Comptonquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En waar moeten mensen met een bord om hun nek met de tekst "I hate Niggers" naartoe?
Nee, 3 vrouwen in boerka, 3 mannen en een stuk of heel veel kinderen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:58 schreef Woelwater het volgende:
Trouwens erg dat er binnen een groep van 20! vrouwen blijkbaar niet een is geweest die zich af heeft gevraagd of het wel gepast is om in een speeltuin te gaan zitten bidden.
Erger nog, als ze erop gewezen worden dat het ongepast is gaan ze zo veel stennis schoppen zodat er zelfs politie aan te pas moest komen.
En dan de brutaliteit om naar de rechter te stappen. What were they thinking. Dat als ze gelijk kregen dat ze dan tegen de zin in van de eigenaar daar wel hadden kunnen zitten gaan bidden.
Het is niet voor niets dat steeds meer mensen afschuw krijgen van dat soort kutvolk
quote:Tilburger Bilal Salam bezocht maandagmiddag samen met zijn drie schoonzussen, twee andere mannen en elf kinderen de speelboerderij in Dongen.
Ik wil ook helemaal niks met de islam te maken hebben, maar ik kan me echt niet gaan lopen opwinden over een handjevol biddende moslims. Als ze nou met honderden tegelijk een hele straat blokkeren zoals ooit in Frankrijk is gedaan, dan valt er wat voor te zeggen, maar dit ...quote:
Kan je wel kegelen dan of niet?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal niks met de islam te maken hebben, maar ik kan me echt niet gaan lopen opwinden over een handjevol biddende moslims. Als ze nou met honderden tegelijk een hele straat blokkeren zoals ooit in Frankrijk is gedaan, dan valt er wat voor te zeggen, maar dit ...
Sorry, ik heb geen idee wat je wil zeggen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kan je wel kegelen dan of niet?
Ik zou me niet zonder dat het een bevoegd gezag is me van mijn weg laten houden, of zelfs staande laten houden.
Het laatste wat je een speeltuin verwacht is een paar rijen biddende moslims. (het waren toch 20 man) Speeltuinen zijn niet bedoeld om kinderen te laten kennismaken met de islam of welke religie dan ook. Sorry maar ik vind het behoorlijk opdringerig en ronduit onbeschoft.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal niks met de islam te maken hebben, maar ik kan me echt niet gaan lopen opwinden over een handjevol biddende moslims. Als ze nou met honderden tegelijk een hele straat blokkeren zoals ooit in Frankrijk is gedaan, dan valt er wat voor te zeggen, maar dit ...
Of je kan kegelen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen idee wat je wil zeggen.
Zoals ik al eerder zei, het is in onze ogen ongebruikelijk, maar we zijn nou eenmaal niet allemaal hetzelfde. Als je je over zoiets druk wil maken, ga vooral je gang, maar ik heb wel wat beters te doen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:21 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Het laatste wat je een speeltuin verwacht is een paar rijen biddende moslims. (het waren toch 20 man) Speeltuinen zijn niet bedoeld om kinderen te laten kennismaken met de islam of welke religie dan ook. Sorry maar ik vind het behoorlijk opdringerig en ronduit onbeschoft.
Geen idee, nooit geprobeerd.quote:
Wat mij betreft is het simpelweg al verboden omdat het gezichtsbedekkend is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:20 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn dat de rechter in het voordeel van de ondernemer beslist en niet in het voordeel van slecht geïntegreerde moslima's.
Toch is dit nog niet genoeg. We moeten nadrukkelijk een stap verder: het dragen van een boerka of niqaab in het openbaar moet expliciet worden verboden. Dit Arabische symbool van vrouwenonderdrukking hoort in dezelfde categorie als het hakenkruis of een KKK-kostuum. Dergelijke symbolen zijn in onze samenleving ongewenst en moeten worden bestreden.
Geef ze 1 vinger........quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geseponeerd, dus niet behandeld door de rechter.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:20 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn dat de rechter in het voordeel van de ondernemer beslist en niet in het voordeel van slecht geïntegreerde moslima's.
Tja...maar het is toch ook mogelijk dat ze er voor kiezen om gewoon op een wat minder zichtbare manier te bidden? Kan je toch iets aan je religie doen, zonder dat iemand er aanstoot aan kan nemen...wordt jij als religieus persoon niet lastig gevallen en val je als religieus persoon ook niemand lastig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, het is in onze ogen ongebruikelijk, maar we zijn nou eenmaal niet allemaal hetzelfde. Als je je over zoiets druk wil maken, ga vooral je gang, maar ik heb wel wat beters te doen.
Mee eens.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het simpelweg al verboden omdat het gezichtsbedekkend is.
Of je dat dan doet omdat dat volgens een religieus boek, je man of jezelf "noodzakelijk" is doet er niet toe.
Als ik met een bivakmuts op ga lopen vindt men dat ook niet prettig.
Als je zo naar een demo gaat ben je toch uit op rottigheid zou ik denken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mee eens.
Bij de anti-Zwarte-Piet-demonstratie in Grouw zag ik op de beelden deze man:
[ afbeelding ]
Hier had de politie ook moeten ingrijpen. Hij was trouwens niet de enige die er onherkenbaar bij liep.
Dat is volgens mij een vergelijking van niks, als die gaan bidden in het land waar die vandaan komen bij gelegenheden dat is een vergelijking vind ik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:34 schreef Alektorophobia het volgende:
En wat zou er gebeuren als 20 christenen morgen in de speeltuin van de Schilderswijk gaan zitten bidden tussen de islamitische kinderen. Zouden die christenen de Schilderswijk nog heelhuids verlaten? En zouden linkse knuffelaars dan nog zo tolerant zijn?
Mwaoh die buurten in grote steden waar moslims verreweg de meerderheid vertegenwoordigen, is natuurlijk wel een beetje "hun terrein" ergens hè. Althans ik kan me voorstellen dat zij zo redeneren. Je ziet het met name in Den Haag dus al voorkomen dat bij gelegenheden ook een salafistische godsdienstpolitie wordt ingezet c.q. van de burgemeester toestemming krijgt om de openbare orde te bewaren. Als je in dat soort wijken dan met het christendom aan de gang wil gaan, kan ik me voorstellen dat je relletjes krijgt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een vergelijking van niks, als die gaan bidden in het land waar die vandaan komen bij gelegenheden dat is een vergelijking vind ik.
Ik weiger vrouwen met kleding altijd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Mag de eigenaar van een spookhuis ze wel om hun kleding weigeren?
Ik denk dat moslims zich thuis willen voelen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij willen moslims de randen verkennen van wat nog net toelaatbaar is. Dat zie je tegenwoordig ook met de azan, de gebedsoproep.
Thuis bidden zou dan al een begin zijn...quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik denk dat moslims zich thuis willen voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |