Door mensen zoals TS?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:33 schreef bamibij het volgende:
Iemand roept iets. Snel wordt boos en maak een topic. Door mensen zoals jij gaat de wereld kapot TS
Mijn ruggegraat was inderdaad zwak toen ik rechts verliet en kwam met tranen in de ogen terug toen ik merkte dat die roze bril slechts een illusie was.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eerst was je rechts, daarna ging je helemaal cool doen dat je niet meer rechts was, en nu ben je weer dezelfde conservatieve idiootIs jouw ruggengraat gemaakt van pudding?
Je brein is pudding, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:46 schreef GhpH het volgende:
Mijn ruggegraat was inderdaad zwak toen ik rechts verliet en kwam met tranen in de ogen terug toen ik merkte dat die roze bril slechts een illusie was.
Sorry dat mijn brein niet naar het oosten gericht staatquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je brein is pudding, dat is wat anders.
'Murica schrijft de regels en is the boss.. fuck yeah.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:25 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Want landen die door negers worden bestuurd zijn in de regel erg succesvol
Kernbommetje werpen zal binnenkort vast een nieuw onderdeel worden op de Olympische Spelen als Europa de kont blijft poetsen van USAquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:51 schreef PalmRoyale het volgende:
De blanke Europeaan verdrijven gaat ze nooit lukken. Blanken controleren het hele systeem en fabriceren alle wapens en oorlogstuig. Als poep de ventilator raakt dan kan blank Europa het hele Midden-Oosten en Afrika met de grond gelijk maken. Deze Sukant doet er goed aan dat in gedachten te houden.
Dit zijn van die type kneuzen die een neger niet eens in de ogen durven te kijken.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:02 schreef Blarik het volgende:
Het wordt weer tijd om de slavernij aan te schaffen ze krijgen een veel te grote bek. Dat zal ze leren.
Zoals er voor zorgen dat er miljarden mensen (Afrikanen, Aziaten, Arabieren) geboren hebben kunnen worden die zonder Europese bemoeienis nooit het licht gezien zouden hebben?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:33 schreef lDDQD het volgende:
![]()
Karma voor alles wat de Europeanen gedaan hebben in de wereld
Dus? Afrikanen hebben eeuwenlang Afrikanen gekoloniseerd en bevochten. Zelfde geldt voor Arabieren en Aziaten. Maar als een blanke die groepen koloniseert is het op de een of andere wijze erger? Waarom? Omdat er stukken zee tussen zat? Omdat Europeanen blank zijn? En waarom zou je jezelf opofferen omdat je de dominante partij was/bent (of daar uit voort gekomen bent)? De gehele menselijke geschiedenis is een aaneenschakeling van strijd om macht. Je zou 's moeten zien hoe vaak de islamitische wereld Europa is binnengevallen, hoeveel blanke vrouwen tot slaaf zijn gemaakt...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:05 schreef haan33 het volgende:
Toch heeft ie ergens wel een punt.
het westen heeft eeuwen lang afrika en azie gekoloniseerd.
Diverse negers in de bek gescheten en nu?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit zijn van die type kneuzen die een neger niet eens in de ogen durven te kijken.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:00 schreef Blarik het volgende:
Diverse negers in de bek gescheten en nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]Mooi dat ik je weer aan het lachen hebt gemaakt. Een kinderhart is weer gauw gevuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kinderhand. En lachen deed ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:04 schreef Blarik het volgende:
[..]
Mooi dat ik je weer aan het lachen hebt gemaakt. Een kinderhart is weer gauw gevuld.
Nier zo neerbuigend. Pindakaas is anders wel uitgevonden door een neger die geen katoen meer wilde plukken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:04 schreef ccs het volgende:
[..]
Nou, ik zal eens wat zwarte wetenschappers zoeken die baanbrekend onderzoek hebben gedaan.
Goede post wel.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dus? Afrikanen hebben eeuwenlang Afrikanen gekoloniseerd en bevochten. Zelfde geldt voor Arabieren en Aziaten. Maar als een blanke die groepen koloniseert is het op de een of andere wijze erger? Waarom? Omdat er stukken zee tussen zat? Omdat Europeanen blank zijn? En waarom zou je jezelf opofferen omdat je de dominante partij was/bent (of daar uit voort gekomen bent)? De gehele menselijke geschiedenis is een aaneenschakeling van strijd om macht. Je zou 's moeten zien hoe vaak de islamitische wereld Europa is binnengevallen, hoeveel blanke vrouwen tot slaaf zijn gemaakt...
En wat doet de arabier of neger eigenlijk eenmaal aangekomen in Europa? Zijn ze zoveel anders - meer moreel t.o.v. die vandaag de dag not uitgebuit worden voor een luxe levensstijl in het Westen? Nee, ze doen gewoon mee; ikke ikke en de rest van de negers en arabieren in de wereld kunnen stikken.
Zulke gasten moeten meteen een nekschot krijgen en niet de hand boven het hoofd gehouden worden. Wat mij betreft mogen regeringsleiders die dit toestaan ook een nekschot krijgen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:18 schreef berko13 het volgende:
[ afbeelding ]
MEER, MEER, MEER !!!!!!
Klacht: Zit ik helemaal niet op te wachten.
waarom? voor een marxist is hij redelijk oprecht over zijn denkbeelden. de meeste verstoppen het onder een sofistische laag aan morele gerechtigheid.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:27 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zulke gasten moeten meteen een nekschot krijgen en niet de hand boven het hoofd gehouden worden. Wat mij betreft mogen regeringsleiders die dit toestaan ook een nekschot krijgen.
Benieuwd wie dan het eerste bezwijken en wie de fittest zullen zijn om dat te overleven.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:05 schreef Twiitch het volgende:
Dan is de verzorgingsstaat ook meteen weg.
Gebruikt alsjeblieft geen woorden waarvan je niet weet hoe je ze moet gebruikenquote:
Hij komt gewoon op voor zijn eigen ethniciteit! Daar is niks mis mee. Het ergste zijn de verraders, niet deze man!quote:Op zondag 28 februari 2016 17:27 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zulke gasten moeten meteen een nekschot krijgen en niet de hand boven het hoofd gehouden worden. Wat mij betreft mogen regeringsleiders die dit toestaan ook een nekschot krijgen.
Stammen in Afrika waren al slaven van andere zwarten nog voordat zij werden verkocht aan de Europeanen.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks worden de blanken slaven van de zwarten.
Die hebben een flinke mep nodig opdat de neon-roze bril eraf vliegt. Minder npo en nl-media kijken/lezen helpt ook.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij komt gewoon op voor zijn eigen ethniciteit! Daar is niks mis mee. Het ergste zijn de verraders, niet deze man!
Nee, de hele wereld wordt slaaf van een paar blanke families. Zij sturen aan op die hele volksverhuizing die nou plaats vindt dulden geen weerstand.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Yes idd. kijk maar naar de VSquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:25 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Want landen die door negers worden bestuurd zijn in de regel erg succesvol
Er werden vroeger ook blanke mensen gevangen genomen als slaaf door 'donkere' mensen. Een zo'n vrouwelijke slaaf is zelf behoorlijk hoog gekomen, en is iets van een prinses geweest.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie is de witman?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:41 schreef Abed het volgende:
De witman denkt inderdaad nog dat ze in de gouden eeuw leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |