SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ja, waren twee kamers die vrij kwamen en ik was blijkbaar de enige die er nog een van wilde samen met twee meisjes die samen waren komen kijken. Dus hebben ze hen gekozenquote:
Dit weet je zelf wel t vertalen toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:25 schreef Fylax het volgende:
kan t niet dmen inso
I was convinced that it was gonna be called Moonlight because it’s one of my favorite songs that we did for the album. Now there’s this other song that’s sort of thrown me for a whirlwind and I love it so much and it’s just sort of changed everything
het gaat om thrown me for a whirlwindquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit weet je zelf wel t vertalen toch?
Gefeliciteerd met je fotoboek moderator functie. Ik was fan van je voorloper Knut(nee niet de ijsbeer) Dus stel me niet teleur.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:25 schreef Fylax het volgende:
kan t niet dmen inso
I was convinced that it was gonna be called Moonlight because it’s one of my favorite songs that we did for the album. Now there’s this other song that’s sort of thrown me for a whirlwind and I love it so much and it’s just sort of changed everything
Raakte me als een wervelwind. Zoietsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
het gaat om thrown me for a whirlwind
wil je dit in het Nederlands?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
het gaat om thrown me for a whirlwind
Ik had ook iets heel moeilijks verwachtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit weet je zelf wel t vertalen toch?
Ben trouwens blij dat je die Ariana shit een beetje indamt en laat zien dat je ook normale berichten kan schrijven.quote:
Uh?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben trouwens blij dat je die Ariana shit een beetje indamt en laat zien dat je ook normale berichten kan schrijven.
Thanks. Ik vind het leuk om te doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gefeliciteerd met je fotoboek moderator functie.
Oki.quote:
Even een uitdrukking ja, haha.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tevens laat je Inso nou je review over Ariana Grande vertalen?
Toevallig gaat dit over Ariana.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben trouwens blij dat je die Ariana shit een beetje indamt en laat zien dat je ook normale berichten kan schrijven.
Ah ja dar kan ook inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |