SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ja, waren twee kamers die vrij kwamen en ik was blijkbaar de enige die er nog een van wilde samen met twee meisjes die samen waren komen kijken. Dus hebben ze hen gekozenquote:
Dit weet je zelf wel t vertalen toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:25 schreef Fylax het volgende:
kan t niet dmen inso
I was convinced that it was gonna be called Moonlight because it’s one of my favorite songs that we did for the album. Now there’s this other song that’s sort of thrown me for a whirlwind and I love it so much and it’s just sort of changed everything
het gaat om thrown me for a whirlwindquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit weet je zelf wel t vertalen toch?
Gefeliciteerd met je fotoboek moderator functie. Ik was fan van je voorloper Knut(nee niet de ijsbeer) Dus stel me niet teleur.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:25 schreef Fylax het volgende:
kan t niet dmen inso
I was convinced that it was gonna be called Moonlight because it’s one of my favorite songs that we did for the album. Now there’s this other song that’s sort of thrown me for a whirlwind and I love it so much and it’s just sort of changed everything
Raakte me als een wervelwind. Zoietsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
het gaat om thrown me for a whirlwind
wil je dit in het Nederlands?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
het gaat om thrown me for a whirlwind
Ik had ook iets heel moeilijks verwachtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben trouwens blij dat je die Ariana shit een beetje indamt en laat zien dat je ook normale berichten kan schrijven.quote:
Uh?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben trouwens blij dat je die Ariana shit een beetje indamt en laat zien dat je ook normale berichten kan schrijven.
Thanks. Ik vind het leuk om te doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gefeliciteerd met je fotoboek moderator functie.
Oki.quote:
Even een uitdrukking ja, haha.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tevens laat je Inso nou je review over Ariana Grande vertalen?
Toevallig gaat dit over Ariana.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben trouwens blij dat je die Ariana shit een beetje indamt en laat zien dat je ook normale berichten kan schrijven.
Ah ja dar kan ook inderdaadquote:
Dat had ik wel door maar laatst had je een goed stukje.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Thanks. Ik vind het leuk om te doen.
[..]
Oki.
[..]
Even een uitdrukking ja, haha.
[..]
Toevallig gaat dit over Ariana.
Waarover?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat had ik wel door maar laatst had je een goed stukje.
meer context is nodigquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor een zware storm staan betekend dat je zware tijden tegemoed komen
Daarom moet het like a zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor een zware storm staan betekend dat je zware tijden tegemoed komen
http://popcrush.com/ariana-grande-dangerous-woman-third-album/quote:
thrown me like a whirlwind is ook niet echt heel goedquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom moet het like a zijn
Dan kan je er nog wel wat van maken
komt uit de bijbel volgens Googlequote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom moet het like a zijn
Dan kan je er nog wel wat van maken
Zag ik net ookquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
komt uit de bijbel volgens Google
Die uitdrukking
Weet zeker dat het zo bedoeld is inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://popcrush.com/ariana-grande-dangerous-woman-third-album/
''Maar nu is er een ander liedje dat me raakte als een wervelwind dat eigenlijk alles heeft veranderd.''
Dit heb ik nu.
eigenlijk niet goed gezegd. waren letterlijke woorden van ariana in een interview met kimmelquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Tis gewoon simpelweg niet zo goed geschreven.
maar nu is er een liedje dat mij raakte als geen ander en eigenlijk alles heeft veranderdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://popcrush.com/ariana-grande-dangerous-woman-third-album/
''Maar nu is er een ander liedje dat me raakte als een wervelwind dat eigenlijk alles heeft veranderd.''
Dit heb ik nu.
Ook geen goed Nederlands.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet zeker dat het zo bedoeld is inderdaad
Zal Engels gezien niet de juiste uitdrukking zijn maar oke
Dit is veel, veel beter ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:34 schreef JanCees het volgende:
maar nu is er een liedje dat mij raakte als geen ander en eigenlijk alles heeft veranderd
Ik weet nog dat ik dacht dat het van Djeez was.quote:
Dit klinkt beter.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
maar nu is er een liedje dat mij raakte als geen ander en eigenlijk alles heeft veranderd
Gg
Okquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:35 schreef JimmyDean het volgende:
Fylax is als een vervelend jong hondje dat telkens komt zeuren met een tak in z'n bek.
Alleen is het hondje een jongetje, en is de tak een vervelende zangeres.
Ze zegt toch niet voor niets whirlwindquote:
http://frontpage.fok.nl/author/393632quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik dacht dat het van Djeez was.
Zoek het wel even op.
Is als een uitdrukking bedoeld.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zegt toch niet voor niets whirlwind
thnxquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gg
Peanut butter*quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik iets van Nederland naar Engels ga vertalen vertaal ik ook niet.
TOo bad, peanutcheese.
je hoeft toch niet letterlijk overnemenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zegt toch niet voor niets whirlwind
Dat is heel wat anders natuurlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik iets van Nederland naar Engels ga vertalen vertaal ik ook niet.
TOo bad, peanutcheese.
Vergelijkbare uitdrukking in het Nederlands zoeken is het beste.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
je hoeft toch niet letterlijk overnemen
Gewoon iets nemen dat dezelfde lading dekt
quote:
Nee hoor, een uitdrukking hoef je nooit letterlijk te vertalen.quote:
He fok-itquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bepaal jij nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vergelijkbare uitdrukking in het Nederlands zoeken is het beste.
Dan bepaal je niks druiloorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jawel want ik vertaal professioneel.
Hm okayquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor, een uitdrukking hoef je nooit letterlijk te vertalen.
Als je wervelwind hier gaat zetten wordt dit door ieder medium als je daar als vertaler mee komt.
Dat zegt veel ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jawel want ik vertaal professioneel.
Geen Wiet meer in GTSTquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/author/393632
hier staan mn items
Tijd voor wat foto'squote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm okay
Naja het klinkt sowieso niet nee
Mijn mening heeft wel meer gewicht dan die van jou. Als je meritocratische principes hanteert tenminste.quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ie minister president zou worden
Ah ja, die was leuk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Knul plundert rekening van moeder
Deze
Hoezo, mag ik Zayn niet afzeiken?quote:
Full House was wel baas vroegerquote:
Ja, ik vertaal ook voor mn brood op de plank.quote:
Je doet maar wat en het gaat toevallig goed?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik vertaal ook voor mn brood op de plank.
Maar kan niet zeggen dat ik er vaerstand van heb
Ik kan 3 talen en tot zover is dat genoeg om klanten te binden ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je doet maar wat en het gaat toevallig goed?
Jawel maar zou dat op het forum doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah ja, die was leuk.
[..]
Hoezo, mag ik Zayn niet afzeiken?
ik doe lekker wat ik zelf wil ik heb niks te moeten dat is de vrijheid die ik heb in dit land als je het er niet mee eens ben rot dan lekker op terug naar je bananen oega boega landquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn mening heeft wel meer gewicht dan die van jou. Als je meritocratische principes hanteert tenminste.
Wat vertaal je dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan 3 talen en tot zover is dat genoeg om klanten te binden ja.
Ja toch.quote:
Good for you.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik doe lekker wat ik zelf wil ik heb niks te moeten dat is de vrijheid die ik heb in dit land als je het er niet mee eens ben rot dan lekker op terug naar je bananen oega boega land
Mwah trailer gezien hebben ze Olsen Twins nou in transgenders veranderdquote:
Die twee zitten tegenwoordig toch meer in rehab dan ergens anders?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja toch.
Allen nu zonder tweeling
Al gaan ze zeker wel in de nieuwe serie verschijnen op enig moment
Oh lijkt me ook niet nee. Ik vertaal artikelen, dat is soms ook teringsaai.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Websites vooral, geen zak aan trouwens.
Ik hou wel van een beetje ranten en afzeiken op z'n tijd, zoals laatst ook al met dat vloggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel maar zou dat op het forum doen.
Tevens staat het een beetje haaks op je Ariana berichten.
Hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat is meneer Fok-it maar ik ga weer bye bye.
Waarom zeik je Ariana niet een keer af?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje ranten en afzeiken op z'n tijd, zoals laatst ook al met dat vloggen.
Stuur jouw fb eensquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat is meneer Fok-it maar ik ga weer bye bye.
Oh dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh lijkt me ook niet nee. Ik vertaal artikelen, dat is soms ook teringsaai.
ja, geweldig.quote:
Gewoon een grapjequote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2 dagen terug waren het allemaal foto's.
Engels.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook.
Artikelen/websites, beetje wat klanten vragen.
Welke talen doe je
Omdat Ariana perfect is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zeik je Ariana niet een keer af?
ja maar je prijst de ene tiener de hemel in, en gaat dan de ander afzeiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje ranten en afzeiken op z'n tijd, zoals laatst ook al met dat vloggen.
Wow, ik dacht dat het in KLB een kutsfeer was.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:46 schreef Elan het volgende:
Maandban voor fokker wat een kansloze teringmongool
Ook fokker? Zou FA pm'en. Te triestquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2 dagen terug waren het allemaal foto's. Niet leuk.
Oh. Ik doe Engels, Pools.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Engels.
Een keer Duits maar dat kan ik alleen D-N.
Dat was raar jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze kan wel goed aan donuts likken ja. Raar kind is het.
Valt meequote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wow, ik dacht dat het in KLB een kutsfeer was.
Nice, is wel een taal waar je niet zo veel concurrentie in hebt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh. Ik doe Engels, Pools.
N-E, P-E, E-P.
En simpele dingen wil ik nog wel eens P-N en E-N vertalen.
Toen zijn 18 is geworden is ze genomen door heel de cast van Victorious.quote:
Klopt. Markt veel minder verzadigd dan Engels/Nederlands.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nice, is wel een taal waar je niet zo veel concurrentie in hebt.
Dat was toch niet echt?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt mee
Fb posten is diep diep triest.
Daarvoor ook wel hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen zijn 18 is geworden is ze genomen door heel de cast van Victorious.
Dat is dus inclusief die ouwe met die baard.
Maar ook veel minder werk zeker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Markt veel minder verzadigd dan Engels/Nederlands.
Jawelquote:
Ze schijnt sowieso wel beetje het hoertje van Hollywood te zijn al vaak gelezen jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen zijn 18 is geworden is ze genomen door heel de cast van Victorious.
Dat is dus inclusief die ouwe met die baard.
Lijkt mij ook ja, ik doe meestal vrij ingewikkelde artikelen want de eenvoudige dingen kunnen mensen zelf wel vertalen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Markt veel minder verzadigd dan Engels/Nederlands.
De tieneridolen uit mijn tijd hadden te minste nog klasse.quote:
Buddy Holly?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De tieneridolen uit mijn tijd hadden te minste nog klasse.
Britney Spears was wel braaf poppetje vergeleken met nu ja, dat kloptquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De tieneridolen uit mijn tijd hadden te minste nog klasse.
Voor ik klik,quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:50 schreef Fylax het volgende:
Ariana Grande onthult naam van nieuwe album
Zo.
nee niet zo ergquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor ik klik,
Staat er weer de geweldige super mooie godin bla bla zangeres?
Godverquote:
Bedankt voor het snelle handelen, kano.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
Bedankt voor de meldingen trouwens luitjes
Voor heel lang weg hoop ikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
Bedankt voor de meldingen trouwens luitjes
2de ban he, 3 dagen geloof ikquote:
Heb je nog op Barca gepompt vanavond?quote:
Goeie eerste reactie wel.quote:
Lil Kleine is wel baas.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie eerste reactie wel.
Al ligt dat niet aan haar, Die Milan Knol met zijn pet en Lil kleine zijn ook idolen.
Er is gewoon iets mis met de jeugd.
Nee hoor.quote:
nah heb uitgecasht, vond het wel weer mooiquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nog op Barca gepompt vanavond?
Gok je op US primaries?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nah heb uitgecasht, vond het wel weer mooi
Wordt dat je Sinterklaasgedicht naar fokker dit jaar?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Al ben je met het priveinfo posten nog zo snel, de FA's achterhalen je wel.
Zaterdag moest hij in de buurt optreden, Liep ik er een paar uur van te voren langs op weg naar de shop alleen maar 10 -13 jarigen in de rij.quote:
Heb geld staan op Clinton ja. Al voordat ze zichzelf aankondigde.quote:
Hoeveel als odds?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb geld staan op Clinton ja. Al voordat ze zichzelf aankondigde.
Baco-Ariequote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit was een top team.
https://en.wikipedia.org/(...)ds#.C2.A0Netherlands
Of toen Sanders NH wonquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3.5/4 ofzo
had nog eerder moeten doen eigenlijk
Okquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen heeft ie daar niet boven gestaan
Je moet live traden tussen cruz/rubioquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:00 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben pas mee begonnen, heb 20 euro op Trump in Nevada
2 euro winst
weet niet.. t is complicatedquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fylax hoe is het eigenlijk met je feyenoord chickie ?
Risky. Zou niet weten wie hoger gaat eindigen in NV.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet live traden tussen cruz/rubio
Wel lief zijn voor Rotterdamse chickies hoor.quote:
italiaans voetbal not even oncequote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
Had gister weer freebetje. 200 euro misgelopen door Napoli, vieze pizzabakkers
Je moet als het spannend is tijdens de uitslagen gaan backen/layenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Risky. Zou niet weten wie hoger gaat eindigen in NV.
Waarom speel je dan niet gewoon normale bets in het begin. Om je BR beetje uit te breidenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:03 schreef JimmyDean het volgende:
Heb 2 euro op meer dan 4,5 goals bij Southhampton - Chelsea. Daar gaat mijn winst van vanavond weer dus![]()
Tenzij ik mazzel heb.
Ik weet nog niet goed hoe het werkt eigenlijk. Heb ook maar 30 euro in totaal gestort.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet als het spannend is tijdens de uitslagen gaan backen/layen
Bakken met geld op te halen op betfair
Misschien. Ben wel alvast aan het oefenen zoals je ziet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt dat je Sinterklaasgedicht naar fokker dit jaar?
quote:Ze stonden bij de bar een beetje uit te druipen toen er een aantal dansmarietjes binnen kwamen. Ook zij waren gevlucht voor de regen. Ze waren door en door nat. Hun groen-paarse, laag uitgesneden jurkjes, gaven door de nattigheid hun geheimen bloot. Dick Fallus voelde ineens wat Freud ook alweer met primaire driften bedoelde. Hij kon zijn ogen niet van de Marietjes afhouden en dat hoefde ook niet, want ze hadden zijn piemelpak in de gaten gekregen en kwamen op hem af. ‘Zo, dat is een flinke dikke piemel’, zei er eentje lachend en ze pakte met beide handen Dicks hoofd beet, want dat zat precies in de eikel. ‘Haha, een eikel in een eikel’, zei een ander Marietje. Dick liet het gelaten over zich heen gaan. Hij genoot van de knopjes vlak voor zich. Het duurde echter niet erg lang, want het was buiten weer droog geworden en meteen liep het café weer leeg en ook de Marietjes spoedden zich naar buiten.
Vast wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:10 schreef JimmyDean het volgende:
Zouden er trouwens echt mensen zijn die op Al Gore als Dem nominee wedden?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel.
Maar we weten allemaal dat het Shillery wordt
coolquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3.5/4 ofzo
had nog eerder moeten doen eigenlijk
werd tijdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
theorie gewoon gehaald amattie![]()
Eindelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
theorie gewoon gehaald amattie![]()
de kar?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
nu ga ik me lekker de kar in zuipen, fijne avont alle!
blues clues?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
deze task al 5 hard clues van blue dragons lol
Bizar hé, dacht eerst dat het aan Calcio lag..quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:02 schreef Tjacka het volgende:
grtd is dood ik moet nu al zelfs in klb posten
Lolquote:Op woensdag 24 februari 2016 09:02 schreef Tjacka het volgende:
grtd is dood ik moet nu al zelfs in klb posten
begrijpelijk dat het gebeurdquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Inso.
Wat denk jij over vigilantisme?
was gister bij arsenal, maar daar zijn de boys van vak410 nog ruige jongens bijquote:
het was bijna net zo erg als die club waar ze tegen moesten ja?quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was gister bij arsenal, maar daar zijn de boys van vak410 nog ruige jongens bij
ik denk dat het nog iets minder was dan bij barca.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het was bijna net zo erg als die club waar ze tegen moesten ja?
selfiestick hier, selfiestick daar
lijkt mij vreselijk om een keer heen te moetenquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk dat het nog iets minder was dan bij barca.
maar ik kan me een voorstelling maken
Achja, jij gaat 2 wekelijks naar de arena.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lijkt mij vreselijk om een keer heen te moeten
ik zoek dan ook een reden om mijn seizoenskaart op te zeggenquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja, jij gaat 2 wekelijks naar de arena.
patatbezorgenquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zoek dan ook een reden om mijn seizoenskaart op te zeggen
quote:
Een zogenaamde ‘dislike’ knop, om aan te geven dat je iets niet leuk vindt, zit er niet tussen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
nice je kan nu negatief liken op FB.
even jouw foto zoekenquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
nice je kan nu negatief liken op FB.
Wat ga jij eigenlijk doen als je weer in nl bent mortie? Gelijk weer werken en sparen voor volgende reis?quote:
Dat was voor mij ook een tegenvaller.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een zogenaamde ‘dislike’ knop, om aan te geven dat je iets niet leuk vindt, zit er niet tussen.
Niet helemaal dus. Wel jammer
daar wil ik niet over nadenken 😅quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk doen als je weer in nl bent mortie? Gelijk weer werken en sparen voor volgende reis?
doe zo'n 5 dagen cursus manquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zo 21 rijlessen dat is 21 dagen niet drinken man man man
nah deze is via school hun betalen weetjequote:
Nou.. Dit is echt wat voor Sofquote:Het is bijna zover! Op dinsdag 8 maart organiseren wij een speciale Divergent Marathon in onze bioscopen, met de voorpremière van DIVERGENT SERIES: ALLEGIANT.
Pathe Arnhem heeft ook Divergent Marathon hoorquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou.. Dit is echt wat voor Sof
wat leuk, wil je hier meer over vertellen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik heb iets leuk ontdekt
je moet die krosant kopen van dirk en bij elke hap blazen dan gaan al die kruimels vliegen
en dan dat op iemand blazen
Dirk Duffeling?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik heb iets leuk ontdekt
je moet die krosant kopen van dirk en bij elke hap blazen dan gaan al die kruimels vliegen
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik heb iets leuk ontdekt
nou ik deed het net bij een meisje en ze bitch clapte mequote:Op woensdag 24 februari 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
wat leuk, wil je hier meer over vertellen?
Dat lijkt me toch zo saaiquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is jammer dat ik thuis geen dartbord kan ophangen hier.
ik ga sws effe kijken man bier en tjips zijn er alquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou psv straks de eerste goal gaan prikken tegen spaanse club deze speelronde
Wat jammerquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nou ik deed het net bij een meisje en ze bitch clapte me
verder nog geen vorderingen omtrent de nieuwe krosant trend.
vind ik ook leuker jaquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar speel liever snooker of pool in de pub
Zo meatball spaghettiquote:
Zekerquote:
Ik heb pide gegeten. ( soort van turkse pizza met pittig gehakt. )quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker
Mensen die voor je koken
En jij?
Loop je te ijlen ofzo?quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb pide gegeten. ( soort van turkse pizza met pittig gehakt. )
Altijd in de brugklas in de mediatheek spelen #genot. Net als trackmaniagodquote:
Opsoquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is goed
wat is jouw naam daar
Kom nu spelen dan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd in de brugklas in de mediatheek spelen #genot. Net als trackmaniagod
Brb laptop pakknquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke ik maak een groep Hans aan
Keine zeitquote:
aightttquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wordt morgen wss bekendliep steeds uit
ik begin 15 maart met lessen!quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wordt morgen wss bekendliep steeds uit
Heb je theorie examen gehaald?!quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik begin 15 maart met lessen!
Heb je al autootje gefixt?quote:
Noh man, ik vind niets wat ik echt wil. Ga denk ik gewoon nog doorsparen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je theorie examen gehaald?!
[..]
Heb je al autootje gefixt?
ik kan redelijk good poolen, dit komt door de vele middagjes publeef tijdens schoolquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vind ik ook leuker ja
kan het beide voor geen kut verder
Lowcarbsquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
denk dat het gewoon een zooi groente in de wok wordt en zalm in de oven
Gelijkspelquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker toch
wat denk je vanavond psv
jaa gister had maar 1 foutquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je theorie examen gehaald?!
[..]
Heb je al autootje gefixt?
Volg lokale automarktplaatsjes op facebook soms staan er echt goede deals tussenquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Noh man, ik vind niets wat ik echt wil. Ga denk ik gewoon nog doorsparen.
Topper. Gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jaa gister had maar 1 fout![]()
yeah thanks, nu snel de praktijk fixenquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volg lokale automarktplaatsjes op facebook soms staan er echt goede deals tussen
[..]
Topper. Gefeliciteerd![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
yeah thanks, nu snel de praktijk fixen
kan ik eindelijk naar je toe rije!!111
Gezondquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
denk dat het gewoon een zooi groente in de wok wordt en zalm in de oven
1-1quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker toch
wat denk je vanavond psv