abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160205338
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:24 schreef Baconbus het volgende:

[..]

En waar moeten mensen met een bord om hun nek met de tekst "I hate Niggers" naartoe?
Compton
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:06:54 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160205388
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:58 schreef Woelwater het volgende:
Trouwens erg dat er binnen een groep van 20! vrouwen blijkbaar niet een is geweest die zich af heeft gevraagd of het wel gepast is om in een speeltuin te gaan zitten bidden.
Erger nog, als ze erop gewezen worden dat het ongepast is gaan ze zo veel stennis schoppen zodat er zelfs politie aan te pas moest komen.
En dan de brutaliteit om naar de rechter te stappen. What were they thinking. Dat als ze gelijk kregen dat ze dan tegen de zin in van de eigenaar daar wel hadden kunnen zitten gaan bidden.
Het is niet voor niets dat steeds meer mensen afschuw krijgen van dat soort kutvolk :r
Nee, 3 vrouwen in boerka, 3 mannen en een stuk of heel veel kinderen.
quote:
Tilburger Bilal Salam bezocht maandagmiddag samen met zijn drie schoonzussen, twee andere mannen en elf kinderen de speelboerderij in Dongen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160205454
Persoonlijk denk ik dat er wel iets anders zou zijn uitgesproken, als er niet opnieuw gestemd gaat worden in 2017?
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:15:04 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160205510
Ja, ho maar weer.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160205536
quote:
Ik wil ook helemaal niks met de islam te maken hebben, maar ik kan me echt niet gaan lopen opwinden over een handjevol biddende moslims. Als ze nou met honderden tegelijk een hele straat blokkeren zoals ooit in Frankrijk is gedaan, dan valt er wat voor te zeggen, maar dit ... :')

[ Bericht 16% gewijzigd door Leandra op 25-02-2016 16:17:19 (verwijderde quote verwijderd) ]
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160205568
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik wil ook helemaal niks met de islam te maken hebben, maar ik kan me echt niet gaan lopen opwinden over een handjevol biddende moslims. Als ze nou met honderden tegelijk een hele straat blokkeren zoals ooit in Frankrijk is gedaan, dan valt er wat voor te zeggen, maar dit ... :')
Kan je wel kegelen dan of niet?
Ik zou me niet zonder dat het een bevoegd gezag is me van mijn weg laten houden, of zelfs staande laten houden.
pi_160205593
Fijn dat de rechter in het voordeel van de ondernemer beslist en niet in het voordeel van slecht geïntegreerde moslima's.

Toch is dit nog niet genoeg. We moeten nadrukkelijk een stap verder: het dragen van een boerka of niqaab in het openbaar moet expliciet worden verboden. Dit Arabische symbool van vrouwenonderdrukking hoort in dezelfde categorie als het hakenkruis of een KKK-kostuum. Dergelijke symbolen zijn in onze samenleving ongewenst en moeten worden bestreden.
pi_160205604
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:18 schreef john2406 het volgende:

[..]

Kan je wel kegelen dan of niet?
Ik zou me niet zonder dat het een bevoegd gezag is me van mijn weg laten houden, of zelfs staande laten houden.
Sorry, ik heb geen idee wat je wil zeggen.
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:21:21 #134
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_160205612
quote:

[..]

Het laatste wat je een speeltuin verwacht is een paar rijen biddende moslims. (het waren toch 20 man) Speeltuinen zijn niet bedoeld om kinderen te laten kennismaken met de islam of welke religie dan ook. Sorry maar ik vind het behoorlijk opdringerig en ronduit onbeschoft.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_160205621
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:21 schreef Hathor het volgende:

[..]

Sorry, ik heb geen idee wat je wil zeggen.
Of je kan kegelen?
pi_160205654
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:21 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

Het laatste wat je een speeltuin verwacht is een paar rijen biddende moslims. (het waren toch 20 man) Speeltuinen zijn niet bedoeld om kinderen te laten kennismaken met de islam of welke religie dan ook. Sorry maar ik vind het behoorlijk opdringerig en ronduit onbeschoft.
Zoals ik al eerder zei, het is in onze ogen ongebruikelijk, maar we zijn nou eenmaal niet allemaal hetzelfde. Als je je over zoiets druk wil maken, ga vooral je gang, maar ik heb wel wat beters te doen.
pi_160205660
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Of je kan kegelen?
Geen idee, nooit geprobeerd. :')
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:24:52 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160205684
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:20 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn dat de rechter in het voordeel van de ondernemer beslist en niet in het voordeel van slecht geïntegreerde moslima's.

Toch is dit nog niet genoeg. We moeten nadrukkelijk een stap verder: het dragen van een boerka of niqaab in het openbaar moet expliciet worden verboden. Dit Arabische symbool van vrouwenonderdrukking hoort in dezelfde categorie als het hakenkruis of een KKK-kostuum. Dergelijke symbolen zijn in onze samenleving ongewenst en moeten worden bestreden.
Wat mij betreft is het simpelweg al verboden omdat het gezichtsbedekkend is.
Of je dat dan doet omdat dat volgens een religieus boek, je man of jezelf "noodzakelijk" is doet er niet toe.
Als ik met een bivakmuts op ga lopen vindt men dat ook niet prettig.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:25:22 #139
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_160205689
quote:

[..]

Geef ze 1 vinger........

Ik vind het goed dat dit niet wordt toegelaten. Prima dat iemand gelovig is en dat deze persoon moet bidden. Maar val mij er niet mee lastig.
En dan kan je wel zeggen "ach het zijn er een paar". Ja maar volgende week zijn het er meer. De week er op nog meer. Je moet hier gewoon een lijn in trekken.

Bidden in openbare gelegenheden doet men niet. Of je nou jood, christen, boeddhist bent. Zelfs Moslims niet! Dat doe je maar lekker thuis of in de aangewezen ruimtes hiervoor.

F*ck, dat we het anno 2016 nog over geloof moeten hebben trouwens. Dat er nog zo veel mensen zo DOM zijn. Geloven in een god. Of iemand die over water kan lopen en dan de evolutie theorie als verzonnen beschouwt 8)7
pi_160205863
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:20 schreef Elfletterig het volgende:
Geseponeerd, dus niet behandeld door de rechter.
I´m back.
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:34:25 #141
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_160205875
En wat zou er gebeuren als 20 christenen morgen in de speeltuin van de Schilderswijk gaan zitten bidden tussen de islamitische kinderen. Zouden die christenen de Schilderswijk nog heelhuids verlaten? En zouden linkse knuffelaars dan nog zo tolerant zijn?
God bestaat niet dus geniet van het leven
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:34:46 #142
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_160205884
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, het is in onze ogen ongebruikelijk, maar we zijn nou eenmaal niet allemaal hetzelfde. Als je je over zoiets druk wil maken, ga vooral je gang, maar ik heb wel wat beters te doen.
Tja...maar het is toch ook mogelijk dat ze er voor kiezen om gewoon op een wat minder zichtbare manier te bidden? Kan je toch iets aan je religie doen, zonder dat iemand er aanstoot aan kan nemen...wordt jij als religieus persoon niet lastig gevallen en val je als religieus persoon ook niemand lastig.

Ik zal me er ook niet aan storen (vind het eerder een tikkeltje treurig eigenlijk) maar ik kan begrijpen als mensen er niet mee geconfronteerd willen worden, het lijkt me namelijk een kleinere moeite om onopvallend te bidden dan dat iedereen om je een maar rekening moet houden met bepaalde religieuze gedragingen. :)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_160205897
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat mij betreft is het simpelweg al verboden omdat het gezichtsbedekkend is.
Of je dat dan doet omdat dat volgens een religieus boek, je man of jezelf "noodzakelijk" is doet er niet toe.
Als ik met een bivakmuts op ga lopen vindt men dat ook niet prettig.
Mee eens.

Bij de anti-Zwarte-Piet-demonstratie in Grouw zag ik op de beelden deze man:

Hier had de politie ook moeten ingrijpen. Hij was trouwens niet de enige die er onherkenbaar bij liep.
pi_160205922
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:35 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mee eens.

Bij de anti-Zwarte-Piet-demonstratie in Grouw zag ik op de beelden deze man:

[ afbeelding ]

Hier had de politie ook moeten ingrijpen. Hij was trouwens niet de enige die er onherkenbaar bij liep.
Als je zo naar een demo gaat ben je toch uit op rottigheid zou ik denken.
pi_160205976
Gelukkig maar, we zijn dus niet helemaal malle jopie hier.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_160205986
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:34 schreef Alektorophobia het volgende:
En wat zou er gebeuren als 20 christenen morgen in de speeltuin van de Schilderswijk gaan zitten bidden tussen de islamitische kinderen. Zouden die christenen de Schilderswijk nog heelhuids verlaten? En zouden linkse knuffelaars dan nog zo tolerant zijn?
Dat is volgens mij een vergelijking van niks, als die gaan bidden in het land waar die vandaan komen bij gelegenheden dat is een vergelijking vind ik.
pi_160206098
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:38 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dat is volgens mij een vergelijking van niks, als die gaan bidden in het land waar die vandaan komen bij gelegenheden dat is een vergelijking vind ik.
Mwaoh die buurten in grote steden waar moslims verreweg de meerderheid vertegenwoordigen, is natuurlijk wel een beetje "hun terrein" ergens hè. Althans ik kan me voorstellen dat zij zo redeneren. Je ziet het met name in Den Haag dus al voorkomen dat bij gelegenheden ook een salafistische godsdienstpolitie wordt ingezet c.q. van de burgemeester toestemming krijgt om de openbare orde te bewaren. Als je in dat soort wijken dan met het christendom aan de gang wil gaan, kan ik me voorstellen dat je relletjes krijgt.
I´m back.
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:43:55 #148
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_160206102
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Mag de eigenaar van een spookhuis ze wel om hun kleding weigeren?
Ik weiger vrouwen met kleding altijd.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_160206229
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij willen moslims de randen verkennen van wat nog net toelaatbaar is. Dat zie je tegenwoordig ook met de azan, de gebedsoproep.
Ik denk dat moslims zich thuis willen voelen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:52:48 #150
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_160206302
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:49 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik denk dat moslims zich thuis willen voelen.
Thuis bidden zou dan al een begin zijn... :P
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')