Meen je deze?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, ik ben klaar met schijten. Het was heerlijk.
Sowieso valt het qua storend gedrag wat dat betreft extreem mee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan log je toch lekker uit joh, sneuneus.
Allicht, maar dan wel 250km van Eindhovenquote:
Ga bij hem op bezoek in Eibar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Borja, Borja, Borja, waar blijf je?
Maar even serieus, vind jij Atletico een goede wedstrijd spelen dan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani en ik zijn fan van je satire.
in zijn geval zijn al zijn berichten ook shitposts, dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Meen je deze?![]()
Driekwart wedstrijd gewoon he en met tussendoor nog ff een stop. Zogehete shitstops.
PL, doe mij die nationalistische tweet eensquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat is dit nou weer voor kuttopic met wat figuren die anti Nederlandse teams zijn?! Als je echt niet meer wilt dat Nederland wat punten scoort komt geen enkele Nederlandse club ooit nog verder in de cl.. Of überhaupt EL..
Nee dat laat PSV niet toe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar even serieus, vind jij Atletico een goede wedstrijd spelen dan?
Pereiro heeft rood.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Borja, Borja, Borja, waar blijf je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |