Gaat toch niet gebeuren. Referendum en stemming zijn niet bindend.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Als er een brexit komt kan ie gelijk aanschuiven als PM
ze gaan er sowieso niet voor stemmenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren. Referendum en stemming zijn niet bindend.
Hoeveel Mikeys ken jij wel nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Waarom ben je de enige Mikey die mij Amara noemt?
Al die andere Mikey's noemen je bij voor en achternaamquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:20 schreef Amarantha het volgende:
heb m gedm'tquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Fylax durft Inso volgens mij niet te vragen om een stukje tekst te vertalen.
Nouhou...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Al die andere Mikey's noemen je bij voor en achternaam
Er is al een andere Amarantha actief op fok.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Zou wel slecht zijn man denk einde EU.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze gaan er sowieso niet voor stemmen
snap niet dat de EU zich zo druk maakt.
Goed zo. Misschien wil hij het wel niet hoor, maar is de enige die ik kan bedenken.quote:
Dat is Amaranta.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er is al een andere Amarantha actief op fok.
En Lang kwam er eens mee tijdens chillen.
hehe is toch gedoe johquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Nou ja, kan geen kwaad toch als je zin hebt
weet nog niet wat ik ga stemmenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wel slecht zijn man denk einde EU.
Wat misschien goed is maar dikke economische crisis
nee joh gek gewoon business als usual ernaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Amara is verder toch een mooie naam?quote:
quote:
Ah dat is balen..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:23 schreef supersof het volgende:
Gisteren een vet leuke kamer bekeken, maar heb hem niet gekregen![]()
!!!
Denk trouwens dat het wel meevalt, valutacrisis.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Arnhem?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:23 schreef supersof het volgende:
!!!
zij zijn gekquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:23 schreef supersof het volgende:
!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |