Zaterdag moest hij in de buurt optreden, Liep ik er een paar uur van te voren langs op weg naar de shop alleen maar 10 -13 jarigen in de rij.quote:
Heb geld staan op Clinton ja. Al voordat ze zichzelf aankondigde.quote:
Hoeveel als odds?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb geld staan op Clinton ja. Al voordat ze zichzelf aankondigde.
Baco-Ariequote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit was een top team.
https://en.wikipedia.org/(...)ds#.C2.A0Netherlands
Of toen Sanders NH wonquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3.5/4 ofzo
had nog eerder moeten doen eigenlijk
Okquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen heeft ie daar niet boven gestaan
Je moet live traden tussen cruz/rubioquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:00 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben pas mee begonnen, heb 20 euro op Trump in Nevada
2 euro winst
weet niet.. t is complicatedquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fylax hoe is het eigenlijk met je feyenoord chickie ?
Risky. Zou niet weten wie hoger gaat eindigen in NV.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet live traden tussen cruz/rubio
Wel lief zijn voor Rotterdamse chickies hoor.quote:
italiaans voetbal not even oncequote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
Had gister weer freebetje. 200 euro misgelopen door Napoli, vieze pizzabakkers
Je moet als het spannend is tijdens de uitslagen gaan backen/layenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Risky. Zou niet weten wie hoger gaat eindigen in NV.
Waarom speel je dan niet gewoon normale bets in het begin. Om je BR beetje uit te breidenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:03 schreef JimmyDean het volgende:
Heb 2 euro op meer dan 4,5 goals bij Southhampton - Chelsea. Daar gaat mijn winst van vanavond weer dus![]()
Tenzij ik mazzel heb.
Ik weet nog niet goed hoe het werkt eigenlijk. Heb ook maar 30 euro in totaal gestort.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet als het spannend is tijdens de uitslagen gaan backen/layen
Bakken met geld op te halen op betfair
Misschien. Ben wel alvast aan het oefenen zoals je ziet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt dat je Sinterklaasgedicht naar fokker dit jaar?
quote:Ze stonden bij de bar een beetje uit te druipen toen er een aantal dansmarietjes binnen kwamen. Ook zij waren gevlucht voor de regen. Ze waren door en door nat. Hun groen-paarse, laag uitgesneden jurkjes, gaven door de nattigheid hun geheimen bloot. Dick Fallus voelde ineens wat Freud ook alweer met primaire driften bedoelde. Hij kon zijn ogen niet van de Marietjes afhouden en dat hoefde ook niet, want ze hadden zijn piemelpak in de gaten gekregen en kwamen op hem af. ‘Zo, dat is een flinke dikke piemel’, zei er eentje lachend en ze pakte met beide handen Dicks hoofd beet, want dat zat precies in de eikel. ‘Haha, een eikel in een eikel’, zei een ander Marietje. Dick liet het gelaten over zich heen gaan. Hij genoot van de knopjes vlak voor zich. Het duurde echter niet erg lang, want het was buiten weer droog geworden en meteen liep het café weer leeg en ook de Marietjes spoedden zich naar buiten.
Vast wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:10 schreef JimmyDean het volgende:
Zouden er trouwens echt mensen zijn die op Al Gore als Dem nominee wedden?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel.
Maar we weten allemaal dat het Shillery wordt
coolquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3.5/4 ofzo
had nog eerder moeten doen eigenlijk
werd tijdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
theorie gewoon gehaald amattie![]()
Eindelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
theorie gewoon gehaald amattie![]()
de kar?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
nu ga ik me lekker de kar in zuipen, fijne avont alle!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |