Uitzending gemistquote:Op maandag 22 februari 2016 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mot toch eens naar dat programma kijken geloof ik
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat helemaal vanzelf![]()
Bij jou niet meer heh?
awquote:Op maandag 22 februari 2016 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in het hartje centrum, op een hofje.
Trusten liefste FOK!kers.
Misschien dat ie de laatste jaren wat ziekjes is misschienquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:05 schreef sacha het volgende:
waar komt dat nou weer vandaan?
geen idee
Hahahaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Even een crosspost dan van mijn haar.
[ afbeelding ]
in archief pleurtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan het nog steeds nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik mij verveel moet ik natuurlijk wel wat te painten hebben
Ow jee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik mij verveel moet ik natuurlijk wel wat te painten hebben
Ik weet wel hoe ik de foto's maak.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen toestemming geven, dan mag ze niets
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen toestemming geven, dan mag ze niets
In de cameraquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik de foto's maak.
Ik vond vanmiddag al een los schroefje... Die zit er inmiddels weer in, dus op de goede weg, al zeg ik het zelfquote:
Wanneer ik ga sleutelen dan houd ik altijd schroefjes over.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond vanmiddag al een los schroefje... Die zit er inmiddels weer in, dus op de goede weg, al zeg ik het zelf
Oh , mijn laptop mist er nog 3quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik ga sleutelen dan houd ik altijd schroefjes over.
Dat ziet er niet echt smakelijk uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 03:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
De TT is weer een pareltje.
[ afbeelding ]
En mijn hamburgertje was heerlijk met dit erop.![]()
Het zijn gewoon uien en champignons, dat komt door het licht, en het moet er niet smakelijk uitzien, het moet gewoon smaken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 03:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ziet er niet echt smakelijk uit.
Ik vreet alleen gefruite uien en die paddo's doorbakken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 03:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zijn gewoon uien en champignons, dat komt door het licht, en het moet er niet smakelijk uitzien, het moet gewoon smaken.
De uien waren zoals je ziet ook nog niet helemaal glazig.....quote:Op dinsdag 23 februari 2016 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vreet alleen gefruite uien en die paddo's doorbakken.
Ik bak het nog tijdje langer maar smaken verschillen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 04:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De uien waren zoals je ziet ook nog niet helemaal glazig.....
Rauwe uien lust ik ook niet, ik lust heel weinig rauw.
Ze waren ook nog niet klaar, de hamburger die ik eerder had voorgebakken lag op dat moment in de magnetron, timen hč.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 04:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bak het nog tijdje langer maar smaken verschillen.
Ziet er goed uit, maar die heb je wel van het net geplukt en niet uit je keuken.quote:
Ik deed een Iwaniusje,quote:Op dinsdag 23 februari 2016 04:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar die heb je wel van het net geplukt en niet uit je keuken.
Niet? Dus ik ben voor niets gaan slapen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
was niet persoonlijkik had hem al aangeklikt
jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet? Dus ik ben voor niets gaan slapen.![]()
![]()
Goede inkopper.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij deed een Iwanusje, geen Clintonnetje
Dat lukt altijd aardig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:52 schreef FANN het volgende:
[..]
jamaar als in elk geval maar lekker hebt geslapen dan
Je bent me te scherp nu.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat zo vroeg op de morgenkan je nagaan....
Ik moet zo wegquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lukt altijd aardig.Wat ben je vroeg op.
Wie nu nog niet wakker is, is een slaapkopquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lukt altijd aardig.Wat ben je vroeg op.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie nu nog niet wakker is, is een slaapkop
Mo, kom dr maar in!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie nu nog niet wakker is, is een slaapkop
Ik vergeet gewoon om te gaan slapen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben je nou alweer de hele nacht door blijven gaan, Piet?
Snap niet hoe je dat iedere keer vol blijft houden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vergeet gewoon om te gaan slapen.
Training.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snap niet hoe je dat iedere keer vol blijft houden.
Ben het gewend dat scheelt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, muziek heeft enorme invloed. Dan nog zou ik het niet meer volhouden.
Dan heb je er toch ook het gestel voor. Ploegendiensten heb ik nooit fijn gevonden. Alleen nachtdiensten draaien was prettig, maar dat mocht dan wettelijk weer niet.quote:
Werken in dagdienst vond ik dodelijk saai, 5 dagen in de week vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je er toch ook het gestel voor. Ploegendiensten heb ik nooit fijn gevonden. Alleen nachtdiensten draaien was prettig, maar dat mocht dan wettelijk weer niet.![]()
Dat verstoorde ritme sloopt je op den duur, maar jij hebt er blijkbaar geen last van.
Is ook zo. Vroege dienst is helemáál zwaar pet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Werken in dagdienst vond ik dodelijk saai, 5 dagen in de week vroeg opstaan.
Dan ging ik zowat doodquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is ook zo. Vroege dienst is helemáál zwaar pet.
Dat is te doen als je 1 en dezelfde dienst hebt steeds. Voor de spits weg zijn is wat mij betreft het enige voordeel van vroeg werken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:24 schreef chufi het volgende:
Tis een kwestie van gewenning en de aard van de persoon... Ik sta liever vroeg op dan dat ik laat moet beginnen
Lekker een siesta houdenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lag altijd op de bank te maffen 's middags. Waardeloos.
Herkenbaar en dan 's avonds weer wakker wanneer je op tijd moet slapen eik.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lag altijd op de bank te maffen 's middags. Waardeloos.
Ja om 7 uur op de zaak zijn was mijn doel, en tegen 3 uur weer thuisquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is te doen als je 1 en dezelfde dienst hebt steeds. Voor de spits weg zijn is wat mij betreft het enige voordeel van vroeg werken.
Precies en net als jij een bord vette meuk wegschoffelen, zodat je er weet even tegen kon.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Herkenbaar en dan 's avonds weer wakker wanneer je op tijd moet slapen eik.
Heb het 25 jaar gedaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Precies en net als jij een bord vette meuk wegschoffelen, zodat je er weet even tegen kon.
Die onregelmatigheidstoeslag was wel lekker ja. Nachtdiensten 200% meen ik? Ging wel een kwak belasting af, maar het bleef een goed loon.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Verdiende wel leuk die 5 ploegen.
Ik nog geen 1.5 jaar of zo..quote:
Dat doe ik nu. En knollen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je het over kon doen werd het onroerend goed en handel.
Nu weinig, ik wacht weer geduldig op veulenveilingquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:49 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, wat heb je nu nog rondlopen aan knollen?
Maar dat is toch geen Fokken, dan koop je het toch gewoonquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu weinig, ik wacht weer geduldig op veulenveiling
Komt wel fokkers oog bij kijken en ga nog wel een keer zelf aan de gang met Holstein merrie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen Fokken, dan koop je het toch gewoon
Hostein of Holstein?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt wel fokkers oog bij kijken en ga nog wel een keer zelf aan de gang met Hostein merrie.
Ik heb ze overal zitten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:12 schreef chufi het volgende:
Dat was toch de laatste of is dat die maitresse uit Noord Duitsland?
Dus af en toe thuiskomen met een vreemd geurtje en zoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je moet zo'n muts beetje scherp houden.
Ik wist niet eens dat ie obesitas heeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:46 schreef FANN het volgende:
Ja nog effe....
http://www.nu.nl/gezondhe(...)t-dan-opvoeding.html
is mijn schuld zeker dat die Griek een heel pak koek tegelijk opvreet
Het is ongeveer hetzelfde als een DJ die beweert dat ie muziek maakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen Fokken, dan koop je het toch gewoon
Zolang de dominee of pastoor zijn waffel houdt is dat niet zo erg, toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:36 schreef sacha het volgende:
de Aap heeft vanmiddag levensbeschouwelijk onderwijs in de kerk omdat het in zijn nieuwe klaslokaal niet uit te houden is
Is het te koud, te warm of te veel andere rotzooi in de lucht?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:36 schreef sacha het volgende:
de Aap heeft vanmiddag levensbeschouwelijk onderwijs in de kerk omdat het in zijn nieuwe klaslokaal niet uit te houden is
mag jij raden wie die les geeftquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang de dominee of pastoor zijn waffel houdt is dat niet zo erg, toch?
de hele dag zon op het lokaal, ramen die niet open kunnen, geen zonwering en een niet naar behoren functionerende luchtinstallatie...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het te koud, te warm of te veel andere rotzooi in de lucht?
Bel dokter Deen!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:52 schreef sacha het volgende:
[..]
de hele dag zon op het lokaal, ramen die niet open kunnen, geen zonwering en een niet naar behoren functionerende luchtinstallatie...
Wat een baggerschoolquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:52 schreef sacha het volgende:
[..]
de hele dag zon op het lokaal, ramen die niet open kunnen, geen zonwering en een niet naar behoren functionerende luchtinstallatie...
Daar was ik al bang voor, hou hem lekker thuis, zorg dat de gedachten van die knul niet vergiftigd worden met de bizarre denkbeelden van die reli's.quote:
ik had al mijn bedenkingen bij die lessen, toen kwam de dominee in beeld en nu de kerkquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, hou hem lekker thuis, zorg dat de gedachten van die knul niet vergiftigd worden met de bizarre denkbeelden van die reli's.
Van mij mogen ze doen wat ze willen, zolang mijn kinderen er buiten gehouden worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:59 schreef sacha het volgende:
[..]
ik had al mijn bedenkingen bij die lessen, toen kwam de dominee in beeld en nu de kerk
dit is ook een openbarequote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van mij mogen ze doen wat ze willen, zolang mijn kinderen er buiten gehouden worden.
Die van mij zaten overigens zeer bewust op een openbare basisschool, de katholieke was zelfs iets dichterbij, maar dat is voor mij geen argument.
Slim jochie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:08 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is ook een openbare![]()
maar de Aap heeft vroeger 2 x de bijbel gelezen en daarna besloten dat hij niet geloofde
Hij had nog twijfels na de eerste keer?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:08 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is ook een openbare![]()
maar de Aap heeft vroeger 2 x de bijbel gelezen en daarna besloten dat hij niet geloofde
Misschien vroeg ie ook nog wel om een Koran, om even te vergelijken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had nog twijfels na de eerste keer?
1ste keer voorgelezen (samen lezen) 2e keer zelfquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had nog twijfels na de eerste keer?
OK... Ik heb nog geen hoofdstuk in dat boek gelezen en ben het ook niet van plan voordat ik het klooster in gaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:06 schreef sacha het volgende:
[..]
1ste keer voorgelezen (samen lezen) 2e keer zelf
och armequote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:10 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Ik heb nog geen hoofdstuk in dat boek gelezen en ben het ook niet van plan voordat ik het klooster in ga
dat bedoel ik helemaal nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan er ook weinig aan doen dat ik zonder dat ben opgevoed
Ah dat Spaanse klooster waar ze wietplantage hebben... Die hebben ze een paar jaar geleden ontdekt dus ik moet op zoek naar een nieuwe lokatiequote:
Dat heeft je alleen maar een hoop ellende bespaard.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan er ook weinig aan doen dat ik zonder dat ben opgevoed
Hij heeft zware bottenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ie obesitas heeft.![]()
Wil je erover praten?![]()
Goed en middag.![]()
wat nu?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:59 schreef sacha het volgende:
[..]
ik had al mijn bedenkingen bij die lessen, toen kwam de dominee in beeld en nu de kerk
Wel lekker vroegquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij heeft zware botten![]()
Nee![]()
en ook goeden middag
ik heb ook al een siësta gehouden
ja zoietsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor het zingen maken dat je weg komt...
Ja op dat eiland is dat de veiligste manier.. Condooms worden daar stelselmatig gechanteerdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor het zingen maken dat je weg komt...
Hoe devoot.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:01 schreef FANN het volgende:
Hoewel ik zingen altijd het leukste vond van de kerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Op 2 trouwerijen, een uitvaart en wat toeristische bezoekjes ben ik er nog nooit in geweest.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:01 schreef FANN het volgende:
Hoewel ik zingen altijd het leukste vond van de kerk
Zie mijn edit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik vond zingen gewoon leuk en het galmde zo lekker
Mja, toen was ik ook maar een kind, daarna ooit één keer mee geweest naar een Kerstmis,quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 2 trouwerijen, een uitvaart en wat toeristische bezoekjes ben ik er nog nooit in geweest.
Het huis van God en nooit is hij thuis...
Vertel mij wat...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]
slikken? wat moet je slikken in de kerk dan?![]()
Die Hosti's smelten op je tong, net als MM's
In Spanje ben ik nog wel eens een paar keer naar een nacht/kerstmis geweest bij de nonnen. Verder een paar bruiloften, begrafenis en ook wat toeristische bezoekjes. In Nederland? Een keer een tentoonstelling in de Nieuwe Kerkquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Mja, toen was ik ook maar een kind, daarna ooit één keer mee geweest naar een Kerstmis,
maar ik verveelde me gek
Toen heetten die dingen nog Bonitos.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
was toch die reclame van MM's of niet?
Smelt niet in de hand wél in de mond
ah...bonito's, was ik vergetenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen heten die dingen nog Bonitos.
Maar goed, niet lullen en slikken.
OH, ja, in Griekenland ben ik ook wel mee geweest met Pasen en trouwerij was ikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje ben ik nog wel eens een paar keer naar een nacht/kerstmis geweest bij de nonnen. Verder een paar bruiloften, begrafenis en ook wat toeristische bezoekjes. In Nederland? Een keer een tentoonstelling in de Nieuwe Kerk
Beetje onzinnig om steeds die namen te veranderen.quote:
Net als Twix vroeger Raider was.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.., nah, dat weet ik dus allemaal niet meer, maakt ook niet uit
Paasprocessie in Spanje die zijn bekend, maar daarbij hoef je de kerk niet inquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]
OH, ja, in Griekenland ben ik ook wel mee geweest met Pasen en trouwerij was ik
ook bijna vergeten
Is één keer gebeurd, Bonitos en Treets werden M&M's.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beetje onzinnig om steeds die namen te veranderen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Paasprocessie in Spanje die zijn bekend, maar daarbij hoef je de kerk niet in
Ja, om naamrechten, en waar kan ik dan nu nieuwe Treets en Bonitos kopen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is één keer gebeurd, Bonitos en Treets werden M&M's.
Kwestie van overname door andere concerns en naamrechten en zo...
Net zoals Raider om die reden Twix werd...
Nee, omdat die naamrechten te duur waren om over te kopen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, om naamrechten, en waar kan ik dan nu nieuwe Treets en Bonitos kopen?
De naam wordt niet eens meer gebruikt.
Ik snap het helemaal, maar vind het onzinnig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, omdat die naamrechten te duur waren om over te kopen.
Een nieuwe naam was goedkoper.
Nieuwe Treets of Bonitos bestaat niet, net zo min als een nieuwe T-Ford...
Poen, poen, poen, poen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal, maar vind het onzinnig.
Je kon niet eraan wennen of kon je ze niet meer vinden?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:51 schreef chufi het volgende:
Het heeft jaren geduurd voordat ik M&Ms ipv van Treets ben gaan eten
Ik ben geen grote snoeper, maar nu je het zo zegt.... Misschien trokken die gekleurde me niet zo aan..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kon niet eraan wennen of kon je ze niet meer vinden?![]()
Ja had ik gelezenquote:
Dan veranderen ze de naam gewoon in Jupiter of Mercury en hij kan weer verkocht worden, een nieuwe impuls, dus meer poen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer een Nederlandse zaak die gesloten kan worden ...
Mars heeft meerdere fabrieken ... Denk eerder dat ze de produktie verplaatsen en dus Veghel sluitenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan veranderen ze de naam gewoon in Jupiter of Mercury en hij kan weer verkocht worden, een nieuwe impuls, dus meer poen.
quote:Mars Incorporated
Bedrijf
Mars Incorporated is een Amerikaans bedrijf dat onder meer tussendoortjes maakt. Het bedrijf was in Europa actief onder de naam Masterfoods maar sinds september 2007 heet het ook in Europa "Mars". Wikipedia
CEO: Grant F. Reid
Oprichter: Franklin Clarence Mars
Opgericht: 1911, Tacoma, Washington, Verenigde Staten
Thuisbasis: McLean, Virginia, Verenigde Staten
mars.comquote:Mars voert de volgende merken: 3 Musketeers, Balisto, Bounty, Catisfactions, Celebrations, Cesar, Clix, Combo's, Delight, Dolmio, Dove (snoep, niet de cosmetica), Ethel-M, Flavia, Freedent, Galaxy, Kudos, M&M's, Maltesers, Mars, Milky Way, Pedigree, Perfect Fit, Sheba, Skittles, Snickers, Starburst, Suzi Wan, Twix, Uncle Ben's, Waltham, Whiskas
Mijn katten en ik zijn denk ik geen doorsnee consumenten, we eten zelden tot nooit iets uit die lijst.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:46 schreef chufi het volgende:
Ik ken alleen..
[..]
[..]
mars.com
server is TOO busy
Of gewoon maar 1 tegelijk...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn katten en ik zijn denk ik geen doorsnee consumenten, we eten zelden tot nooit iets uit die lijst.
Iets anders, ik heb mijn pakketje ontvangen uit de UK, een zeer klein metalen 4-poort USB hubje voor een prikkie, maar hij werkt blijkbaar niet zonder slag of stoot, van de 4 werkt er tot nu toe pas 1.
Wat is het nut danquote:
Goedkoop verneukprodukt ?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is het nut dan![]()
Ik heb 4 poorten sowieso nodig en al die kabels aan de laptop is kut (kan wel), dan is 1 kabel in de laptop en de aansluitingen via de hub prettiger werken.
Geen idee, ik piel nog wel een beetje door voor ik die conclusie trek, maar ben erop voorbereid.quote:
te weinig euros is niet altijd goedquote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik piel nog wel een beetje door voor ik die conclusie trek, maar ben erop voorbereid.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
te weinig euros is niet altijd goed
Ik ook, 3 x USB 2.0 en 1 x USB 3.0, maar die zitten per 2 aan weerszijden, en ik vind het nogal lastig als die aan de rechterkant gevuld zijn, daar staat namelijk mijn drank, asbak en ligt mijn muismat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:58 schreef chufi het volgende:
Ik heb over het algemeen genoeg USB poorten per laptop/desktop
Zet je dat toch gedeeltelijk aan de andere kantquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, 3 x USB 2.0 en 1 x USB 3.0, maar die zitten per 2 aan weerszijden, en ik vind het nogal lastig als die aan de rechterkant gevuld zijn, daar staat namelijk mijn drank, asbak en ligt mijn muismat.
Das niet handig als je rechts bent en helemaal als je gewend bent dat het rechts staatquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet je dat toch gedeeltelijk aan de andere kant
Ben rechtshandig, en aan de andere kant staan weer andere dingen (controller, hoofdtelefoon en externe HD).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet je dat toch gedeeltelijk aan de andere kant
Jij weet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das niet handig als je rechts bent en helemaal als je gewend bent dat het rechts staat
Dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij weet.
Dat trekken mijn hersenen helemaal niet.
Nope, en ik ga 'hem' ook niet opeens rechts dragen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:10 schreef chufi het volgende:
Dan leer je maar eens met links werken...
Dat hoorde ik gisteren ook, dat rechtshandige mannen rechts dragen en linkshandigen links. Eigenlijk ook wel logisch.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, en ik ga 'hem' ook niet opeens rechts dragen.
Ben overigens rechtshandig en linksbenig.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoorde ik gisteren ook, dat rechtshandige mannen rechts dragen en linkshandigen links. Eigenlijk ook wel logisch.
Ik draag over het algemeen links als rechtshandige... maar ik was met voetbal wel 2 benig... (voorkeurtje rechts)quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoorde ik gisteren ook, dat rechtshandige mannen rechts dragen en linkshandigen links. Eigenlijk ook wel logisch.
Ik ben dus rechtshandig en links dragend, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik linksbenig met als specialiteit buitenkant voet waardoor je met veel effect een rechtsbenige trap simuleert (jeetje heb ik die zin zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik draag over het algemeen links als rechtshandige... maar ik was met voetbal wel 2 benig... (voorkeurtje rechts)
Sinds wanneer gaat ie over het 'dragen' ?quote:
Sinds hij zelf als rechtshandige rechts draagt?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat ie over het 'dragen' ?
Ik mis dat programma meestal...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sinds hij zelf als rechtshandige rechts draagt?
Maar het kan ook dat Rick of Niels het zeiden.
Ik mis de optie rechtshandig en linksdragend en vice versa.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:27 schreef just me het volgende:
Poll: Ben jij rechtshandig én rechtsdragend ?
• nee ik ben linkshandig en linksdragend
• ik draag wisselend
• gaat je niets aan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Miereneuker die het verschil zietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mis de optie rechtshandig en linksdragend en vice versa.
middendragend staat er niet bijquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:27 schreef just me het volgende:
• ik draag wisselend
• gaat je niets aan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
er staat zoveel niet bijquote:
Dat snap ik, is een beetje vroeg voor jou dagritmequote:
Dan moet je just me ff inseinenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan kan ik niet stemmen, sorry.
100% voor gaat je niets aan, ik ben teleurgesteldquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:27 schreef just me het volgende:
• ik draag wisselend
• gaat je niets aan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik luister thuis eigenlijk nooit radio... En tijdens werk hangt het van de omstandigheden af.... Op weg in de auto dan meestal welquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat snap ik, is een beetje vroeg voor jou dagritme![]()
Ik vind het een vermakelijk radioprogramma en altijd leuk om te luisteren als ik naar mijn werk rijdt, alhoewel ik het ook altijd op heb staan als ik vrij ben.
kan het nu niet meer aanpassen, sorry, zal het nooit meer doenquote:
Ik vind jou meer een type voor "laat alles lekker bungelen".quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mis de optie rechtshandig en linksdragend en vice versa.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een type voor "laat alles lekker bungelen".
Dat gaat lastig als je een broek draagt, hij zal toch een van de broekpijpen in moeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een type voor "laat alles lekker bungelen".
'Laat je de Griek toch even een Sirtaki doen.. is dat beeld ook weer wegquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik moet nog eten Dees![]()
nu heb ik een bungel ding van Mo in mijn hoofd
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik moet nog eten Dees![]()
nu heb ik een bungel ding van Mo in mijn hoofd
Ik dacht dat jij ook weleens, hoe noem je dat zonder het lullig te bedoelen, van die gewaden droeg?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gaat lastig als je een broek draagt, hij zal toch een van de broekpijpen in moeten.
Welke gewaden?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook weleens, hoe noem je dat zonder het lullig te bedoelen, van die gewaden droeg?
Laat het je smaken, ondanks 'alles'.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes en erwtjes me uitjes erdoorheen![]()
as we speak seg maar.......
Lijkt een beetje op wat ik heb gegeten, Tiroler gröstl, welbekend bij de wintersporters.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes en erwtjes me uitjes erdoorheen![]()
as we speak seg maar.......
Van die kaftanachtige jurken, ik dacht dat je dat ooit weleens verteld had, maar het kan net zo goed dat ik dat gedroomd hebquote:
gewoon een lekker zooitje dus, net als ik hierquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op wat ik heb gegeten, Tiroler gröstl, welbekend bij de wintersporters.
Gebakken spekjes, ui, blokjes ham, aardappelschijfjes, karwijzaad!, zwarte peper met bovenop dit alles een spiegelei en salade.
Een caloriebom, maar wel heel lekkerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon een lekker zooitje dus, net als ik hier
Ben je op wintersport Dees?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een caloriebom, maar wel heel lekker
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:43 schreef chufi het volgende:
Met een geborduurd randje bij de mouwen , hals en onderaan
Jij hebt hem weleens gezien?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:43 schreef chufi het volgende:
Met een geborduurd randje bij de mouwen , hals en onderaan
Nee, was het maar zo'n feest, ik durf niet verder dan een uur van huisquote:
Neuh, ik ben qua kleding gewoon altijd hetzelfde, zwarte (al dan niet vale) 5-pocket, zwarte sweater of T-shirt, 's winters zwarte lederen jas en 's zomers een zwart dun kartoenen jasje.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Van die kaftans, wanneer je rookt en zo ... dat sixties gedoe
Ik heb Mo er trouwens nooit over gehoord om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt hem weleens gezien?
Gelukkig weten jullie waar ik het over heb, ik ging even aan mezelf twijfelen en dacht dat ik het gedroomd had.
Die kerel is het tegenovergestelde van mij.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest, ik durf niet verder dan een uur van huis
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik ben qua kleding gewoon altijd hetzelfde, zwarte (al dan niet vale) 5-pocket, zwarte sweater of T-shirt, 's winters zwarte lederen jas en 's zomers een zwart dun kartoenen jasje.
Dan heb ik het blijkbaar toch gedroomdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb Mo er trouwens nooit over gehoord om eerlijk te zijn
Nee joh, dat heb je gedroomd, ik ben 'the man in black'.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van die kaftanachtige jurken, ik dacht dat je dat ooit weleens verteld had, maar het kan net zo goed dat ik dat gedroomd heb
Een beetje.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
klote..... gaat het allemaal een beetje?
ja stomme vraag ik weet het
Ik denk dat Mo regelmatig geassocieerd wordt met Mohammed, maar dat is een 100% denkfout.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik het blijkbaar toch gedroomd![]()
Ik zou toch zweren..... ach laat ook maar
Ik associeer jou niet met een Mohammedquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo regelmatig geassocieerd wordt met Mohammed, maar dat is een 100% denkfout.
Nee, ik huis draag ik mijn huispak, dwz, een joggingbroek en een sweater, fleecegeval of T-shirt, dat is seizoensafhankelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik associeer jou niet met een MohammedIk weet toch een beetje hoe je eruit ziet, maar meen me te herinneren dat je ooit eens vertelde dat je na een regenbui thuis kwam en een "gewaad" aan trok.
Maakt ook niet uit, het zal wel aan mij liggen
Jij mag het bedenken dit keerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fann, wat wordt de volgende TT?
Schering en inslag een optie?
wat draag je dan in huis?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik huis draag ik mijn huispak, dwz, een joggingbroek en een sweater, fleecegeval of T-shirt, dat is seizoensafhankelijk.
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik huis draag ik mijn huispak, dwz, een joggingbroek en een sweater, fleecegeval of T-shirt, dat is seizoensafhankelijk.
Heb ik toch maar over je gedroomdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |