posts verwijderdquote:Op maandag 22 februari 2016 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Waarom verspringt dit topic de hele tijd.
Dan zal je Ashqelon vast fantastisch vindenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:52 schreef Amarantha het volgende:
Ook dat zou ik best wel een afknapper vinden als iemand zo te koop loopt met zijn geld.
ja, de actie is verder wel grappig.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
als een 14 jarige mocro met 3 briefjes van 20 jamaar goed om mensen te stangen
Jij windt er geen doekjes omquote:Op maandag 22 februari 2016 23:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Lijk totaal niet om Rusnak maar boeien toch?
Ben je top of bottom?
Goed argument Grumpiequote:Op maandag 22 februari 2016 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Godverdomme wat een mongool ben je.
Oneens, tenzij je echt zoveel hebt dat het niet meer uitmaakt.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:53 schreef Parawan het volgende:
SC heeft een gematigde inslag gekregen. Geld is er om uit te geven.
Hjb plofkopquote:
Godverquote:Op maandag 22 februari 2016 23:58 schreef Catkiller het volgende:
hoink stopt nooit met werken, hipsterkapper zijn is zijn leven.
Studeer je ook rechtenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tja wat is het nut van indirect zijn toch? Wil je liever verder in DM?
Knip knip, snij, scheer. Lijkt me smerig steeds met haar aan je handen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:58 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:58 schreef Catkiller het volgende:
Laten we Café Geerd trollen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, nogal dood voor een maandag
BNW is verderop de-adprezquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
NWS / Rusland dreigt met nuclear geweld tegen Turkije en SA in Syrie
inb4 wo3
[ afbeelding ]
Turkije is NAVO dus Rusland gaat toch niet nuclear reageren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
inb4 wo3
[ afbeelding ]
meh, als het echt misgaat tussen de russen en de turken kan dat best volledig uit de hand escalerenquote:
Wat een kutsite, ziet er fake uitquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
inb4 wo3
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk niet idd, maar een conflict tussen oppermongolen Erdogan en Putin vind ik niet echt een fijn idee verder.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Turkije is NAVO dus Rusland gaat toch niet nuclear reageren.
Maar dreigen met nucleaire wapens? Kom op, dp.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
meh, als het echt misgaat tussen de russen en de turken kan dat best volledig uit de hand escaleren
had nog niet geklikt, maar iddquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat een kutsite, ziet er fake uit
Conflicten worden tegenwoordig opgelost met spoedoverleg een een toernooitje hinkelen. Zelfs een oppermongool zal nucleaire oorlog niet als oplossing beschouwenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet idd, maar een conflict tussen oppermongolen Erdogan en Putin vind ik niet echt een fijn idee verder.
Zolang het maar daar blijft, vind ik het wel primaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet idd, maar een conflict tussen oppermongolen Erdogan en Putin vind ik niet echt een fijn idee verder.
Ik had het ook niet over een nucleaire oorlog.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Conflicten worden tegenwoordig opgelost met spoedoverleg een een toernooitje hinkelen. Zelfs een oppermongool zal nucleaire oorlog niet als oplossing beschouwen
In het MO is toch alles al dood wou je zeggen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zolang het maar daar blijft, vind ik het wel prima
Putin weet heel goed dat gebruik van kernwapens uitloopt op een kernwapenoorlogquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over een nucleaire oorlog.
tactical nukes zijn toch niet echt te vergelijken met atoomaanvallen zoals in wo2?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In het MO is toch alles al dood wou je zeggen?
Nucleaire bommen zijn voor heel de wereld slecht. Zelfs nu nog kan je sporen van Hiroshima in bijv. wijn terug vinden
Zolang het niet in de Nutella zit geef ik geen neukquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nucleaire bommen zijn voor heel de wereld slecht. Zelfs nu nog kan je sporen van Hiroshima in bijv. wijn terug vinden
Parawan gooit glas wijn leegquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee cesium hecht zich alleen aan druiven idd en niet aan cacaoplantenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang het niet in de Nutella zit geef ik geen neuk
Een nucleaire oorlog gaat niet gebeuren, dat is pas BNW-praatquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:
vind ik wel iets voor obamaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:17 schreef Parawan het volgende:
[..]![]()
![]()
Zou lachen als er een of andere wereldleider dit zou zeggen tijdens zo'n bijeenkomst
Link?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
mooi om te zien hoe dat volk in geerd sc meteen over de zeik is als er iemand uit klb post
Was wel tof jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij met die 106-jarige vrouw is wel gewoon aandoenlijk.
Ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ONZ / [CAFÉ GEERD] WOV #144 - Bazenmeet!
bijvoorbeeld
De blanke man voelt zich bedreigd en gediscrimineerd en wij hebben hun vrouwen gestolen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
mooi om te zien hoe dat volk in geerd sc meteen over de zeik is als er iemand uit klb post
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De blanke man voelt zich bedreigt en gediscrimineerd en wij hebben hun vrouwen gestolen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De blanke man voelt zich bedreigt en gediscrimineerd en wij hebben hun vrouwen gestolen.
::)quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ONZ / [CAFÉ GEERD] WOV #144 - Bazenmeet!
bijvoorbeeld
Maagden en forumsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat ga je lijmen op dit tijdstipquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:25 schreef datismijnmening het volgende:
Tyfus. Fucking secondelijm aan mijn klauwen
Wat moet jij met lijm? Ben je een arbeider ofzo?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:25 schreef datismijnmening het volgende:
Tyfus. Fucking secondelijm aan mijn klauwen
niet gekliktquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:25 schreef Catkiller het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ek_in_de_jungle.html
Godverdomme dat stukje met die boa en die aap in die boom.En ik moet al hoesten elke keer als ik lach.
![]()
De enige users zonder Down in ONZ hebben een blauw kleurtje.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:21 schreef Catkiller het volgende:
Die Geerd wilden ze gewoon niet meer in KLB hebben en daarom hebben ze hem naar ONZ verbannen toch? Niemand met zijn volle verstand gaat naar ONZ.
Je bent echt vergane glorie, gebroken door het leven. Maak er maar een eind aan deeepeee want je hebt je top al bereikt en sleurt ons alleen maar naar beneden.quote:
Snuivenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat moet jij met lijm? Ben je een arbeider ofzo?
trquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent echt vergane glorie, gebroken door het leven. Maak er maar een eind aan deeepeee want je hebt je top al bereikt en sleurt ons alleen maar naar beneden.![]()
![]()
Kwam het overtuigend over?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:25 schreef Catkiller het volgende:
Godverdomme dat stukje met die boa en die aap in die boom.En ik moet al hoesten elke keer als ik lach.
![]()
Vond de eerste en tweede wel beter thoughquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:25 schreef Catkiller het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |