geen idee, hij pakt alles van me af die lul!quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat doet De Jong met jouw vriendin?
Impliceer je hier dat een FOK!er een vriendin heeft?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat doet De Jong met jouw vriendin?
Nee hoor, heb tv in mijn badkamer. Dus daar de grote boodschap gedaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt het een en ander gemist
Dan log je toch lekker uit joh, sneuneus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat is dit nou weer voor kuttopic met wat figuren die anti Nederlandse teams zijn?! Als je echt niet meer wilt dat Nederland wat punten scoort komt geen enkele Nederlandse club ooit nog verder in de cl.. Of überhaupt EL..
Hmm, daar heb je een punt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Impliceer je hier dat een FOK!er een vriendin heeft?
Is dit een grap?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, heb tv in mijn badkamer. Dus daar de grote boodschap gedaan.
Boer gespotquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat is dit nou weer voor kuttopic met wat figuren die anti Nederlandse teams zijn?! Als je echt niet meer wilt dat Nederland wat punten scoort komt geen enkele Nederlandse club ooit nog verder in de cl.. Of überhaupt EL..
Dit stelt mij zeer gerustquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, heb tv in mijn badkamer. Dus daar de grote boodschap gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |