Link?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
mooi om te zien hoe dat volk in geerd sc meteen over de zeik is als er iemand uit klb post
Was wel tof jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij met die 106-jarige vrouw is wel gewoon aandoenlijk.
Ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ONZ / [CAFÉ GEERD] WOV #144 - Bazenmeet!
bijvoorbeeld
De blanke man voelt zich bedreigd en gediscrimineerd en wij hebben hun vrouwen gestolen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
mooi om te zien hoe dat volk in geerd sc meteen over de zeik is als er iemand uit klb post
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De blanke man voelt zich bedreigt en gediscrimineerd en wij hebben hun vrouwen gestolen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De blanke man voelt zich bedreigt en gediscrimineerd en wij hebben hun vrouwen gestolen.
::)quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ONZ / [CAFÉ GEERD] WOV #144 - Bazenmeet!
bijvoorbeeld
Maagden en forumsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat ga je lijmen op dit tijdstipquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:25 schreef datismijnmening het volgende:
Tyfus. Fucking secondelijm aan mijn klauwen
Wat moet jij met lijm? Ben je een arbeider ofzo?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:25 schreef datismijnmening het volgende:
Tyfus. Fucking secondelijm aan mijn klauwen
niet gekliktquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:25 schreef Catkiller het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ek_in_de_jungle.html
Godverdomme dat stukje met die boa en die aap in die boom.En ik moet al hoesten elke keer als ik lach.
![]()
De enige users zonder Down in ONZ hebben een blauw kleurtje.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:21 schreef Catkiller het volgende:
Die Geerd wilden ze gewoon niet meer in KLB hebben en daarom hebben ze hem naar ONZ verbannen toch? Niemand met zijn volle verstand gaat naar ONZ.
Je bent echt vergane glorie, gebroken door het leven. Maak er maar een eind aan deeepeee want je hebt je top al bereikt en sleurt ons alleen maar naar beneden.quote:
Snuivenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat moet jij met lijm? Ben je een arbeider ofzo?
trquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent echt vergane glorie, gebroken door het leven. Maak er maar een eind aan deeepeee want je hebt je top al bereikt en sleurt ons alleen maar naar beneden.![]()
![]()
Kwam het overtuigend over?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:25 schreef Catkiller het volgende:
Godverdomme dat stukje met die boa en die aap in die boom.En ik moet al hoesten elke keer als ik lach.
![]()
Vond de eerste en tweede wel beter thoughquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:25 schreef Catkiller het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |