Moet er weer een nieuwe gemaakt worden, terwijl eentje al slecht genoeg is voor het milieu. Maar het milieu kan jou niets schelen he?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:36 schreef xpompompomx het volgende:
Hihi, collega laat net z'n telefoon kapot vallen.
POL / Stel je vraag aan de Republiekeinse moderne Partijquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:41 schreef Kaas- het volgende:
POL / Stel je vraag aan de Republiekeinse moderne Partij
Ze hebben een account op Fok.Dit gaat lachen worden.
Ja. Hij heeft het niet zo op Gutmenschen kennelijkquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je schijnt weg te moeten van ene Salazar?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft het niet zo op Gutmenschen kennelijk
Het doet mij genoegen om te zien dat zelfs een D66'er republikeinen belachelijk maakt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:41 schreef Kaas- het volgende:
POL / Stel je vraag aan de Republiekeinse moderne Partij
Ze hebben een account op Fok.Dit gaat lachen worden.
De republiek Israël? Valt me weer tegen van u.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:31 schreef Heilwasser het volgende:
Monarchisten voor de winst. Dood aan de republiek.
Waarschijnlijk refereerde hij aan het Koninkrijk Gods.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:33 schreef Reya het volgende:
[..]
De republiek Israël? Valt me weer tegen van u.
HaShem is koning van Israël.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:33 schreef Reya het volgende:
[..]
De republiek Israël? Valt me weer tegen van u.
Juist D66'ers voelen zich veel te goed voor die mafkezen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het doet mij genoegen om te zien dat zelfs een D66'er republikeinen belachelijk maakt.
Maar ook:quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:40 schreef Gutmensch het volgende:
Haha: Politie valt pand GeenStijl binnen
Kaas kwam net voorbij lopen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ze heeft wel een zuur zuigmondje op die foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |