Is dat schadelijk voor zequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar kom op zeg! wie gaat er nou bidden op een speeltuintje met kindeen erbij.
Want?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:44 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nou nee dat niet maar het idee is wel een beetje eng.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
want wie weet roepen ze nog geesten op ofzo.
Dat begrijp ik, maar mijn stelling is dat we ons allemaal, moslim, agnost, blanke, zwarte, hoe je de mens ook in wil delen, niet zo moeten ergeren aan dingen waar we niet echt last van hebben. Zoals je niet echt last hebt van biddende mensen en zoals negers niet echt last hebben van zwarte piet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:44 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dit topic gaat niet over mij maar over biddende dames in een kinderspeeltuin.
je gaat toch geen bidfeest houden op een kinderspeeltuin! alsjeblieft zeg dat doe je dan toch lekker ergens anders.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar mijn stelling is dat we ons allemaal, moslim, agnost, blanke, zwarte, hoe je de mens ook in wil delen, niet zo moeten ergeren aan dingen waar we niet echt last van hebben. Zoals je niet echt last hebt van biddende mensen en zoals negers niet echt last hebben van zwarte piet.
Zo heb je bijvoorbeeld wél last vna sissend mocrotuig. Daar moet je wel wat aan doen. Maar mensen die gewoon met zichzelf aan het bidden zijn? Who cares, maak je neit dik.
Ik ben bang dat we fundamenteel van mening verschillen. Ik stel dat we ons niet zo moeten ergeren aan dingen waar we wezenlijk geen last van hebben en jij vindt het om een of andere reden, ondanks dat je er in wezen geen last van hebt, toch om soort van principiële redenen onacceptabel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef matthias24 het volgende:
[..]
je gaat toch geen bidfeest houden op een kinderspeeltuin! alsjeblieft zeg dat doe je dan toch lekker ergens anders.
quote:
Aan dat antwoord waagt niemand zichquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:08 schreef PSVCL het volgende:
Mag je ook een biddende jood weigeren?
Als die gaat staan knikkebollen en de kinderen schrikken zich er de bejesus van? Ja hoor, ik vind dat je hem dan wel mag vragen ermee op te houden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:08 schreef PSVCL het volgende:
Joden kunnen niet eens meer met een Davidster of kippa over straat door dit soort lui dus die zal je niet biddend in het straatbeeld tegenkomen in Nederland. Dat doen we thuis of in de sjoel. Ik neem aan dat dat bij christenen ook zo werkt. Die kunnen denk ik nog wel met een kruisje over straat maar bidden denk ik ook thuis of in hun kerk.quote:
Wat raarquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Aan dat antwoord waagt niemand zich
Hoe bidden die dan, naar Mekka of tegen een muur hoe bidden ze?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Aan dat antwoord waagt niemand zich
Hahah rot toch op met je standaard zionistische huilie huilie verhaalquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:13 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Joden kunnen niet eens meer met een Davidster of kippa over straat door dit soort lui dus die zal je niet biddend in het straatbeeld tegenkomen in Nederland. Dat doen we thuis of in de sjoel. Ik neem aan dat dat bij christenen ook zo werkt. Die kunnen denk ik nog wel met een kruisje over straat maar bidden denk ik ook thuis of in hun kerk.
Spot de moslim, hé?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hahah rot toch op met je standaard zionistische huilie huilie verhaal![]()
Je bent trouwens vergeten de holocaust kaart te trekken.
Oke duidelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Spot de moslim, hé?
Maar ik hap graag: ja als joden op privaat terrein bidden en anderen storen zich daar net zo hard aan, mogen ze van mij net zo hard wieberen.
Denk je dat kinderen daarvan schrikkken? Dan wel natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou er iemand last van hebben als ik een nummertje maak daar?
Het is eigenlijk net als met dat bidden, als iedereen het overal doet dan wennen we er vanzelf aan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Denk je dat kinderen daarvan schrikkken? Dan wel natuurlijk
Is maar voor te vergelijken hoor zou het nooit doen, heb gezond verstand wat ik soms bij anderen in twijfel trek.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Denk je dat kinderen daarvan schrikkken? Dan wel natuurlijk
Zo is datquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net als met dat bidden, als iedereen het overal doet dan wennen we er vanzelf aan.
Ja waarom niet ?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:08 schreef PSVCL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |