blijft engquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
EN dan zonder baard en spijkerbroek
Pet zie ik meer op sandalen met een oude spijkerbroekquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:03 schreef chufi het volgende:
Misschien loopt Piet af en toe thuis wel eens in een gewaad
Zal ik die foto van Shoef in vuilniszak nemen, die heb jij vast nog wel ergens.....quote:
Das geen kaftan, dat is een militair tenuequote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal ik die foto van Shoef in vuilniszak nemen, die heb jij vast nog wel ergens.....
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Pet zie ik meer op sandalen met een oude spijkerbroek
De TreeHut shuffle...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je doet elke 5 minuten een nieuwe?
Ik draag nooit spijkerbroeken. en die Demis is vies dik.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Pet zie ik meer op sandalen met een oude spijkerbroek
Ja, ik dacht doe eens gek.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je doet elke 5 minuten een nieuwe?
Nu niet meerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draag nooit spijkerbroeken. en die Demis is vies dik.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pet pleurt van de Plukkeflat...
Ik vond het een onappetijtelijk mannetje, en Vangelis overigens ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu niet meerik vond het bij hem wel passen op de één of andere manier
Een mooie voor Vocaroo.com, maar ik doe het maar nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor de natte T er gewoon bij...
Griekse jankzakken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond het een onappetijtelijk mannetje, en Vangelis overigens ook.
Maakte geinige muziek, maar 'live' was ie vaak erg lui.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar die heeft wél weer geniale muziek
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een mooie voor Vocaroo.com, maar ik doe het maar niet
Vind er beide geen kut aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakte geinige muziek, maar 'live' was ie vaak erg lui.
Vangelis heeft wel enkele aardige stukken, maar over de algehele linie wordt het al snel langdradig.quote:
Over John Peel nu, interessant, JP deed in de 70's de pauzemuziek op PinkPop, heb hem daar ooit gezien, goede muziekjournalist/DJ.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:18 schreef chufi het volgende:
Ik ga nu maar eens wat eten... ipv midden in de nacht zoals Mo en Piet..
Jezus wat een spook bij DWDD!!!
dat is meneer Van Nieuwkerkquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:18 schreef chufi het volgende:
Ik ga nu maar eens wat eten... ipv midden in de nacht zoals Mo en Piet..
Jezus wat een spook bij DWDD!!!
3FM Sukkel...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Schrik me wild, langharig tuig in beeld.
Ik heb die jongen wel eens eerder op TV gezien, ik luister nooit naar 3FM, vroeger in de 90's wel nog maar uitsluitend naar de avondshows van VPRO, KRO en VARA.quote:
Pepersquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:37 schreef chufi het volgende:
Bram? Zal wel geen idee meer wie dat was
Kan er niet warm of koud van worden.quote:
waar kan jij nou wel warm voor lopen eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan er niet warm of koud van worden.
Voor genoeg dingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
waar kan jij nou wel warm voor lopen eigenlijk?
ik heb muziek opstaanquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nu haak ik af, die Erik Hulzebosch trek ik niet, wat een eng kereltje is dat.....
Chopin is mooi, vooral de Nocturnes.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb muziek opstaanklassiek van Chopin
deze...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Chopin is mooi, vooral de Nocturnes.
Daar loop ik wel warm voor.
En alle USB poorten van mijn hub werken nu eindelijk.![]()
Daar heeft een stereofiel als ik geen boodschap aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:48 schreef FANN het volgende:
Ow... die Griek zegt, moet je wel effe zeggen dat het surround is
hij zegt.......quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar heeft een stereofiel als ik geen boodschap aan.
Dan wil ik weten hoeveel oren de gemiddelde Griek heeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
hij zegt.......![]()
stereo is onnatuurlijk, ik hou niet van onnatuurlijk
Moet ik het via via afspelenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:48 schreef FANN het volgende:
Ow... die Griek zegt, moet je wel effe zeggen dat het surround is
Ik bedoel niet stereo afspelen maar surround... Dat draait niet op mn laptopquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
whut?![]()
je hebt toch een foto gezien van mijn Fokplek? dus af en toe kletsen we wat
Fann heeft een ietwat langere leiding.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel niet stereo afspelen maar surround... Dat draait niet op mn laptop
Is zij de baas in huis bedoel je?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann heeft een ietwat langere leiding.
Hij zit op de andere laptop en kan jou niet zienquote:
Nee, het duurde iets langer voor ze begreep wat jij bedoelde.quote:
Vanaf welke bron, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij zit op de andere laptop en kan jou niet zienhij is met zijn muziekprogramma bezig,
hij zet muziek om in lossless
vraag me niet wat het is maar dat is ie dus aan het doen
Heb ik bij die Griek ook, maar die is het gewendquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, het duurde iets langer voor ze begreep wat jij bedoelde.
van CD en SACDquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vanaf welke bron, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?
Ok.quote:
Dank voor deze info.quote:
Ligt eraan welke player je hebt, maar het is geen standaard audioformaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok kun je dat ook afspelen met een normale player?
je kan het in principe met elke Media player (wij hebben mede8ter) afspelen en elke home cinema set die ook DTS kan afspelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok kun je dat ook afspelen met een normale player?
Ja nee dat bedoel ikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt eraan welke player je hebt, maar het is geen standaard audioformaat.
ja dat kan ook maar hij zet het om naar WAF, omdat het programma wat hij heeft gekochtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok.
Naar.flac neem ik gewoon aan, omdat het kan.
.wavquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat kan ook maar hij zet het om naar WAF, omdat het programma wat hij heeft gekocht
van Minnetoka audio die DTS dolby en auro 3D software in combinatie met PLOGUEBIDULE
het beste resultaat geven.
in waf en flac zit in principe geen verschil
zegt ie
ah... ben je moslima?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik heb wel vrolijkere gewaden... even zoeken.
[ afbeelding ]
Is ze wel 40+.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ben je moslima?
en vind je het prettig die gewaden?
Oh de foto is buiten genomen hoor, hahahhaha. Je kan ze gewoon in Marokko kopen mocht je dus zo een spiegel willen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:16 schreef FANN het volgende:
Je hebt wél een hele mooie spiegel zie ik
Volgens mij is dat niet hier.. maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:16 schreef FANN het volgende:
Je hebt wél een hele mooie spiegel zie ik
Ik draag ze niet echt nog. Heeel soms. Voor nu gewoon nog broeken en lange blousjes. De moderne hoofddoek dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ben je moslima?
en vind je het prettig die gewaden?
Ik heb zoiets , ooit bij Leen Bakker gekocht, maar dat goud hem ik zwart geverfdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh de foto is buiten genomen hoor, hahahhaha. Je kan ze gewoon in Marokko kopen mocht je dus zo een spiegel willen.
Of hier bij mij op de markt elke maandag..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh de foto is buiten genomen hoor, hahahhaha. Je kan ze gewoon in Marokko kopen mocht je dus zo een spiegel willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |