Jambers.quote:Paul Jambers terug op Nederlandse televisie
De Belgische televisiemaker Paul Jambers keert terug op de Nederlandse televisie. Vanaf half januari is hij weer te zien bij RTL. Dat onthulde de inmiddels zeventigjarige Jambers dinsdag in de radioshow van Tim Klijn op Radio 10.
Voor het programma keert Jambers terug bij de vaak excentrieke figuren die de Belg interviewde voor zijn reportageprogramma Jambers, dat tussen 1992 en 1998 door RTL werd uitgezonden. "Die mensen die ik vroeger heb geïnterviewd, ga ik nu twintig jaar later nog een keer interviewen", aldus de journalist.
Jambers maakte de serie eigenlijk alleen voor de Belgische televisie, totdat RTL plots aan de deur klopte. "Dat was ook voor mij een totale verrassing", laat Jambers weten. De eerste van 13 afleveringen is op 16 januari te zien bij RTL7.
Ik dacht meteen aan Vigo the Carpathian.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:24 schreef Pascalus het volgende:
Hij doet me denken aan
[ afbeelding ]
Zelfs de hond heeft het niet gered.quote:
Ze eindigen wel ongeveer onderaan de keten.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik word altijd een beetje depressief als ik Jambers kijk.
Misschien maar goed dat er volgende week een ander programma staat ingepland.
Ongekend laag. Ik wist niet dat men zo laag kon geraken. Al is dit natuurlijk wel in het België van 20 jaar geleden.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze eindigen wel ongeveer onderaan de keten.
Nee, maar de woonomgeving zal toch wel verbeterd zijn in de loop der tijd?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:49 schreef Cynix ® het volgende:
Zou het nu zo veel beter zijn op ground zero?
Het wordt steeds tragischer inderdaad.quote:
Dit is 20 jaar later popquote:Op maandag 7 maart 2016 23:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ik pik het even mee, maar vond de hoe-is-het-nu-met-afleveringen leuker. Jammer dat het eerste uur gesneuveld is.
Ok, dan zit ik toch goed.quote:
Zijn toch wel een paar roedels voor vergast.quote:
Mwoa.quote:
Hij is toch gelukkig.quote:
Ja maar m'n hart brak een beetje omdat z'n kleren weg moesten.. vraag me af hoe oud hij zou zijn.. dik in de 80?quote:
Eigenlijk best een tikje egoïstisch.quote:
En in het verleden blijven hangen zo te zien..quote:
Nogal.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En in het verleden blijven hangen zo te zien..
Rammelende eierstokken?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
Aan de andere kant: waarom trapte dat moedertje er in? Geld? Verblijfsvergunning?Liefde?
Nee.. ben bang dat ze ook verplicht thuis moeten zijnquote:
De alzheimer zal zijn militaire historie en ideeën wel naar boven halen. En daar zijn de kinderen niet mee geholpen.quote:
Raar gezin al met al.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:43 schreef houdjemond het volgende:
Broer die zus op moet voeden.. heel eng dit.
Dat type komt altijd met Aziatische of oost Europese types aan. De non-creeps vinden wel een Europese vrouw.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ligt het aan mij, maar was hij vroeger niet echt knap, in de periode dat zij op hem viel? Beetje creep zelfs, toen al.
Nee er zit echt niks moois in die man..quote:Op maandag 7 maart 2016 23:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ligt het aan mij, maar was hij vroeger niet echt knap, in de periode dat zij op hem viel? Beetje creep zelfs, toen al.
Bij die beelden waar ze staat en dan wat van achteren gefilmd wordt lijkt ze inderdaad een kerel.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:59 schreef DeHovenier het volgende:
Tis net een kerel met een blond permanentje.
Wou net zeggen kindje woont vast niet thuis.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:06 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfmoordpoging, anderhalf jaar geleden. Triest.
Zielig hoopje verdriet. Wat wil je met zo'n puberteitquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:06 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfmoordpoging, anderhalf jaar geleden. Triest.
Die beelden had ik het over idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bij die beelden waar ze staat en dan wat van achteren gefilmd wordt lijkt ze inderdaad een kerel.
Verder komt ze me wel lief over.
Was weer gezellig!quote:
Die vent ziet er toch gewoon 60 uit?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:09 schreef Jumparound het volgende:
zo, 60 en er nog zo uit zien... Respect hoor
(behalve dan deze close up)
nou, vind het wel mee vallenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die vent ziet er toch gewoon 60 uit?
Meer als een verlepte vijftiger.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die vent ziet er toch gewoon 60 uit?
Iddquote:Op maandag 21 maart 2016 23:14 schreef Jumparound het volgende:
goed gesprek trouwen met je kinderen op de bank
dat kijken vind ik nog wel meevallen. Hoe er over gepraat wordt en die koters kennelijk alle ins en outs van paps kennen.... Brrrquote:Op maandag 21 maart 2016 23:16 schreef Leandra het volgende:
Man, man, man dat kijken met je kinderen erbij.... kinderen van die leeftijd
Ja ook dat.... zelfs met een stel pubers erbij zou het al op de grens zijn, maar die jongste was daarstraks in beeld met een speen in haar mond, een kind dat nog een speen heeft bij zo'n gesprek laten zitten, onvoorstelbaar.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:19 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat kijken vind ik nog wel meevallen. Hoe er over gepraat wordt en die koters kennelijk alle ins en outs van paps kennen.... Brrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |