voetbalquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:21 schreef Andromache het volgende:
Verdorie waar is Hendrix mee bezig?
Kan dat 250km van dit forum worden? Ok bedanktquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Allicht, maar dan wel 250km van Eindhoven
Mijn oprechte vraag: boeit het of Atlético goed speelt?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar even serieus, vind jij Atletico een goede wedstrijd spelen dan?
Zoals ik al zei, ik heb in de badkamer verder gekekenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Meen je deze?![]()
Driekwart wedstrijd gewoon he en met tussendoor nog ff een stop. Zogehete shitstops.
Atléti had de optie hem terug te halen in de winter en deed het niet. Een pijnlijke misvatting. Zonder YFC en een uit-vorm-zijnde Griezmann kom je aanvallende kwaliteit te kort.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga bij hem op bezoek in Eibar.
Wie dan oa?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat is dit nou weer voor kuttopic met wat figuren die anti Nederlandse teams zijn?! Als je echt niet meer wilt dat Nederland wat punten scoort komt geen enkele Nederlandse club ooit nog verder in de cl.. Of überhaupt EL..
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat is dit nou weer voor kuttopic met wat figuren die anti Nederlandse teams zijn?! Als je echt niet meer wilt dat Nederland wat punten scoort komt geen enkele Nederlandse club ooit nog verder in de cl.. Of überhaupt EL..
Ja dit gaat over darten, maar je snapt mijn punttwitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
Beste tweetquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]Ja dit gaat over darten, maar je snapt mijn punttwitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
Haten op Koertquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]Ja dit gaat over darten, maar je snapt mijn punttwitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
Noem hem vanaf nu Ginkelgod ok?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:23 schreef Ties02 het volgende:
Van Ginkel heeft iets weg van justin bieber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |