Maar hoe komt dat eigenlijk? Ik bedoel, het is hooguit 20 minuten vanuit Amsterdam Noord met de bus. Dat vroeger de trekschuit er iets langer over deed, ok, maar het is echt niet zo slecht bereikbaar als het rif, om maar iets te noemen.quote:
Omdat het merendeel van de Volendammers afstammen van 7 oerfamilies.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:27 schreef Fer het volgende:
[..]
Maar hoe komt dat eigenlijk? Ik bedoel, het is hooguit 20 minuten vanuit Amsterdam Noord met de bus. Dat vroeger de trekschuit er iets langer over deed, ok, maar het is echt niet zo slecht bereikbaar als het rif, om maar iets te noemen.
Mongooltjes kwekenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het merendeel van de Volendammers afstammen van 7 oerfamilies.
En het eigenlijk tot op de dag van vandaag gebruikelijk is om met iemand uit het dorp kindjes te maken. Volendammers vastgoed liever verkopen aan Volendammers.
Relatief weinig vers bloed dus.
Niet eens zelf verzonnen. Was een typetje uit Draadstaal.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:54 schreef hoink581 het volgende:
De daadwerkelijke klacht is dat ik moest lachen ome je achterlijke Nikker Simon grap.
Bron?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
En het eigenlijk tot op de dag van vandaag gebruikelijk is om met iemand uit het dorp kindjes te maken. Volendammers vastgoed liever verkopen aan Volendammers.
Ik meen dat zoiets ook een jas heet en je kinderen ook jassen worden genoemd.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee. Een jas is iemand van buiten het dorp.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:01 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik meen dat zoiets ook een jas heet en je kinderen ook jassen worden genoemd.
Ga een dagje Volendam en bezoek dat museum. 20% is alleen al gelinkt aan stamboom Schilder.quote:
Eerlijk gezegd is het niet eens zo'n slecht programma, maar ik keek niet echt. tv staat altijd aan op de achtergrond.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:35 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Jij kijkt vrijwillig die meuk? Oke dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |