blijft engquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
EN dan zonder baard en spijkerbroek
Pet zie ik meer op sandalen met een oude spijkerbroekquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:03 schreef chufi het volgende:
Misschien loopt Piet af en toe thuis wel eens in een gewaad
Zal ik die foto van Shoef in vuilniszak nemen, die heb jij vast nog wel ergens.....quote:
Das geen kaftan, dat is een militair tenuequote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal ik die foto van Shoef in vuilniszak nemen, die heb jij vast nog wel ergens.....
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Pet zie ik meer op sandalen met een oude spijkerbroek
De TreeHut shuffle...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je doet elke 5 minuten een nieuwe?
Ik draag nooit spijkerbroeken. en die Demis is vies dik.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Pet zie ik meer op sandalen met een oude spijkerbroek
Ja, ik dacht doe eens gek.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je doet elke 5 minuten een nieuwe?
Nu niet meerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draag nooit spijkerbroeken. en die Demis is vies dik.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pet pleurt van de Plukkeflat...
Ik vond het een onappetijtelijk mannetje, en Vangelis overigens ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu niet meerik vond het bij hem wel passen op de één of andere manier
Een mooie voor Vocaroo.com, maar ik doe het maar nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor de natte T er gewoon bij...
Griekse jankzakken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond het een onappetijtelijk mannetje, en Vangelis overigens ook.
Maakte geinige muziek, maar 'live' was ie vaak erg lui.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar die heeft wél weer geniale muziek
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een mooie voor Vocaroo.com, maar ik doe het maar niet
Vind er beide geen kut aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakte geinige muziek, maar 'live' was ie vaak erg lui.
Vangelis heeft wel enkele aardige stukken, maar over de algehele linie wordt het al snel langdradig.quote:
Over John Peel nu, interessant, JP deed in de 70's de pauzemuziek op PinkPop, heb hem daar ooit gezien, goede muziekjournalist/DJ.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:18 schreef chufi het volgende:
Ik ga nu maar eens wat eten... ipv midden in de nacht zoals Mo en Piet..
Jezus wat een spook bij DWDD!!!
dat is meneer Van Nieuwkerkquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:18 schreef chufi het volgende:
Ik ga nu maar eens wat eten... ipv midden in de nacht zoals Mo en Piet..
Jezus wat een spook bij DWDD!!!
3FM Sukkel...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Schrik me wild, langharig tuig in beeld.
Ik heb die jongen wel eens eerder op TV gezien, ik luister nooit naar 3FM, vroeger in de 90's wel nog maar uitsluitend naar de avondshows van VPRO, KRO en VARA.quote:
Pepersquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:37 schreef chufi het volgende:
Bram? Zal wel geen idee meer wie dat was
Kan er niet warm of koud van worden.quote:
waar kan jij nou wel warm voor lopen eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan er niet warm of koud van worden.
Voor genoeg dingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
waar kan jij nou wel warm voor lopen eigenlijk?
ik heb muziek opstaanquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nu haak ik af, die Erik Hulzebosch trek ik niet, wat een eng kereltje is dat.....
Chopin is mooi, vooral de Nocturnes.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb muziek opstaanklassiek van Chopin
deze...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Chopin is mooi, vooral de Nocturnes.
Daar loop ik wel warm voor.
En alle USB poorten van mijn hub werken nu eindelijk.![]()
Daar heeft een stereofiel als ik geen boodschap aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:48 schreef FANN het volgende:
Ow... die Griek zegt, moet je wel effe zeggen dat het surround is
hij zegt.......quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar heeft een stereofiel als ik geen boodschap aan.
Dan wil ik weten hoeveel oren de gemiddelde Griek heeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
hij zegt.......![]()
stereo is onnatuurlijk, ik hou niet van onnatuurlijk
Moet ik het via via afspelenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:48 schreef FANN het volgende:
Ow... die Griek zegt, moet je wel effe zeggen dat het surround is
Ik bedoel niet stereo afspelen maar surround... Dat draait niet op mn laptopquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
whut?![]()
je hebt toch een foto gezien van mijn Fokplek? dus af en toe kletsen we wat
Fann heeft een ietwat langere leiding.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel niet stereo afspelen maar surround... Dat draait niet op mn laptop
Is zij de baas in huis bedoel je?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann heeft een ietwat langere leiding.
Hij zit op de andere laptop en kan jou niet zienquote:
Nee, het duurde iets langer voor ze begreep wat jij bedoelde.quote:
Vanaf welke bron, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij zit op de andere laptop en kan jou niet zienhij is met zijn muziekprogramma bezig,
hij zet muziek om in lossless
vraag me niet wat het is maar dat is ie dus aan het doen
Heb ik bij die Griek ook, maar die is het gewendquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, het duurde iets langer voor ze begreep wat jij bedoelde.
van CD en SACDquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vanaf welke bron, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?
Ok.quote:
Dank voor deze info.quote:
Ligt eraan welke player je hebt, maar het is geen standaard audioformaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok kun je dat ook afspelen met een normale player?
je kan het in principe met elke Media player (wij hebben mede8ter) afspelen en elke home cinema set die ook DTS kan afspelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok kun je dat ook afspelen met een normale player?
Ja nee dat bedoel ikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt eraan welke player je hebt, maar het is geen standaard audioformaat.
ja dat kan ook maar hij zet het om naar WAF, omdat het programma wat hij heeft gekochtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok.
Naar.flac neem ik gewoon aan, omdat het kan.
.wavquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat kan ook maar hij zet het om naar WAF, omdat het programma wat hij heeft gekocht
van Minnetoka audio die DTS dolby en auro 3D software in combinatie met PLOGUEBIDULE
het beste resultaat geven.
in waf en flac zit in principe geen verschil
zegt ie
ah... ben je moslima?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik heb wel vrolijkere gewaden... even zoeken.
[ afbeelding ]
Is ze wel 40+.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ben je moslima?
en vind je het prettig die gewaden?
Oh de foto is buiten genomen hoor, hahahhaha. Je kan ze gewoon in Marokko kopen mocht je dus zo een spiegel willen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:16 schreef FANN het volgende:
Je hebt wél een hele mooie spiegel zie ik
Volgens mij is dat niet hier.. maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:16 schreef FANN het volgende:
Je hebt wél een hele mooie spiegel zie ik
Ik draag ze niet echt nog. Heeel soms. Voor nu gewoon nog broeken en lange blousjes. De moderne hoofddoek dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ben je moslima?
en vind je het prettig die gewaden?
Ik heb zoiets , ooit bij Leen Bakker gekocht, maar dat goud hem ik zwart geverfdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh de foto is buiten genomen hoor, hahahhaha. Je kan ze gewoon in Marokko kopen mocht je dus zo een spiegel willen.
Of hier bij mij op de markt elke maandag..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh de foto is buiten genomen hoor, hahahhaha. Je kan ze gewoon in Marokko kopen mocht je dus zo een spiegel willen.
ah... alleen als je in Marokko bent dus, moet dat als je daar bent? Is het verplicht, of vindquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik draag ze niet echt nog. Heeel soms. Voor nu gewoon nog broeken en lange blousjes. De moderne hoofddoek dus.
Of bij de Xenosquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Of hier bij mij op de markt elke maandag..
Maar je woont in Marokko toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik draag ze niet echt nog. Heeel soms. Voor nu gewoon nog broeken en lange blousjes. De moderne hoofddoek dus.
Blijft ook nog wel even, voor die goedkope prul is nog wel markt.quote:
Hebben se daar ook mousepads van 1 a 2 euros?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blijft ook nog wel even, voor die goedkope prul is nog wel markt.
Is natuurlijk niet zo mooi als de prachtige spiegels die ze in Marokko verkopen. Handgemaakt..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Of hier bij mij op de markt elke maandag..
Die is mooier!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nou een wat vrolijkere gewaad in een periode voor de hoofddoek..
[ afbeelding ]
Nee, zijn goedkope prullen, maar het lijkt een beetjequote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet zo mooi als de prachtige spiegels die ze in Marokko verkopen. Handgemaakt..
Nu had ik het over de gewaden ... Spiegels nooit gezien, wel veel kookgereiquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet zo mooi als de prachtige spiegels die ze in Marokko verkopen. Handgemaakt..
Nee hoor, vragen stellen mag en is leuk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... alleen als je in Marokko bent dus, moet dat als je daar bent? Is het verplicht, of vind
je het gewoon prettiger daaro om dat te dragen>
veel vragen heh?
Nee, geen mousepads daaro... wel ander spul van die cases voor om je telefoon enzo....quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben se daar ook mousepads van 1 a 2 euros?
ah.... je mag dus gewoon dragen wat je wil, dat is wel zo prettig!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee hoor, vragen stellen mag en is leuk.
In Marokko ben je vrij om te dragen wat je wil. Ik heb er in mijn jaren dat ik geen hoofddoek droeg altijd in zeer korte jurkjes en rokjes gelopen zonder risico. Ook kan je er gewoon in bikini zwemmen. En als je in een gewaad lopen dan kan dat ook.
Ik weet nog niet wat ik prettiger vind. Draag de hoofddoek nog niet zo lang en was voorheen altijd gekleed in de kortste rokjes en jurkjes.
Yup. En zo hoort dat ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... je mag dus gewoon dragen wat je wil, dat is wel zo prettig!
Daar staat verboden liefde. Is de titel van een rai liedje.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
wat betekent dit in je ondertitel?
العشق الممنوع
ah..............quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Daar staat verboden liefde. Is de titel van een rai liedje.
Liefde kan nooit verboden zijn in mijn beleving.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat is een feit.....quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..............![]()
doe is eens een toepje van het liedje, wij houden van toepjes
weet je nog dat ik deze wilde hebben?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik draag en doe alleen wat ik lekker vind.![]()
Ben een 100% hedonist.
Ik vind ze niet lelijk, maar wel te duur.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
weet je nog dat ik deze wilde hebben?![]()
https://www.zalando.nl/ni(...)g-ni111s016-q12.html
morgen komen zemaar dan niet zo duur en ook nog met een 10% kortingscode
![]()
https://www.planet-sports(...)vNjssCFbQV0wodFh4MFg
Hmmmmmmmm ik geloof best dat liefde veel kan overwinnen, maar dat is helaas vaak een te romantisch beeld.quote:
Dat is een feit sloeg op dat we van toepjes houden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm ik geloof best dat liefde veel kan overwinnen, maar dat is helaas vaak een te romantisch beeld.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..............![]()
Hahah, je moet er maar van houden hoor. En verstaan zal je helaas toch niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..............![]()
'klik''quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
[..]
Hahah, je moet er maar van houden hoor. En verstaan zal je helaas toch niet.
Spannend, maar tegenwoordig draag je hoofddoeken en gewaden.. Ben je sinds kort getrouwd?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Griekse Jankmuziekquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft het huwelijk hiermee te maken? Ben niet getrouwd in elk geval.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Spannend, maar tegenwoordig draag je hoofddoeken en gewaden.. Ben je sinds kort getrouwd?
Het verhaal is echt heel zielig, datgene wat hij zingt. Zucht, had ik maar zo een romantische vriend.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Griekse Jankmuziekis niet echt mijn smaak
ach man jij bent gewoon een Hollandse met Marokaanse afkomst ...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Even een foto van hoe ik voorheen in Marokko liep.
[ afbeelding ]
Die man van mij is zo romantisch als een deurknopquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het verhaal is echt heel zielig, datgene wat hij zingt. Zucht, had ik maar zo een romantische vriend.
Oh, lijkt me logisch toch dat ik een Hollandse ben? Anders zou ik geen Nederlands spreken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ach man jij bent gewoon een Hollandse met Marokaanse afkomst ...
wilde je ons laten schrikken met dat zwarte gewaad?
Zeg jij die naar Demis luistert.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Griekse Jankmuziekis niet echt mijn smaak
maar op die foto had je geen hoofddoek opquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, lijkt me logisch toch dat ik een Hollandse ben? Anders zou ik geen Nederlands spreken.
Nee dat gewaad draag ik wel eens, maar hier in Nederland niet. Zo ver ben ik religieus nog niet. Voor nu is het gewoon nog 'normale' kleding met een hoofddoek.
Hij laat toch mooie muziek horen!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Die man van mij is zo romantisch als een deurknop![]()
maar hij deugd wél
Dat is het belangrijkste, he!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Die man van mij is zo romantisch als een deurknop![]()
maar hij deugd wél
Demis is iets andersquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeg jij die naar Demis luistert.
Ja, toen droeg ik de hoofddoek nog niet. Haha.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
maar op die foto had je geen hoofddoek op
Ritme heeft het welquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
[..]
dat dan weer welquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij laat toch mooie muziek horen!
Beetje maarquote:
Ja, dat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
dat dan weer wel![]()
in WAV nog wel, wat dat dan ook mag zijn
uitroep van een hond met hazenlipquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
dat dan weer wel![]()
in WAV nog wel, wat dat dan ook mag zijn
Er bestaat betere rai, van bijvoorbeeld Cheb Hasni of Cheb Khaled. Dat zijn toch wel de bekendste zangers.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
uitroep van een hond met hazenlip
Was maar een vraag.. van mij mag je rondlopen zoals je je lekker voelt..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat heeft het huwelijk hiermee te maken? Ben niet getrouwd in elk geval.
Mocht je nog een leuke vriend hebben die beschikbaar is laat maar weten, lol.
cheb khaled is een hele aardige manquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Er bestaat betere rai, van bijvoorbeeld Cheb Hasni of Cheb Khaled. Dat zijn toch wel de bekendste zangers.
Ha! Luckyquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
cheb khaled is een hele aardige manJaaaaaaaaaaren geleden was hij voor 2 weken in Frankrijk op de camping mijn buurman
ik mag die grap makenquote:
OMG, ik zou het wel weten als hij mijn buurman zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
cheb khaled is een hele aardige manJaaaaaaaaaaren geleden was hij voor 2 weken in Frankrijk op de camping mijn buurman
we hadden wel een grote tent, maar niet ZO grootquote:
Nu nog nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sta je nog op het programma voor vanavond?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sta je nog op het programma voor vanavond?
quote:Programma van vandaag
20:15 - 21:00 DJ MadMaster - Wachten op Henk
21:00 - 23:00 DJ Symph kucht er op los
heb of had je een hazelip dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik mag die grap maken![]()
nou ja.. technisch gezien al 18 jaar niet meer, maar dat is een klein detail
Open gehemelte, hazenlip: Checkquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
heb of had je een hazelip dan?![]()
Mijn neefje had dat ook, een open gehemelte, ik schrok me dood toen ik op kraamvisite kwam,
serieus, maar na tig operatie zie je écht bijna niets meeris een mooie vent geworden trouwens ook nog
alleen als je het weet inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Open gehemelte, hazenlip: Check
En ze kunnen het heel mooi wegwerkenAls je het weet zie je het
Ik vind het dan wel weer mooiquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dit is het echte Marokko.En dit is dan ook nog eens in de Sahara en dus geeneens zo mooi.
[ afbeelding ]
Operatie was snel gedaan. Onder lokale verdoving, was wel even wennen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
alleen als je het weet inderdaad![]()
maar die operaties zijn verre van prettig, maar wl mooi dat ze dat kunnen nu
Ik had alleen open gehemelte, de rest was dicht, wel geopereerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik pas...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dit is het echte Marokko.En dit is dan ook nog eens in de Sahara en dus geeneens zo mooi.
[ afbeelding ]
Nu je het zegt, jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
sense of adventurequote:
Ik heb wel mijn snor laten staanquote:
ow... volgens mij heeft hij héél veel operaties gehad, al vanaf héél kleinquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Operatie was snel gedaan. Onder lokale verdoving, was wel even wennen.
En daarna 2 weken aan het vloeibare voedsel![]()
boerenkool door de blender
Ik wist dat al lang, ik had iets meer 'mazzel'. C'est la vie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn snor laten staan
Te heet om op straat te zijn zo te zien...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn neef niet eensquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
we are speshulquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist dat al lang, ik had iets meer 'mazzel'. C'est la vie.
Mijn huig was niet in orde.
Ik zie het meestal aan de bovenlipquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet omdat ik een schisis heb hoor, kwam zo uitquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn neef niet eensik zie het trouwens niet eens meer en hij heeft het mooiste meisje van de klas gescoord
It ain't what you...........it's the way......quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet omdat ik een schisis heb hoor, kwam zo uit![]()
En ik had ook altijd met studeren een horde dames achter me aan lopen.. Ging zover dat de resident player mij vroeg: knokkels! Wat doe ik verkeerd. Ik probeer van alles, en jij hebt gewoon 3 dames achterje aan lopen
Het was verder ook gewoon een toffe knul zal daar wel aan gelegen hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet omdat ik een schisis heb hoor, kwam zo uit![]()
En ik had ook altijd met studeren een horde dames achter me aan lopen.. Ging zover dat de resident player mij vroeg: knokkels! Wat doe ik verkeerd. Ik probeer van alles, en jij hebt gewoon 3 dames achterje aan lopen
da's wel lang geledenquote:
Knok loopt bijna over van toffigheid.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was verder ook gewoon een toffe knul zal daar wel aan gelegen hebben![]()
dus dat zal bij jou dan ook wel zo zijn
Nee hoor, ik ben een rasechte kloothommel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was verder ook gewoon een toffe knul zal daar wel aan gelegen hebben![]()
dus dat zal bij jou dan ook wel zo zijn
Raar, ik vind juist van wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
da's wel lang geleden![]()
Laatste keer dat ik logopedie had, was toen ik ontslagen werd bij een inbound telefoonbedrijf. Zij hadden iets teveel mensen ingehuurd, en die moesten eruit![]()
Knokkels.. jouw stem is niet goed!![]()
![]()
![]()
![]()
Awww, wat wil je vammequote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Knok loopt bijna over van toffigheid.
Ja, dat vind iedereen eigenlijk.quote:
Ik vond je stem nou juist zo mooiquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
da's wel lang geleden![]()
Laatste keer dat ik logopedie had, was toen ik ontslagen werd bij een inbound telefoonbedrijf. Zij hadden iets teveel mensen ingehuurd, en die moesten eruit![]()
Knokkels.. jouw stem is niet goed!![]()
![]()
![]()
![]()
zal wel meevallenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben een rasechte kloothommel.
Tegen mij zeiden ze juist na de operatie dat mijn stem zo ok is, terwijl ervoor sommige mensen me moeilijker konden verstaan doordat ik nasaal sprak, na de operatie dus niet meer, ik was toen 8 jaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, dat vind iedereen eigenlijk.![]()
Ach ja, die lui waren niet echt slim ofzo
Jij hebt unlimited credit bij mij, Moquote:
Er is ook niks mis met zijn stem joh...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond je stem nou juist zo mooiweet je nog?
ik 20quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tegen mij zeiden ze juist na de operatie dat mijn stem zo ok is, terwijl ervoor sommige mensen me moeilijker konden verstaan doordat ik nasaal sprak, na de operatie dus niet meer, ik was toen 8 jaar.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij hebt unlimited credit bij mij, Mo
Ja, jij gleed bijna van je stoel af toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond je stem nou juist zo mooiweet je nog?
Nou heeft Fann geen ruggengraat, moet je weten...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, jij gleed bijna van je stoel af toch?
Nee, dat vond ik ookquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met zijn stem joh...
bring itquote:
Een huis tuin en keukenfluitje lukt me nog, maar verder kom ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik 20![]()
En nu kan ik niet meer fluiten
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou heeft Fann geen ruggengraat, moet je weten...
ja dat was ikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb een scheidsrechtersfluit voor het verkeerregelenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een huis tuin en keukenfluitje lukt me nog, maar verder kom ik ook niet.
quote:
nou ergens is dat wel waarquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou heeft Fann geen ruggengraat, moet je weten...
Ik weet nu dat het werkt maar heb verder die behoefte ook niet zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom praat ik niet bij de radioshows.
Al die slakkensporen moeten we niet hebben...
Mistte ik het ook nog...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet nu dat het werkt maar heb verder die behoefte ook niet zo.
disci......dieplie.........dis.......................quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ergens is dat wel waar![]()
disipline is ook zoek hiero
Mad met zijn smoothe stemquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom praat ik niet bij de radioshows.
Al die slakkensporen moeten we niet hebben...
Ik wil Piet graag eens horen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja maar .. ja maar.. ik heb maar 2 speakers.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:12 schreef FANN het volgende:
Ik heb vet veel speakers in mijn huis[/URL]
ja discipline dat bedoel ikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
disci......dieplie.........dis.......................
*does not compute*
Ik zou bijvoorbeeld al LANG klaar kunnen zijn met het opruimen van de behangresten. Maar nee
Dat wil er bij Fann (nog) niet helemaal in.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar .. ja maar.. ik heb maar 2 speakers.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar .. ja maar.. ik heb maar 2 speakers.
Je went eraan denk ik ....quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wil er bij Fann (nog) niet helemaal in.
Ik heb zo'n probleem met discipline, dat ik dat woord nooit kan herinnerenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja discipline dat bedoel ik![]()
dat was Amsterdams
Daarom heb ik gewoon 2 goede.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Je went eraan denk ik ....
dus ik weet niet meer beter dan dat het hele huis vol staat met speakers
Je weet dat we dit moeten rapporteren, hė?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:12 schreef FANN het volgende:
Ow....... als jullie hier klikken dan kan het nummer van Golden Earing downloaden
en afspelen in DTS surround![]()
Ja, dat zal het wel zijn, eigenlijk moet ik mijn fysio oefeningen nog doen, maar ik zi het niet meer gebeuren vandaanquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb zo'n probleem met discipline, dat ik dat woord nooit kan herinneren
mag dit niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet dat we dit moeten rapporteren, hė?
ow....... haal even weg uit je kwoots dan, dan haal ik het ook wegquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna al mijn notes heb ik wegens 'illegaal muziek' verspreiden...
ik heb er ook 7quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik zou van jou denken dat je er toch minstens 6 had
Done, nu Knokkels nog...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... haal even weg uit je kwoots dan, dan haal ik het ook weg
Voor mij is het allemaal Chinees, maar ik vind het bestquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb er ook 7![]()
Waarvan er twee op mijn computer zijn aangesloten en de andere aan mijn home cinema set vast zitten![]()
Oriëntatie van mijn woonkamer laat het niet toe dat ik mijn home cinema set aansluit op de puter
En dat laatste is het belangrijkste, vind je het zelf OK, dan is het goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor mij is het allemaal Chinees, maar ik vind het besthet klinkt altijd wél mooi hiero
Whips, chains enzo?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anders moet Sas ingrijpen en dan breekt de pleuris hier weer uit...
En verbanning naar een eiland waar ze je in een kerk leren hoe het wél zou moeten.quote:
..................... now THAT is creepyquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En verbanning naar een eiland waar ze je in een kerk leren hoe het wél zou moeten.
Ik heb God net om vergiffenis gevraagd en hij zou er over nadenkenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En verbanning naar een eiland waar ze je in een kerk leren hoe het wél zou moeten.
Wat had je misdaan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb God net om vergiffenis gevraagd en hij zou er over nadenken
een link gepost wat eigenlijk niet magquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat had je misdaan?Wel fluistertypen, anders krijgen ze het allemáál mee.
![]()
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
een link gepost wat eigenlijk niet mag![]()
was de schuld van die Griek trouwens
Oh dat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
een link gepost wat eigenlijk niet mag![]()
was de schuld van die Griek trouwens
ik wist niet eens wát ik posttequote:
Tering Jantje zeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wist niet eens wát ik postte![]()
we sturen soms gewoon mails na elkaar, moet je dit of dat zien en we zitten tegenover elkaar,
hoeven we niet op te staan
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
we sturen soms gewoon mails na elkaar, moet je dit of dat zien en we zitten tegenover elkaar,
nah.. tis wel goed zoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh dat.Gewoon eerst uploaden naar tuup. Al blijft er dan weer geen drol van de kwaliteit over.
Ik stuur soms een postduif.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik 2 papegaaien. De een zegt alleen 0 en de ander 1, dus soms duurt het even voor het overkomt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stuur soms een postduif.
Maar alleen als het echt nodig is...
Dat is ook zwaar als je zware botten hebt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ook als ik in de slaapkamer ben met mijn notebook, en huistelefoon kunnen we ook intern bellen,quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stuur soms een postduif.
Maar alleen als het echt nodig is...
noem je FANN nou een dinosaurus? Nee tochquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is ook zwaar als je zware botten hebt.
Nee, dat was die Griek die zware botten hadquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
noem je FANN nou een dinosaurus? Nee toch
Zet jij goede koffie?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ook als ik in de slaapkamer ben met mijn notebook, en huistelefoon kunnen we ook intern bellen,
hoeven we niet te bléren![]()
zit ik daar, gaat de telefoon........
zegt ie .... lekker!
zeg ik.. wat lekker?
zegt hij... KOFFIE!
zeg ik........ JA LEKKER DOE MAAR!![]()
maar dan is het de bedoeling dat IK koffie ga maken![]()
zulk soort dingen dus
oh, noem je dat zoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat was die Griek die zware botten had
senseoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zet jij goede koffie?![]()
Mijn zwakke punt
Wat een liefde!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ook als ik in de slaapkamer ben met mijn notebook, en huistelefoon kunnen we ook intern bellen,
zegt ie .... lekker!
zeg ik.. wat lekker?
zegt hij... KOFFIE!
zulk soort dingen dus
Luie donder die Griekquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
zegt ie .... lekker!
zeg ik.. wat lekker?
zegt hij... KOFFIE!
zulk soort dingen dus
da's toch geen koffiequote:
Niet zo in ieder geval!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nah jah... ik weet niet hoe het bij anderen gaat
Nu dat ie thuis is ...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... hij brengt me áltijd 's morgens koffie![]()
dat dan weer wel.....
Goed plan, FANN. Tot later.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:55 schreef FANN het volgende:
Ik ga tóch mijn oefeningen doen![]()
ik ga verstandig zijn![]()
tot later
Nou, we zaten hier net zo tegenover elkaar, tot ik haar vertelde dat ze haar eigen adres moest gaan zoeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nah jah... ik weet niet hoe het bij anderen gaat
Per Whatsapp...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, we zaten hier net zo tegenover elkaar, tot ik haar vertelde dat ze haar eigen adres moest gaan zoeken.
Iemand wilde van zijn vriendin af en het eerste dat jou invalt is gifsoepquote:
wrong windowquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iemand wilde van zijn vriendin af en het eerste dat jou invalt is gifsoep
Wel drie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je 2 dingen tegelijk te doen soms?
Ik begeef me op nieuw terrein. Multitaskenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je 2 dingen tegelijk te doen soms?
Heb je vrouwelijke trekjes?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik begeef me op nieuw terrein. Multitasken
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vraag jet gewoon, zou toch kunnen op die snor na dan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |