Dan krijg je weer het gezeur dat een zieke arts zo duur is voor het ziekenhuis....quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zou een ziekenhuis bij een maatschap zijn zorgverlening inkopen?Maatschappen zijn volkomen achterhaald. Ik zou als ziekenhuisdirecteur de overeenkomsten met alle maatschappen beëindigen en de zorgproductieketen volledig intern organiseren.
Aha. Homo's snappen vrouwen dus ook niet echt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kaas is fucking gespierd.
[..]
Voegt wat flair aan het gebeuren daaronder toe.
Heb je nooit gekeken bij hun bierstalling? AH (zeker XL) heeft voor een supermarkt een uit-ste-kende bierselectie.quote:
Kijk mij Paulaner kopen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik loop juist altijd een extra rondje door de winkel met m'n bier in de hoop dat andere winkelbezoekers nog wat opsteken van m'n goede smaak.
Ja maar, jij haalt toch enkel Euroshopper bier.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je nooit gekeken bij hun bierstalling? AH (zeker XL) heeft voor een supermarkt een uit-ste-kende bierselectie.
Vrouwen snappen vrouwen zelfs nauwelijksquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aha. Homo's snappen vrouwen dus ook niet echt.
Je hebt Friek_ ontmoet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:42 schreef Rezania het volgende:
Soms zie je ook echt van dat volk bij de AH met dik overgewicht, kale harses, sporttrui XXL aan, en dan de hele kar vol treeën blikken Heineken en chips en frituursnacks en zo. Man man man.
Weekend barcelona met kaartjes voor barca, heb je zelf ook wat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:42 schreef GSbrder het volgende:
Ik moet nog een cadeau voor m'n vriendin verzinnen. Ik zit te denken aan een matras.
Wat ben ik toch een romanticus.
Niemand snapt vrouwen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aha. Homo's snappen vrouwen dus ook niet echt.
Een eenpersoons?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:42 schreef GSbrder het volgende:
Ik moet nog een cadeau voor m'n vriendin verzinnen. Ik zit te denken aan een matras.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vrouwen snappen vrouwen zelfs nauwelijks
Goede punten.quote:
Subtiele hint, wel.quote:
Ik heb laatst een nieuwe gekocht, had ik veel eerder moeten doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En m'n huidig matras zuigt.
Zo'n laffe berg kussens waar je te diep in weg zakt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... nou ben ik zo benieuwd wat je bedacht hebt?!![]()
Ben je nou voor of tegen maatschappen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan krijg je weer het gezeur dat een zieke arts zo duur is voor het ziekenhuis....
Een keukenmachine doet het altijd goed bij de vrouwtjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:42 schreef GSbrder het volgende:
Geen enkel probleem. Als de pan maar heet wordt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je überhaupt goed wokken op inductie.
Ik zou er nog eens goed over nadenken als ik jou was....quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:42 schreef GSbrder het volgende:
Mja. Moet zo'n ding ook kwijt kunnen. Teveel troep.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een keukenmachine doet het altijd goed bij de vrouwtjes.
Ah, een dame. Suggestiesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou er nog eens goed over nadenken als ik jou was....
Leuk uiltje ook op de geschenkverpakking.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Bier op 1996 Mortlach vaten.![]()
Heb er nog 3 staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |