Erger dan The Governor kan nietquote:Op maandag 7 maart 2016 19:24 schreef TheGeneral het volgende:
Die Negan wordt hier ook zo opgehemeld, dan kan alleen maar tegenvallen. Jaren hadden veel mensen het hier over Morgan en dat is toch wel een enorme teleurstelling. Die kan niet snel genoeg opgevreten worden. Wat een vreselijk karakter.
Wel een prima aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:52 schreef truedestiny het volgende:
Toffe aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Op een gegeven moment denk je toch dat je de base gecleared hebt.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:01 schreef johnson555 het volgende:
Ook lkkr jezelf overschatten, wie zegt dat die Negan click niet met 100 man is?
Toffe aflevering.Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
ik denk Glenn of Carol. Daryl is te populair.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:05 schreef Discombobulate het volgende:
Sowieso gaat alles finaal kapot als Negan daadwerkelijk in het spel komt. Dit kan niet langer goed gaan. Sowieso gaat een S1 personage het loodje leggen, wellicht wel Daryl.
Het was een blik in de niet zo verre toekomst.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik kreeg 't idee dat de foto's op de muur van die 2 gasten die Glenn neerlegde bekenden waren voor Glenn. Maar die blik, ik kan me vergissen.
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:11 schreef Inca het volgende:
Ze laten ook nooit meer zien wat we volgende week kunnen verwachtten
Toffe aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Wat de Hilltop bewoners over Negan vertelden was wel beangstigend. Ze moesten zelfs het hoofd van Hilltop's leader Gregory bij Negan afleveren.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:24 schreef TheGeneral het volgende:
Die Negan wordt hier ook zo opgehemeld, dan kan alleen maar tegenvallen. Jaren hadden veel mensen het hier over Morgan en dat is toch wel een enorme teleurstelling. Die kan niet snel genoeg opgevreten worden. Wat een vreselijk karakter.
Wel een prima aflevering
The big return of Morganquote:Op maandag 7 maart 2016 19:31 schreef OMG het volgende:
Morgan was gewoon nog steeds een baas. Totdat 'ie de hippie uit ging hangen en in ieder mens hoop zag. Toen ik 'm aan het lassen zag hoopte ik toch stiekem wel dat 'ie een hek in die ruimte aan het lassen was waardoor hij er niet meer uit kan.
En als 'ie zichzelf niet aan het opsluiten is, dan hoop ik dat 'ie een badass wapen aan het maken is.
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:11 schreef Inca het volgende:
Ze laten ook nooit meer zien wat we volgende week kunnen verwachtten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze had walkie-talkie contact met die gast die er met Daryls motor vandoor wou gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:11 schreef sonnyspek het volgende:
Ergens had ik het idee dat die vrouw wie je hoorde oo het laatst niet van Negan was...Meer als een aparte groep vrouwen.
Inbrekerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze had walkie-talkie contact met die gast die er met Daryls motor vandoor wou gaan.
Het zou wel een leuke twist zijn als die gast gewoon een inbreker was, en het rest van het groepje die Carol en Maggie hebben een 3e partij is die ook pissed zijn op de Saviours. maar elkaar aanzien als Saviours.
Hoe dan ook, een spannende cliffhanger.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:49 schreef snakelady het volgende:
Her rechtse hoofd van de drie hoofden op de grund was overigens Johnny Depp.
Met zo'n titel ga ik die theorie meer aanhangen, een 3e groep die spullen terug wil roven wat hun ontnomen is. Ook een goed excuus om Negan tot de seizoensfinale te bewaren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:48 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Inbrekerdat kan ook nog
![]()
Verklaart de titel van afl. 13 : "The same boat" enigszins
iedereen op rantsoen, maar zij blijft maar groeien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:47 schreef Staaf het volgende:
De actrice die Tara speelt is zwanger tijdens deze afleveringen. Leuk om te zien hoe ze iedere keer haar buik bedekken door achter een tafel of stoel te staan enz
Als Rick samen met Jezus (als verkenner) alle door Negan afgeperste samenlevingen weet te vinden en afspraken mee weet te maken .......quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met zo'n titel ga ik die theorie meer aanhangen, een 3e groep die spullen terug wil roven wat hun ontnomen is. Ook een goed excuus om Negan tot de seizoensfinale te bewaren.
Dat is het gevolg van een dieet op zaadquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iedereen op rantsoen, maar zij blijft maar groeien.
Die buik achter het drogende bord bij het afwassen was nog wel echt het best/slechtst!
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van een dieet op zaad
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:08 schreef Pek het volgende:
[..]
Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al dat het aan mij lag, maar ze is toch echt wel een stuk dikker. Ze hebben blijkbaar niet goed genoeg hun best gedaan om het te verbergen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:47 schreef Staaf het volgende:
De actrice die Tara speelt is zwanger tijdens deze afleveringen. Leuk om te zien hoe ze iedere keer haar buik bedekken door achter een tafel of stoel te staan enz
Ze is helemaal aangekomen, niet alleen haar buik. Hoe ga je dat verbergen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 02:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag, maar ze is toch echt wel een stuk dikker. Ze hebben blijkbaar niet goed genoeg hun best gedaan om het te verbergen.
http://consequenceofsound(...)ode-of-walking-dead/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Tara en die gozer met zijn dreads (naam ff kwijt) gaan op een supply run verder weg van Alexandria en gaan dus voor langere tijd op pad. Komen als t goed is wel weer terug.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:58 schreef Staaf het volgende:
Goeie episode. Maar begreep ik nou dat er een aantal de groep gaan verlaten?
Ik vond de theorie die ik hier (of ergens anders) las wel hout snijden; die groep hoort niet bij Negan, maar is weer een andere groep.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:18 schreef dimmak het volgende:
Ik heb het idee dat de groep die Maggie en Carol vast houden niet zo sterk is. Anders waren Maggie en Carol wel dood.
Ja, dat idee had ik ook al te zien aan hun toestand in de sneak peek...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond de theorie die ik hier (of ergens anders) las wel hout snijden; die groep hoort niet bij Negan, maar is weer een andere groep.
Preciesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik ook al te zien aan hun toestand in de sneek peak...
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
http://consequenceofsound(...)ode-of-walking-dead/Hij lijkt er helemaal niet op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Photoshop?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 05:44 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ze is helemaal aangekomen, niet alleen haar buik. Hoe ga je dat verbergen?
Hahaquote:
Klopt, dat was ook het moment dat het mij opviel. Voor de rest was ze ook niet zo heel veel te zien in deze aflevering, waarschijnlijk vanwege die reden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:10 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha![]()
Ach, achter dat bord in de keuken was wel heel slecht, voor de rest gaat het nog wel redelijk om het te verbergen, vind ik.
[ Bericht 8% gewijzigd door irish.joe op 08-03-2016 20:50:29 ]nec cito nec tarde
Als je wilt dat kijkers gaan afhaken bij TWD want zo zullen mensen gaan afhakenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:05 schreef Discombobulate het volgende:
Sowieso gaat een S1 personage het loodje leggen, wellicht wel Daryl.
dit denk ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:34 schreef Rossdale het volgende:
Maar deze groep had die man van Hilltop gegijzeld en dat was op opdracht van Negan.
Ik denk meer dat het een kleine outpost is van een veel grotere groep. Dat ze dachten "die kunnen we wel aan" maar de echte groep van de Saviors een stukje verderop zit in een enorm complex.
Negan had die motor van die gasten gejat, en nu jat deze groep hem weer van Negan (denk ik).quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:18 schreef INViCTuS het volgende:
Ik kan het me verkeerd herinneren, maar die 2 gasten die Daryll z'n motor hadden gestolen waren toch niet van Negan? Die waren ook op de vlucht of juist Negan ontvlucht?
Het is nergens expliciet gezegd, maar ik geloof dat het kleine groepje dat Daryl belazerd heeft en zijn motor en kruisboog heeft gestolen een paar leden van the Saviours waren die er genoeg van hadden en op de vlucht zijn gegaan voor Negan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:18 schreef INViCTuS het volgende:
Ik kan het me verkeerd herinneren, maar die 2 gasten die Daryll z'n motor hadden gestolen waren toch niet van Negan? Die waren ook op de vlucht of juist Negan ontvlucht?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:33 schreef icemotion het volgende:
[..]
Comic spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nec cito nec tarde
Zo dacht ik het inderdaad ook. Heb ik alleen die 2 gasten dus niet meer gezien, maar die zijn waarschijnlijk dood.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:19 schreef icemotion het volgende:
[..]
Het is nergens expliciet gezegd, maar ik geloof dat het kleine groepje dat Daryl belazerd heeft en zijn motor en kruisboog heeft gestolen een paar leden van the Saviours waren die er genoeg van hadden en op de vlucht zijn gegaan voor Negan.
Nadat ze Daryl zijn tegengekomen en het ongeluk met de kas hebben ze een change of heart gehad en hebben ze Daryl zn spullen gejat en zijn ze terug gegaan naar Negan en the Saviours, met de motor en spullen als tribute om te voorkomen dat ze worden omgelegd of wat ook.
Want daar houden the Saviours wel van. Voorbeelden te over "Geef ons het hoofd van jullie leider" "Don't ask questions or we'll kill you" (openingsscene van de eerste aflevering na de winterbreak etc)
In de comics was dit Maggie?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:58 schreef Skwish het volgende:
[..]
Als je wilt dat kijkers gaan afhaken bij TWD want zo zullen mensen gaan afhaken
Het is alleen maar bekijken wat er vanuit de comic is gebeurd, wat misschien kon gebeuren en dit over de huidige tv serie heen leggen,quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:12 schreef Gezicht het volgende:
Hou 'es op met die comic spoilers. Ook al staan ze in spoiler tags ben ik toch altijd zo dom om er op te klikken.
Love the comic spoilers binnen tagsquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:12 schreef Gezicht het volgende:
Hou 'es op met die comic spoilers. Ook al staan ze in spoiler tags ben ik toch altijd zo dom om er op te klikken.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:23 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
In de comics was dit Maggie?
Maar een zwanger meisje doden is too much for entertainment tv..
quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:39 schreef Droathoah het volgende:
[..]AMC is geen HBOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:39 schreef Droathoah het volgende:
[..]Is té Tolkien voor mij en houd ik niet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klik sowieso tegen beter weten in op alle spoilersquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:12 schreef Gezicht het volgende:
Is dit nou de eerste echte afbeelding die ik zie van Jeffrey Dean Morgan als Negan?quote:
Dark.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:04 schreef Staaf het volgende:
[..]
Is dit nou de eerste echte afbeelding die ik zie van Jeffrey Dean Morgan als Negan?
Edit: ff gezocht, is iets van fan art ofzo
Lijkt me altijd nog tof als er een zwangere vrouw in zit waarvan de baby sterft in de buik en dan als zombie zich een weg naar buiten eet in de nog levende moeder
Tof manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:04 schreef Staaf het volgende:
[..]
Lijkt me altijd nog tof als er een zwangere vrouw in zit waarvan de baby sterft in de buik en dan als zombie zich een weg naar buiten eet in de nog levende moeder
Dat is meer Z Nation materiaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:04 schreef Staaf het volgende:
[..]
Is dit nou de eerste echte afbeelding die ik zie van Jeffrey Dean Morgan als Negan?
In dit geval Fan Art.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:04 schreef Staaf het volgende:
[..]
Ja en zoveel afleveringen hebben de eerste seizoenen toch niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:29 schreef amp25 het volgende:
is deze serie waard om te beginnen met kijken vanaf 1ste aflevering van seizoen 1
![]()
De makers daarvan (The Asylum) hebben al een keer een zombiebaby dood laten trappen..quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 12:50 schreef Droathoah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |