Wel een leuk nummer van een bandje met maar één hit inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Chill nummer, heb hem ook op vinyl.
Denk het ook. De circusaap tegen Machiavelli.quote:
Brrr.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook.
Easy win for the Democrats.
Niks mis met Hillary. Het gaat echt geen Thatcher worden hoorquote:
Nee, Grieks honingworstelen is een homosport.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:04 schreef Reya het volgende:
Man man man, wat is voetbal toch ook een homosport.
Vooral focussen op het hoogste segment, dan kan je al veel minder kopen.quote:
Die hitsige spiegels van tegenwoordig ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:10 schreef Kaas- het volgende:
In de sportschool denk ik de hele tijd: staren al die knappe jongens nou naar mij, of ik naar hen en hebben we dan toevallig even oogcontact?
Lekker zo'n anabolensmurf hosselen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:10 schreef Kaas- het volgende:
In de sportschool denk ik de hele tijd: staren al die knappe jongens nou naar mij, of ik naar hen en hebben we dan toevallig even oogcontact?
Op dit fenomeen draait die hele marktsectorquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:10 schreef Kaas- het volgende:
Haha.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die hitsige spiegels van tegenwoordig ook.
Mehh daar val ik niet op.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:12 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Lekker zo'n anabolensmurf hosselen.
Helemaal genant als je bedenkt dat dit een UEFA-wedstrijd is waarbij geen alcohol geschonken mag wordenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze laten wel heel vaak supporters goed in beeld zien bij psv.
Toch altijd genant. Van die volwassen mensen die bloedserieus 'jalalallul uhuu psv' bleren.
Oh ja, jij stoort je altijd aan mensen die plezier hebben he.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze laten wel heel vaak supporters goed in beeld zien bij psv.
Toch altijd genant. Van die volwassen mensen die bloedserieus 'jalalallul uhuu psv' bleren.
Haha hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, jij stoort je altijd aan mensen die plezier hebben he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |