijk, echter blijven er altijd covarianten waardoor het lastig wordt causaliteit aan te tonen.

Kwestie van toch eens wat anders aanpakken...
Zou het niet wat logischer zijn dat de criminelen hier al crimineel waren in de eigen omgeving? En dat dat verder vrij weinig met een cultuur van plunderen te maken heeft?
pi_160218409
quote:
11s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:07 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Zou het niet wat logischer zijn dat de criminelen hier al crimineel waren in de eigen omgeving? En dat dat verder vrij weinig met een cultuur van plunderen te maken heeft?
Nee, dat vind ik niet logisch. Maargoed, ik ga verder de discussie niet aan. herhaling van zetten, is hier al duizend keer gevoerd.
Whatever...
pi_160218521
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:10 schreef Spanky78 het volgende:
Nee, dat vind ik niet logisch. Maargoed, ik ga verder de discussie niet aan. herhaling van zetten, is hier al duizend keer gevoerd.
Ben nu toch wel benieuwd wat je in Godsnaam denkt dan. :')
  donderdag 25 februari 2016 @ 23:15:59 #56
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160218568
Hij is tenminste recht voor zijn raap en eerlijk. De rest denkt hetzelfde, maar drukt zich uit in zalvende woorden als "gaan we de grenzen sluiten voor de Derde Wereld, dan kost dat 100.000.000.000.000 euro, en dat hebben we niet", of "Het móet vanwege de vergrijzing en het milieu". etc. Hij is tenminste realistisch en eerlijk.
The End Times are wild
  donderdag 25 februari 2016 @ 23:17:13 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160218612
Het is natuurlijk geen 'anti' racist. Het is gewoon een racist, want voor hem is tot welk ras een mens behoort en welk ras er in Europa woont heel belangrijk.
Een verwarring die je bij Links vaker ziet: Een racist is iemand die opkomt voor het blanke ras, dus een anti-racist is iemand die opkomt voor het zwarte ras.
The End Times are wild
  donderdag 25 februari 2016 @ 23:27:10 #58
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160218914
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:41 schreef truthortruth het volgende:
Dat wij geplunderd zouden hebben is ook een extreem-linkse mythe die pas na 1990 in het onderwijs geslopen is. In Suriname en Indonesië hebben we ook heel veel opgebouwd. Denk aan de scholing van de inheemse bevolking, aanleggen van infrastructuur, vaccineren.
Kijk eens op foto's van Suriname van voor de onafhankelijkheid, hoe netjes en schoon het eruit zag en vergelijk het met de foto's hoe het er nu uitziet. Djakarta idem.
Wij hebben daar vooral gewoon gehandeld met lokale opperhoofden en alleen maar opgetreden tegen excessen als heksenverbrandingen, stenigingen et cetera. Verder maakte het ons maar weinig ut wat de bevolking deed.
The End Times are wild
pi_160219533
quote:
10s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:54 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Neehee.... ik zeg niet dat het land de oorzaak is. Waarom maak jij dat eruit op? Ik maak wel uit aan de hand van de statistieken dat immigranten uit die regio 3x crimineler zijn. Dat is alles wat ik zeg en dat zijn niet ontkenbare FEITEN.
pi_160219652
quote:
11s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:07 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Al deden ze in hun eigen land clowns pijpen op een eenwieler. Boeit mij dat? Het gaat mij om het gedrag wat ze hier vertonen. Een vriend van mij kan bij zich thuis de grootste schat zijn maar als hij zich bij mij thuis misdraagt wijs ik hem de deur ipv te zeggen "kom maar hier mijn zooi ruïneren".
pi_160219864
Trieste tijden waarin Allahu Akhbar bekender is dan Deus Vult :'(
pi_160221790
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:56 schreef GhpH het volgende:
Klassieke opleidingen met latijn zijn gewoon minder populair.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_160221817
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Klassieke opleidingen met latijn zijn gewoon minder populair.
Ik heb gewoon zin in kruistochten.

Christenen, joden en atheïsten... wat zeggen we ervan?
pi_160221837
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 01:18 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik heb gewoon zin in kruistochten.

Christenen, joden en atheïsten... wat zeggen we ervan?
Zolang ze maar niet naast me wonen.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 03:03:44 #65
336981 the_BANDIT
Like I give a fuck
pi_160222456
quote:

[..]

De gemiddelde negeren Is nog te lui om ze ogen open te houden laat staan een baan zoeken.
pi_160237534
  vrijdag 26 februari 2016 @ 19:51:12 #67
155616 Proximo
For god, king & country
pi_160239871
Dit soort figuren mogen in een hypothetische WO3 genocide van mij op de 1e trein nach osten :W
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  vrijdag 26 februari 2016 @ 19:58:07 #68
427108 flufffy
totò schillaci
pi_160240095
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:51 schreef Proximo het volgende:
Dit soort figuren mogen in een hypothetische WO3 genocide van mij op de 1e trein nach osten :W
De dienstregeling van de NS zal wel weer voor vertraging zorgen dan :')
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:24:00 #69
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_160240729
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:17 schreef LXIV het volgende:
Het is natuurlijk geen 'anti' racist. Het is gewoon een racist, want voor hem is tot welk ras een mens behoort en welk ras er in Europa woont heel belangrijk.
Een verwarring die je bij Links vaker ziet: Een racist is iemand die opkomt voor het blanke ras, dus een anti-racist is iemand die opkomt voor het zwarte ras.
TS is link? :?
Krekker is de bom!
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:26:28 #70
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_160240805
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat wij geplunderd zouden hebben is ook een extreem-linkse mythe die pas na 1990 in het onderwijs geslopen is. In Suriname en Indonesië hebben we ook heel veel opgebouwd. Denk aan de scholing van de inheemse bevolking, aanleggen van infrastructuur, vaccineren.
Kijk eens op foto's van Suriname van voor de onafhankelijkheid, hoe netjes en schoon het eruit zag en vergelijk het met de foto's hoe het er nu uitziet. Djakarta idem.
Wij hebben daar vooral gewoon gehandeld met lokale opperhoofden en alleen maar opgetreden tegen excessen als heksenverbrandingen, stenigingen et cetera. Verder maakte het ons maar weinig ut wat de bevolking deed.
https://www.google.nl/sea(...)bm=isch&q=Paramaribo

[ Bericht 6% gewijzigd door KreKkeR op 26-02-2016 20:32:46 ]
Krekker is de bom!
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:28:22 #71
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_160240859
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 18:22 schreef ccs het volgende:
[ afbeelding ]
Ah ja, het is zwart OF wit , maar dan ook echt PUUR zwart of PUUR wit :')
Krekker is de bom!
pi_160240939
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:56 schreef GhpH het volgende:
Helaas wel idd
pi_160240971
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:28 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ah ja, het is zwart OF wit , maar dan ook echt PUUR zwart of PUUR wit :')
_O-
pi_160257447
quote:
En dus?
pi_160257523
Dus als er 10 miljoen Chinezen naar Nederland komen, wordt het land zwart? 6/10 matige troll
pi_160257544
quote:
13s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:36 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Afrocentristen. :') Ga je ook met de propaganda komen dat de Griekse filosofie uit Egypte komt en dat Jezus een neger was? :')
Jezus heeft nooit bestaan.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:05:55 #77
338880 haan33
Studerende Boy
pi_160257662
Toch heeft ie ergens wel een punt.
het westen heeft eeuwen lang afrika en azie gekoloniseerd.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_160257670
quote:
Dit is de stad op zijn mooist. De rest is oerlelijk en verouderd. De infrastructuur, gezondheidszorg, scholing (bijna alle economische groeifactoren) zijn allemaal erg matig. Verder is er nog een groot verschil tussen arm en rijk. Als je door de stad heen rijdt zie je af en toe mooie afgewerkte villa's, maar ook een hoop krotten.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 15:17:44 #79
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_160259043
quote:
SHALL
NOT
BE
INFRINGED
graag op anoniem
  zaterdag 27 februari 2016 @ 15:18:36 #80
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_160259061
quote:
de zandneger denkt dat die een engeltje is :')
graag op anoniem
pi_160259349
quote:
jij lijkt me wel iemand die een school overhoop schiet idd
pi_160259387
_O_
Karma voor alles wat de Europeanen gedaan hebben in de wereld

*O*
DolphinScreensaver.exe
pi_160262224
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:31 schreef Trollscience het volgende:

[..]

jij lijkt me wel iemand die een school overhoop schiet idd
mij potentiële moord in de schoenen schuiven :')

Doe het dan bij een marokkaan, dan heb je 3x zo veel kans dat het waar is. (ongelogen statistiek)
pi_160262483
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:46 schreef GhpH het volgende:

[..]

mij potentiële moord in de schoenen schuiven :')

Doe het dan bij een marokkaan, dan heb je 3x zo veel kans dat het waar is. (ongelogen statistiek)
Eerst was je rechts, daarna ging je helemaal cool doen dat je niet meer rechts was, en nu ben je weer dezelfde conservatieve idioot :') Is jouw ruggengraat gemaakt van pudding?
  zaterdag 27 februari 2016 @ 18:12:19 #85
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_160262679
Nog nooit van Sukant Chandan gehoord.
pi_160262708
Antiracisme bestaat niet. Als je vindt dat blanken dood moeten ben je net zo goed een racist als wanneer je vindt dat zwarten dood moeten.

Sommige feministen/social justice warriors/etc.. zijn het daar mee oneens, maar ja dat soort vuil mogen ze wat mij betreft een nieuwe container voor invoeren en wekelijks legen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_160263029
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:06 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Dit is de stad op zijn mooist. De rest is oerlelijk en verouderd. De infrastructuur, gezondheidszorg, scholing (bijna alle economische groeifactoren) zijn allemaal erg matig. Verder is er nog een groot verschil tussen arm en rijk. Als je door de stad heen rijdt zie je af en toe mooie afgewerkte villa's, maar ook een hoop krotten.
Nooit echt heel anders geweest hoor. Ook niet toen het onderdeel van ons koninkrijk was.
Krekker is de bom!
pi_160263078
quote:
Dat laat zich in jouw geval vrij makkelijk raden: je bent een volslagen idioot.
pi_160263117
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:05 schreef haan33 het volgende:
Welkom terug Haan, we hebben je gemist.
pi_160263733
Wat een racist.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zaterdag 27 februari 2016 @ 19:07:58 #91
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_160263847
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:33 schreef bamibij het volgende:
Door mensen zoals TS?

Door wegkijkers zoals jij bedoel je. Lafaard.
pi_160264839
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 18:00 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Eerst was je rechts, daarna ging je helemaal cool doen dat je niet meer rechts was, en nu ben je weer dezelfde conservatieve idioot :') Is jouw ruggengraat gemaakt van pudding?
Mijn ruggegraat was inderdaad zwak toen ik rechts verliet en kwam met tranen in de ogen terug toen ik merkte dat die roze bril slechts een illusie was.
pi_160268691
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 19:46 schreef GhpH het volgende:
Mijn ruggegraat was inderdaad zwak toen ik rechts verliet en kwam met tranen in de ogen terug toen ik merkte dat die roze bril slechts een illusie was.
Je brein is pudding, dat is wat anders.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 21:51:11 #94
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_160269221
De blanke Europeaan verdrijven gaat ze nooit lukken. Blanken controleren het hele systeem en fabriceren alle wapens en oorlogstuig. Als poep de ventilator raakt dan kan blank Europa het hele Midden-Oosten en Afrika met de grond gelijk maken. Deze Sukant doet er goed aan dat in gedachten te houden.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_160271838
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:36 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Je brein is pudding, dat is wat anders.
Sorry dat mijn brein niet naar het oosten gericht staat :'(
pi_160271951
quote:

[..]

'Murica schrijft de regels en is the boss.. fuck yeah.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 23:16:23 #97
427108 flufffy
totò schillaci
pi_160272159
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:51 schreef PalmRoyale het volgende:
De blanke Europeaan verdrijven gaat ze nooit lukken. Blanken controleren het hele systeem en fabriceren alle wapens en oorlogstuig. Als poep de ventilator raakt dan kan blank Europa het hele Midden-Oosten en Afrika met de grond gelijk maken. Deze Sukant doet er goed aan dat in gedachten te houden.
Kernbommetje werpen zal binnenkort vast een nieuw onderdeel worden op de Olympische Spelen als Europa de kont blijft poetsen van USA :')
pi_160273674
Het wordt weer tijd om de slavernij aan te schaffen ze krijgen een veel te grote bek. Dat zal ze leren.
pi_160279386
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:02 schreef Blarik het volgende:
Het wordt weer tijd om de slavernij aan te schaffen ze krijgen een veel te grote bek. Dat zal ze leren.
Dit zijn van die type kneuzen die een neger niet eens in de ogen durven te kijken. :')
  zondag 28 februari 2016 @ 14:05:45 #100
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160282720
Dan is de verzorgingsstaat ook meteen weg.
pi_160282833
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:33 schreef lDDQD het volgende:
_O_
Karma voor alles wat de Europeanen gedaan hebben in de wereld

*O*
Zoals er voor zorgen dat er miljarden mensen (Afrikanen, Aziaten, Arabieren) geboren hebben kunnen worden die zonder Europese bemoeienis nooit het licht gezien zouden hebben?
En wat hebben de Europeanen gedaan dat de rest van de wereld niet heeft gedaan? Oorlog voeren? Genocide plegen? Landen bezetten/overnemen? Slavernij?
pi_160282932
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:05 schreef haan33 het volgende:
Dus? Afrikanen hebben eeuwenlang Afrikanen gekoloniseerd en bevochten. Zelfde geldt voor Arabieren en Aziaten. Maar als een blanke die groepen koloniseert is het op de een of andere wijze erger? Waarom? Omdat er stukken zee tussen zat? Omdat Europeanen blank zijn? En waarom zou je jezelf opofferen omdat je de dominante partij was/bent (of daar uit voort gekomen bent)? De gehele menselijke geschiedenis is een aaneenschakeling van strijd om macht. Je zou 's moeten zien hoe vaak de islamitische wereld Europa is binnengevallen, hoeveel blanke vrouwen tot slaaf zijn gemaakt...

En wat doet de arabier of neger eigenlijk eenmaal aangekomen in Europa? Zijn ze zoveel anders - meer moreel t.o.v. die vandaag de dag not uitgebuit worden voor een luxe levensstijl in het Westen? Nee, ze doen gewoon mee; ikke ikke en de rest van de negers en arabieren in de wereld kunnen stikken.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2016 14:18:18 ]
pi_160286367
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:29 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dit zijn van die type kneuzen die een neger niet eens in de ogen durven te kijken. :')
Diverse negers in de bek gescheten en nu?
pi_160286404
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 16:00 schreef Blarik het volgende:
Diverse negers in de bek gescheten en nu?
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160286513
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 16:01 schreef hoink581 het volgende:

[..]

_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi dat ik je weer aan het lachen hebt gemaakt. Een kinderhart is weer gauw gevuld.
pi_160288680
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 16:04 schreef Blarik het volgende:

[..]

Mooi dat ik je weer aan het lachen hebt gemaakt. Een kinderhart is weer gauw gevuld.
Kinderhand. En lachen deed ik eigenlijk niet.
pi_160289163
quote:

[..]

Nier zo neerbuigend. Pindakaas is anders wel uitgevonden door een neger die geen katoen meer wilde plukken.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_160289207
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dus? Afrikanen hebben eeuwenlang Afrikanen gekoloniseerd en bevochten. Zelfde geldt voor Arabieren en Aziaten. Maar als een blanke die groepen koloniseert is het op de een of andere wijze erger? Waarom? Omdat er stukken zee tussen zat? Omdat Europeanen blank zijn? En waarom zou je jezelf opofferen omdat je de dominante partij was/bent (of daar uit voort gekomen bent)? De gehele menselijke geschiedenis is een aaneenschakeling van strijd om macht. Je zou 's moeten zien hoe vaak de islamitische wereld Europa is binnengevallen, hoeveel blanke vrouwen tot slaaf zijn gemaakt...

En wat doet de arabier of neger eigenlijk eenmaal aangekomen in Europa? Zijn ze zoveel anders - meer moreel t.o.v. die vandaag de dag not uitgebuit worden voor een luxe levensstijl in het Westen? Nee, ze doen gewoon mee; ikke ikke en de rest van de negers en arabieren in de wereld kunnen stikken.
Goede post wel.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 28 februari 2016 @ 17:27:21 #109
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_160289376
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:18 schreef berko13 het volgende:
[ afbeelding ]

MEER, MEER, MEER !!!!!!

Klacht: Zit ik helemaal niet op te wachten.
Zulke gasten moeten meteen een nekschot krijgen en niet de hand boven het hoofd gehouden worden. Wat mij betreft mogen regeringsleiders die dit toestaan ook een nekschot krijgen.
pi_160289769
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 17:27 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Zulke gasten moeten meteen een nekschot krijgen en niet de hand boven het hoofd gehouden worden. Wat mij betreft mogen regeringsleiders die dit toestaan ook een nekschot krijgen.
waarom? voor een marxist is hij redelijk oprecht over zijn denkbeelden. de meeste verstoppen het onder een sofistische laag aan morele gerechtigheid.
..///
  zondag 28 februari 2016 @ 17:47:05 #111
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160289893
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:05 schreef Twiitch het volgende:
Dan is de verzorgingsstaat ook meteen weg.
Benieuwd wie dan het eerste bezwijken en wie de fittest zullen zijn om dat te overleven.
  zondag 28 februari 2016 @ 17:51:07 #112
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160289989
quote:
Ik leg de causaliteit zeker goed.
Gebruikt alsjeblieft geen woorden waarvan je niet weet hoe je ze moet gebruiken _O-

Ik doe dit anders nooit, zeiken op grammatica, maar hier moest ik echt effe om lachen.

'Ik leg het verband zeker goed' had je het beter bij kunnen houden. Maar je wilde het graag een universitair randje geven. Volgende keer beter.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  Moderator zondag 28 februari 2016 @ 19:42:54 #113
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_160292992
Straks worden de blanken slaven van de zwarten.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 28 februari 2016 @ 20:08:22 #114
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160293873
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 17:27 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Hij komt gewoon op voor zijn eigen ethniciteit! Daar is niks mis mee. Het ergste zijn de verraders, niet deze man!
The End Times are wild
pi_160294444
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stammen in Afrika waren al slaven van andere zwarten nog voordat zij werden verkocht aan de Europeanen.
pi_160294517
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 20:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hij komt gewoon op voor zijn eigen ethniciteit! Daar is niks mis mee. Het ergste zijn de verraders, niet deze man!
Die hebben een flinke mep nodig opdat de neon-roze bril eraf vliegt. Minder npo en nl-media kijken/lezen helpt ook.
  zondag 28 februari 2016 @ 20:27:42 #117
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_160294611
quote:
Nee, de hele wereld wordt slaaf van een paar blanke families. Zij sturen aan op die hele volksverhuizing die nou plaats vindt dulden geen weerstand.
pi_160294766
quote:

[..]

Yes idd. kijk maar naar de VS
pi_160294839
quote:
Er werden vroeger ook blanke mensen gevangen genomen als slaaf door 'donkere' mensen. Een zo'n vrouwelijke slaaf is zelf behoorlijk hoog gekomen, en is iets van een prinses geweest.
  zondag 28 februari 2016 @ 20:37:09 #120
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_160294976
quote:
Wie is de witman?
pi_160300674
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 20:31 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Yes idd. kijk maar naar de VS
Amerika vandaag dwingt in tegenstelling tot vroeger helemaal geen respect meer af in de wereld.
pi_160301938
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 22:45 schreef berko13 het volgende:

[..]

Amerika vandaag dwingt in tegenstelling tot vroeger helemaal geen respect meer af in de wereld.
Nou weet ik niet meer wat sarcastisch en niet, maar weet wel dat je respect krijgt, en niet kan afdwingen.
pi_160308310
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 23:17 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Nou weet ik niet meer wat sarcastisch en niet, maar weet wel dat je respect krijgt, en niet kan afdwingen.
Niet akkoord.
  maandag 29 februari 2016 @ 11:51:22 #124
442999 Arutha_ConDoin
Heer van het Westen
pi_160310162
Sukant Chandan is inspired by the principles of Malcolm X / Malik El-Hajj Shabazz...

Dat je Sukant Chandan serieus neemt en speciaal voor hem een topic opent is eigenlijk best wel triest. Hoe meer aandacht aan zulke bloedmongolen, hoe groter zijn bereik.

quote:
We are going through the birth pangs of a new post-imperialist world, (and what the Western governments and lefties aren't and won't tell you)

By Sukant Chandan
Sons of Malcolm

While many contradictions and opposing trends are present, in general what the trauma, conflicts and crises that we are witnessing in the world are instances of an imperialism struggling and resisting the end of its global rule.

A few examples -

1. Mass migration into the 'West' / the political economy of the changing population in the West.

2. Changing political economy of the imperialist countries, being taken over by the global south.

To expand:

1. Mass migration into the 'West' / the political economy of the changing population in the West.

Migration has been a constant of the human story. Quoting a Qu'ranic verse: "O mankind, indeed We have created you from male and female and made you peoples and tribes that you may know one another. Indeed, the most noble of you in the sight of Allah is the most righteous of you." ie., we are here / have been put here to interact and to know one another, to mingle and unite, and that God/Allah only discriminates according to those who are righteous or not. The lands of what today is the West has always seen change, this island on which I am currently inhabiting is famously known as a 'mongrel people', and that's a good thing, the 'whites' on this island have been established by different peoples of the surrounding regions. People outside of these regions have also played a central part of this island for thousands of years, and in recent centuries due to the global reach of colonialism and imperialism further populations have been brought here and have and continue to change the nature of this island. This has, in general, a positive impact from the point of view of the world's masses and the masses of this island. Indeed, the very concept of the West and 'Europe' is a concept which has seen its definition along with the genesis of modern colonialism and imperialism, basically defined against the radicalised other of the Asian and African, both of whom were Muslim/Islamic, and then defined against more Africans and people of the so-called 'New World' and also then Asians.

USA, and less so Canada and Australia and New Zealand are examples of the european colonial settler societies (also an integral art of the 'west') conquered by western european peoples, especially english, and then in the late 19century going into the 20th century being european peoples joined this genocidal colonial entity known as the USA. The USA is a colonial genocidal state accomplished through european (settler colonial genocide) immigration. In contrast since the Second World War european governments invited Asian and African people to service their economies while at the same time attempting to keep the new more radical Black and Asian populations from 'getting to know each other' and uniting against the ruling classes. Black and Asian communities 'here' simply followed the source from where the looting and genocides were organised from: europe and the west. Unity has not really happened, as the state sponsored racism has been internalised mostly by white people and also in lesser part but significantly also by non-white Black and Brown people.

Today this process continues. More African and Asian people are coming here because their Homelands are destroyed and they follow the criminal imperialist enterprise to its source. Of course there are lots of problems in all of this, one can point to all kinds of problematics, but the aforementioned remains in general the way things are. That's not to excuse the problems that arise, but at the same time its important not to fall into the imperialism and racist / far-right theoretic and narrative that African and Asian people here 'bring problems', in general they don't, its the propaganda and the manner in which the ruling classes handle it and the way in which white workers and increasingly Black and Asian people who have been here for years internalise this hostility towards those who have no created any of the actual problems of unemployment, job losses, lack of resources for the peoples, ie., the ruling classes are to blame, not the masses of victims, victimised BY the imperialist ruling classes.

Black and Asian people in europe radicalised the working class and anti-capitalist movements. And on a cultural level of tastes, flavours, sounds, dresses and ways of thinking and moving and being, transformed europe. Indeed, the europeans have seen their own traditions and cultures ripped from them in a violent manner by capitalist-colonial industrialisation and the destruction of the peasantries. Most of them hardly know this and are not concerned by it so thorough has this class and cultural genocide been against them. The western people have no connection apart from residues from who they were for generations and centuries before the rise of colonial/imperialist capitalism. Instead they have adopted a new culture wholly based in nearly every way on colonial exploitation and genocide. Gardening, cooking, festivals, music of the peoples of the West is recycled from colonial exploitation and mass murder across the world.

London is being transformed into a city of the peoples of the global south. While imperialism is having some successes in corrupting these peoples like they have done most of the whites into supporting imperialism against the global south liberation struggle. Prominent examples of this corruption and co-option are figures such as Obama, Bobby Jindal, Sadiq Khan, Warsi, Preeti Patel, Umuna, Lammy and many others. As the global south develops its capacity its likely although not a foregone conclusion that the Black and Asian people will increasingly be more loyal to their Homeland countries than the countries they inhabit today.

2. Changing political economy of the imperialist countries, being taken over by the global south.

Despite the rise of the BRICS, despite the victories of the global south for centuries and especially since 1917 (Russia/USSR and rising anti-colonial struggles, especially in China and India), 1945/1947/1949 (victory over fascist-imperialism independence of India and China), 1975 (Vietnam, Mozambique), 2000 (rise of Chavez, Intifada, victory in Lebanon), 2006 (victory in Lebanon) and other moments of world shaking victories of the global south, the world is still dominated by imperialism and imperialist economy. This is changing, fundamentally. As imperialism goes deeper into crises, it loses opportunities to make the 'maximum profit', so it develops its parasitism and barbarity through parasitic economic methods (bubble economies, casino economy, financial speculation, lending money on a massive scale that doesn't exist etc) and through war and depravity and attempts at war and depravity: actual examples: Libya, Syria, Afghanistan, Iraq etc, attempted examples: Zimbabwe, Socialist Korea, Cuba, Algeria, China, Russia and others.

As imperialist capitalism runs out of maximum-protifable avenues, at the same time the global south rises based on the counter opposite political economy of defending the independence of peoples and governments, supporting the upliftment of its people especially in the case of China (which is about to eradicate poverty totally in the coming few decades!) but many others as well.

The imperialist ruling classes are merciless in pursuit of ever growing wealth. At the same time as doing all manner of historic and global crimes they also want to stay rich and in control, so they are literally rolling out the red carpet for those that have the money to invest in their economies. This is the reason why the UK is so close to the generally pro-imperialist Gulf Monarchies, which it created in the first place. However, this is also the reason why the UK is forced by conditions to invite the leadership of India and China to make strategic investments in the 'commanding heights' of this economy such as heavy industries and nuclear power plants.

Ideally, imperialism would like and has worked and continues working hard to contain and destroy India, China and others, but India and China are not push-overs and have thus far managed to defend themselves, hence imperialism is forced to accept them in the short and perhaps mid term and engage constructively while also developing their imperialist war and ruin machinations at the same time.

We are a while away from total victory, but it is on its way. Will imperialism destroy the whole world and itself because its no longer in control, or will it adjust kicking and screaming and try to maintain some position of its wealthy lifestyle in this transition period we are in? It seems its the latter.

Basically no western lefty is advocating strategically what is actually taking place: that this western capitalist system which is also at the same time a colonial and imperialist one is on its way out; that the victims of its crimes coming to the west is a just thing that should be supported; that the entire west is based on an imperialist economy that MUST and IS being whittled away; that western people must make their economies based on their own efforts and fair & mutually beneficial trade on equal terms with the non-western world; that somewhere like the UK needs to reorganise its economy, ACCEPT that for the sake of the planet and its peoples, especially global south peoples, CANNOT allow its elites AND masses to keep living like giant parasites on the rest of us and that we need to develop a socialist and self-sufficient economy based on our own labour and land and equal trade with others which means a totally changed economic system to anti-imperialist socialism. NO ONE is advocating this apart from a tiny tiny number of global south loyalists in the west.

The Arab Sting, the wars in Iraq and Afghanistan, the 'pivot to Asia' anti-Asian anti-Chinese openly avowed military strategy of the USA, the growing fascism and mass racism in the west and much more aside are merely the historical incidences of the birth pangs of a new post/counter/anti-imperialist world order.

We are not quite there yet, but many victories of our peoples in Syria, in the Iraqi Resistance post 2003, in the world shaking achievements in China, in the changes taking place in 'latin' America and the shift away from imperialism to China and others in Africa: these are all signs that although we have some way to go yet, we are quite a way down the shining path of total victory over imperialism, and total liberation of our peoples.
http://sonsofmalcolm.blogspot.nl/
Iets nodig voor je migraine na het lezen van bovenstaande? Mijn voorkeur was lobotomie na het lezen van zijn rant.
Rijkdom, hoe dan ook verkregen, maakt een edelman van een handwerksman, een heer van een bandiet; Antiquiteit en afkomst, waarde kennen zij hier niet; Geld en schaamteloosheid, die verheffen tot adelstand.
pi_160312800
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 10:34 schreef berko13 het volgende:

[..]

Niet akkoord.
Ben ik met je eens, maar als je met geweld/dwang/angst zaaien respect af dwingt, dan hebben mensen ontzag voor je of angst voor jou, maar nog steeds geen respect.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')