Jambers.quote:Paul Jambers terug op Nederlandse televisie
De Belgische televisiemaker Paul Jambers keert terug op de Nederlandse televisie. Vanaf half januari is hij weer te zien bij RTL. Dat onthulde de inmiddels zeventigjarige Jambers dinsdag in de radioshow van Tim Klijn op Radio 10.
Voor het programma keert Jambers terug bij de vaak excentrieke figuren die de Belg interviewde voor zijn reportageprogramma Jambers, dat tussen 1992 en 1998 door RTL werd uitgezonden. "Die mensen die ik vroeger heb geïnterviewd, ga ik nu twintig jaar later nog een keer interviewen", aldus de journalist.
Jambers maakte de serie eigenlijk alleen voor de Belgische televisie, totdat RTL plots aan de deur klopte. "Dat was ook voor mij een totale verrassing", laat Jambers weten. De eerste van 13 afleveringen is op 16 januari te zien bij RTL7.
Ik dacht meteen aan Vigo the Carpathian.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:24 schreef Pascalus het volgende:
Hij doet me denken aan
[ afbeelding ]
Zelfs de hond heeft het niet gered.quote:
Ze eindigen wel ongeveer onderaan de keten.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik word altijd een beetje depressief als ik Jambers kijk.
Misschien maar goed dat er volgende week een ander programma staat ingepland.
Ongekend laag. Ik wist niet dat men zo laag kon geraken. Al is dit natuurlijk wel in het België van 20 jaar geleden.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze eindigen wel ongeveer onderaan de keten.
Nee, maar de woonomgeving zal toch wel verbeterd zijn in de loop der tijd?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:49 schreef Cynix ® het volgende:
Zou het nu zo veel beter zijn op ground zero?
Het wordt steeds tragischer inderdaad.quote:
Dit is 20 jaar later popquote:Op maandag 7 maart 2016 23:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ik pik het even mee, maar vond de hoe-is-het-nu-met-afleveringen leuker. Jammer dat het eerste uur gesneuveld is.
Ok, dan zit ik toch goed.quote:
Zijn toch wel een paar roedels voor vergast.quote:
Mwoa.quote:
Hij is toch gelukkig.quote:
Ja maar m'n hart brak een beetje omdat z'n kleren weg moesten.. vraag me af hoe oud hij zou zijn.. dik in de 80?quote:
Eigenlijk best een tikje egoïstisch.quote:
En in het verleden blijven hangen zo te zien..quote:
Nogal.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En in het verleden blijven hangen zo te zien..
Rammelende eierstokken?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
Aan de andere kant: waarom trapte dat moedertje er in? Geld? Verblijfsvergunning?Liefde?
Nee.. ben bang dat ze ook verplicht thuis moeten zijnquote:
De alzheimer zal zijn militaire historie en ideeën wel naar boven halen. En daar zijn de kinderen niet mee geholpen.quote:
Raar gezin al met al.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:43 schreef houdjemond het volgende:
Broer die zus op moet voeden.. heel eng dit.
Dat type komt altijd met Aziatische of oost Europese types aan. De non-creeps vinden wel een Europese vrouw.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ligt het aan mij, maar was hij vroeger niet echt knap, in de periode dat zij op hem viel? Beetje creep zelfs, toen al.
Nee er zit echt niks moois in die man..quote:Op maandag 7 maart 2016 23:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ligt het aan mij, maar was hij vroeger niet echt knap, in de periode dat zij op hem viel? Beetje creep zelfs, toen al.
Bij die beelden waar ze staat en dan wat van achteren gefilmd wordt lijkt ze inderdaad een kerel.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:59 schreef DeHovenier het volgende:
Tis net een kerel met een blond permanentje.
Wou net zeggen kindje woont vast niet thuis.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:06 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfmoordpoging, anderhalf jaar geleden. Triest.
Zielig hoopje verdriet. Wat wil je met zo'n puberteitquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:06 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfmoordpoging, anderhalf jaar geleden. Triest.
Die beelden had ik het over idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bij die beelden waar ze staat en dan wat van achteren gefilmd wordt lijkt ze inderdaad een kerel.
Verder komt ze me wel lief over.
Was weer gezellig!quote:
Die vent ziet er toch gewoon 60 uit?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:09 schreef Jumparound het volgende:
zo, 60 en er nog zo uit zien... Respect hoor
(behalve dan deze close up)
nou, vind het wel mee vallenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die vent ziet er toch gewoon 60 uit?
Meer als een verlepte vijftiger.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die vent ziet er toch gewoon 60 uit?
Iddquote:Op maandag 21 maart 2016 23:14 schreef Jumparound het volgende:
goed gesprek trouwen met je kinderen op de bank
dat kijken vind ik nog wel meevallen. Hoe er over gepraat wordt en die koters kennelijk alle ins en outs van paps kennen.... Brrrquote:Op maandag 21 maart 2016 23:16 schreef Leandra het volgende:
Man, man, man dat kijken met je kinderen erbij.... kinderen van die leeftijd
Ja ook dat.... zelfs met een stel pubers erbij zou het al op de grens zijn, maar die jongste was daarstraks in beeld met een speen in haar mond, een kind dat nog een speen heeft bij zo'n gesprek laten zitten, onvoorstelbaar.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:19 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat kijken vind ik nog wel meevallen. Hoe er over gepraat wordt en die koters kennelijk alle ins en outs van paps kennen.... Brrr
Wel een rokersstem.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:35 schreef Leandra het volgende:
Dorien is iig een stuk beter geconserveerd.
ik kon na mister playboy helaas niet verder kijken door andere zaken, maar ik zag inderdaad die kleine ventjes.. heftig zeg.quote:
Ja, Eddy was 60 zeiden ze en ze scheelden 8 jaar, dus ze was 52.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:36 schreef Leandra het volgende:
Ah, als het in 83/84 was en ze toen 18 was dan is ze nu dus rond de 50.
Echt vrolijk lijkt ze niet, maar dat zit geloof ik ook niet in hun aard.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij zit zij niet vrijwillig in de prostitutie.
Hij zoekt de types ook wel uit, man man man.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:19 schreef Cynix ® het volgende:
Het is allemaal zo triest. Zo fucking triest.
Nou heeft Jambers daar ook wel een fijne neus voor, maar wat is België toch viezig en smoezelig.
Tsja, 22 en zwanger van nummer 4. Aantal vaders amper bij te houden. En hier blijft het niet bij zo te horen.quote:
In mijn herinnering waren het vroeger ook wel veelal loonies en weirdo's, maar dat het allemaal zó triest en uitzichtloos was herinner ik me toch niet.quote:
Nu misschien wel, maar bij de vorige 'verzamelaar' waren er weinig alternatieven.quote:
Inderdaad, ik doelde op de kasteelheer en diens vrouw.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nu misschien wel, maar bij de vorige 'verzamelaar' waren er weinig alternatieven.
Oh ja, dat doet het altijd goed voor het slapengaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:37 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, bijna alle soorten ellende zijn weer voorbij gekomen. We zullen wel eindigen met een zelfmoord.
Niks mis mee eerlijk gezegdquote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, die is goed geconserveerd. Nou ja, gebotoxeerd. Maar ok.
Volgens mij bedoelde ze gewoon dat hij het had uitgemaakt, het kwam er wel een beetje gek uit ja.quote:Op maandag 4 april 2016 23:05 schreef Cynix ® het volgende:
Gompie was not amused door het gooien met rijst.
Edit: Hij is er zelfs uitgestapt, dat zal niet vanwege die rijst zijn geweest.
Oh, dat zou best wel eens kunnen!quote:Op maandag 4 april 2016 23:08 schreef Karina het volgende:
Volgens mij bedoelde ze gewoon dat hij het had uitgemaakt, het kwam er wel een beetje gek uit ja.
Ach, voor elck wat wilsch.quote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Haha
Die wannabe pele kan elke meisje krijgen en zit ie nu op een manege met een oma
Waanzinnig hequote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Haha
Die wannabe pele kan elke meisje krijgen en zit ie nu op een manege met een oma
quote:
ik snap wel dat het leuk is een gilf te doen als avontuurtje, maar je gaat er toch niet mee samenwonen.quote:
No way, toen al amper.quote:
Ik denk dat ze in het hondenhok ligt.quote:
Ik hoor leefde, vrees dat ze dood isquote:Op maandag 4 april 2016 23:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in het hondenhok ligt.
Dat bedoel ik ook.quote:Op maandag 4 april 2016 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoor leefde, vrees dat ze dood is
Denk het ook. In 2002 was ze al vrij oud.quote:Op maandag 4 april 2016 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoor leefde, vrees dat ze dood is
Ohquote:
Jaaa karinaquote:Op maandag 4 april 2016 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het ook. In 2002 was ze al vrij oud.
Oh hier komt het al
Ja, of iets er tussenin.quote:
Zou wel luguber zijn als ze levend is begraven inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2016 23:35 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk niet Jambers haar in 2026 nog op hoeft te zoeken.
Maniquote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou wel luguber zijn als ze levend is begraven inderdaad.
Ja, net zo'n witwasser denk ik. Je gaat toch geen 30 jaar lang 2000 euro per maand betalen voor die bouwval en dan niet weten dat de bewoonster inmiddels d00d is?quote:Op maandag 4 april 2016 23:37 schreef Karina het volgende:
Goed haar deze man. De Belgische Harry Mens.
Tenzij hij dacht dat er olie zat.quote:Op maandag 4 april 2016 23:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, net zo'n witwasser denk ik. Je gaat toch geen 30 jaar lang 2000 euro per maand betalen voor die bouwval en dan niet weten dat de bewoonster inmiddels d00d is?
Noujah 30 jaar is best lang, 720.000 afgetikt voor een bouwvak trouwensquote:Op maandag 4 april 2016 23:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, net zo'n witwasser denk ik. Je gaat toch geen 30 jaar lang 2000 euro per maand betalen voor die bouwval en dan niet weten dat de bewoonster inmiddels d00d is?
Ah dat dacht ik al maar ik verstond even totaal iets anders. Ooit een vriendinnetje gehad met die ziekte, ook dagelijks aan die verdamper, om de zoveel tijd weer opnames in het ziekenhuis.quote:
quote:Op maandag 11 april 2016 23:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ah dat dacht ik al maar ik verstond even totaal iets anders. Ooit een vriendinnetje gehad met die ziekte, ook dagelijks aan die verdamper, om de zoveel tijd weer opnames in het ziekenhuis.
Haar eerste levensprognose na de diagnose was ook iets van 12 of 15 jaar ofzo, ze leeft nog steeds.
Heftig moment ook die operatiequote:Op dinsdag 12 april 2016 00:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik had wel met z'n ouders te doen.
Billy Turf heeft wel een goede kop trouwens
Idd.quote:
Toch wel knap ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd.
Denk wel dat t niet zo goed zat met dat huwelijk, moeder is ongelukkig maar de vader is wel gelukkig... ze gaven ook aan dat ze uit elkaar waren gegroeid. Heb wel respect voor ze dat ze hun zoon altijd zijn blijven steunen.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Toch wel knap ja.
Misschien niet zo sjiek van me om te vertellen, maar de vader van dat vriendinnetje van me verliet het gezin na een tijd voor iemand anders, ze hebben 3 dochters waarvan er 2 taaislijmziekte hebben, lekker dan.
Als hij evenveel moeite zou steken in leren zingen als in driftig vreten naar binnen proppen had hij heel wat kunnen zijn.quote:
Dan moet z'n vrouw wat beter dr best doen.... heb je die spaghetti gezien?quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als hij evenveel moeite zou steken in leren zingen als in driftig vreten naar binnen proppen had hij heel wat kunnen zijn.
Doet me denken aan een foetus met veel te lange armenquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:51 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe is dat ooit bedacht, een maagverkleining, wat een bizarre ingreep.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt bizar dat dit zomaar kanquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doet me denken aan een fot\etus met veel te lange armen
Geen idee wie er het eerste op het idee is gekomen, maar het is wel een effectieve ingreep.
Ook nog model voor een lingeriemerk.quote:
Niks mis meequote:Op maandag 18 april 2016 23:13 schreef DeHovenier het volgende:
Gaat ze in d;r bikini een varken kunstmatig insemineren.... met d'r sjieke kapsel
Ik heb vroeger maar 1 Jambersaflevering gezien wat ik me kan herinneren, over die giggolo met z'n rode sportwagen.quote:Op maandag 18 april 2016 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
Dit is de Jambers waar je als 12 jarige graag naar keek.
Ik keek er regelmatig een. Dat was in de tijd dat je dus nog niet op internet kon zonder dat je ouders het doorhadden. #cowboytijdenquote:Op maandag 18 april 2016 23:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb vroeger maar 1 Jambersaflevering gezien wat ik me kan herinneren, over die giggolo met z'n rode sportwagen.
quote:Op maandag 18 april 2016 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik keek er regelmatig een. Dat was in de tijd dat je dus nog niet op internet kon zonder dat je ouders het doorhadden. #cowboytijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |