1-1 gelijkspel is uit dan ook voldoendequote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef Tchock het volgende:
PSV moet nog wel scoren eigenlijk, no way dat die in Madrid gaan winnen.
Niet zozeer mainstream, maar midden. Bernie zit op de linkerflank van de Democraten, Trump is een whackjob, dus dan zou er wellicht ruimte in het midden liggen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Want dan is er al een mainstream kandidaat.
De enige reden voor hem om zich in de strijd te werpen is toch als er geen mainstream kandidaten zijn?
Daar rekenen ze op, inderdaad. De wijze heren menen dat ze ruimte krijgen en met Luuk de Jong dan sowieso een doelpunt gaan maken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
1-1 gelijkspel is uit dan ook voldoende
Niet dat ik daar op reken ofzo, maar toch.
Ja ok, dat is ook wat ik eigenlijk bedoelde.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet zozeer mainstream, maar midden. Bernie zit op de linkerflank van de Democraten, Trump is een whackjob, dus dan zou er wellicht ruimte in het midden liggen.
Toch niet direct een verkeerde strategie. PSV weet natuurlijk ook wel dat ze de onderliggende partij zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar rekenen ze op, inderdaad. De wijze heren menen dat ze ruimte krijgen en met Luuk de Jong dan sowieso een doelpunt gaan maken.
Nou ja dat klopt, maar een 1-0 had je wedstrijd in Madrid véél makkelijker gemaakt. Tweede helft had PSV geen enkele kans meer met elf man.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toch niet direct een verkeerde strategie. PSV weet natuurlijk ook wel dat ze de onderliggende partij zijn.
Dat is wel bijzonder. Ze is in ieder geval altijd beter dan de republikeinen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind het wel opmerkelijk hoe veel Nederlanders meegaan met die Republikeinse haatcampagne tegen haar.
Ik denk dat ze in Madrid twee helften geen enkele kans hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja dat klopt, maar een 1-0 had je wedstrijd in Madrid véél makkelijker gemaakt. Tweede helft had PSV geen enkele kans meer met elf man.
Dat denk ik niet. Atletico is geen Real. Hoe goed ze ook zijn, elke wedstrijd wordt defensief gespeeld. Simeone heeft een extra tactiek als verrassingswapen, dat is een kwartier vol druk zetten en aanvallen. Daarna zakken ze weer terug.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Madrid twee helften geen enkele kans heeft.
Ik stond net tandenknarsend in het cafe man, pannenkoek.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:44 schreef Kaas- het volgende:
Lijk niet veel gemist te hebben door de wedstrijd even over te slaan.
Dat was met Obama - McCain en Romney ook wel, toch?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Toch grappig dat de race lijkt te gaan tussen een democraat die geen Republikein zal aanspreken en andersom, terwijl normaal gesproken de winnaar iemand is die wel kiezers in het andere lamp aanspreekt.
Obama en Romney spraken kiezers uit het andere kamp aan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Toch grappig dat de race lijkt te gaan tussen een democraat die geen Republikein zal aanspreken en andersom, terwijl normaal gesproken de winnaar iemand is die wel kiezers in het andere lamp aanspreekt.
Doe jij elke avond.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik stond net tandenknarsend in het cafe man, pannenkoek.
Mooie campagne was dat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:53 schreef Euribob het volgende:
De verloedering van de GOP was bij het ticket McCain/Palin trouwens ook al wel erg goed zichtbaar.
Die man is dertig jaar ouder geworden sinds 2008.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:56 schreef Kaas- het volgende:
Wat is Obama daar een stuk jonger zeg.
Zo jong.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mooie campagne was dat.
[ afbeelding ]
Ik las recent ook een nieuwsbericht over een studie waaruit bleek dat regeringsleiders significant korter leven dan vergelijkbare mensen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die man is dertig jaar ouder geworden sinds 2008.
[ afbeelding ]
Kan natuurlijk ook gewoon komen omdat ze significant vaker vermoord worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik las recent ook een nieuwsbericht over een studie waaruit bleek dat regeringsleiders significant korter leven dan vergelijkbare mensen.
Dat geldt voor alle Amerikaanse presidenten, dat ze per jaar in the Oval Office er vijf jaar ouder uit gaan zien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.youthhealthmag(...)orter-life-spans.htmquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik las recent ook een nieuwsbericht over een studie waaruit bleek dat regeringsleiders significant korter leven dan vergelijkbare mensen.
Stel je Clinton eens over 8 jaar. Brrrrrrrr.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle Amerikaanse presidenten, dat ze per jaar in the Oval Office er vijf jaar ouder uit gaan zien.
Aan de andere kant zie je dat bij veel veertigplussers en jonge vijftigers, dat die er voor hun leeftijd nog best jong uitzien en dan binnen een paar jaar een ouwelullenkop hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat had ik bij Reagan al toen ie president werdquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel je Clinton eens over 8 jaar. Brrrrrrrr.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel je Clinton eens over 8 jaar. Brrrrrrrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |