Op die manier kun je een hoogwerker bedienen, dus zo onlogisch is het niet dat hij er op stond.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat een ongelovelijk vaag verhaal. Wie gaat er nou een spoorweg oversteken met een hoogwerker met het bakje ook nog 2 a 3 meter in de lucht? Wat deed die hoogwerker daar uberhaupt
Ja dat leek mij dus ook, vandaar dat ik het een vaag verhaal vond.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:48 schreef Starm het volgende:
[..]
Hoe kan dat überhaupt, dan komt het bakje tegen de bovenleidingen aan van het spoor?
Neequote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:48 schreef Starm het volgende:
[..]
Hoe kan dat überhaupt, dan komt het bakje tegen de bovenleidingen aan van het spoor?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:48 schreef Starm het volgende:
[..]
Dat is iets duidelijker dan een simpele nee ofquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:53 schreef Messina het volgende:
Bovenleiding hangt op zo'n 5,50m hoogte
Ik mag toch hopen dat de bovenleidingen hoger hangen dan 2/3m, anders heeft menig bouwvakkersbusje een probleem.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:48 schreef Starm het volgende:
Ooit wel eens met de trein gereisd? En kon je de bovenleiding aanraken als je op het perron stond? Nou dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:54 schreef Starm het volgende:
[..]
Dat is iets duidelijker dan een simpele nee ofzoals hierboven
Eens.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:54 schreef Starm het volgende:
[..]
Dat is iets duidelijker dan een simpele nee ofzoals hierboven
Ik heb nog nooit met een hoogwerker op het perron gestaan. Jij?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ooit wel eens met de trein gereisd? En kon je de bovenleiding aanraken als je op het perron stond? Nou dan.
man man man dom volk
Je zou er maar naast wonen. Krijg je ook wel een hartverzakking.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:44 schreef ACT-F het volgende:
Op deze foto zie je dat de dwarsliggers helemaal verschoven zijn:
[ afbeelding ]
Dat zou ook hele aparte treinen opleveren, treinen waar je in moet kruipen en in ligt tijdens de reisquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:56 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de bovenleidingen hoger hangen dan 2/3m, anders heeft menig bouwvakkersbusje een probleem.![]()
Laat staan de landbouwvoertuigen die daar vast ook wel zullen rijden en oversteken.
Dat paard bovenin heeft alles zien gebeuren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:44 schreef ACT-F het volgende:
Op deze foto zie je dat de dwarsliggers helemaal verschoven zijn:
[ afbeelding ]
Of kindertjes op die trampoline bij de boerderij, 100m verderopquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zou er maar naast wonen. Krijg je ook wel een hartverzakking.
Ik voorzie een jaarlijkse herdenking bij Het Paard Dat Alles Zag.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat paard bovenin heeft alles zien gebeuren.
Ik wil liever een politieonderzoek naar dat paard, kijk hem staan dan...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik voorzie een jaarlijkse herdenking bij Het Paard Dat Alles Zag.
Waarom is dat fijn dan? Die zal dat ook wel niet met opzet gedaan hebben. Als hij gewoon overgestoken is terwijl de slagbomen open waren en hem er niet op tijd weer vanaf kreeg toen ze dichtgingen kon hij er ook niet veel aan doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:11 schreef Janneke141 het volgende:
Ik las dat de kraanmachinist al vastzit. Toch fijn dat dat soort dingen in sommige situaties wel snel kan.
Nou echt, levensgevaarlijk zo'n kerel, meteen vastzetten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:11 schreef Janneke141 het volgende:
Mooi zooitje.
Ik las dat de kraanmachinist al vastzit. Toch fijn dat dat soort dingen in sommige situaties wel snel kan.
Mirakel dat er maar één dode is gevallen trouwens.
Het lijkt me voor de nabestaanden van de dode machinist toch wel prettig, denk je niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou echt, levensgevaarlijk zo'n kerel, meteen vastzetten.
Ik denk dat die ook wel kunnen begrijpen dat die man het niet expres deed. Of dat ze daar nu helemaal niet aan denken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het lijkt me voor de nabestaanden van de dode machinist toch wel prettig, denk je niet?
Dat zeg ik ook niet. Maar volgens de burgemeester heeft de kraanmachinist een inschattingsfout gemaakt, waarmee hij de dood van de treinmachinist heeft veroorzaakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook wel kunnen begrijpen dat die man het niet expres deed.
Geen idee, ik kan niet in hun hoofd kijken.quote:Of dat ze daar nu helemaal niet aan denken.
Dood door schuld; kan iedereen overkomen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar volgens de burgemeester heeft de kraanmachinist een inschattingsfout gemaakt, waarmee hij de dood van de treinmachinist heeft veroorzaakt.
Ik las ook ergens dat het een vrouw is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou echt, levensgevaarlijk zo'n kerel, meteen vastzetten.
Dood door schuld heet dat. Niet opzettelijk, wel strafbaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar volgens de burgemeester heeft de kraanmachinist een inschattingsfout gemaakt, waarmee hij de dood van de treinmachinist heeft veroorzaakt.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |