SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Nou....dat is best politiek incorrect. Het screwen van kleutersquote:
Daarom had ik het ook maar niet in de TT gezet, maar zo zonder intro staat het er best vreemd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou....dat is best politiek incorrect. Het screwen van kleuters
Loopse!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:44 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig BE!
Tijd voor een avondwandeling
Dat is mij echt nog nooit gebeurd. Of ben je ziek?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:05 schreef Negentiendertig het volgende:
Nog 895kcal over voor vandaag en geen hongerman man man.
Nee hoor, helemaal niet. Prima gegeten overdag, maar m'n diner was maar 300kcalquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:08 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Dat is mij echt nog nooit gebeurd. Of ben je ziek?
Je wordt er in ieder geval niet dik van.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou....dat is best politiek incorrect. Het screwen van kleuters
Dat is jammer.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:07 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Loopse!
Op werkdagen (en als man weg is) kan ik s avonds geen kant op. Niks aan! Beweging komt dan alleen uit lunch wandelingetje. Dit weekend maar eens meters maken in Londen
Ik doe dan nog wel eens een rondje om het blok, of 2, of 3, met de Babyfoon 3g app.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:07 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Loopse!
Op werkdagen (en als man weg is) kan ik s avonds geen kant op. Niks aan! Beweging komt dan alleen uit lunch wandelingetje. Dit weekend maar eens meters maken in Londen
1 dropje in de filequote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
Files. Thuis.
Pasta a la moblo met rucola en paprika omdat het snel is.en lekker. Had bijna pizza gehaald. Maar toen keek ik naar de Kcal. Dus toen dacht ik "nee". Wel nog 1 extra dropje genomen. Want file. Ik ga zo lang met dat doosje doen!
Turkije. Oude handelsroutes langs ruïnes, grottekeningen en andere Ottomaanse geschiedkundigheden. Met het vriendje.quote:
Hoe bedoel je? Doet ie het niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn fitbit is binnen maar helaas is ie niet zo fit
Fijn dat dat kan!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik doe dan nog wel eens een rondje om het blok, of 2, of 3, met de Babyfoon 3g app.
Ipad bij de kinders, telefoon in de hand en gaan.
ik kan gelukkig erg lang doen met dingen die én houdbaar én zeldzaam zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:42 schreef Susie het volgende:
[..]
1 dropje in de fileBij zou zo'n zak opgaan
Gelukkig ga ik niet vaak met de auto en als ik straks de knop om heb, gewoon geen zak meenemen
https://www.heimweewinkel.nl/products/i-drop-quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan gelukkig erg lang doen met dingen die én houdbaar én zeldzaam zijnhebben hier geen Hollandse zoute drop, dus het te snel opeten is stom, want dan kunnen we er korter van genieten. Dus een op de heen- en een op de terugweg is dan prima voor een reisdag voor werk
Wat gaaf zeg! Die vakantie (niet de vermoeiende gesprekken).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:43 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Turkije. Oude handelsroutes langs ruïnes, grottekeningen en andere Ottomaanse geschiedkundigheden. Met het vriendje.
Verder van drie tot negen oudergesprekken gehad, nu ben ik officieel dood. Mag nog binnenkrijgen (zit pas aan 1035) dus aan de warme chocomel met slagroom.
nee hoor, op een bepaald moment gaat dat echt. Hier ligt al weken een zakje Ademin en een zakje suikervrije muntdrop in de auto. Drop is werkelijk het enige met stevia dat ik te hachelen vind, stevia smaakt altijd naar drop... En daar neem ik heel af en toe iets van.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:42 schreef Susie het volgende:
[..]
1 dropje in de fileBij zou zo'n zak opgaan
Gelukkig ga ik niet vaak met de auto en als ik straks de knop om heb, gewoon geen zak meenemen
van suiker kun je afkomenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:08 schreef Susie het volgende:
Ik ben echt een suikerverslaafdeHopelijk gaat het straks net als bij jullie.
Klopt zeker. Alleen werkt het bij mij het beste om het gewoon niet in huis te hebben (of werk, maar dat is nog lastiger, aangezien mijn collega's gewoon zakken drop etc meenemenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
van suiker kun je afkomenhet is een keuze die je maakt, imho
tuurlijk!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:16 schreef Susie het volgende:
[..]
Klopt zeker. Alleen werkt het bij mij het beste om het gewoon niet in huis te hebben (of werk, maar dat is nog lastiger, aangezien mijn collega's gewoon zakken drop etc meenemen). Maar het gaat mij lukken.
Doet MFP dit altijd als je "te weinig" eet?quote:Based on your total calories consumed for today, you are likely not eating enough.
For safe weight loss, the National Institutes of Health recommends no less than 1000-1200 calories for women and 1200-1500 calories for men.
Completing your diary with fewer than the minimum calories noted above will not generate a news feed post for that day, or show a five-week weight projection.
Even during weight loss, it's important to meet your body's basic nutrient and energy needs. Over time, not eating enough can lead to nutrient deficiencies, unpleasant side effects & other serious health problems.
To safely meet your goals:
Focus on consuming nutrient-rich foods and beverages
Check your progress in MyFitnessPal throughout the day
Add nutritious snacks between meals as needed
Die van mij geeft 1.2kg per week, moet mogelijk zijn maar ik doe juist m'n best om niet zo snel meer te gaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:50 schreef La_Tramposa het volgende:
MFP: Als elke dag was zoals vandaag... Zou je over 5 weken 58 kg wegen.
Oke, blijf maar dromen
Hij meet geen hartslag en verder deed ie het ook niet zo oké. Ik krijg een nieuwe.quote:
Zo makkelijk mag je het niet zeggen hier toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
van suiker kun je afkomenhet is een keuze die je maakt, imho
Neem ik ook met een bak zout hoor, want de meeste oefeningen kan ik niet invoeren of tellen niet mee in MFP.quote:Op woensdag 24 februari 2016 07:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
De training hoef je niet op te eten hè
Ja, ik denk ook niet als het verstandig zou zijn als ik 3-4kg afval in 5 weken hoorquote:Op woensdag 24 februari 2016 07:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die van mij geeft 1.2kg per week, moet mogelijk zijn maar ik doe juist m'n best om niet zo snel meer te gaan.
#teamantikussiekroelquote:Op woensdag 24 februari 2016 07:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zo makkelijk mag je het niet zeggen hier toch?
Al ben ik het wel met je eens, en wat is de wereld na de afkickperiode een stuk zoeter/smaakvoller.![]()
Ja, denk alleen dat ik mijn benen een beetje moet ontlastenquote:Op woensdag 24 februari 2016 08:18 schreef Rauw. het volgende:
Ga je ook weer liften ja?
Ik heb tot nu toe een week (lopen sportief voor mij van zaterdag-zaterdag, omdat ik weeg op een zaterdagyay voor rare trekjes) van super prestaties, en als het aan mij ligt voeg ik vanavond weer eentje toe
![]()
Maandag 15kg geplust op mijn 3rm Frontsquat (techniek is veel beter geworden sinds laatste keer) waar nog wel 5 of 10kg bij had gekunt naar mijn gevoel, alleen falen mocht niet.
Vanavond C&J dingetjes
Klinkt goedquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:43 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Turkije. Oude handelsroutes langs ruïnes, grottekeningen en andere Ottomaanse geschiedkundigheden. Met het vriendje.
Je hebt het nu hier gepost, en je wilt ons toch niet teleurstellen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:23 schreef Isabeau het volgende:
Hmmm...ken je dat dat je óveral zin in hebt en dus maar niet naar de winkel gaat? Ik heb dat nu. Maar ik moet wel 'normale' lunch halen want hier is niets meer. Ja, eierenIemand nog goede tips om vooral niet de B&J te kopen? (niet dat ik daar zin in heb, maar ik kom meestal niet met iets slankers thuis in zo'n bui)
Ik hoop ook dat dat wat helpt jaquote:Op woensdag 24 februari 2016 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Je hebt het nu hier gepost, en je wilt ons toch niet teleurstellen?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou nu eerst twee eitjes koken en dan een stuk gaan wandelen ofzo.
Maar hier posten hielp mij gisteren ook heel goed.
ik compenseerde jouw goede actie gelukkig weerquote:Op woensdag 24 februari 2016 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou nu eerst twee eitjes koken en dan een stuk gaan wandelen ofzo.
Maar hier posten hielp mij gisteren ook heel goed.
Heb je bananen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik was aan het nadenken of ik ook iets kon maken met wat er in huis is. En toen kwam ik al snel op pannenkoeken. Dat schiet ook niet op.
Pannekoeken zelf zijn niet veel slechter dan boterhammen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik was aan het nadenken of ik ook iets kon maken met wat er in huis is. En toen kwam ik al snel op pannenkoeken. Dat schiet ook niet op.
Ik ben bang voor kotsen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik compenseerde jouw goede actie gelukkig weer
Daarna wel misselijk en genekt en nu ga ik een dashboard printen voor op mijn keukenwhiteboard waar ik elke dag mijn inname op ga schrijven![]()
gewoon, een 30-dagen overzicht van geplande inname versus werkelijke inname met een RAG-status per dag. Maakt het inzichtelijk en confronterend wanneer het mis gaat en hoe erg.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben bang voor kotsen.
Wat bedoel je met een dashboard?
Vanmorgen? Omdat je nu nog misselijk bent?quote:
Deze man weetquote:Op woensdag 24 februari 2016 09:49 schreef Rauw. het volgende:
En kaas en spek horen toch niet op een pannenkoek.
Gewoon naturel met een zuchtje poedersuiker.
Vind ze niet zo boeiend tbh. Deeglappen met suiker, mweh.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:11 schreef Isabeau het volgende:
och hemel, mijn schuld dat er weer over pannenkoeken wordt gepraat
Nee, waar dit vandaan komt is me ook niet geheel duidelijk - althans, het is niét van een zwangerschapquote:Op woensdag 24 februari 2016 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanmorgen? Omdat je nu nog misselijk bent?
ja, misschien ga ik toch gewoon voor saladequote:Op woensdag 24 februari 2016 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo heeft ook al een week een soort van halfslachtig buikvirusHet begon na het eten van de pannenkoeken. So beware.
Mijn pannenkoeken hebben ook altijd meer kcal als ik het per ingrediënt uitreken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag me wel af hoe mensen dat doen. Ik had laatst flinterdunne pannenkoeken gebakken met nauwelijks bakvet en die waren onbelegd al 150 per stuk. Ik pak dus nooit die voorgeprogrammeerde items uit mijn calorieën app, die zitten altijd veel te laag.
ja ik heb gewoon alle producten afgewogen die in het beslag gingen en dan berekend met of de kcal op de verpakking. Dus zou moeten kloppenquote:Op woensdag 24 februari 2016 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag me wel af hoe mensen dat doen. Ik had laatst flinterdunne pannenkoeken gebakken met nauwelijks bakvet en die waren onbelegd al 150 per stuk. Ik pak dus nooit die voorgeprogrammeerde items uit mijn calorieën app, die zitten altijd veel te laag.
hier ging 150 speltmeel, 150 ml melk, 1 ei en wat bakpoeder er in.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Meer ei en minder bloem helpt ook wel om je pannenkoeken wat minder caloriebommen te maken.. En magere melk gebruiken.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net mijn stappen geteld van en naar de wc op kantoor. Een retourtje levert er 140 op. Ik ga zo'n 5 keer per dag. Dat zijn 700 stappen alleen al met plassen
Zijn die per definitie niet meer "prachtig" omdat ze stevig zijn dan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Er staan hier een half plakje cake en een halve gevulde koek voor me.
En het doet me niet heel veel.
Er lopen hier heel veel prachtig slanke vrouwen rond, maar ook aardig wat behoorlijk stevige vrouwen, genoeg inspiratie dus.![]()
Je leest niet goed, dan had ik 'prachtige, slanke' geschreven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zijn die per definitie niet meer "prachtig" omdat ze stevig zijn dan?
klopt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:57 schreef Rauw. het volgende:
Maar je kunt toch ook prachtig "vol"zijn.
Ik gebruik nooit magere melk. Doe wel vaak wat water of spa rood erbij. Dat laatste geeft leuke gaatjes in je pannenkoek.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Meer ei en minder bloem helpt ook wel om je pannenkoeken wat minder caloriebommen te maken.. En magere melk gebruiken.
Ik ben geboren met een heupafwijking. Dat is nu allemaal wel goed. Maar ik heb nooit makkelijk gelopen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:17 schreef Rauw. het volgende:
Heerlijk weer ook.
Misschien een rare vraag en heb ik het helemaal gemist, maar waarom gaat wandelen jou niet makkelijk af?
Nee hoor, vind het alleen raar om uit te spreken en ik las het alsof de vollere vrouw minderwaardig was. Je moet natuurlijk niet de reden zijn waarom mensen ontevreden met zichzelf worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is toch niet gek dat iemand die zelf wil afvallen met meer bewondering naar slanke vrouwen kijkt dan naar stevigere vrouwen?
Ah wat grappig, en dan stolt het wel gewoon goed?quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit magere melk. Doe wel vaak wat water of spa rood erbij. Dat laatste geeft leuke gaatjes in je pannenkoek.
Nee hoor, ik vind het juist logisch dat je als man die op vrouwen valt ofwel een voorkeur kan hebben voor slanke vrouwen of voor stevige of misschien wel geen enkele voorkeur. Daar worden geen rapen gaar van hoor. Ik denk dat de meeste vrouwen ook niet willen afvallen omdat mannen hen niet mooi vinden met wat kilo's meer, want die mannen vinden het vaak allang mooi. Het zit echt in het eigen hoofd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het alleen raar om uit te spreken en ik las het alsof de vollere vrouw minderwaardig was. Je moet natuurlijk niet de reden zijn waarom mensen ontevreden met zichzelf worden.
Als ik hetzelfde zou zeggen als man zijnde waren de rapen gaar, maar dat is een andere discussie.
Grappig hoe mensen dezelfde post heel anders kunnen lezen. Ik kijk ook met meer bewondering naar vrouwen met een gezond gewicht en een slank lijf dan naar dikkere dames. Die vind ik misschien nog wel mooi, maar dan vaak toch 'ondanks de extra kilo's', zegmaar. Is misschien niet politiek correct, maar wel hoe ik het bij mezelf ervaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het alleen raar om uit te spreken en ik las het alsof de vollere vrouw minderwaardig was. Je moet natuurlijk niet de reden zijn waarom mensen ontevreden met zichzelf worden.
Als ik hetzelfde zou zeggen als man zijnde waren de rapen gaar, maar dat is een andere discussie.
nee, dat zou het pas zijn als je sprak over prachtig slanke vrouwen en ranzig dikke wijvenquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Precies dit. En zeker als ik met afvallen bezig ben dan lijken de slankere dames nog mooier.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Grappig hoe mensen dezelfde post heel anders kunnen lezen. Ik kijk ook met meer bewondering naar vrouwen met een gezond gewicht en een slank lijf dan naar dikkere dames. Die vind ik misschien nog wel mooi, maar dan vaak toch 'ondanks de extra kilo's', zegmaar. Is misschien niet politiek correct, maar wel hoe ik het bij mezelf ervaar.
En nog slanker en jijzelf nog dikker....quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Precies dit. En zeker als ik met afvallen bezig ben dan lijken de slankere dames nog mooier.
Pffff, als jij dat vind, prima.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:57 schreef Rauw. het volgende:
Maar je kunt toch ook prachtig "vol"zijn.
Oquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:10 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind slankere vrouwen ook aantrekkelijker. Echt dunne dan weer niet, niet sexy en niet comfortabel.
Mannen, ach, die zijn natuurlijk sowieso zelden zo aantrekkelijk als vrouwen, maar ALS, dan iig met zo'n rugspier die je kunt volgen tot de bil. Herinner ik me vaag
Mensen kijken me tegenwoordig ook heel raar aan wanneer ik aan mezelf refereer als dikquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:11 schreef DeLuna het volgende:
Maargoed, het is maar net waar je het mee vergelijkt. Ik noem mezelf ook nog wel eens dik, maar ik was van het weekend uit met een groep waarvan ik de slankste dame was. Dat relativeert wel, want ik ben ook helemaal niet dik maar in een slechte bui denk ik dat soort dingen wel. Ik vraag me af of dat over 10kg bijv. nog zo is.
Gespierde mannen die wel iets van een buikje hebben...quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heel dun niet nee, maar mooi slank vindt ik aantrekkelijk bij vrouwen ja
En gespierde mannen(niet van die opgepompte, maar gewoon mooi gespierd)
zo, lunch op, nu eerst een ronde lopen(en natuurlijk gata net het zonnetje weg dat zo mooi heeft geschenen de hele morgen)
ik heb tijden geleden al geconcludeerd dat de perceptie van dik of dun bij jezelf 98% op rare denkkronkels en 2% op daadwerkelijke feiten is gebaseerdquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:11 schreef DeLuna het volgende:
Maargoed, het is maar net waar je het mee vergelijkt. Ik noem mezelf ook nog wel eens dik, maar ik was van het weekend uit met een groep waarvan ik de slankste dame was. Dat relativeert wel, want ik ben ook helemaal niet dik maar in een slechte bui denk ik dat soort dingen wel. Ik vraag me af of dat over 10kg bijv. nog zo is.
Ja, eens, van de week strekte een kerel in de sauna zich uit, met zijn armen naar boven en toen kon je zijn ribben tellen met daaronder zo'n ingevallen buik met uitstekende heupbotten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb wel liever een dikke man dan een broodmagere trouwens. Maar dat contrast is ook te groot als ik er naast sta
"Neeeee hoor in de sauna let ieeeedereeeen op zichzeeeeelf"quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, eens, van de week strekte een kerel in de sauna zich uit, met zijn armen naar boven en toen kon je zijn ribben tellen met daaronder zo'n ingevallen buik met uitstekende heupbotten.Zijn beetje gelig bleke huid maakte het plaatje af.
Ah thanks! Ik snap!quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt.
Voor BE:
[ afbeelding ]
Nee joh, juist niet! Lekker naakte lijven loeren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
"Neeeee hoor in de sauna let ieeeedereeeen op zichzeeeeelf"
ik kijk vooral naar piemels en tieten, eigenlijk. Ook in de douche bij de sportschool.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou, de meeste piemels zijn een soort David van Michelangelo. En dan niet met de six-pack er boven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik kijk vooral naar piemels en tieten, eigenlijk. Ook in de douche bij de sportschool.
Precies jaquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Juh, ik hou de sauna op mijn nogolijst
Whehehe, ik had er nog iets bij geschreven over zijn slappe...quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kijk vooral naar piemels en tieten, eigenlijk. Ook in de douche bij de sportschool.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, ik vind MT zelf ook veel fijner, maar mijn heren mochten kiezen. MT is wel heel donker.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
Zit je nou te trollen Rauw.nog om die discussie van vorige week? Aan je PI's te zien namelijk wel.
@BE is monkey town niet fijner dan ballorig? Ben alleen bij MT geweest want vond ballorig er op de foto's zo krap en niet fijn uitzien.
Ik ben meer een billen-mensquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe, ik had er nog iets bij geschreven over zijn slappe...Maar dat vond ik weer te ver gaan.
Maar idd, tieten en piemels.
Omdat ikzelf niet echt een voorgevel heb kijk ik het moois er graag af bij andere vrouwen.
Ik voel me op het strand echt constant bekeken... vaak veel hippe en jonge en mooie mensen. Die zie je in de sauna niet zoveelquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik waag me niet in de sauna...lijkt me helemaal niks, vindt het strand meer dan genoeg
ligt er mischien aan welk strand, vindt het bij kijkduin bijvoorbeeld wel meevallenquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voel me op het strand echt constant bekeken... vaak veel hippe en jonge en mooie mensen. Die zie je in de sauna niet zoveel
Eensquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind vollere vrouwen vaak mooier dan echt slanke vrouwen. En dan bedoel ik niet dik, want lubberend vet is bij niemand charmantMaar een vrouw hoort gewoon wat zachte rondingen te hebben
![]()
dat kan ik me zooo niet voorstellen!quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar sauna's zijn zo fijn.. het is het echt waard om je over dat ongemak heen te zetten.. na een paar minuutjes denk je er niet meer bij na.
Het is echt waarquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
dat kan ik me zooo niet voorstellen!
quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vond het gemaakt relaxed. Iedereen liep rond alsof het normaal was en ik dacht alleen maar: HALLO IK BEN BLOOT EN JIJ OOK IK ZIE JE KALE PIEMEL HIHIHIHIHI
En toen ging ik ook nog plat op mijn bek naast het bubbelbad. Dus weer opstaan. OMG. Nee, ik ga niet snel nog eens, sorry.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vond het gemaakt relaxed. Iedereen liep rond alsof het normaal was en ik dacht alleen maar: HALLO IK BEN BLOOT EN JIJ OOK IK ZIE JE KALE PIEMEL HIHIHIHIHI
En toen ging ik ook nog plat op mijn bek naast het bubbelbad. Dus weer opstaan. OMG. Nee, ik ga niet snel nog eens, sorry.
Dit, Mij leek 't ook niks, maar ben een keer meegesleept door mijn vrouw en sindsdien gaan we vaker.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar sauna's zijn zo fijn.. het is het echt waard om je over dat ongemak heen te zetten.. na een paar minuutjes denk je er niet meer bij na.
Dat is prima hoor, ieder moet voor zich weten hoe hij/zij mensen wil beoordelen en benoemen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Daarbij mag je best zeggen dat je dikke mensen onaantrekkelijk vind toch? Ik vind dikke mannen bijvoorbeeld ook onaantrekkelijk. Daar schaam ik me ook niet voor, eigenlijk.
Nee hoor, ik stoor mij er gewoon aan dat mensen zo'n oordeel/ideaal hebben en dit misschien onbewust of juist heel bewust ventileren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
Zit je nou te trollen Rauw.nog om die discussie van vorige week? Aan je PI's te zien namelijk wel.
Ik heb straks ws mijn eigenquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:23 schreef La_Tramposa het volgende:
oneens. Ik háát zwetenquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Zou het onaardig zijn mezelf uit te nodigen voor een logeerpartij en jullie dan uit je eigen slaapkamer te zetten?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb straks ws mijn eigen
In een hoekje van de badkamer. Niks geen andere lillikerds in de buurt.
Zo dol ben ik er overigens niet op, maar mrs V droomt er al va.
schouderklopjes en voetstuk voor jou danquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is prima hoor, ieder moet voor zich weten hoe hij/zij mensen wil beoordelen en benoemen.
Ik vind ook wel eens wat/iemand/iets onaantrekkelijk, maar heb blijkbaar minder de drang om dit uit te spreken of juist geen wat meer mijn smaak is te belichten.
Je moet eens wat meer gaan lezen en wat minder gaan projecteren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is prima hoor, ieder moet voor zich weten hoe hij/zij mensen wil beoordelen en benoemen.
Ik vind ook wel eens wat/iemand/iets onaantrekkelijk, maar heb blijkbaar minder de drang om dit uit te spreken of juist geen wat meer mijn smaak is te belichten.
Dankjewel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schouderklopjes en voetstuk voor jou dan
Komaan zeg, je wakkert nota bene zelf de discussie aan!
nee, helemaal niet, maar je plaatste jezelf even op een voetstuk boven me omdat jij kennelijk nooit ergens je mening hoeft te ventileren van jezelf. Daar reageerde ik even opquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik wakker niets aan, ik lees iets, reageer daarop.
Had blijkbaar verkeerd gelezen/begrepen en ineens ben ik de boeman?
Prima toch, dat heb ik verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je moet eens wat meer gaan lezen en wat minder gaan projecteren.
Oh, en een beetje van je high horse af komen zou ook best een idee zijn!
Ik sprak helemaal niet uit hoe (on)aantrekkelijk ik iemand vond.
Ik gaf aan dat ik inspiratie haalde uit de vele lijven om me heen, prachtig slank, en voller. Niks meer en niks minder.
Je las iets verkeerdquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dankjewel.
Dat heb je verkeerd opgevat, dat ik dat onnodig vind maakt mij geen beter mens dan jou hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, helemaal niet, maar je plaatste jezelf even op een voetstuk boven me omdat jij kennelijk nooit ergens je mening hoeft te ventileren van jezelf. Daar reageerde ik even op
oh nou gelukkig, dan is er niks aan de hand dusquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd opgevat, dat ik dat onnodig vind maakt mij geen beter mens dan jou hoor.
Ik vind dat je vaak er hoog van de toren blaast over hoe goed en gematigd en correct jij wel niet bent.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Prima toch, dat heb ik verkeerd begrepen.
En van die "High Horse" mag je mij wel uitleggen?
Ik heb t belangrijkste deel van je post even uitgelicht.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dankjewel.
Joh stel je niet aan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:17 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik heb t belangrijkste deel van je post even uitgelicht.
Maw ben je ooit eens gekwetst door iets wat ik zei, en dat vind je nu ineens nodig om aan te snijden?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind dat je vaak er hoog van de toren blaast over hoe goed en gematigd en correct jij wel niet bent.
Dat je ondertussen een flink oordeel over anderen velt en dus geen haar beter bent eigenlijk vergeet je dan voor het gemak maar even.
Je gevoel voor humor op 't nachtkastje vergeten?quote:
Ja, zeker verwisseld met mijn vibrator. Of ik ben ongesteld, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:20 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Je gevoel voor humor op 't nachtkastje vergeten?
of pms!quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, zeker verwisseld met mijn vibrator. Of ik ben ongesteld, dat kan natuurlijk ook.
Nee, weer mis (en weer enorm uit de hoogte), zoals ik al zei, je moet eens leren lezen en niet zo projecteren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maw ben je ooit eens gekwetst door iets wat ik zei, en dat vind je nu ineens nodig om aan te snijden?
Had mij direct even een DM gestuurd ofzo, dan had ik er misschien wel een Hallmark aan gewaagd.
Weet je zeker dat je geen zand in je vusientje hebt?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, zeker verwisseld met mijn vibrator. Of ik ben ongesteld, dat kan natuurlijk ook.
Doe toch niet zo pedant man!quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:27 schreef Rauw. het volgende:
Hier gaan we niet uitkomen.
Sterkte met wat je probleem ook is. Echt.
Volgens mij zei ik al dat ik het blijkbaar verkeerd gelezen had?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe toch niet zo pedant man!
Jij dácht iets te lezen in wat ik schreef, wilde daar hier even gevat over gaan zitten doen. Ik corrigeer jou daarop en vervolgens ga jij een beetje uit de hoogte zitten wauwelen over dat jij nooit oordelen velt of de drang voelt ze uit te spreken.
Als ik me niet vergis was dat nou precies wél wat je deed!
In plaats van dat je zo groot zou zijn om te erkennen dat die komma er inderdaad niet stond en dat je daarom volledig mis zat met je insinuaties.
Ik hou er niet van als mij woorden in de mond worden gelegd, sterker nog, daar word ik knap pissig van.
Ik in snickersquote:
Ik doe mee:quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:32 schreef Barreltje het volgende:
Lijstje dan maar:
O: 2 bth duo
t: -
L: Salade met gerookte makreel en een Vifit Proteine
t: BWL
S: Yoga
D: Pangasius filet met spinazie en aardappelpuree
waar slaat die Snickers-opmerking nu weer op? Kleuter...quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik al dat ik het blijkbaar verkeerd gelezen had?
Neem toch maar een Snickers, en check wat jijzelf aan het doen bent, in plaats van met je vingers in je oren te wijzen en roepen dat ik je heul boos en pissig maak.
Waarom wil jij afvallen dan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:55 schreef Rauw. het volgende:
De dikste mensen kunnen heel tevreden met zichzelf zijn en de magersten heel onzeker, er is geen enkele reden om jezelf of een ander een schoonheidsideaal aan te praten imo. (bewust of onbewust)
vieze hater.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dikke mensen ook lelijk. Sue me.
Omdat ik fit wil worden, niet meer buiten adem zijn om het minste of geringste.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom wil jij afvallen dan?
Ik denk op dat plaatje van mij een paar posts terug.. Als aanvulling op t zand in vagijn / pms / ongesteld rijtje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
waar slaat die Snickers-opmerking nu weer op? Kleuter...
ik ook vaak, maar ik ben meestal gevoeliger voor uitstraling.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dikke mensen ook lelijk. Sue me.
Maar die barriere kun je waarschijnlijk ook al doorbreken met een BMI van zeg 27 of zo, als je veel sport..quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Omdat ik fit wil worden, niet meer buiten adem zijn om het minste of geringste.
Nouja. Niet iedereen wil afvallen omdat slanker = mooier.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom wil jij afvallen dan?
Volgens mij heb ik al vaker geuit dat het niet mijn doel is om een BMI van 22 te behalen, en dat 100kg mijn doel is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar die barriere kun je waarschijnlijk ook al doorbreken met een BMI van zeg 27 of zo, als je veel sport..
Define Fit?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar die barriere kun je waarschijnlijk ook al doorbreken met een BMI van zeg 27 of zo, als je veel sport..
Oke, dan had ik het even niet helder op een rijtje, ik dacht dat jij al erg licht was.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al vaker geuit dat het niet mijn doel is om een BMI van 22 te behalen, en dat 100kg mijn doel is.
Ik ga er maar niet meer op in, selectief lezen van beide kanten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:39 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik denk op dat plaatje van mij een paar posts terug.. Als aanvulling op t zand in vagijn / pms / ongesteld rijtje.
Ik ben ook de laatste die zal ontkennen dat de ruime keuze in mijn huidige kledingmaat mij er beter uit laat zien, bijkomstigheid van het afvallen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, dan had ik het even niet helder op een rijtje, ik dacht dat jij al erg licht was.
Nouja goed, voor jou werkt dat zo, ik denk dat voor veel mensen het gezondheidsproces zeker meespeelt maar dat de motivatie toch voor een groot deel uit uiterlijke progressie komt.
je gunt ook niemand wat ruigs in de vagijn zegquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:45 schreef kwakz0r het volgende:
Voor eenieder die geinteresseerd is:
Health at every size
Body positive movement
Fatphobia
Fat acceptance
Thin bias
Om je te verdiepen dan wel ergeren, hier wat termen waarmee je zo een paar uur googelen en lezen verder bent.
Verder teamBE en ik snap MF niet, want ik was cynisch en volgens mij lijkt het nu net alsof ik BE zand in haar vazjien toedicht en dat bedoelde ik nou net niet.
En waar ik zand zei bedoelde ik grind. Stop de tijd.
Wel oppassen wat je zegt hoorquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
Disclaimer: dit was geen hygiëne-indicatie.
ja, die paaseitjes zijn bastards. Springen zo je bek inquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:48 schreef Tink89 het volgende:
#TeamBE, as usual
En verder at ik vier paaseitjes in plaats van twee. Stom, maar het is pure chocolade en niet onoverkomelijk. Ter compensatie dip ik mijn brood vanavond in mijn soep ipv dat ik er kruidenboter op smeer. Opgelost
Nee, ik maakte een garpje over dat Rauw een man is, en daarom fout. Daarop verweet jij me dat ik me aanstelde. En vroeg ik of je je gevoel voor humor op t nachtkastje had laten liggen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:45 schreef kwakz0r het volgende:
Verder teamBE en ik snap MF niet, want ik was cynisch en volgens mij lijkt het nu net alsof ik BE zand in haar vazjien toedicht en dat bedoelde ik nou net niet.
Normaal ben ik dus helemaal niet vatbaar voor chocolade, maar de Lidl heeft lactosevrije pure praliné-paaseitjes in het assortiment voor bijna-geen-geld per zakje. Echt te moeilijk..quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die paaseitjes zijn bastards. Springen zo je bek in
(Hence mijn braakmomentje gisteren)
Serieus? Dat heb ik dus nooit.. met een zak van 300 gram doe ik drie weken ofzo. Alleen vandaag dus even niet. Normaal kan ik het prima bij één eitje houden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Paaseitjes zijn stom, je denkt 'oh superhandig ze zijn klein dus dan eet ik niet teveel chocola', maar voor je het weet heb je toch zo'n zakje van 300 gram leeg. Terwijl de chocola minder lekker is dan van een echte reep, en die is dan vaak maar 100 gram.
Jaja, Tink, zie je onderschriftquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:53 schreef Tink89 het volgende:
Serieus? Dat heb ik dus nooit.. met een zak van 300 gram doe ik drie weken ofzo. Alleen vandaag dus even niet. Normaal kan ik het prima bij één eitje houden.
dat krijg je nou eenmaal op een forum, mensen voeren discussie en zijn het soms wel, soms niet met elkaar eens en de mensen die geen mening hebben of die niet hoeven te delen houden doorgaans hun bekquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:52 schreef MutedFaith het volgende:
#teamniemand trouwens. Ik hou er niet van dat als iemand hier iets verkeerds zegt, iedereen er meteen ongenuanceerd bovenop springt.
Ze zouden jou een lintje moeten geven en een schouderklop!quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:52 schreef MutedFaith het volgende:
#teamniemand trouwens. Ik hou er niet van dat als iemand hier iets verkeerds zegt, iedereen er meteen ongenuanceerd bovenop springt.
Als we dan van huis kunnen ruilen en jij houdt de kinderen in ons huis, meer dan primaquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zou het onaardig zijn mezelf uit te nodigen voor een logeerpartij en jullie dan uit je eigen slaapkamer te zetten?
# teamikbemoeimeernietmeequote:Op woensdag 24 februari 2016 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat krijg je nou eenmaal op een forum, mensen voeren discussie en zijn het soms wel, soms niet met elkaar eens en de mensen die geen mening hebben of die niet hoeven te delen houden doorgaans hun bekzo is het altijd geweest
Deel 1 akkoord. Deel 2 not so much als je ze beiden heel terug wilquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als we dan van huis kunnen ruilen en jij houdt de kinderen in ons huis, meer dan prima![]()
![]()
al sinds 27 decemberquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:55 schreef Barreltje het volgende:
zijn er al paas eitjes dan?
die moet ik dan vanavond ook eens scoren.. ik kan met een zakje ook tot pasen doen
eerst de witte, dan de melk en als laatste de puur
Oh daar sta je boven natuurlijkquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:52 schreef MutedFaith het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze zouden jou een lintje moeten geven en een schouderklop!
*too soon?
Daarom ben jij al dun en 'wij' niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik dus nooit.. met een zak van 300 gram doe ik drie weken ofzo. Alleen vandaag dus even niet. Normaal kan ik het prima bij één eitje houden.
Absoluut. Op mijn hoge paard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:00 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Absoluut. Op mijn hoge paard.
Neuh. Een beetje discussie is leuk. Maar met z'n allen tegen 1 is meh.Gooi het gewoon niet de hele tijd op geslacht, dat is gewoon niet nodig. We zijn allemaal mensen met hersenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ze zijn inmiddels wat minder bewerkelijk hoor. Kun je best aan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Deel 1 akkoord. Deel 2 not so much als je ze beiden heel terug wil
Het zijn er 2. En ze willen steeds Frozen zien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels wat minder bewerkelijk hoor. Kun je best aan.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:00 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Absoluut. Op mijn hoge paard.
Neuh. Een beetje discussie is leuk. Maar met z'n allen tegen 1 is meh.Geen wonder, als jullie jochies altijd als rasechte calimeros denken dat er sprake is van wij en jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
De grap is dat je die kaart best vaak speelt. Al dan niet met smileys.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:02 schreef MutedFaith het volgende:
Daarom heb ik 't allemaal doorgestreept. En staat die smiley erbij.
Je doet het nu zelf ook popquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen wonder, als jullie jochies altijd als rasechte calimeros denken dat er sprake is van wij en jullie.
Ja nee, gewoon een ongevoelige hork jij.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:02 schreef MutedFaith het volgende:
Daarom heb ik 't allemaal doorgestreept. En staat die smiley erbij.
Door jou geen kwartetquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je doet het nu zelf ook pop
De grap is ook dat t niet altijd een grap is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De grap is dat je die kaart best vaak speelt. Al dan niet met smileys.
Waar het hart van vol is...
Kind ik lach me een kriek. Maar je deed het wel zelf ook. Mgihghigi.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Door jou geen kwartet![]()
En ik poogde het ietwat te overdrijven om daarmee zeer humoristisch het mechanisme te kakken te zetten.
Mislukt?
De kcals van de popcorn onwaardig.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
Vanyel is een lesbie dus die mag zichzelf als man en vrouw tellen
En dat vind ik dus oprecht bizar calimero-igquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:06 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
De grap is ook dat t niet altijd een grap is.
Deze vrouw weetquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
Vanyel is een lesbie dus die mag zichzelf als man en vrouw tellen
Maakt niet dat je het minder zo voelt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:10 schreef MutedFaith het volgende:
Dat mag. Maakt 't nog niet minder waar.
Nu heb ik een moistje...quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Deze vrouw weet
Ik zit hier ook steeds die voorbinddildo om en af te gespen.
(Erwten-)soep?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou van cliche's![]()
Anyway! Ik ben mijn maaltijdkaartensysteem aan het sorteren. Wat kan ik nog meer goed in 1 pan flikkeren en invriezen? Ik heb nu:
- Nasi
- Curry
- Pastasaus
- Stamppot boerenkool
- Marokkaanse groentemix voor bij de couscous
- Stoofschotel
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maakt niet dat je het minder zo voelt.
Mijn perceptie van deze waarheid is ongetwijfeld anders dan de jouwe.
Een wat?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben voor de balans nog wel een topichomoman nodig dus.
Wie volunteert?
ja, da's an sich wel een goeie, maak ik er indiase linzensoep van want mr. SQ blieft geen winterkostquote:
Chiliquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou van cliche's![]()
Anyway! Ik ben mijn maaltijdkaartensysteem aan het sorteren. Wat kan ik nog meer goed in 1 pan flikkeren en invriezen? Ik heb nu:
- Nasi
- Curry
- Pastasaus
- Stamppot boerenkool
- Marokkaanse groentemix voor bij de couscous
- Stoofschotel
Oh ja, mr SQ blieft ook geen peulvruchten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Chili
Gepureerde groentensoep (prei, broccoli, witte bonen doen t hier allemaal goed in de vriezer).
Ik voel me wel een beetje eenzaam hier zo heel alleen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een homoman. We hebben al een homovrouw namelijk.
Weekje ruilen van vent?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, mr SQ blieft ook geen peulvruchten.
Ik dacht dit ook, een of andere Peruaanse stam dacht ikquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:13 schreef MutedFaith het volgende:
oh wacht. Als je t niet als "Topi-chomo"-man leest, dan maakt t wel sense.
Ik heb t gegoogled, en pas toen daar geen resultaten uit kwamen bedacht ik me dat ik t verkeerd lasquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook, een of andere Peruaanse stam dacht ik
twee keer koken vertik ik een beetje, hij krijgt of de gezonde maaltijd of hij kan een pizza in de oven gooien. En alleen op avonden dat hij pas thuis komt als het kind in bed ligt, voor het geval die daardoor in d'r kop krijgt dat ze geen groente lust maar wel pizza.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:16 schreef MutedFaith het volgende:
Die eten bepaalde dingen gewoon niet, of koken twee verschillende dingen.
Of die zijn zelf ook picky.
Ik vind het vervelend dat de mijne geen champignons lust. Zowat het énige qua groentes wat hij niet lust en ja dat vind ik vreselijk jammer want ik zou daadwerkelijk óveral champignon inpleurenquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, en dan heb ik helemaal geen picky eater, maar ik vind het al irritant dat ie geen bonen of winterkost eet (ben ik dus namelijk dol op!)
Hoe doen mensen met écht picky partners dat?
Ja, of hij vreet wat vaker diepvriespizza natuurlijk
Diep zuchten en terugvallen op "de standaard prakjes". En een voorraad van die standaard prakjes in de vriezer hebben liggen, eten ze toch iets van groente en kan ik eten waar ik zin in heb.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, en dan heb ik helemaal geen picky eater, maar ik vind het al irritant dat ie geen bonen of winterkost eet (ben ik dus namelijk dol op!)
Hoe doen mensen met écht picky partners dat?
Ja, of hij vreet wat vaker diepvriespizza natuurlijk
Helemaal mee eens hoor. Ik begin er ook niet aan (op een enkele uitzondering na. Ik wil nog wel eens andere groente voor haar maken als ik spruiten eet). Niet dat 't hier echt nodig is, het enige dat mijn vrouw niet eet wat ik wel vaker zou willen maken is zoete aardappel (en volgens mij is dat echt alleen vanwege het woord "zoet". Ze houdt namelijk niet van zoete smaken in haar avondeten).quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee keer koken vertik ik een beetje, hij krijgt of de gezonde maaltijd of hij kan een pizza in de oven gooien. En alleen op avonden dat hij pas thuis komt als het kind in bed ligt, voor het geval die daardoor in d'r kop krijgt dat ze geen groente lust maar wel pizza.
Nog nooit geproefd?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:20 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor. Ik begin er ook niet aan (op een enkele uitzondering na. Ik wil nog wel eens andere groente voor haar maken als ik spruiten eet). Niet dat 't hier echt nodig is, het enige dat mijn vrouw niet eet wat ik wel vaker zou willen maken is zoete aardappel (en volgens mij is dat echt alleen vanwege het woord "zoet". Ze houdt namelijk niet van zoete smaken in haar avondeten).
Noem 't dan Bataat, geheel nieuwe sensatie!quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:20 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor. Ik begin er ook niet aan (op een enkele uitzondering na. Ik wil nog wel eens andere groente voor haar maken als ik spruiten eet). Niet dat 't hier echt nodig is, het enige dat mijn vrouw niet eet wat ik wel vaker zou willen maken is zoete aardappel (en volgens mij is dat echt alleen vanwege het woord "zoet". Ze houdt namelijk niet van zoete smaken in haar avondeten).
Deze truc werkt bij kleine kinderen inderdaad ook fantastisch!quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Noem 't dan Bataat, geheel nieuwe sensatie!
Wel geproefd. En toen vond ze t ook lekker. Maar als ik een keer aangeef dat we dat 's avonds eten krijg ik toch een weinig enthousiaste reactie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nog nooit geproefd?
OMG ik ben dol op zoete aardappel!
Ja. Ik vind koken leuk, zij niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze truc werkt bij kleine kinderen inderdaad ook fantastisch!
Maar kook jij altijd, MF?
Surinaamse aardappelquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:24 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Wel geproefd. En toen vond ze t ook lekker. Maar als ik een keer aangeef dat we dat 's avonds eten krijg ik toch een weinig enthousiaste reactie.
Ze weet ondertussen al dat bataat en zoete aardappel hetzelfde is helaas
Rode bietenquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:25 schreef DeLuna het volgende:
Zoete aardappel werd hier ook niet echt gewaardeerd, helaas. Net als dat ik gek ben op rode bieten, maar helaas, ook dat komt er niet in hier (of ik moet inderdaad twee verschillende groentes koken).
yam?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:24 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Wel geproefd. En toen vond ze t ook lekker. Maar als ik een keer aangeef dat we dat 's avonds eten krijg ik toch een weinig enthousiaste reactie.
Ze weet ondertussen al dat bataat en zoete aardappel hetzelfde is helaas
Niet. Want ik ga wel los op chips, mueslirepen, brood, pindakaas en een miljoen andere dingen. Het was alleen een vreemde gewaarwording dat ik vandaag ineens niet van de chocolade af kon blijven...quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Daarom ben jij al dun en 'wij' niet.
Ik ben wel #vieslui want lig nog steeds in bed.
ik en lief ook, maar dochter houdt ook niet van zoet warm eten, ze heeft ook niet graag erwtjes. Dus de zoete aardappel komt hier vaak terug in lunchgerechten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nog nooit geproefd?
OMG ik ben dol op zoete aardappel!
quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
Over vagijnen gesproken enzo, deze quote uit mijn boek wil ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]
*mooi* *stil*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |