quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:11 schreef Caland het volgende:
Fernandon't Scorres![]()
Snappen jullie hem?
Narsingh misschienquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:13 schreef Groby het volgende:
gewoon een snelle gozer voorin zetten, ongeacht welke positie hij speelt
Ze missen een type Narsingh.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:13 schreef Groby het volgende:
gewoon een snelle gozer voorin zetten, ongeacht welke positie hij speelt
Punten Nederlands voetbal alles. Of zo.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:13 schreef MrSalazar het volgende:
PSV denkt dat ze nog kans maken als ze nu 0-0 spelen.
Die wissel pakte vorige keer goed uit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:13 schreef bombmannl het volgende:
Dit houdt PSV nooit vol, mede door de laffe wissel van cocu
Je moet niet zoveel snuivenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:14 schreef Katoenplukkert het volgende:
AZ zou van dit Atletico gewonnen hebben. Hattrick Janssen minimaal.
:-Dquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:11 schreef Caland het volgende:
Fernandon't Scorres![]()
Snappen jullie hem?
Impliceer jij nu dat ik een harddrugsgebruiker ben?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:14 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel snuiven
mochten ze het niet volhouden, dan gun ik je dat van harte.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Ik heb er 20 op staan dat ze dat niet doen
Ik mis even wat je bedoelt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hou hier eens mee op. Het wordt eng.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef GwaiLow het volgende:
Ik zit hier echt met stijgende verbazing naar te kijken. Atletico speelde hun slechtste wedstrijd in 10 jaar tijd. Dan verwacht je dat PSV hier flink overheen gaat stampen zodat de uit wedstrijd een formaliteit is. Maar nee, dat kunnen ze niet. En dan pak je ook nog een domme rode kaart. Het is wel over en uit nu.
Doet hij toch nog wat nuttigs.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je nou je eigen posts aan het deleten?
Wat ben jij ook een ontzettend slechte kuttroll zeg.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef GwaiLow het volgende:
Ik zit hier echt met stijgende verbazing naar te kijken. Atletico speelde hun slechtste wedstrijd in 10 jaar tijd. Dan verwacht je dat PSV hier flink overheen gaat stampen zodat de uit wedstrijd een formaliteit is. Maar nee, dat kunnen ze niet. En dan pak je ook nog een domme rode kaart. Het is wel over en uit nu.
Ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je nou je eigen posts aan het deleten?
Okee Hansquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef GwaiLow het volgende:
Vaker Atleti kijkenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef GwaiLow het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |