Slaap lekkerquote:Op maandag 22 februari 2016 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
En nu ga ik srs slapen welterusten lkkre nachtbaggeraars van mij
- Muziekquote:Op maandag 22 februari 2016 23:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Inmiddels toch wel met Vitamin Water enzo.
Hij heeft naast zijn carriere als muzikant ook geinvesteerd in andere zaken waar hij geld mee verdient. Je zou bijna kunnen zeggen dat hij zijn imago alleen nog maar gebruikt voor andere doelen.quote:
Is gewoon lucky meegelift op zijn imago, daar heb je geen brains of zakeninstinct voor nodig.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Inmiddels toch wel met Vitamin Water enzo.
Want de wereld laten zien dat je geld hebt is dom? Ook al weet iedereen dat eigenlijk al?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, als hij een slimme zakenman zou zijn dan zou de wereld niet weten van zijn stapels contante geld en zou hij de eer aan zichzelf houden, ook al kan ik de trollactie wel waarderen.
Als er mensen zijn die het van je willen hebben en een rechter die ze daar gelijk in heeft gegeven, behoorlijk ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:46 schreef Parawan het volgende:
[..]
Want de wereld laten zien dat je geld hebt is dom? Ook al weet iedereen dat eigenlijk al?
En terecht.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:47 schreef Catkiller het volgende:
en een rechter die ze daar gelijk in heeft gegeven
Want ze zouden zonder die ene foto niet hun gelijk kunnen halen?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die het van je willen hebben en een rechter die ze daar gelijk in heeft gegeven, behoorlijk ja.
Rusnak?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vanmiddag postte hij op een papiertje:"ash<3opso".
Hij lijkt niet op rusnak.
ik liet mn telefoon vallenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Waarom verspringt dit topic de hele tijd.
Haha mee eens.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
sws wel beetje sneu om foto's te gaan maken van jezelf met geld
Nooit gehoord van endorsement-deals?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon lucky meegelift op zijn imago, daar heb je geen brains of zakeninstinct voor nodig.
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
als een 14 jarige mocro met 3 briefjes van 20 jaquote:Op maandag 22 februari 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
Dat is toch meeliften op je eigen image en bekendheid? Die bedrijven verdienen er meer aan hoor, het zakengedeelte zit dus niet bij de endorsers.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nooit gehoord van endorsement-deals?
Godverdomme wat een mongool ben je.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:48 schreef Parawan het volgende:
[..]
Want ze zouden zonder die ene foto niet hun gelijk kunnen halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |