Ah. Ja de jeuk is kut, even doorheen bijtenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slecht jeukt laat me er niet aan denken
Is geen afgunst hoor. Maar begin het een beetje treurig te vinden dar je dar in elke sc mee komt delen elke dag. Prima hoor, maar het boeit niemand een kut hier. Als je vreemd wilt gaan neuk je d'r toch lekker en anders niet simple as that.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom steekt dat je altijd zo je begint er ook altijd over dat ik een vriendin heb.
Terwijl ik jou juist wel zie als mannetje waar ik lekker tegen aan kan zeuren.
Waarom die afgunst ?
Ja hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:13 schreef Mortaxx het volgende:
Fokkie mag ik een persoonlijke vraag stellen
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ze dan haar slipje achterlaat.
ze mogen mij ook natinoaliseren voor 2miljardquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Messi junior voor 2 miljard nationaliseren tot Chinees
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je wel eens bar girl mee genomen
Ja maar jij hebt Zwart Wit 28 skillzquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze mogen mij ook natinoaliseren voor 2miljard
Nee, goede burgemester.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:15 schreef Elan het volgende:
Die burgermeester van Londen is een debiel Inso.
Nog meer dan in Thailand? Naja in Pattaya en Phuket vooral veel maar ben daar niet geweestquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee maar nog nooit zoveel gezien als in Saigon barstreet
Vraag me toch af hoe dat gaat
ben alleen rond Khao San geweest hé. Daar viel het wel mee denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog meer dan in Thailand? Naja in Pattaya en Phuket vooral veel maar ben daar niet geweest
o.a. zn imagequote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo acteert hij zijn stunteligheid dan.
Lijkt Roemer wel.
Klopt. Nou ja, kan geen kwaad toch als je zin hebtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben alleen rond Khao San geweest hé. Daar viel het wel mee denk ik
al zin in 1 maartquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o.a. zn image
gewoon 1 van meest prominente tories
Jij post hier toch ook wel eens je dilemma'squote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is geen afgunst hoor. Maar begin het een beetje treurig te vinden dar je dar in elke sc mee komt delen elke dag. Prima hoor, maar het boeit niemand een kut hier. Als je vreemd wilt gaan neuk je d'r toch lekker en anders niet simple as that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |