meh, als het echt misgaat tussen de russen en de turken kan dat best volledig uit de hand escalerenquote:
Wat een kutsite, ziet er fake uitquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
NWS / Rusland dreigt met nuclear geweld tegen Turkije en SA in Syrie
inb4 wo3
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk niet idd, maar een conflict tussen oppermongolen Erdogan en Putin vind ik niet echt een fijn idee verder.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Turkije is NAVO dus Rusland gaat toch niet nuclear reageren.
Maar dreigen met nucleaire wapens? Kom op, dp.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
meh, als het echt misgaat tussen de russen en de turken kan dat best volledig uit de hand escaleren
had nog niet geklikt, maar iddquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat een kutsite, ziet er fake uit
Conflicten worden tegenwoordig opgelost met spoedoverleg een een toernooitje hinkelen. Zelfs een oppermongool zal nucleaire oorlog niet als oplossing beschouwenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet idd, maar een conflict tussen oppermongolen Erdogan en Putin vind ik niet echt een fijn idee verder.
Zolang het maar daar blijft, vind ik het wel primaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet idd, maar een conflict tussen oppermongolen Erdogan en Putin vind ik niet echt een fijn idee verder.
Ik had het ook niet over een nucleaire oorlog.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Conflicten worden tegenwoordig opgelost met spoedoverleg een een toernooitje hinkelen. Zelfs een oppermongool zal nucleaire oorlog niet als oplossing beschouwen
In het MO is toch alles al dood wou je zeggen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zolang het maar daar blijft, vind ik het wel prima
Putin weet heel goed dat gebruik van kernwapens uitloopt op een kernwapenoorlogquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over een nucleaire oorlog.
tactical nukes zijn toch niet echt te vergelijken met atoomaanvallen zoals in wo2?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In het MO is toch alles al dood wou je zeggen?
Nucleaire bommen zijn voor heel de wereld slecht. Zelfs nu nog kan je sporen van Hiroshima in bijv. wijn terug vinden
Zolang het niet in de Nutella zit geef ik geen neukquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nucleaire bommen zijn voor heel de wereld slecht. Zelfs nu nog kan je sporen van Hiroshima in bijv. wijn terug vinden
Parawan gooit glas wijn leegquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee cesium hecht zich alleen aan druiven idd en niet aan cacaoplantenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang het niet in de Nutella zit geef ik geen neuk
Een nucleaire oorlog gaat niet gebeuren, dat is pas BNW-praatquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:
vind ik wel iets voor obamaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:17 schreef Parawan het volgende:
[..]![]()
![]()
Zou lachen als er een of andere wereldleider dit zou zeggen tijdens zo'n bijeenkomst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |