Vooral focussen op het hoogste segment, dan kan je al veel minder kopen.quote:
Die hitsige spiegels van tegenwoordig ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:10 schreef Kaas- het volgende:
In de sportschool denk ik de hele tijd: staren al die knappe jongens nou naar mij, of ik naar hen en hebben we dan toevallig even oogcontact?
Lekker zo'n anabolensmurf hosselen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:10 schreef Kaas- het volgende:
In de sportschool denk ik de hele tijd: staren al die knappe jongens nou naar mij, of ik naar hen en hebben we dan toevallig even oogcontact?
Op dit fenomeen draait die hele marktsectorquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:10 schreef Kaas- het volgende:
Haha.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die hitsige spiegels van tegenwoordig ook.
Mehh daar val ik niet op.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:12 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Lekker zo'n anabolensmurf hosselen.
Helemaal genant als je bedenkt dat dit een UEFA-wedstrijd is waarbij geen alcohol geschonken mag wordenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze laten wel heel vaak supporters goed in beeld zien bij psv.
Toch altijd genant. Van die volwassen mensen die bloedserieus 'jalalallul uhuu psv' bleren.
Oh ja, jij stoort je altijd aan mensen die plezier hebben he.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze laten wel heel vaak supporters goed in beeld zien bij psv.
Toch altijd genant. Van die volwassen mensen die bloedserieus 'jalalallul uhuu psv' bleren.
Haha hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, jij stoort je altijd aan mensen die plezier hebben he.
Projectie. Dat en ik ben een naar mannetje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Haha hoe kom je daar nou bij
Ik ook niet. Vind het wel opmerkelijk hoe veel Nederlanders meegaan met die Republikeinse haatcampagne tegen haar.quote:
ik gun je dat pleziertje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Projectie. Dat en ik ben een naar mannetje.
Veel Europeanen lijken groot voorstander van Amerikaans isolationisme. Clinton is redelijk hawkish, dus dat strookt niet echt. En dan heb je nog de PVVertjes die helemaal idolaat zijn van Trump.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind het wel opmerkelijk hoe veel Nederlanders meegaan met die Republikeinse haatcampagne tegen haar.
Mijn vader die zat bij de brandweerquote:
Waarschijnlijk alleen als Sanders en Trump het worden. Dus lijkt me niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:25 schreef Kowloon het volgende:
Waarom gaat die Bloomberg niet mee doen? Daar was toch sprake van?
Het is nog niet zeker of hij er serieus werk van wil maken, maar hij roept al een keer of drie dat hij het overweegt. Als Clinton genomineerd wordt, dan zal hij sowieso niet mee gaan doen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:25 schreef Kowloon het volgende:
Waarom gaat die Bloomberg niet mee doen? Daar was toch sprake van?
Ze ziet er gewoon vervelend uit. En vrouwen in de politiek hebben ook snel iets verongelijktheid vind ik.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind het wel opmerkelijk hoe veel Nederlanders meegaan met die Republikeinse haatcampagne tegen haar.
Vrouwen hebben wat dat betreft wel een evolutionair nadeel inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze ziet er gewoon vervelend uit. En vrouwen in de politiek hebben ook snel iets verongelijktheid vind ik.
Dus die gaat niet mee doen. Wat een gedraai weer van hem.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als Clinton genomineerd wordt, dan zal hij sowieso niet mee gaan doen.
Want dan is er al een mainstream kandidaat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker of hij er serieus werk van wil maken, maar hij roept al een keer of drie dat hij het overweegt. Als Clinton genomineerd wordt, dan zal hij sowieso niet mee gaan doen.
Ze hebben er nog drie minuten voor. Even een schietgebedje naar Sint Philipus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef Tchock het volgende:
PSV moet nog wel scoren eigenlijk, no way dat die in Madrid gaan winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |