Uitzending gemistquote:Op maandag 22 februari 2016 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mot toch eens naar dat programma kijken geloof ik
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat helemaal vanzelf![]()
Bij jou niet meer heh?
awquote:Op maandag 22 februari 2016 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in het hartje centrum, op een hofje.
Trusten liefste FOK!kers.
Misschien dat ie de laatste jaren wat ziekjes is misschienquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:05 schreef sacha het volgende:
waar komt dat nou weer vandaan?
geen idee
Hahahaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Even een crosspost dan van mijn haar.
[ afbeelding ]
in archief pleurtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan het nog steeds nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik mij verveel moet ik natuurlijk wel wat te painten hebben
Ow jee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik mij verveel moet ik natuurlijk wel wat te painten hebben
Ik weet wel hoe ik de foto's maak.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen toestemming geven, dan mag ze niets
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen toestemming geven, dan mag ze niets
In de cameraquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik de foto's maak.
Ik vond vanmiddag al een los schroefje... Die zit er inmiddels weer in, dus op de goede weg, al zeg ik het zelfquote:
Wanneer ik ga sleutelen dan houd ik altijd schroefjes over.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond vanmiddag al een los schroefje... Die zit er inmiddels weer in, dus op de goede weg, al zeg ik het zelf
Oh , mijn laptop mist er nog 3quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik ga sleutelen dan houd ik altijd schroefjes over.
Dat ziet er niet echt smakelijk uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 03:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
De TT is weer een pareltje.
[ afbeelding ]
En mijn hamburgertje was heerlijk met dit erop.![]()
Het zijn gewoon uien en champignons, dat komt door het licht, en het moet er niet smakelijk uitzien, het moet gewoon smaken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 03:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ziet er niet echt smakelijk uit.
Ik vreet alleen gefruite uien en die paddo's doorbakken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 03:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zijn gewoon uien en champignons, dat komt door het licht, en het moet er niet smakelijk uitzien, het moet gewoon smaken.
De uien waren zoals je ziet ook nog niet helemaal glazig.....quote:Op dinsdag 23 februari 2016 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vreet alleen gefruite uien en die paddo's doorbakken.
Ik bak het nog tijdje langer maar smaken verschillen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 04:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De uien waren zoals je ziet ook nog niet helemaal glazig.....
Rauwe uien lust ik ook niet, ik lust heel weinig rauw.
Ze waren ook nog niet klaar, de hamburger die ik eerder had voorgebakken lag op dat moment in de magnetron, timen hč.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 04:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bak het nog tijdje langer maar smaken verschillen.
Ziet er goed uit, maar die heb je wel van het net geplukt en niet uit je keuken.quote:
Ik deed een Iwaniusje,quote:Op dinsdag 23 februari 2016 04:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar die heb je wel van het net geplukt en niet uit je keuken.
Niet? Dus ik ben voor niets gaan slapen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
was niet persoonlijkik had hem al aangeklikt
jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet? Dus ik ben voor niets gaan slapen.![]()
![]()
Goede inkopper.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij deed een Iwanusje, geen Clintonnetje
Dat lukt altijd aardig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:52 schreef FANN het volgende:
[..]
jamaar als in elk geval maar lekker hebt geslapen dan
Je bent me te scherp nu.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat zo vroeg op de morgenkan je nagaan....
Ik moet zo wegquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lukt altijd aardig.Wat ben je vroeg op.
Wie nu nog niet wakker is, is een slaapkopquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lukt altijd aardig.Wat ben je vroeg op.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie nu nog niet wakker is, is een slaapkop
Mo, kom dr maar in!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie nu nog niet wakker is, is een slaapkop
Ik vergeet gewoon om te gaan slapen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben je nou alweer de hele nacht door blijven gaan, Piet?
Snap niet hoe je dat iedere keer vol blijft houden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vergeet gewoon om te gaan slapen.
Training.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snap niet hoe je dat iedere keer vol blijft houden.
Ben het gewend dat scheelt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, muziek heeft enorme invloed. Dan nog zou ik het niet meer volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |