Ga poedelnaakt op de grond liggen met rozenblaadjes om je heen. Als ze verbaasd binnen kom lopen kijk je haar aan en vraag je:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:42 schreef GSbrder het volgende:
Ik moet nog een cadeau voor m'n vriendin verzinnen. Ik zit te denken aan een matras.
Wat ben ik toch een romanticus.
Niet eens. Maar je handen functioneren ook niet dus?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat klopt. Ooit mijn handschrift gezien?
Ik wil ook wel weer wokken eigenlijk. Gewoon alles in één pan flikkeren, heerlijk. Weinig afwas en prima te eten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Als de pan maar heet wordt.
Wokken is m'n favoriete manier van eten klaarmaken.
Ik heb er zelfs een diagnose voor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet eens. Maar je handen functioneren ook niet dus?
Oke, en nu wil je zeker als consultant betaalt worden?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik geef je vast de reden dat ziekenhuizen niet zulk duur personeel willen aannemen
Ik wist wel dat FOK!kers geen ervaring met vriendinnen hadden. Maar dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga poedelnaakt op de grond liggen met rozenblaadjes om je heen. Als ze verbaasd binnen kom lopen kijk je haar aan en vraag je:
"Of heb je liever een matras?"
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vrouwen snappen vrouwen zelfs nauwelijks
Nou, het is vrij simpel, als je denkt dat ze bij een keuze tussen een nieuw matras en laten we zeggen een weekendje weg, voor dat nieuwe matras zou kiezen dan moet je dat doen, anders zou ik gewoon een weekendje weg gaan, of een paar oorbellen kopen ofzo (een ring kan tricky zijn, zou ik vermijden).quote:
Mijn ex heeft ook een keer een matras aan me gevraagd. Hoop voor je dat 't geen voorbode is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wist wel dat FOK!kers geen ervaring met vriendinnen hadden. Maar dit.
Oh, maar ze is niet jarig. Dus het is meer "zomaar".quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het is vrij simpel, als je denkt dat ze bij een keuze tussen een nieuw matras en laten we zeggen een weekendje weg, voor dat nieuwe matras zou kiezen dan moet je dat doen, anders zou ik gewoon een weekendje weg gaan, of een paar oorbellen kopen ofzo (een ring kan tricky zijn, zou ik vermijden).
Of iets anders wat ze echt heel graag wil hebben, maar het kan ook iets zijn wat ze echt heel graag een keer met jou zou willen doen, maar jij altijd afhoudt omdat jij daar geen zin in hebt....
Dat is het geweldige eraan inderdaad. Lekker, en makkelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer wokken eigenlijk. Gewoon alles in één pan flikkeren, heerlijk. Weinig afwas en prima te eten.
Jeetje. Hoe heet het?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een diagnose voor.
Oh... ik dacht voor haar verjaardag... voor zomaar is een nieuw matras natuurlijk altijd goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, maar ze is niet jarig. Dus het is meer "zomaar".
En dan is het wel handig als ik er zelf baat bij heb.
http://www.ze.nl/p/147829(...)rijgen_van_je_vriendquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wist wel dat FOK!kers geen ervaring met vriendinnen hadden. Maar dit.
De Likt heeft nu een nummer opgenomen met Jack Parow. Twee culthelden van mij die samenwerken.quote:
Mijn verweer.quote:
Nee, ze is in de zomer pas jarig. Maar af en toe wat onverwachts doenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... ik dacht voor haar verjaardag... voor zomaar is een nieuw matras natuurlijk altijd goed.
Al die suggesties zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.ze.nl/p/147829(...)rijgen_van_je_vriend
Wat tips.
Beetje extra goodwill op de balans creëren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ze is in de zomer pas jarig. Maar af en toe wat onverwachts doen.
Scoor toch 4/20.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.ze.nl/p/147829(...)rijgen_van_je_vriend
Wat tips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |