jij durft, al je zakgeldquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Ik heb er 20 op staan dat ze dat niet doen
Wat een lieve jongen ben je ookquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
mochten ze het niet volhouden, dan gun ik je dat van harte.
Niveau Shreyas dit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef GwaiLow het volgende:
Ik zit hier echt met stijgende verbazing naar te kijken. Atletico speelde hun slechtste wedstrijd in 10 jaar tijd. Dan verwacht je dat PSV hier flink overheen gaat stampen zodat de uit wedstrijd een formaliteit is. Maar nee, dat kunnen ze niet. En dan pak je ook nog een domme rode kaart. Het is wel over en uit nu.
OOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent als mod niet ineens het edit-knopje kwijt hoor.
Madquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een ontzettend slechte kuttroll zeg.
De verleiding.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent als mod niet ineens het edit-knopje kwijt hoor.
Kijk bijna elke wedstrijd van Atletico. Maar dit is echt van een bedroevend niveau hoor. Hebben echt een ontzettende offday, dus dan hoop ik gewoon dat PSV zn kans pakt. Maar nee...quote:
De hele tweede helft is PSV niet over de middellijn geweestquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:17 schreef Ties02 het volgende:
Sinds de rode kaart is PSV niet meer over de middellijn geweest
Leukquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:17 schreef Ties02 het volgende:
Sinds de rode kaart is PSV niet meer over de middellijn geweest
Nee. Ik kan een goede troll oprecht waarderen. Maar dit is inderdaad niveautje Shreyas.quote:
Troll confirmedquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kijk bijna elke wedstrijd van Atletico. Maar dit is echt van een bedroevend niveau hoor. Hebben echt een ontzettende offday, dus dan hoop ik gewoon dat PSV zn kans pakt. Maar nee...
Mani en ik zijn fan van je satire.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kijk bijna elke wedstrijd van Atletico. Maar dit is echt van een bedroevend niveau hoor. Hebben echt een ontzettende offday, dus dan hoop ik gewoon dat PSV zn kans pakt. Maar nee...
Je hebt het een en ander gemistquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, ik ben klaar met schijten. Het was heerlijk.
Pics?!quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, ik ben klaar met schijten. Het was heerlijk.
Wat doet De Jong met jouw vriendin?quote:
Prima als je het er niet mee eens bent, maar aan trollen heb ik een hekel dus dat zal je mij niet snel zien doen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een ontzettend slechte kuttroll zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |