Het zou wel fantastisch zijn als hij straks de goal maakt. Moeten we Arno gelijk gevenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno vindt het gek dat Nino deze kans mist.
Afgunst? Kijk jij wel?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi om al die afgunst hier te zien
Ik geef Arno nooit van mijn leven meer gelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zou wel fantastisch zijn als hij straks de goal maakt. Moeten we Arno gelijk geven
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef Arno nooit van mijn leven meer gelijk.
Dit zal hem leren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slapeloze nachten voor Arno. Hoe durf jequote:Op woensdag 24 februari 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:11 schreef Caland het volgende:
Fernandon't Scorres![]()
Snappen jullie hem?
Narsingh misschienquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:13 schreef Groby het volgende:
gewoon een snelle gozer voorin zetten, ongeacht welke positie hij speelt
Ze missen een type Narsingh.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:13 schreef Groby het volgende:
gewoon een snelle gozer voorin zetten, ongeacht welke positie hij speelt
Punten Nederlands voetbal alles. Of zo.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:13 schreef MrSalazar het volgende:
PSV denkt dat ze nog kans maken als ze nu 0-0 spelen.
Die wissel pakte vorige keer goed uit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:13 schreef bombmannl het volgende:
Dit houdt PSV nooit vol, mede door de laffe wissel van cocu
Je moet niet zoveel snuivenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:14 schreef Katoenplukkert het volgende:
AZ zou van dit Atletico gewonnen hebben. Hattrick Janssen minimaal.
:-Dquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:11 schreef Caland het volgende:
Fernandon't Scorres![]()
Snappen jullie hem?
Impliceer jij nu dat ik een harddrugsgebruiker ben?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:14 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel snuiven
mochten ze het niet volhouden, dan gun ik je dat van harte.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Ik heb er 20 op staan dat ze dat niet doen
Ik mis even wat je bedoelt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hou hier eens mee op. Het wordt eng.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef GwaiLow het volgende:
Ik zit hier echt met stijgende verbazing naar te kijken. Atletico speelde hun slechtste wedstrijd in 10 jaar tijd. Dan verwacht je dat PSV hier flink overheen gaat stampen zodat de uit wedstrijd een formaliteit is. Maar nee, dat kunnen ze niet. En dan pak je ook nog een domme rode kaart. Het is wel over en uit nu.
Doet hij toch nog wat nuttigs.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je nou je eigen posts aan het deleten?
Wat ben jij ook een ontzettend slechte kuttroll zeg.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef GwaiLow het volgende:
Ik zit hier echt met stijgende verbazing naar te kijken. Atletico speelde hun slechtste wedstrijd in 10 jaar tijd. Dan verwacht je dat PSV hier flink overheen gaat stampen zodat de uit wedstrijd een formaliteit is. Maar nee, dat kunnen ze niet. En dan pak je ook nog een domme rode kaart. Het is wel over en uit nu.
Ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je nou je eigen posts aan het deleten?
Okee Hansquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef GwaiLow het volgende:
Vaker Atleti kijkenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef GwaiLow het volgende:
jij durft, al je zakgeldquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Ik heb er 20 op staan dat ze dat niet doen
Wat een lieve jongen ben je ookquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
mochten ze het niet volhouden, dan gun ik je dat van harte.
Niveau Shreyas dit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef GwaiLow het volgende:
OOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent als mod niet ineens het edit-knopje kwijt hoor.
Madquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een ontzettend slechte kuttroll zeg.
De verleiding.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent als mod niet ineens het edit-knopje kwijt hoor.
Kijk bijna elke wedstrijd van Atletico. Maar dit is echt van een bedroevend niveau hoor. Hebben echt een ontzettende offday, dus dan hoop ik gewoon dat PSV zn kans pakt. Maar nee...quote:
De hele tweede helft is PSV niet over de middellijn geweestquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:17 schreef Ties02 het volgende:
Sinds de rode kaart is PSV niet meer over de middellijn geweest
Leukquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:17 schreef Ties02 het volgende:
Sinds de rode kaart is PSV niet meer over de middellijn geweest
Nee. Ik kan een goede troll oprecht waarderen. Maar dit is inderdaad niveautje Shreyas.quote:
Troll confirmedquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kijk bijna elke wedstrijd van Atletico. Maar dit is echt van een bedroevend niveau hoor. Hebben echt een ontzettende offday, dus dan hoop ik gewoon dat PSV zn kans pakt. Maar nee...
Mani en ik zijn fan van je satire.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kijk bijna elke wedstrijd van Atletico. Maar dit is echt van een bedroevend niveau hoor. Hebben echt een ontzettende offday, dus dan hoop ik gewoon dat PSV zn kans pakt. Maar nee...
Je hebt het een en ander gemistquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, ik ben klaar met schijten. Het was heerlijk.
Pics?!quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, ik ben klaar met schijten. Het was heerlijk.
Wat doet De Jong met jouw vriendin?quote:
Prima als je het er niet mee eens bent, maar aan trollen heb ik een hekel dus dat zal je mij niet snel zien doen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een ontzettend slechte kuttroll zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |